Het NOS weerbericht doet er tot nu toe ongeveer ieder uur een graad erbij voor de temperatuur van morgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als die voorspellingen echt uitkomen betwijfel ik of het wel zo genieten wordt
Het zijn dan ook vrijdag, zaterdag en zondag waar ik me zorgen over maak.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het NOS weerbericht doet er tot nu toe ongeveer ieder uur een graad erbij voor de temperatuur van morgen.
Haal CL en Q uit je tv! NU!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
Whuuuuut!
in mijn tv 2 mensen die gaan trouwen en toch nog nooit gezoend hebben
apart
oooh nee als die gingen trouwen mocht ik vast bruidsmeisje zijn dus dan wist ik dat al wel ver van te vorenquote:
lekker!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ga vanavond dit maken(ik hoop dat het
is)
http://www.recipegirl.com(...)ado-and-goat-cheese/
En wat ga je erbij eten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ga vanavond dit maken(ik hoop dat het
is)
http://www.recipegirl.com(...)ado-and-goat-cheese/
nicequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Driving home for Christmas op de radio_
Collega en ik hebben zitten meezingenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Driving home for Christmas op de radio_
Of iets anders, want de avocado is volgens mij nog niet rijpquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker!
wij hebben ook salade
maar dan een caesar met gegrilde asperges er bij
wtf is energrootste nou weer voor woord?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
DIG / Nederlandse wikipedia energrootste ter wereld
laten we het vieren met een famfare
Dat zowiezo, een famfare hoort uberhout bij dat soort vestiviteiten! Blij dat onze wiki er niet verfromfraaid bij legt!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
DIG / Nederlandse wikipedia energrootste ter wereld
laten we het vieren met een famfare
Hendig sjiek je moerstaal verkragte!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zowiezo, een famfare hoort uberhout bij dat soort vestiviteiten! Blij dat onze wiki er niet verfromfraaid bij legt!
Omg, daar moet ik heen. Portisheadquote:
Ook niet bij de sushi-dingen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of iets anders, want de avocado is volgens mij nog niet rijp
En die stomme AH hier had geen witte wijnazijn.
De vorige keer hoefde je niet te werken, maar toen kwam je ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef Tegan het volgende:
Omg, daar moet ik heen. Portishead. Maar ik moet werken
.
Toen was het te ver om nog thuis te komenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vorige keer hoefde je niet te werken, maar toen kwam je ook niet.
Je ontzegt jezelf een hoop leuks in dit leven met al dit soort kulsmoezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:49 schreef Tegan het volgende:
Toen was het te ver om nog thuis te komen.
Nee, de schap was gewoon leeg, prijsje stond er wel onderquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg, daar moet ik heen. Portishead. Maar ik moet werken
.
[..]
Ook niet bij de sushi-dingen?
Story of my life.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ontzegt jezelf een hoop leuks in dit leven met al dit soort kulsmoezen.
Oh, dat is toch iets anders dan het helemaal niet hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de schap was gewoon leeg, prijsje stond er wel onder
Het blijft stom.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat is toch iets anders dan het helemaal niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |