Hij zal heus wel gelijk hebben, maar je kunt het gewoon niet maken om zo je eigen mening op te dragen aan een veld vol muziekliefhebbers.quote:
Wat had-ie nu weer?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hij zal heus wel gelijk hebben, maar je kunt het gewoon niet maken om zo je eigen mening op te dragen aan een veld vol muziekliefhebbers.
Poetin-bash.quote:
Will and the Peoplequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah.
Free Pussy Riot en Will and the People naar Siberië, trouwens.
Vorig jaar? op Lowlands ook al ge-ni-aal.quote:
Cee waar ben je? K zie je nietquote:
Op de bank, thuis! *zwaait*quote:
Waarschijnlijk is Miles Kane het enige wat nog het beluisteren waard wordt. En misschien Alt-J.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zit me echt af te vragen of ik Cultura nog aan ga zetten dit weekend. Denk 't niet.
Miles Kane, Palma Violets, Lianne La Havas, Phoenix.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Miles Kane het enige wat nog het beluisteren waard wordt. En misschien Alt-J.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zit er nu gewoon 10 minuten vertraging tussen?
Phoenix vind ik zelf niet boeiend. Palma Violets wordt niet gestreamd denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Miles Kane, Palma Violets, Lianne La Havas, Phoenix.
Als het gestreamd wordt, wil ik wel kijken.
Lowlands:quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de bank, thuis! *zwaait*
Vorig jaar deden ze Er staat een paard in de gang, was 't PP of LL?
Mee eens dan ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lowlands:
Ben ik trouwens de enige die het een gemiste kans vind dat PP Manu Chao niet heeft? Die staan vanavond voor nop in Rotterdam.
Atser de Vries it is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto van Atze ook. Is waarschijnlijk mishandeld door zijn ouders in Friesland. Zo'n bange blik. De klootzak. Verder een hele sympathieke gozer natuurlijk.
Ben heel benieuwd hoe Alt-J klinkt jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Miles Kane het enige wat nog het beluisteren waard wordt. En misschien Alt-J.
Gewoon kut, net als op het album, denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe Alt-J klinkt ja
Jammer dat een solide band als Alt-J niet wordt gewaardeerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon kut, net als op het album, denk ik.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gewoon kut, net als op het album, denk ik.
Pretentieuze zonder ballenmuziek, niet mijn ding.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat een solide band als Alt-J niet wordt gewaardeerd.
Verder ben je wel lief hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |