Ja, daar ben ik het zeker gedeeltelijk mee eens. Maar als je al zegt dat je de bitterheid van bier niet lekker vindt, terwijl er in elke Nederlandse kroeg sowieso 1 of 2 mierzoete biertjes te krijgen zijn, dan vind ik dat ik die algemeenheid even mag benadrukken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet hoe algemeen het is, maar dat maakt het voor mij niet anders. Ik probeer alles uit qua eten, qua drinken, zet het me voor en ik probeer het. Maar dan weet ik nog wel van mezelf of ik het echt lekker vind, of dat het door mijn strot te krijgen is. het enige dat weer naar boven komt is koffie, ik krijg het er met alle geweld niet in. En dat 'leren eten/drinken' doen ze maar bij josti's. Het is lekker of niet, het wordt niet lekkerder naarmate je er meer van neemt.
Mijn ""-oke blijft staanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat las je dan verkeerd. Dat was een "ik heb zo enorm geen zin om het hier verder over te hebben"-oke. Verder heb je vast gelijk. Maar wat Pheno zegt, ik ga niet alle bieren proberen om te ontdekken of er een is die ik wel lust. Of toch te ontdekken dat ik ze allemaal niet lust. Maar ik zal voortaan nuanceren dat ik de bieren die ík tot nu toe heb geproefd in mijn leven niet lust.
Jij mag van mij alle Stouts hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef ArTiC het volgende:
Hoe minder bier anderen drinken hoe meer er voor mij is
Ik heb geen problemen met d ebitterheid, dat was LEquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het zeker gedeeltelijk mee eens. Maar als je al zegt dat je de bitterheid van bier niet lekker vindt, terwijl er in elke Nederlandse kroeg sowieso 1 of 2 mierzoete biertjes te krijgen zijn, dan vind ik dat ik die algemeenheid even mag benadrukken.
Precies.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef ArTiC het volgende:
Als het een levende inktvis is misschien wel!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Godver! Daar heb ik niet van terug!
Stik lekker in je mening!
Dat weet ik dat zij het was. Jij komt tenminste met een goede redenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met d ebitterheid, dat was LE
Maar bv Palm vind ik niet lekker, die vind ik te vettig smaken. Anders kan ik het niet omschrijven
De winkels zijn doordeweeks ook open!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Povedoppie, nou heb ik wel even flink zin in bier
Helaas pas zaterdagavond weer
Positiviteit!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef ArTiC het volgende:
En zelfs dat is niet nodig. Ligt thuis nog Hertog Jan, Weizener, Grolsch, De Koninck en Pauwel Kwak.quote:
Vanavondquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Povedoppie, nou heb ik wel even flink zin in bier
Helaas pas zaterdagavond weer
zolang er maar alcohol in het spel isquote:
Of korte broek en lange sokkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Het is koud op m'n kantoortje, trek zo weer een lange broek en sokken aan denk ik
En sandalen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Q. het volgende:
Zo, thuis. Tijd voor korte broek. En lange sokken.
tijd voor alles uit!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Q. het volgende:
Zo, thuis. Tijd voor korte broek. En lange sokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |