De winkels zijn doordeweeks ook open!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Povedoppie, nou heb ik wel even flink zin in bier
Helaas pas zaterdagavond weer
Positiviteit!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef ArTiC het volgende:
Hoe minder bier anderen drinken hoe meer er voor mij is
En zelfs dat is niet nodig. Ligt thuis nog Hertog Jan, Weizener, Grolsch, De Koninck en Pauwel Kwak.quote:
Vanavondquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Povedoppie, nou heb ik wel even flink zin in bier
Helaas pas zaterdagavond weer
zolang er maar alcohol in het spel isquote:
Of korte broek en lange sokkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Het is koud op m'n kantoortje, trek zo weer een lange broek en sokken aan denk ik
En sandalen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Q. het volgende:
Zo, thuis. Tijd voor korte broek. En lange sokken.
tijd voor alles uit!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Q. het volgende:
Zo, thuis. Tijd voor korte broek. En lange sokken.
Ik vind dat echt viesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik drink bijna niet anders. Twee flessen spa rood per dag.
Koolzuursmaak...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt vies
ik had laatst dat holy soda gekocht maar dat heeft ook al die smaak!
quote:
ja ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijvenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Overigens vind ik Spa rood ook echt ranzig. En ben ik sowieso geen fan van (sterk) koolzuurhoudende frisdrank.
Ik ga jouw drank toch ook niet afzeikuh jonguh!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Overigens vind ik Spa rood ook echt ranzig. En ben ik sowieso geen fan van (sterk) koolzuurhoudende frisdrank.
Spa rood is fijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik drink bijna niet anders. Twee flessen spa rood per dag.
Apfelcorner, ken je da?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
hmm verse ijskoude appelsap van groene appeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |