Ja ik ga dat toch niet zelf doenquote:
Ga jij nou maar rolschaatsenquote:
Als ik toch een ander kind heb wat het voor me kan doen? Neequote:
Leve de belastingdienst die het geroofde geld heeft terug gestort.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje teveel gedaan deze maand, nu is er nog maand over.
Gewoon in cuba of china gaan wonen. Daar krijg je alleen maar!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Leve de belastingdienst die het geroofde geld heeft terug gestort.
Het zou een idee zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon in cuba of china gaan wonen. Daar krijg je alleen maar!
Als je geld terug krijgt dan is dat een keuze of zijn je belastingzaken niet helemaal goed geregeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zou een idee zijn.
Toch vind ik het opvallend hoe blij mensen zijn als ze hun belastinggeld krijgen.
Belastingdienst jat je portemonnee met een paar honderd euro, geeft je na een paar maand een paar tientjes terug, en je bent ze een potje dankbaar.
Straatrover doet hetzelfde, je krijgt een paar tientjes terug, dan reageer je toch anders.
Ik krijg nooit geld terugquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leve de belastingdienst die het geroofde geld heeft terug gestort.
Hoezo keuze? HRA is niet echt een keuze (of een fout)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je geld terug krijgt dan is dat een keuze of zijn je belastingzaken niet helemaal goed geregeld.
Tenminste bij de meeste mensen.
Ja? Hoeveel is veel?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Doe alsof je studeert! Krijg je malleveel terug.
HRA kan je op de cent gelijk per maand al terug krijgen. Daar hoef je niet op te wachten tot deze jaarlijkse teruggavequote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo keuze? HRA is niet echt een keuze (of een fout)
Ik elke maand. Net iets teveel. Dus mag aan het eind van het jaar beetje terug betalen.quote:
Ja, dat kan. Maar dat heb ik niet nodig, dus waarom zou ik dat doen. Alleen mensen die te duur wonen hebben dat nodig. De sukkels.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
HRA kan je op de cent gelijk per maand al terug krijgen. Daar hoef je niet op te wachten tot deze jaarlijkse teruggave
Dat jij het niet nodig hebt was niet het punt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat heb ik niet nodig, dus waarom zou ik dat doen. Alleen mensen die te duur wonen hebben dat nodig. De sukkels.
Maar of je het nou per jaar of per maand terug krijgt, het terugkrijgen zelf is geen keuze.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat jij het niet nodig hebt was niet het punt.
Valt mee, ik woon echt niet duur (belachelijk goedkoop zelfs) maar vind het wel fijn om het elke maand te krijgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat heb ik niet nodig, dus waarom zou ik dat doen. Alleen mensen die te duur wonen hebben dat nodig. De sukkels.
Dan zou het gewoon op de grote hoop komen, en koop ik er bier van. Nu stop ik het bij het spaargeld en vakantiegeld en gaan we lekker er voor weg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee, ik woon echt niet duur (belachelijk goedkoop zelfs) maar vind het wel fijn om het elke maand te krijgen.
Bier!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zou het gewoon op de grote hoop komen, en koop ik er bier van. Nu stop ik het bij het spaargeld en vakantiegeld en gaan we lekker er voor weg.
Same here. We kunnen wel zonder hoor, maar ik heb het gewoon liever maandelijks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee, ik woon echt niet duur (belachelijk goedkoop zelfs) maar vind het wel fijn om het elke maand te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |