Op de bank, thuis! *zwaait*quote:
Waarschijnlijk is Miles Kane het enige wat nog het beluisteren waard wordt. En misschien Alt-J.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zit me echt af te vragen of ik Cultura nog aan ga zetten dit weekend. Denk 't niet.
Miles Kane, Palma Violets, Lianne La Havas, Phoenix.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Miles Kane het enige wat nog het beluisteren waard wordt. En misschien Alt-J.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zit er nu gewoon 10 minuten vertraging tussen?
Phoenix vind ik zelf niet boeiend. Palma Violets wordt niet gestreamd denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Miles Kane, Palma Violets, Lianne La Havas, Phoenix.
Als het gestreamd wordt, wil ik wel kijken.
Lowlands:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de bank, thuis! *zwaait*
Vorig jaar deden ze Er staat een paard in de gang, was 't PP of LL?
Mee eens dan ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lowlands:
Ben ik trouwens de enige die het een gemiste kans vind dat PP Manu Chao niet heeft? Die staan vanavond voor nop in Rotterdam.
Atser de Vries it is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto van Atze ook. Is waarschijnlijk mishandeld door zijn ouders in Friesland. Zo'n bange blik. De klootzak. Verder een hele sympathieke gozer natuurlijk.
Ben heel benieuwd hoe Alt-J klinkt jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Miles Kane het enige wat nog het beluisteren waard wordt. En misschien Alt-J.
Gewoon kut, net als op het album, denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe Alt-J klinkt ja
Jammer dat een solide band als Alt-J niet wordt gewaardeerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon kut, net als op het album, denk ik.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon kut, net als op het album, denk ik.
Pretentieuze zonder ballenmuziek, niet mijn ding.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat een solide band als Alt-J niet wordt gewaardeerd.
Verder ben je wel lief hoor
Op Lowlands vorig jaar was het echt bagger. Ben het wel n00bie eens over Alt-J, niks bijzonders aan deze band.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat een solide band als Alt-J niet wordt gewaardeerd.
Verder ben je wel lief hoor
Helft van de bands op de main dit weekend is er niet geschikt voor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Douwe Bob. Totaal niet geschikt voor het hoofd podium mijn inziens...
Maar dan wel Queens Of The Stoneage op 3FM podium zettenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Helft van de bands op de main dit weekend is er niet geschikt voor.
Klopt, dat Qotsta er niet op staat geeft aan hoe Jan Smeets de plank mis heeft geslagen dit jaar qua line up.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Helft van de bands op de main dit weekend is er niet geschikt voor.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef Cee het volgende:
Altijd als ik Alt-J hoor, denk ik aan Pino. Nu hoor ik ze niet vaak, maar toch.
Ik gok met gepiel en een ijl stemmetje, net als op het album.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Ben benieuwd hoe ze morgen een uur gaan volmaken trouwens.
Of hoe het publiek het een uur gaat volhouden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Ben benieuwd hoe ze morgen een uur gaan volmaken trouwens.
Is dat al de maatstaaf voor het hoofdpodium?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo groot is QOTSA toch ook niet meer, ze stonden zelfs al een minuutje te spelen bij DWDD.
Net als Douwe Bob.
OK, dan moeten ze op t hoofdpodium kunnen.
Daarom staat ie ook op de 3fm stage.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Douwe Bob. Totaal niet geschikt voor het hoofd podium mijn inziens...
Die vind ik juist kut en daar snap ik het beeld wat n00bie met 'pretentieus' heeft compleet, Breezeblocks en Dissolve Me zijn vooral tof.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Of hoe het publiek het een uur gaat volhouden.
Maar Mathilda zonder H vind ik al wel mooi hoor Pien.
En ze zijn allebei al 3fm Megahit geweest, linea rectale qualificatie!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo groot is QOTSA toch ook niet meer, ze stonden zelfs al een minuutje te spelen bij DWDD.
Net als Douwe Bob.
OK, dan moeten ze op t hoofdpodium kunnen.
Ah, in dat geval stond QOTSA terecht op het DWDD minuutje podiumquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom staat ie ook op de 3fm stage.
Ja. Alleen is QotSA tof en dit is niet om te douwen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, in dat geval stond QOTSA terecht op het DWDD minuutje podium
Die ken ik (nog) niet, ik doe het voorzichtig aan met [insert driehoek hier].quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik juist kut en daar snap ik het beeld wat n00bie met 'pretentieus' heeft compleet, Breezeblocks en Dissolve Me zijn vooral tof.
I see what you did there.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Alleen is QotSA tof en dit is niet om te douwen.
Vaker naar 3fm luisteren, daar hoor ik ze allebei vrij vaakquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ken ik (nog) niet, ik doe het voorzichtig aan met [insert driehoek hier].
Tessellatequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik juist kut en daar snap ik het beeld wat n00bie met 'pretentieus' heeft compleet, Breezeblocks en Dissolve Me zijn vooral tof.
Het staat al de godganse dag aan op m'n werk en in het weekend luister ik ook minstens 3 uur per dag, hoe veel kan een mens aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaker naar 3fm luisteren, daar hoor ik ze allebei vrij vaak
Die vind ik ook wel tof ja.quote:
∆quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ken ik (nog) niet, ik doe het voorzichtig aan met [insert driehoek hier].
Applequote:
Welk jaar? Moet in de jaren 90 zijn geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toen ik voor de 1e keer op Pinkpop was, had je 2 hoofdpodia naast elkaar. Was links afgelopen, ging rechts er zo goed als achteraan verder.
Er was ook nog een Noordpodium, maar daar was geen tijd/reden voor om naar toe te gaan.
Superprogramma toen.
1994.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk jaar? Moet in de jaren 90 zijn geweest.
Die lineupquote:
1995 ook, aantal prima jaren waren het toen met mijn persoonlijk hoogtepunt 1996, wat een line-up.quote:
Waren meer dan prima op Lowlands. Maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op Lowlands vorig jaar was het echt bagger. Ben het wel n00bie eens over Alt-J, niks bijzonders aan deze band.
Ik weet nog dat we redelijk stoned waren bij het einde van de Pumpkins, toen kwam dat stuk (hier vanaf 4m47) waar we toen redelijk in opgingen. Komt dat einde er achteraan, terwijl we nog op een wolkje zaten. Dat was wel even neerdonderen van die wolkquote:
Ik heb het voor je gekeken!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef Cee het volgende:
Mijn eerste PP was in 2000. Ik ging er naartoe voor Travis.Ik zag er ook een glimps van Pearl Jam maar m'n vriendin wilde eten halen dus liepen we door. Ik vond het destijds niet erg maar achteraf gezien denk ik: Cee, je bent een kuttekop.
Pearl Jam viel toen een beetje tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef Cee het volgende:
Mijn eerste PP was in 2000. Ik ging er naartoe voor Travis.Ik zag er ook een glimps van Pearl Jam maar m'n vriendin wilde eten halen dus liepen we door. Ik vond het destijds niet erg maar achteraf gezien denk ik: Cee, je bent een kuttekop. Goddank wel de hele set van Muse gezien want ik vond Muscle Museum zo'n tof nummer.
toen was WCS toch al uit?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Pearl Jam viel toen een beetje tegen.Muse heb ik toen ook gezien idd, in de tent.
Mijn eerste Pinkpop was 1995, meteen overdonderd door een geniaal concert van een nieuw Belgisch bandje, dEUS.
Ze waren toen al behoorlijk bekend ja, Suds, Via en Hotellounge waren al grote 'hits' geweest en ze stonden ook al op LL een jaar eerder.quote:
Ja is allemaal voor mijn tijd natuurlijk, met mijn 20 jaren jongquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze waren toen al behoorlijk bekend ja, Suds, Via en Hotellounge waren al grote 'hits' geweest en ze stonden ook al op LL een jaar eerder.
Ik kende ze wel van Suds & Soda maar was nog niet zo bekend met de alternatieve scene, dus voor mij nog nieuw.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze waren toen al behoorlijk bekend ja, Suds, Via en Hotellounge waren al grote 'hits' geweest en ze stonden ook al op LL een jaar eerder.
Kloptquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maar komt zóóóveel beter tot zijn recht in de tent.
Ik houd er ook wel van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet kut, dat valt me mee.
Na dat 'let her go' dacht ik aan een Milow II, maar tis nu al beter.quote:
Nu zijn liedjes over de wens om je vriendin verlamd te zien en in je broekzak te stoppen ook wel het dieptepunt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na dat 'let her go' dacht ik aan een Milow II, maar tis nu al beter.
Dat was gister bij The Killers - Read My Mind alquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:36 schreef Cee het volgende:
Ik denk trouwens dat het jaarlijkse "meisje op Pinkpop op de eerste rij met een rollende traan over de wang"-moment tijdens Let Her Go komt.
Contradictio in terminis!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:50 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
jaloersdeze man krijgt 30.000 man stil en meezingend. Ik vind het knap
zeker jaloers op zijn bankrekening jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:50 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
jaloersdeze man krijgt 30.000 man stil en meezingend. Ik vind het knap
wat ben jij een domme gast. Ik vind zijn verhaal wel mooi en gun het hem. Vorig jaar stond hij nog voor een paar man te spelen in allerlei steden, hij is er op eigen kracht gekomen. Mooi verhaalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
zeker jaloers op zijn bankrekening ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |