Ja, daar ben ik het zeker gedeeltelijk mee eens. Maar als je al zegt dat je de bitterheid van bier niet lekker vindt, terwijl er in elke Nederlandse kroeg sowieso 1 of 2 mierzoete biertjes te krijgen zijn, dan vind ik dat ik die algemeenheid even mag benadrukken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet hoe algemeen het is, maar dat maakt het voor mij niet anders. Ik probeer alles uit qua eten, qua drinken, zet het me voor en ik probeer het. Maar dan weet ik nog wel van mezelf of ik het echt lekker vind, of dat het door mijn strot te krijgen is. het enige dat weer naar boven komt is koffie, ik krijg het er met alle geweld niet in. En dat 'leren eten/drinken' doen ze maar bij josti's. Het is lekker of niet, het wordt niet lekkerder naarmate je er meer van neemt.
Mijn ""-oke blijft staanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat las je dan verkeerd. Dat was een "ik heb zo enorm geen zin om het hier verder over te hebben"-oke. Verder heb je vast gelijk. Maar wat Pheno zegt, ik ga niet alle bieren proberen om te ontdekken of er een is die ik wel lust. Of toch te ontdekken dat ik ze allemaal niet lust. Maar ik zal voortaan nuanceren dat ik de bieren die ík tot nu toe heb geproefd in mijn leven niet lust.
Jij mag van mij alle Stouts hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef ArTiC het volgende:
Hoe minder bier anderen drinken hoe meer er voor mij is
Ik heb geen problemen met d ebitterheid, dat was LEquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het zeker gedeeltelijk mee eens. Maar als je al zegt dat je de bitterheid van bier niet lekker vindt, terwijl er in elke Nederlandse kroeg sowieso 1 of 2 mierzoete biertjes te krijgen zijn, dan vind ik dat ik die algemeenheid even mag benadrukken.
Precies.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef ArTiC het volgende:
Als het een levende inktvis is misschien wel!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Godver! Daar heb ik niet van terug!
Stik lekker in je mening!
Dat weet ik dat zij het was. Jij komt tenminste met een goede redenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met d ebitterheid, dat was LE
Maar bv Palm vind ik niet lekker, die vind ik te vettig smaken. Anders kan ik het niet omschrijven
De winkels zijn doordeweeks ook open!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Povedoppie, nou heb ik wel even flink zin in bier
Helaas pas zaterdagavond weer
Positiviteit!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:32 schreef ArTiC het volgende:
En zelfs dat is niet nodig. Ligt thuis nog Hertog Jan, Weizener, Grolsch, De Koninck en Pauwel Kwak.quote:
Vanavondquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Povedoppie, nou heb ik wel even flink zin in bier
Helaas pas zaterdagavond weer
zolang er maar alcohol in het spel isquote:
Of korte broek en lange sokkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Het is koud op m'n kantoortje, trek zo weer een lange broek en sokken aan denk ik
En sandalen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Q. het volgende:
Zo, thuis. Tijd voor korte broek. En lange sokken.
tijd voor alles uit!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:47 schreef Q. het volgende:
Zo, thuis. Tijd voor korte broek. En lange sokken.
Ik vind dat echt viesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik drink bijna niet anders. Twee flessen spa rood per dag.
Koolzuursmaak...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt vies
ik had laatst dat holy soda gekocht maar dat heeft ook al die smaak!
quote:
ja ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijvenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Overigens vind ik Spa rood ook echt ranzig. En ben ik sowieso geen fan van (sterk) koolzuurhoudende frisdrank.
Ik ga jouw drank toch ook niet afzeikuh jonguh!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Overigens vind ik Spa rood ook echt ranzig. En ben ik sowieso geen fan van (sterk) koolzuurhoudende frisdrank.
Spa rood is fijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik drink bijna niet anders. Twee flessen spa rood per dag.
Apfelcorner, ken je da?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
hmm verse ijskoude appelsap van groene appeltjes
nee?quote:
Denk dat dat hetzelfde isquote:
nee je bedoeld dan toch echt apfelkorn denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Denk dat dat hetzelfde is
Ik ken het door proeven van iemand anders op cafe, die zei me dat het apfelcorner heette
Heerlijk!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]zo goor
Had het een keer per ongeluk besteld, kreeg het amper weg.
Gisteren dus?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee je bedoeld dan toch echt apfelkorn denk ik
vroeger, toen ik nog 15 was, dronk ik dat wel eens ja
Nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh vriendlief gaat dit weekend naar een festival en ik had mezelf een verbod op gelegd omdat ik ging leren
maar nu staan er allemaal kaartjes voor 50 euro online....
klinkt wel leuk toch?
als jij er 50 euro voor over hebt (A)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh vriendlief gaat dit weekend naar een festival en ik had mezelf een verbod op gelegd omdat ik ging leren
klinkt wel leuk toch?
3 daags festival voor 50 euro? dat zie ik wel zitten jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
als jij er 50 euro voor over hebt (A)
(ons bien zuunig >>Zeeuw<<)
ik ook...en bessen en imitatie safariquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee je bedoeld dan toch echt apfelkorn denk ik
vroeger, toen ik nog 15 was, dronk ik dat wel eens ja
Ja, dan ben en blijf je homoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...en bessen en imitatie safari
alles wat goedkoop en makkelijk te krijgen was![]()
Daar is het misgegaan met me...
passie!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...en bessen en imitatie safari
alles wat goedkoop en makkelijk te krijgen was![]()
Daar is het misgegaan met me...
Best Kept Secret?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
klinkt wel leuk toch?
Passoa?quote:
quote:
nee passie!quote:
Dan mag hij hier tenminste de weg oversteken!quote:
zolang je homo bent ben je iig veilig voor Ang3lquote:
Ze op een zebrapad zetten zodat je ze makkelijk dood kan rijden. Dat is heel homo vriendelijk inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan mag hij hier tenminste de weg oversteken!
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-utrecht-gereed.html
Me too!quote:
lulquote:
Dat zijn inderdaad geen goede films.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:52 schreef stbabylon het volgende:
Geen goede films? F&F6! Star Trek! Hangover 3!
Als je ook een vervanger hebtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
aaargh ik twijfel zo hard he
ik heb al beloofd dat ik op iemands hondje ga passen anders had ik nu al een kaartje gekocht
maar goed dat kan ik misschien toch wel afzeggen?
Spuit 11quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad geen goede films.
ik heb nog geen 20 uur geleden toegezegd, dus dat is nog wel te cancelenquote:
Het wordt wel schijtweer!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lul
aaargh ik twijfel zo hard he
ik heb al beloofd dat ik op iemands hondje ga passen anders had ik nu al een kaartje gekocht
maar goed dat kan ik misschien toch wel afzeggen?
oh dat helptquote:
Het NOS weerbericht doet er tot nu toe ongeveer ieder uur een graad erbij voor de temperatuur van morgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als die voorspellingen echt uitkomen betwijfel ik of het wel zo genieten wordt
Het zijn dan ook vrijdag, zaterdag en zondag waar ik me zorgen over maak.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het NOS weerbericht doet er tot nu toe ongeveer ieder uur een graad erbij voor de temperatuur van morgen.
Haal CL en Q uit je tv! NU!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
Whuuuuut!
in mijn tv 2 mensen die gaan trouwen en toch nog nooit gezoend hebben
apart
oooh nee als die gingen trouwen mocht ik vast bruidsmeisje zijn dus dan wist ik dat al wel ver van te vorenquote:
lekker!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ga vanavond dit maken(ik hoop dat het
is)
http://www.recipegirl.com(...)ado-and-goat-cheese/
En wat ga je erbij eten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Ga vanavond dit maken(ik hoop dat het
is)
http://www.recipegirl.com(...)ado-and-goat-cheese/
nicequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Driving home for Christmas op de radio_
Collega en ik hebben zitten meezingenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Driving home for Christmas op de radio_
Of iets anders, want de avocado is volgens mij nog niet rijpquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker!
wij hebben ook salade
maar dan een caesar met gegrilde asperges er bij
wtf is energrootste nou weer voor woord?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
DIG / Nederlandse wikipedia energrootste ter wereld
laten we het vieren met een famfare
Dat zowiezo, een famfare hoort uberhout bij dat soort vestiviteiten! Blij dat onze wiki er niet verfromfraaid bij legt!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
DIG / Nederlandse wikipedia energrootste ter wereld
laten we het vieren met een famfare
Hendig sjiek je moerstaal verkragte!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zowiezo, een famfare hoort uberhout bij dat soort vestiviteiten! Blij dat onze wiki er niet verfromfraaid bij legt!
Omg, daar moet ik heen. Portisheadquote:
Ook niet bij de sushi-dingen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of iets anders, want de avocado is volgens mij nog niet rijp
En die stomme AH hier had geen witte wijnazijn.
De vorige keer hoefde je niet te werken, maar toen kwam je ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef Tegan het volgende:
Omg, daar moet ik heen. Portishead. Maar ik moet werken
.
Toen was het te ver om nog thuis te komenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vorige keer hoefde je niet te werken, maar toen kwam je ook niet.
Je ontzegt jezelf een hoop leuks in dit leven met al dit soort kulsmoezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:49 schreef Tegan het volgende:
Toen was het te ver om nog thuis te komen.
Nee, de schap was gewoon leeg, prijsje stond er wel onderquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg, daar moet ik heen. Portishead. Maar ik moet werken
.
[..]
Ook niet bij de sushi-dingen?
Story of my life.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ontzegt jezelf een hoop leuks in dit leven met al dit soort kulsmoezen.
Oh, dat is toch iets anders dan het helemaal niet hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de schap was gewoon leeg, prijsje stond er wel onder
Het blijft stom.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, dat is toch iets anders dan het helemaal niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |