Ik heb de laatste tijd wat weinig tijd voor filmsquote:
Met die 4 inteeltbroers in een achterwijk die steeds dronken zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd wat weinig tijd voor films
De pathe pas brengt z'n geld niet meer op........
Welke Vlaamse bedoelde je?
Ik heb geen unlimited. Ik ga in de lente/zomer ook heel weinig.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd wat weinig tijd voor films
De pathe pas brengt z'n geld niet meer op........
Welke Vlaamse bedoelde je?
De helaasheid der dingenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met die 4 inteeltbroers in een achterwijk die steeds dronken zijn
Goee films, en dan een F&F noemen en een uitgemolken deeltje 3 van hangover.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:52 schreef stbabylon het volgende:
Geen goede films? F&F6! Star Trek! Hangover 3!
Die wil ik nog zien jaquote:Op maandag 17 juni 2013 15:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen unlimited. Ik ga in de lente/zomer ook heel weinig.
toevallig gisteren lekker brak naar The Great Gatsby geweest.
In deze periode zijn er ook zo weinig goede films.
Oh ik lieg!! Trance vorige week ook gezien op een brakke kater dag.
Trance vond ik heel erg tegenvallen. De trailer was vel belovend maar dat was het ook voor mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die wil ik nog zien ja
Trance dan he. Great Gatsby al gezien. Mwa
.
Alles goed? Lekker geslapen?quote:
Zeker alles goed. Ben net op twee plekken geprikt door een mug dus ben nu wakker met jeuk.quote:
Ja geweldigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker alles goed. Ben net op twee plekken geprikt door een mug dus ben nu wakker met jeuk.
Irritant. Ik wil nog slapen
en jij?
Lekker! Jack Daniels?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 04:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja geweldigen fantastisch
Baby krijgt de fles en dan zo weer naar bed
Ik had alleen nog maar Johnny Walker in huisquote:
Arm kind. Dat groeit nu al voor galg en rad opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had alleen nog maar Johnny Walker in huis
/ontaarde moeder
Met goedkope bocht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Arm kind. Dat groeit nu al voor galg en rad op
Trustequote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Met goedkope bocht.
Morgen even een tray Schultenbrau voor dr halen.
Ik ga weer naar bed
En je vrouw die heeft je 3DS ingepikt om animal crossing te spelenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
weer overleefd. Echt, meest kutte stad ooit. Zelfs het vliegveld van Detroit is leuker
Oke, de feestjes zijn leuk, de beurs is leuk, maar alles erbuiten: pure armoe, criminaliteit en een constant gevoel dat op ieder moment je het het slachtoffer wordt van een roofoverval
Die heeft d'r eigen 3DS, dat scheelt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je vrouw die heeft je 3DS ingepikt om animal crossing te spelen
Oh het is al oud bericht zie ikquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik annexeer die van mijn man.
Ik heb de 3ds nog niet gebruikt: 3d-effect moet uit, zie ik niks van. Ja, schuin achter mekaar twee dezelfde plaatjes
Wat was je hoogtepunt? (van de beurs)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
Ik heb LA weer overleefd. Echt, meest kutte stad ooit. Zelfs het vliegveld van Detroit is leuker
Oke, de feestjes zijn leuk, de beurs is leuk, maar alles erbuiten: pure armoe, criminaliteit en een constant gevoel dat op ieder moment je het het slachtoffer wordt van een roofoverval
Oculus Riftquote:
Nog nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
CL!
Heb jij ooit je piemel in Q gestoken?
Ik wil de volgende keer wel gaan hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:32 schreef Pheno het volgende:
Ik heb LA weer overleefd. Echt, meest kutte stad ooit. Zelfs het vliegveld van Detroit is leuker
Moet je wel zeggen dat ik dat moet doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog nietHij bukt nooit onder de douche
Dat is toch 2 keer leuk en dan is er geen game meer op te spelen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:47 schreef CherryLips het volgende:
al die Mario-shit spelen maar heb geen zin om een Wii U en een 3DS te kopen, en ik heb die zooi niet eens allemaal uitgespeeld voor de
Mijn Wii heb ik op een gegeven moment ook weggeven aan mn zusje toen ik eenmaal Super Mario Galaxy had uitgespeeld. Rest van de games was toch kut.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch 2 keer leuk en dan is er geen game meer op te spelen.
Saaie console
Ik krijg Galaxy niet eens uitgespeeld. Kloterige purple coins.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn Wii heb ik op een gegeven moment ook weggeven aan mn zusje toen ik eenmaal Super Mario Galaxy had uitgespeeld. Rest van de games was toch kut.
Het zit in ieder geval al comfortabeler. Ik moest 'm proberen toen ik in Tokio wasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat beter dan de Sony headset? Kan dit meer?
nah, dan mis ik de VIP-treatment bij wargamingfeestjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil de volgende keer wel gaan hoor.
Moet Sony dat dan niet gewoon kopen en in hun eigen headset integreren?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:57 schreef Pheno het volgende:
Het zit in ieder geval al comfortabeler. Ik moest 'm proberen toen ik in Tokio was
En ja, je bent het middelpunt van de gamewereld. Oculus > Sony. Baas van Sony is ook langs geweest bij de demo, ze hebben wat devkitjes besteld.
Ga je beide consoles kopen bij release? of krijg je ze?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:06 schreef Pheno het volgende:
Lastig, maar ik zou gaan voor PS4 -> The Division
Al was The Evil Within ook geniaal. Tijdens de presentatie zag ik mensen hun hoofd wegdraaien van het scherm, ranzigheid ende horror
Dat telt niet als uitspelen. Te moeilijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg Galaxy niet eens uitgespeeld. Kloterige purple coins.
|Wss krijgt een crewlid een van de twee. Geen idee of ik dat word. Ik heb zelf nog geen console thuis staan, tenminste, ik tel de debugs niet mee, want daar kun je voor de rest geen reet mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je beide consoles kopen bij release? of krijg je ze?
En ook niet van plan om te kopen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:13 schreef Pheno het volgende:
Wss krijgt een crewlid een van de twee. Geen idee of ik dat word. Ik heb zelf nog geen console thuis staan, tenminste, ik tel de debugs niet mee, want daar kun je voor de rest geen reet mee.
Ik weet niet of ik dat day one doe. Ligt aan het aanbod qua launchgames. na Vita en 3DS heb ik geleerd. Ik ben bv blij dat ik niet meteen de Wii U heb gehaald. De games zijn er nog niet die ik zou willen spelen. Dan liever later een bundel waar ik wel wat aan heb.quote:
Ik zou ook liever nog ff bundel met the last of us willen hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat day one doe. Ligt aan het aanbod qua launchgames. na Vita en 3DS heb ik geleerd. Ik ben bv blij dat ik niet meteen de Wii U heb gehaald. De games zijn er nog niet die ik zou willen spelen. Dan liever later een bundel waar ik wel wat aan heb.
Uit mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hi Q![]()
Waar komt die TT vandaan?! Heb ik iets gemist?
Beyond, Rain, komt nog genoeg aan om je ps3 aangesloten te houdenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou ook liever nog ff bundel met the last of us willen hebben
Klopt, was een Kickstarter (en eigen donatiezooi + investeerders). Die gaat door en ziet er bestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:19 schreef stbabylon het volgende:
Dankzij de opmerking over Oculus Rift zie ik dat de maker van Wing Commander bezig is met een nieuwe game
Dat zeker. Maar liever gelijk next genquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beyond, Rain, komt nog genoeg aan om je ps3 aangesloten te houden
Looks boeien me niet heel veel. Gameplay en storyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, was een Kickstarter (en eigen donatiezooi + investeerders). Die gaat door en ziet er bestuit.
Ga dan elite spelenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Looks boeien me niet heel veel. Gameplay en story
Dit heb ik zelf betaald. Vorig jaar ook. En het jaar ervoor was volledig FOK!. het boeit me niet, ik vind het tof. Het is een week rollercoaster, qua games, ervaringen en feestjes. Of ik volgend jaar ga weet ik niet. Dit jaar was wel beste ooit met twee nieuwe consoles.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je alles zelf betalen voor E3? Of iets vanuit FOK!?
http://www.nu.nl/binnenla(...)burgse-families.htmlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en je fantasie?
Ik ben geintrigeerd.
Ook naar de gamescon?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit heb ik zelf betaald. Vorig jaar ook. En het jaar ervoor was volledig FOK!. het boeit me niet, ik vind het tof. Het is een week rollercoaster, qua games, ervaringen en feestjes. Of ik volgend jaar ga weet ik niet. Dit jaar was wel beste ooit met twee nieuwe consoles.
ok, dank je...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)burgse-families.html
Als iemand nou even die laatste drie voor me kon vangen, dan kon ik eens verder als Luigiquote:
Jij hebt tieten, dat mag.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een slechte gamerIk heb geen gamer
Ik ben heel goed. ik ban master elite met tripple double badges voor al mijn trophiesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er wel een. Oh nee wacht, 2quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op een console.
Niet je Christine le Duc voorraad
Nouhou! CL zei dat ze geen gamer heeft. Nou ik dus 2. Niks met doosjes te maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een doosje van zo een game brengt niet zo lekker in
In de winter heb ik aardig wat gegamed, in de zomer heb ik wel een leven. Of poging tot.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb te weinig tijd om een echte gamer te zijn/blijven.
Gewoon wat harder duwen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een doosje van zo een game brengt niet zo lekker in
Neequote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Over gameconsoles gesproken. Zal ik een ouya kopen?
Vriendin (uit eten, avondje weg, maar ook bankhangen), vrienden, roller derby, werk. Af en toe gamen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
In de winter heb ik aardig wat gegamed, in de zomer heb ik wel een leven. Of poging tot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |