Ouija?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Over gameconsoles gesproken. Zal ik een ouya kopen?
sowieso Android.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom wel? Wat voor goeds heeft het te bieden?
Content?
Dat heb ik zat. Dink's rulequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Levens zijn toch overrated. Kost alleen maar geld.
Do not mess with the deadquote:
Ik zou zo'n ding nooit gebruiken iddquote:
Ik ook echt niet. Misschien goedgelovig of bijgelovig of wat dan ook, maar just to be surequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou zo'n ding nooit gebruiken idd
Shoppenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Levens zijn toch overrated. Kost alleen maar geld.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook echt niet. Misschien goedgelovig of bijgelovig of wat dan ook, maar just to be sure
Leuk joh, als er alleen maar onzin uitkomt en de twee katten in de kamer het ineens op een rennen zettenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook echt niet. Misschien goedgelovig of bijgelovig of wat dan ook, maar just to be sure
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk joh, als er alleen maar onzin uitkomt en de twee katten in de kamer het ineens op een rennen zetten
En als dan de telefoon overgaat schrik je zo hard dat je echt onder de tafel ligt van de rolberoertequote:
En daarna als een gek met salie door je huis roken zekerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als dan de telefoon overgaat schrik je zo hard dat je echt onder de tafel ligt van de rolberoerte
Ik heb gisteren toevallig nog gedroomd over een geest besef ik me nuquote:
Dat heb ik nooit gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daarna als een gek met salie door je huis roken zeker
Oh sage, so fair, from far and wide.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daarna als een gek met salie door je huis roken zeker
Ik ook niet, omdat het onzin is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je komt eens oppassen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toevallig nog gedroomd over een geest besef ik me nu
Ik droom sowieso de laatste 2 weken heftiger dan voorheen, of iig nu kan ik ze me herinneren.
It ain't pretty.
Oeh en ik heb gister een kind geslagen in mijn droom. Zo: WHACK! STFU!
Dat doe ik wel eensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan
Ik deed het ook nooit bij mij thuis.
Ik kan heul kei goed oppassenquote:
Het gaat nu niet meer over die ouya hequote:
Viespeuk!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan heul kei goed oppassenJaren gedaan op de buurkindjes.
"Nou Judith, laten we huisje spelen. Jij verschoont je broertje, ik kijk wel toe."
Ja ik ga dat toch niet zelf doenquote:
Ga jij nou maar rolschaatsenquote:
Als ik toch een ander kind heb wat het voor me kan doen? Neequote:
Leve de belastingdienst die het geroofde geld heeft terug gestort.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje teveel gedaan deze maand, nu is er nog maand over.
Gewoon in cuba of china gaan wonen. Daar krijg je alleen maar!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Leve de belastingdienst die het geroofde geld heeft terug gestort.
Het zou een idee zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon in cuba of china gaan wonen. Daar krijg je alleen maar!
Als je geld terug krijgt dan is dat een keuze of zijn je belastingzaken niet helemaal goed geregeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zou een idee zijn.
Toch vind ik het opvallend hoe blij mensen zijn als ze hun belastinggeld krijgen.
Belastingdienst jat je portemonnee met een paar honderd euro, geeft je na een paar maand een paar tientjes terug, en je bent ze een potje dankbaar.
Straatrover doet hetzelfde, je krijgt een paar tientjes terug, dan reageer je toch anders.
Ik krijg nooit geld terugquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leve de belastingdienst die het geroofde geld heeft terug gestort.
Hoezo keuze? HRA is niet echt een keuze (of een fout)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je geld terug krijgt dan is dat een keuze of zijn je belastingzaken niet helemaal goed geregeld.
Tenminste bij de meeste mensen.
Ja? Hoeveel is veel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Doe alsof je studeert! Krijg je malleveel terug.
HRA kan je op de cent gelijk per maand al terug krijgen. Daar hoef je niet op te wachten tot deze jaarlijkse teruggavequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo keuze? HRA is niet echt een keuze (of een fout)
Ik elke maand. Net iets teveel. Dus mag aan het eind van het jaar beetje terug betalen.quote:
Ja, dat kan. Maar dat heb ik niet nodig, dus waarom zou ik dat doen. Alleen mensen die te duur wonen hebben dat nodig. De sukkels.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
HRA kan je op de cent gelijk per maand al terug krijgen. Daar hoef je niet op te wachten tot deze jaarlijkse teruggave
Dat jij het niet nodig hebt was niet het punt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat heb ik niet nodig, dus waarom zou ik dat doen. Alleen mensen die te duur wonen hebben dat nodig. De sukkels.
Maar of je het nou per jaar of per maand terug krijgt, het terugkrijgen zelf is geen keuze.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat jij het niet nodig hebt was niet het punt.
Valt mee, ik woon echt niet duur (belachelijk goedkoop zelfs) maar vind het wel fijn om het elke maand te krijgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat heb ik niet nodig, dus waarom zou ik dat doen. Alleen mensen die te duur wonen hebben dat nodig. De sukkels.
Dan zou het gewoon op de grote hoop komen, en koop ik er bier van. Nu stop ik het bij het spaargeld en vakantiegeld en gaan we lekker er voor weg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee, ik woon echt niet duur (belachelijk goedkoop zelfs) maar vind het wel fijn om het elke maand te krijgen.
Bier!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zou het gewoon op de grote hoop komen, en koop ik er bier van. Nu stop ik het bij het spaargeld en vakantiegeld en gaan we lekker er voor weg.
Same here. We kunnen wel zonder hoor, maar ik heb het gewoon liever maandelijks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee, ik woon echt niet duur (belachelijk goedkoop zelfs) maar vind het wel fijn om het elke maand te krijgen.
Jullie kopen er natuurlijk ook gewoon liever bier voor. Dat snap ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Same here. We kunnen wel zonder hoor, maar ik heb het gewoon liever maandelijks.
Babybierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie kopen er natuurlijk ook gewoon liever bier voor. Dat snap ik.
Weet je hoeveel bier ik plots kan kopen zo in juni??quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar de HRA is ook niet iets wat ze eerst pikken. Ze zijn zo vriendelijk om kosten die je bij een andere instantie maakt voor een stuk te vergoedenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Maar of je het nou per jaar of per maand terug krijgt, het terugkrijgen zelf is geen keuze.
Ze pakken het van je inkomen, en je krijgt een stukje inkomstenbelasting terug, omdat je de HRA hebt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar de HRA is ook niet iets wat ze eerst pikken. Ze zijn zo vriendelijk om kosten die je bij een andere instantie maakt voor een stuk te vergoeden
Vloeken in de kerk, maar ik vind bier niet zo lekkerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, daar ga jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk, maar ik vind bier niet zo lekker
Wat vind je niet lekker er aan? De prik of de vochtigheid?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoi. Leuk je gekend te hebben. Maar ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
En daarom zal het nooit wat worden tussen ons.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon naar Azië gaan, kei-goedkoop het bier daar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je hoeveel bier ik plots kan kopen zo in juni??
Daarbij, we gaan naar Kopenhagen/Zweden, daar is het bier duur, dus dan heb ik het wel hard nodgi.
Voor jou dezelfde vraag dan: is het de prik of de vochtigheidquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi. Leuk je gekend te hebben. Maar ik heb hetzelfde
Dat is idd exact waar het mis is gelopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarom zal het nooit wat worden tussen ons.
De bittere smaakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat vind je niet lekker er aan? De prik of de vochtigheid?
Ik raak er 'vol' van. Na twee of drie glazen heb ik het wel gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor jou dezelfde vraag dan: is het de prik of de vochtigheid
Ik heb alleen al in de afgelopen 2 maand minstens 10 niet bittere bieren geproefd. Dat is dus een slap excuus.quote:
Bij een stout kan ik me dat voorstellen, maar een blond biertje vult over het algemeen net zoveel als cola. Dat is dus geen excuus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik raak er 'vol' van. Na twee of drie glazen heb ik het wel gehad.
Het is geen excuus, zo ervaar ik dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij een stout kan ik me dat voorstellen, maar een blond biertje vult over het algemeen net zoveel als cola. Dat is dus geen excuus.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:19 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig zijn de Russische feestjes vol met andere sterke drank, als je niet zo van het bier bent
Wil je echt een discussie voeren over smaak?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb alleen al in de afgelopen 2 maand minstens 10 niet bittere bieren geproefd. Dat is dus een slap excuus.
Ja!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je echt een discussie voeren over smaak?
Fake een migraineaanval!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Crap, moest net even naar buiten. Nu wil ik helemaal niet meer verder werken
quote:
Is het lekker buiten ja?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Crap, moest net even naar buiten. Nu wil ik helemaal niet meer verder werken
Nee, ik wil je er graag op wijzen dat er heel veel verschillende soorten bier zijn. En dat als iemand zegt: ik hou niet van bier, die persoon ontiegenlijk algemeen aan het kletsen is. Dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat je geen pasta lust, omdat je niet van tomaten houdt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je echt een discussie voeren over smaak?
Nee, dat dus niet, ik vind het alleen raar dat je allerlei verschillende smaken, soorten, samenstellingen op één hoop gooit en het dan afwijst.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:21 schreef Pheno het volgende:
Maar zo wordt er standaard gereageerd hoor : als je bier niet lust of niet gek van bent dan ben je raar. Soit. Dan zie je het maar als slap excuus.
Lekkerder dan hier op kantoor iig.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik wil je er graag op wijzen dat er heel veel verschillende soorten bier zijn. En dat als iemand zegt: ik hou niet van bier, die persoon ontiegenlijk algemeen aan het kletsen is. Dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat je geen pasta lust, omdat je niet van tomaten houdt.
Oh? Wat is mijn wansmaak qua films dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja!Trek zijn wansmaak van films er ook gelijk even bij! Dan sta je sterk!
Ik heb van alles geprobeerd en zo is het nu eenmaal. Ja, er zal vast een variant zijn die wel lekker is, maar ik ga er niet naar op zoek. Voor mij is het geen noodzaak om het te lusten. Ik drink er gerust 1 mee, maar dat is het dan. Ik lust geheel geen koffie. Kan ik alle smaken gaan proberen, maar naast een zooi buikpijn levert het me weinig op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat dus niet, ik vind het alleen raar dat je allerlei verschillende smaken, soorten, samenstellingen op één hoop gooit en het dan afwijst.
Ik lust ook geen koffiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb van alles geprobeerd en zo is het nu eenmaal. Ja, er zal vast een variant zijn die wel lekker is, maar ik ga er niet naar op zoek. Voor mij is het geen noodzaak om het te lusten. Ik drink er gerust 1 mee, maar dat is het dan. Ik lust geheel geen koffie. Kan ik alle smaken gaan proberen, maar naast een zooi buikpijn levert het me weinig op.
Zo zijn er mensen die zeggen dat ze geen vis lusten. prima, er zijn tig soorten vis, maar als ze het geen gemis vinden ga ik ze niet vragen om ze allemaal te proberen
Ik ook niet, maar ik maak wel even een opmerking over hoe algemeen zo'n opmerking isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb van alles geprobeerd en zo is het nu eenmaal. Ja, er zal vast een variant zijn die wel lekker is, maar ik ga er niet naar op zoek. Voor mij is het geen noodzaak om het te lusten. Ik drink er gerust 1 mee, maar dat is het dan. Ik lust geheel geen koffie. Kan ik alle smaken gaan proberen, maar naast een zooi buikpijn levert het me weinig op.
Zo zijn er mensen die zeggen dat ze geen vis lusten. prima, er zijn tig soorten vis, maar als ze het geen gemis vinden ga ik ze niet vragen om ze allemaal te proberen
Neuh! Daar zijn heel veel smaken van! Ik heb ook limoncello geproefd die helemaal niet naar citroen smaakt. Je kan dus niet zeggen dat dat lekkerder isquote:
Ik weet hoe algemeen het is, maar dat maakt het voor mij niet anders. Ik probeer alles uit qua eten, qua drinken, zet het me voor en ik probeer het. Maar dan weet ik nog wel van mezelf of ik het echt lekker vind, of dat het door mijn strot te krijgen is. het enige dat weer naar boven komt is koffie, ik krijg het er met alle geweld niet in. En dat 'leren eten/drinken' doen ze maar bij josti's. Het is lekker of niet, het wordt niet lekkerder naarmate je er meer van neemt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik maak wel even een opmerking over hoe algemeen zo'n opmerking is
Ik zeg het als mening. Bam.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuh! Daar zijn heel veel smaken van! Ik heb ook limoncello geproefd die helemaal niet naar citroen smaakt. Je kan dus niet zeggen dat dat lekkerder is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |