quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:01 schreef alors het volgende:
[..]Jammer, hopelijk KoL morgen wel, vorige keer werd die toestemming toch pas op het allerlaatst gegeven?
Nee, daar horen de Handsome Poets.quote:
The Script > Qotsaquote:
Daar ben ik het niet mee eens (of ik ken The Script gewoon niet goed genoeg)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
The Script > Qotsa
en misschien is het ook handiger ivm volksverhuizingen van publiek, want ik gok dat The Script publiek eerder liefhebber van The Killers is dan van Qotsa
Hele concert of 3 nummers?quote:
3 nummers dus, 3fm kennendequote:
Ik ben geen The Script fan hoor, maar het is wel een grotere (bekendere) band dan Qotsa. Ze verkopen de Ziggodome zo uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:15 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens (of ik ken The Script gewoon niet goed genoeg)
twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 20:05:39Queens Of The Stone Age is na een half nummer al veruit de beste band van de dag http://t.co/GPVFfWxXCE #pp13 reageer retweet
Hij is een azijnpisser maar dit klopt wel hoor, alleen MoR komen er bij in de buurt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef Pino112 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 20:05:39Queens Of The Stone Age is na een half nummer al veruit de beste band van de dag http://t.co/GPVFfWxXCE #pp13 reageer retweet
Tuurlijk, Qotsa is dan opeens wel weer goed.
Dit komt uit een interview gisteren met Jan Smeets:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben geen The Script fan hoor, maar het is wel een grotere (bekendere) band dan Qotsa. Ze verkopen de Ziggodome zo uit.
Is dus zeker wel een grote bandquote:Toch klinkt her en der wat verontwaardiging over het feit dat Queens Of The Stone Age - met een geweldige nieuwe plaat op zak - zondag het hoofdpodium niet mag afsluiten. Die eer is weg gelegd voor Green Day, dat zijn drie albums zag floppen.
"Dat is voortschrijdend inzicht", zegt Smeets. "Als we vandaag hadden moeten samenstellen, hadden we dat misschien wel gedaan. Maar je kunt moeilijk tegen Green Day zeggen: jongens, Queens is op dit moment net even wat hotter, willen jullie even ruilen. Zo werkt dat niet, belofte maakt schuld."
Net bekend geworden dat QOTSA ook in Ziggo staat in november. Die gaan ze ook wel uitverkopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben geen The Script fan hoor, maar het is wel een grotere (bekendere) band dan Qotsa. Ze verkopen de Ziggodome zo uit.
Tot 22u.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef MarijeH het volgende:
Vanaf half 10 vanavond wordt het concert van The Killers live uitgezonden op 3fm.
Dit nummer is juist baasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef alors het volgende:
Wat een kutmuziek zeg, beter gaan ze even Make It Wit Chu spelen of Go With The Flow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op digitale tv via Cultura dus ook helaas.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
Geluid is echt bagger online, blijft wel een vet nummer though.
Mja, geluid is niet best. Vanmiddag was het beter met het 2008 optredenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op digitale tv via Cultura dus ook helaas.
Jammer dat ze dan niet even rechtstreeks een paar lijntjes uit die amps kunnen pakken oid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb het idee dat het niet aan de "opname" maar aan de uitzending ligt, ziet er ook uit als niet optimale streamkwaliteit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer dat ze dan niet even rechtstreeks een paar lijntjes uit die amps kunnen pakken oid.
Dacht al dat het aan mij lag ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jammer, maar het klinkt iig primaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar ze mogen er blijkbaar alleen de beelden niet bij uitzenden. Toch jammer.
Ligt eraan of de band toestemming geeft daarvoor... al vrees ik dat die kans klein is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
klote dat er geen beelden zijn
komen die er over een tijdje wel online?
Killers zie ik dat nog wel doen hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan of de band toestemming geeft daarvoor... al vrees ik dat die kans klein is.
van 2009 zijn er ook beeldenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan of de band toestemming geeft daarvoor... al vrees ik dat die kans klein is.
Ligt meer aan het management/label dan de artiest zelf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Optreden van 2009 was afgelopen week regelmatig op Cultura te zien.quote:
twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 23:17:37Het was een bijzonder magere openingsdag van Pinkpop. QOTSA, Masters Of Reality en nota bene The Killers lichtpuntjes te midden van saaiheid reageer retweet
1993 werd ook integraal uitgezonden. De laatste echt goede Pinkpopquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:26 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Optreden van 2009 was afgelopen week regelmatig op Cultura te zien.
Valt met zo'n line-up niet zo heel veel tegenin te brengen, vind ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is allemaal weer lekker zuur op de twitter wat betreft het festival.
Ik ben er nog nooit geweest, dat moet ik toegegeven. Maar is het ook niet een beetje een zuur festival vergeleken met dat wat andere festivals aan geweldige artiesten (en randzaken) aan bieden?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is allemaal weer lekker zuur op de twitter wat betreft het festival.
Mwoah valt mee, het is meer dat Pinkpop vrij traditioneel is qua opzet en dat andere festivals inmiddels veel meer aanbieden wat betreft festival ervaring.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, dat moet ik toegegeven. Maar is het ook niet een beetje een zuur festival vergeleken met dat wat andere festivals aan geweldige artiesten (en randzaken) aan bieden?
Maar de artiesten die er op het programma staan zijn ook niet zo speciaal toch? Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met dat wat Werchter neer zet. Of overschat ik dan de grootte van Pinkpop in vergelijking met de andere grote namen in het festivalcircuit?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah valt mee, het is meer dat Pinkpop vrij traditioneel is qua opzet en dat andere festivals inmiddels veel meer aanbieden wat betreft festival ervaring.
Met een festival als Werchter kan je het niet vergelijken, het dorp Werchter support het festival in alles en dat is in Landgraaf het compleet tegenover gestelde. Pinkpop heeft dit jaar geen erbarmelijke line-up als je kijkt naar headlines en ander materiaal wat er staat. Alleen door de beperktheid van de tijd (tot 23:00) en de matige terrein locatie zit er niet veel anders in dat deze opzet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar de artiesten die er op het programma staan zijn ook niet zo speciaal toch? Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met dat wat Werchter neer zet. Of overschat ik dan de grootte van Pinkpop in vergelijking met de andere grote namen in het festivalcircuit?
Dat is waar inderdaad. Tijd voor een complete transformatie van Pinkpop, zou ik zeggen. Maar zolang Smeets nog de baas blijft zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met een festival als Werchter kan je het niet vergelijken, het dorp Werchter support het festival in alles en dat is in Landgraaf het compleet tegenover gestelde. Pinkpop heeft dit jaar geen erbarmelijke line-up als je kijkt naar headlines en ander materiaal wat er staat. Alleen door de beperktheid van de tijd (tot 23:00) en de matige terrein locatie zit er niet veel anders in dat deze opzet.
Dat vind ik ook. Maar die richten zich dan ook op een totaal andere doelgroep/markt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:27 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind de namen op Best Kept Secret ook al beter, eerlijk gezegd.
Zeker, weet ik ook, maar zou misschien ook wat meer Atze's stijl kunnen zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar die richten zich dan ook op een totaal andere doelgroep/markt.
Ja klopt. Ik krijg af en toe het idee dat Atze er heen wordt gestuurd puur om eens lekker op het 'mainstream' wereldje te kunnen zeiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zeker, weet ik ook, maar zou misschien ook wat meer Atze's stijl kunnen zijn.
Heeft overigens wel gelijk, het was wel echt een zaaddag. De volgende 2 worden alleen nog erger, maar het is dan ook echt een zaaglineup.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Pino112 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 23:17:37Het was een bijzonder magere openingsdag van Pinkpop. QOTSA, Masters Of Reality en nota bene The Killers lichtpuntjes te midden van saaiheid reageer retweet
Ik heb maar een klein stukje gezien, maar slecht vond ik dat niet. Hij rende op een gegeven moment meer rond dan dat hij zong, maar het publiek vond het fantastisch.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
The script vond ik wel echt heel pover trouwens, daar zaten we hier ook op af te geven.
Maar het qotsa-punt was ook wel te hoog.
Hier heb je zeker een punt, ik zat achterin het gras gewoon te luisteren naar The Script. Ik vind het fijne muziek om aan te horen maar de show stelde natuurlijk 3x niks voor. Het publiek wat rechtstond bestond voor het meerendeel uit dansende tienermeisjes en een paar verkapte hipsters.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
The script vond ik wel echt heel pover trouwens, daar zaten we hier ook op af te geven.
Maar het qotsa-punt was ook wel te hoog.
Samenvatting vanavond.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Heeft BNN trouwens nog uitgezonden gister? Vind die samenvattingen altijd leuk om te bekijken.
O ja:
Masters Of Reality - 100 Years (Of Tear On The Wind)
Masters Of Reality - Doraldina's Prophecies
Weet niet meer wie het was hier, maar nog bedankt voor de tip. Blij dat ik ze gezien heb!
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:03 schreef Ynske het volgende:
Oproep!
FOK! is natuurlijk ook aanwezig op Pinkpop, maar we zijn ook op zoek naar hoe jullie Pinkpop beleven. Juist jullie belevenis in beeld vastgelegd is voor ons een waardevolle toevoeging.
Graag ontvangen wij jullie foto's voor in een reportage op de Frontpage onder vermelding van je username naar fotografie@fok.nl.
Atze reviewt niet alleen, maar het is wel allemaal zelfde pak een laken. De tweederangs mogen de tweederangs reviewen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:04 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Hier heb je zeker een punt, ik zat achterin het gras gewoon te luisteren naar The Script. Ik vind het fijne muziek om aan te horen maar de show stelde natuurlijk 3x niks voor. Het publiek wat rechtstond bestond voor het meerendeel uit dansende tienermeisjes en een paar verkapte hipsters.
Maar die Atze de Vrieze heeft Netsky en Queens of The Stone Age tegelijk gereviewd want die waren op hetzelfde moment aan het optreden.![]()
![]()
Duidelijk waar hij het langst heeft gestaan.
Nare huichelaar is het ook.quote:
Hij zal heus wel gelijk hebben, maar je kunt het gewoon niet maken om zo je eigen mening op te dragen aan een veld vol muziekliefhebbers.quote:
Wat had-ie nu weer?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hij zal heus wel gelijk hebben, maar je kunt het gewoon niet maken om zo je eigen mening op te dragen aan een veld vol muziekliefhebbers.
Poetin-bash.quote:
Ah.quote:
Will and the Peoplequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah.
Free Pussy Riot en Will and the People naar Siberië, trouwens.
Vorig jaar? op Lowlands ook al ge-ni-aal.quote:
Cee waar ben je? K zie je nietquote:
Op de bank, thuis! *zwaait*quote:
Waarschijnlijk is Miles Kane het enige wat nog het beluisteren waard wordt. En misschien Alt-J.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zit me echt af te vragen of ik Cultura nog aan ga zetten dit weekend. Denk 't niet.
Miles Kane, Palma Violets, Lianne La Havas, Phoenix.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Miles Kane het enige wat nog het beluisteren waard wordt. En misschien Alt-J.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zit er nu gewoon 10 minuten vertraging tussen?
Phoenix vind ik zelf niet boeiend. Palma Violets wordt niet gestreamd denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Miles Kane, Palma Violets, Lianne La Havas, Phoenix.
Als het gestreamd wordt, wil ik wel kijken.
Lowlands:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de bank, thuis! *zwaait*
Vorig jaar deden ze Er staat een paard in de gang, was 't PP of LL?
Mee eens dan ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lowlands:
Ben ik trouwens de enige die het een gemiste kans vind dat PP Manu Chao niet heeft? Die staan vanavond voor nop in Rotterdam.
Atser de Vries it is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto van Atze ook. Is waarschijnlijk mishandeld door zijn ouders in Friesland. Zo'n bange blik. De klootzak. Verder een hele sympathieke gozer natuurlijk.
Ben heel benieuwd hoe Alt-J klinkt jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Miles Kane het enige wat nog het beluisteren waard wordt. En misschien Alt-J.
Gewoon kut, net als op het album, denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe Alt-J klinkt ja
Jammer dat een solide band als Alt-J niet wordt gewaardeerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon kut, net als op het album, denk ik.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon kut, net als op het album, denk ik.
Pretentieuze zonder ballenmuziek, niet mijn ding.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat een solide band als Alt-J niet wordt gewaardeerd.
Verder ben je wel lief hoor
Op Lowlands vorig jaar was het echt bagger. Ben het wel n00bie eens over Alt-J, niks bijzonders aan deze band.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat een solide band als Alt-J niet wordt gewaardeerd.
Verder ben je wel lief hoor
Helft van de bands op de main dit weekend is er niet geschikt voor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Douwe Bob. Totaal niet geschikt voor het hoofd podium mijn inziens...
Maar dan wel Queens Of The Stoneage op 3FM podium zettenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Helft van de bands op de main dit weekend is er niet geschikt voor.
Klopt, dat Qotsta er niet op staat geeft aan hoe Jan Smeets de plank mis heeft geslagen dit jaar qua line up.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Helft van de bands op de main dit weekend is er niet geschikt voor.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef Cee het volgende:
Altijd als ik Alt-J hoor, denk ik aan Pino. Nu hoor ik ze niet vaak, maar toch.
Ik gok met gepiel en een ijl stemmetje, net als op het album.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Ben benieuwd hoe ze morgen een uur gaan volmaken trouwens.
Of hoe het publiek het een uur gaat volhouden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Ben benieuwd hoe ze morgen een uur gaan volmaken trouwens.
Is dat al de maatstaaf voor het hoofdpodium?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo groot is QOTSA toch ook niet meer, ze stonden zelfs al een minuutje te spelen bij DWDD.
Net als Douwe Bob.
OK, dan moeten ze op t hoofdpodium kunnen.
Daarom staat ie ook op de 3fm stage.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Douwe Bob. Totaal niet geschikt voor het hoofd podium mijn inziens...
Die vind ik juist kut en daar snap ik het beeld wat n00bie met 'pretentieus' heeft compleet, Breezeblocks en Dissolve Me zijn vooral tof.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Of hoe het publiek het een uur gaat volhouden.
Maar Mathilda zonder H vind ik al wel mooi hoor Pien.
En ze zijn allebei al 3fm Megahit geweest, linea rectale qualificatie!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo groot is QOTSA toch ook niet meer, ze stonden zelfs al een minuutje te spelen bij DWDD.
Net als Douwe Bob.
OK, dan moeten ze op t hoofdpodium kunnen.
Ah, in dat geval stond QOTSA terecht op het DWDD minuutje podiumquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom staat ie ook op de 3fm stage.
Ja. Alleen is QotSA tof en dit is niet om te douwen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, in dat geval stond QOTSA terecht op het DWDD minuutje podium
Die ken ik (nog) niet, ik doe het voorzichtig aan met [insert driehoek hier].quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik juist kut en daar snap ik het beeld wat n00bie met 'pretentieus' heeft compleet, Breezeblocks en Dissolve Me zijn vooral tof.
I see what you did there.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Alleen is QotSA tof en dit is niet om te douwen.
Vaker naar 3fm luisteren, daar hoor ik ze allebei vrij vaakquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ken ik (nog) niet, ik doe het voorzichtig aan met [insert driehoek hier].
Tessellatequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik juist kut en daar snap ik het beeld wat n00bie met 'pretentieus' heeft compleet, Breezeblocks en Dissolve Me zijn vooral tof.
Het staat al de godganse dag aan op m'n werk en in het weekend luister ik ook minstens 3 uur per dag, hoe veel kan een mens aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaker naar 3fm luisteren, daar hoor ik ze allebei vrij vaak
Die vind ik ook wel tof ja.quote:
∆quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ken ik (nog) niet, ik doe het voorzichtig aan met [insert driehoek hier].
Applequote:
Welk jaar? Moet in de jaren 90 zijn geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toen ik voor de 1e keer op Pinkpop was, had je 2 hoofdpodia naast elkaar. Was links afgelopen, ging rechts er zo goed als achteraan verder.
Er was ook nog een Noordpodium, maar daar was geen tijd/reden voor om naar toe te gaan.
Superprogramma toen.
1994.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk jaar? Moet in de jaren 90 zijn geweest.
Die lineupquote:
1995 ook, aantal prima jaren waren het toen met mijn persoonlijk hoogtepunt 1996, wat een line-up.quote:
Waren meer dan prima op Lowlands. Maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op Lowlands vorig jaar was het echt bagger. Ben het wel n00bie eens over Alt-J, niks bijzonders aan deze band.
Ik weet nog dat we redelijk stoned waren bij het einde van de Pumpkins, toen kwam dat stuk (hier vanaf 4m47) waar we toen redelijk in opgingen. Komt dat einde er achteraan, terwijl we nog op een wolkje zaten. Dat was wel even neerdonderen van die wolkquote:
Ik heb het voor je gekeken!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef Cee het volgende:
Mijn eerste PP was in 2000. Ik ging er naartoe voor Travis.Ik zag er ook een glimps van Pearl Jam maar m'n vriendin wilde eten halen dus liepen we door. Ik vond het destijds niet erg maar achteraf gezien denk ik: Cee, je bent een kuttekop.
Pearl Jam viel toen een beetje tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef Cee het volgende:
Mijn eerste PP was in 2000. Ik ging er naartoe voor Travis.Ik zag er ook een glimps van Pearl Jam maar m'n vriendin wilde eten halen dus liepen we door. Ik vond het destijds niet erg maar achteraf gezien denk ik: Cee, je bent een kuttekop. Goddank wel de hele set van Muse gezien want ik vond Muscle Museum zo'n tof nummer.
toen was WCS toch al uit?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Pearl Jam viel toen een beetje tegen.Muse heb ik toen ook gezien idd, in de tent.
Mijn eerste Pinkpop was 1995, meteen overdonderd door een geniaal concert van een nieuw Belgisch bandje, dEUS.
Ze waren toen al behoorlijk bekend ja, Suds, Via en Hotellounge waren al grote 'hits' geweest en ze stonden ook al op LL een jaar eerder.quote:
Ja is allemaal voor mijn tijd natuurlijk, met mijn 20 jaren jongquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze waren toen al behoorlijk bekend ja, Suds, Via en Hotellounge waren al grote 'hits' geweest en ze stonden ook al op LL een jaar eerder.
Ik kende ze wel van Suds & Soda maar was nog niet zo bekend met de alternatieve scene, dus voor mij nog nieuw.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze waren toen al behoorlijk bekend ja, Suds, Via en Hotellounge waren al grote 'hits' geweest en ze stonden ook al op LL een jaar eerder.
Kloptquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maar komt zóóóveel beter tot zijn recht in de tent.
Ik houd er ook wel van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet kut, dat valt me mee.
Na dat 'let her go' dacht ik aan een Milow II, maar tis nu al beter.quote:
Nu zijn liedjes over de wens om je vriendin verlamd te zien en in je broekzak te stoppen ook wel het dieptepunt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na dat 'let her go' dacht ik aan een Milow II, maar tis nu al beter.
Dat was gister bij The Killers - Read My Mind alquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:36 schreef Cee het volgende:
Ik denk trouwens dat het jaarlijkse "meisje op Pinkpop op de eerste rij met een rollende traan over de wang"-moment tijdens Let Her Go komt.
Contradictio in terminis!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:50 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
jaloersdeze man krijgt 30.000 man stil en meezingend. Ik vind het knap
zeker jaloers op zijn bankrekening jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:50 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
jaloersdeze man krijgt 30.000 man stil en meezingend. Ik vind het knap
wat ben jij een domme gast. Ik vind zijn verhaal wel mooi en gun het hem. Vorig jaar stond hij nog voor een paar man te spelen in allerlei steden, hij is er op eigen kracht gekomen. Mooi verhaalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
zeker jaloers op zijn bankrekening ja
Zag op zijn website dat hij best al wat shows uitverkocht heeft...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is 'ie nu eigenlijk al 'groot' buiten nederland?
Want net als die gast met die DCFC rip-off die in GTST gebruikt werd (ben zijn naam even kwijt) was 'ie toch eerst alleen hier bekend?
tuurlijk, het is hem gegundquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
wat ben jij een domme gast. Ik vind zijn verhaal wel mooi en gun het hem. Vorig jaar stond hij nog voor een paar man te spelen in allerlei steden, hij is er op eigen kracht gekomen. Mooi verhaal
Argh, hoe heet ie nou ook weer?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
die gast met die DCFC rip-off die in GTST gebruikt werd (ben zijn naam even kwijt)
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Waarom doen pinkpop meisjes eigenlijk altijd stom als ze in beeld komen![]()
![]()
Aandachtshoeren
Tom Odell?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Argh, hoe heet ie nou ook weer?
Hey, niet zo he!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Waarom doen pinkpop meisjes eigenlijk altijd stom als ze in beeld komen![]()
![]()
Aandachtshoeren
Nope. Hij heeft een pet op.quote:
Ja, die bedoelde ik! Maar ik kon alleen op "Matt" komen en wilde er op eigen kracht achter komen zonder te googlen en toen kwam Tom Odell ineens op.quote:
True....maar hij heeft maar 3 bekende nummersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:02 schreef Tourniquet het volgende:
Je kunt ook overdrijven met het aantal covers.
Laat Jan Smeets het maar niet horen.quote:
Wilde net hier neerzetten... Staat een covergast op het podium. Je kunt er ook teveel doen zeg....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
True....maar hij heeft maar 3 bekende nummersOp zich ook wel slim. Dat lalalalala nummer, Holes en Let her go
Wat is jouw muziek wél als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, ik heb Passenger gezien hoor.
Nu kan 'ie rustig verder de vergetelheid in duiken.
Veel, maar ik heb het wel een beetje gehad met al die s-sw meuk de laatste tijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is jouw muziek wél als ik vragen mag?
Hij heeft - buiten Alt-J - wel redelijk gelijk hoor wat mij betreftquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is jouw muziek wél als ik vragen mag?
Wat moet ik me bij 'S-SW'-meuk voorstellen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Veel, maar ik heb het wel een beetje gehad met al die s-sw meuk de laatste tijd.
Miles bijv. trek ik veel beter.
Singer - Songwriter, duh.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij 'S-SW'-meuk voorstellen?Van die flauwe electropop oid?
Ik zeg ook niet dat ie niet gelijk heeft, ik vraag naar z'n muzieksmaak.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft - buiten Alt-J - wel redelijk gelijk hoor wat mij betreft
Oh zo. Ik dacht aan iets anders bij S-SWquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Singer - Songwriter, duh.
Zoals dat verschrikkelijke gedrocht van die Maaike Ouboter bijvoorbeeld.
Ik poep en ik plas je, ik stink en vergas je.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Singer - Songwriter, duh.
Zoals dat verschrikkelijke gedrocht van die Maaike Ouboter bijvoorbeeld.
Kinky heur.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik poep en ik plas je, ik stink en vergas je.
Zometeen Fun. op de stream ja. Ze bieden ons weinig 'fun' vandaag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:19 schreef theodoor9 het volgende:
Alleen container sessie van miles? Zou balen zijn.
Ellie Goulding en 30 Seconds To Marsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er al bekend wat er na de Opposites komt?
Ellie Goulding aan met mute en dan een lekker muziekje aanzetten it is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ellie Goulding en 30 Seconds To Mars
twitter:3voor12 twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 16:16:50Ha mensen. We gaan Miles Kane ook nog uitzenden, maar alleen later! Excuses aan de fans! #pp13 reageer retweet
Die gast kan alleen niet zingenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:24 schreef Cee het volgende:
Ik zie ze een beetje als Train 2.0.
En toch vind ik ze leuk.
Ik heb even een plaatje van dEUS opgezet nu, wat een pauper ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ellie Goulding aan met mute en dan een lekker muziekje aanzetten it is.
De grap is dat morgen zo mogelijk nog kutter isquote:
Triggerfinger, Kensington, Vaccines, Bastille, Lianna la Havas en Alt-J vind ik niet kut hoor. Oh en Die Antwoord zal ook wel leuk zijn denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grap is dat morgen zo mogelijk nog kutter is
Bastille gezien in het voorprogramma van Muse, dat was echt niet zo denderend.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Triggerfinger, Kensington, Vaccines, Bastille, Lianna la Havas en Alt-J vind ik niet kut hoor. Oh en Die Antwoord zal ook wel leuk zijn denk ik.
The Vaccines hebben 2 leuke hitjes maar zijn daarbovenop echt treurig, Bastille is een gelukkige vervanger en Alt-J is de enige goeie naam. Die Antwoord is wel grappig maar meer 'een leuke naam voor tussendoor'. Lianna hoor ik goeie dingen over dus dat zou zomaar kunnen, en als we het van Triggerfinger (een matige Belgische band) en Kensington (een beperkt Nederlands bandje) moeten hebben is het toch wel treurig gesteld.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Triggerfinger, Kensington, Vaccines, Bastille, Lianna la Havas en Alt-J vind ik niet kut hoor. Oh en Die Antwoord zal ook wel leuk zijn denk ik.
Live weet ik idd niet, ben niet bij Muse geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:34 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Bastille gezien in het voorprogramma van Muse, dat was echt niet zo denderend.
Knap als je dat redt voor 250 euro.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:30 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch knap dat mensen 250 euro betalen ( inclusief eten en drank) voor 3 dagen deze bagger line up![]()
![]()
met als verschil dat Mika nog live goed kan zingenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:36 schreef Cee het volgende:
Nee wacht, nu doet het me aan Mika 2.0 denken.
Best Kept Secret volgende weekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig is de line-up bij Lowlands veel beter![]()
2 jaar geleden gered met 250 euroquote:
En Alt-Jquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best Kept Secret volgende week![]()
Portishead en Sigur Ros achter elkaar
Ja, en daar komen de meeste acts sowieso veel beter tot hun recht. Op die grote open podia verzuipt echt 80% van de bands...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig is de line-up bij Lowlands veel beter![]()
Als ik alle goeie namen noem kan ik de hele lineup buiten Two Doors Cinema Club noemen.quote:
Bij mij om de hoek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best Kept Secret volgende week![]()
2 tenten zou een oplossing zijn ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en daar komen de meeste acts sowieso veel beter tot hun recht. Op die grote open podia verzuipt echt 80% van de bands...
Ah dus volgende week ben ik bij jou om de hoek?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek.
Alleen zit ik dan 7000 kilometer verderop.
Tussen m'n oude en m'n huidige hometown in.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah dus volgende week ben ik bij jou om de hoek?
Ik weet niet hoe TDCC live is maar dat vind ik ook prima muziek hoor. Verder is die line-up echt mega iddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik alle goeie namen noem kan ik de hele lineup buiten Two Doors Cinema Club noemen.
Dan is het gewoon geen goede live band. Heel simpel. Grote artiesten verzuipen niet op een podium, hoe groot het ook is. Daarom viel Passenger me positief opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en daar komen de meeste acts sowieso veel beter tot hun recht. Op die grote open podia verzuipt echt 80% van de bands...
TDCC vind ik eenheidsworst, daarnaast The History of Apple Piequote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe TDCC live is maar dat vind ik ook prima muziek hoor. Verder is die line-up echt mega idd
Zal daar ook een stream van zijn?
Niet met je eens. Veel muziek leent zich gewoon niet voor zo'n enorm open veld.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dan is het gewoon geen goede live band. Heel simpel. Grote artiesten verzuipen niet op een podium, hoe groot het ook is. Daarom viel Passenger me positief op
Ik heb nochtans goede geluiden gehoord van iedereen die erheen gaat over de breedte van de lineup en juist de meerdere mogelijkheden in typen muziek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
In Best Kept Secret Festival zie ik weinig heil als ik dat zo bekijk. Te veel mensen die voor bepaalde acts komen en de rest niet kennen.De line-up is dan ook helemaal niet zo geweldig imo. Denk ook dat het de sfeer niet ten goede gaat komen.
Dat is juist precies bij Pinkpop het geval toch...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
In Best Kept Secret Festival zie ik weinig heil als ik dat zo bekijk. Te veel mensen die voor bepaalde acts komen en de rest niet kennen.De line-up is dan ook helemaal niet zo geweldig imo. Denk ook dat het de sfeer niet ten goede gaat komen.
Wat zei je gisteren ook alweer? Bloedende doos?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:46 schreef Pino112 het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de recensie van Atze van Fun.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren ook alweer? Bloedende doos?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Atze loopt bij elk festival uit z'n doos te bloeden alsof hij er geen zak aan vindt ofzo. Zoveel negatieve zooi van hem
Over wie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren ook alweer? Bloedende doos?
Op enkele forum wel, maar als je de social media bekijkt. Man man man. Ik weet het is dat is met alle festivals zo. Maar ik denk dat de verwachtingen te hoog liggen van dit festival. Heb ook het idee dat mensen er persé heen willen omdat ze te hip zijn Pinkpop en Lowlands.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nochtans goede geluiden gehoord van iedereen die erheen gaat over de breedte van de lineup en juist de meerdere mogelijkheden in typen muziek.
hihi vonden wij hier ook, maar als hij op vrouwen valt weet hij zijn tong wel te gebruikenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu ook de stream aangezet, dit is Fun. ? Kerel ziet er behoorlijk gay uit. Maar kan het niet afschuwelijk noemen, maar ook niet bijzonder.
Portishead is inderdaad beter op een zaal ja. Dat er weinig echte headliners zijn is inderdaad het nadeel. Het is veel sub-par en hipstershit maar ik denk dat zaterdag en zondag prima worden. Vrijdag is de enige dag die wat kut kan worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op enkele forum wel, maar als je de social media bekijkt. Man man man. Ik weet het is dat is met alle festivals zo. Maar ik denk dat de verwachtingen te hoog liggen van dit festival. Heb ook het idee dat mensen er persé heen willen omdat ze te hip zijn Pinkpop en Lowlands.
Maar goed de huidige line-up spreekt me helemaal niet aan en zeker met de afvallers Belle & Sebastian en Modest Mouse niet.
Portishead gat voor veel mensen ook tegenvallen denk ik (zie Werchter 2 jaar terug). Arctic Monkeys & Sígur Rós is vet. Daarnaast zijn The Black Angels en Fuck Buttons wel ok. Maar verder vind ik er weinig interessante must see's staan op dit festival.
Hilvarenbeek en muziek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Tussen m'n oude en m'n huidige hometown in.Doe de giraffen de groeten.
Hilvarenbeek en festivals.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |