Nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh vriendlief gaat dit weekend naar een festival en ik had mezelf een verbod op gelegd omdat ik ging leren
maar nu staan er allemaal kaartjes voor 50 euro online....
klinkt wel leuk toch?
als jij er 50 euro voor over hebt (A)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh vriendlief gaat dit weekend naar een festival en ik had mezelf een verbod op gelegd omdat ik ging leren
klinkt wel leuk toch?
3 daags festival voor 50 euro? dat zie ik wel zitten jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
als jij er 50 euro voor over hebt (A)
(ons bien zuunig >>Zeeuw<<)
ik ook...en bessen en imitatie safariquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee je bedoeld dan toch echt apfelkorn denk ik
vroeger, toen ik nog 15 was, dronk ik dat wel eens ja
Ja, dan ben en blijf je homoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...en bessen en imitatie safari
alles wat goedkoop en makkelijk te krijgen was![]()
Daar is het misgegaan met me...
passie!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...en bessen en imitatie safari
alles wat goedkoop en makkelijk te krijgen was![]()
Daar is het misgegaan met me...
Best Kept Secret?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
klinkt wel leuk toch?
Passoa?quote:
quote:
nee passie!quote:
Dan mag hij hier tenminste de weg oversteken!quote:
zolang je homo bent ben je iig veilig voor Ang3lquote:
Ze op een zebrapad zetten zodat je ze makkelijk dood kan rijden. Dat is heel homo vriendelijk inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan mag hij hier tenminste de weg oversteken!
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-utrecht-gereed.html
Me too!quote:
lulquote:
Dat zijn inderdaad geen goede films.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:52 schreef stbabylon het volgende:
Geen goede films? F&F6! Star Trek! Hangover 3!
Als je ook een vervanger hebtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh ik twijfel zo hard he
ik heb al beloofd dat ik op iemands hondje ga passen anders had ik nu al een kaartje gekocht
maar goed dat kan ik misschien toch wel afzeggen?
Spuit 11quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad geen goede films.
ik heb nog geen 20 uur geleden toegezegd, dus dat is nog wel te cancelenquote:
Het wordt wel schijtweer!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lul
aaargh ik twijfel zo hard he
ik heb al beloofd dat ik op iemands hondje ga passen anders had ik nu al een kaartje gekocht
maar goed dat kan ik misschien toch wel afzeggen?
oh dat helptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |