quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:01 schreef alors het volgende:
[..]Jammer, hopelijk KoL morgen wel, vorige keer werd die toestemming toch pas op het allerlaatst gegeven?
Nee, daar horen de Handsome Poets.quote:
The Script > Qotsaquote:
Daar ben ik het niet mee eens (of ik ken The Script gewoon niet goed genoeg)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
The Script > Qotsa
en misschien is het ook handiger ivm volksverhuizingen van publiek, want ik gok dat The Script publiek eerder liefhebber van The Killers is dan van Qotsa
Hele concert of 3 nummers?quote:
3 nummers dus, 3fm kennendequote:
Ik ben geen The Script fan hoor, maar het is wel een grotere (bekendere) band dan Qotsa. Ze verkopen de Ziggodome zo uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:15 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens (of ik ken The Script gewoon niet goed genoeg)
twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 20:05:39Queens Of The Stone Age is na een half nummer al veruit de beste band van de dag http://t.co/GPVFfWxXCE #pp13 reageer retweet
Hij is een azijnpisser maar dit klopt wel hoor, alleen MoR komen er bij in de buurt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef Pino112 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 20:05:39Queens Of The Stone Age is na een half nummer al veruit de beste band van de dag http://t.co/GPVFfWxXCE #pp13 reageer retweet
Tuurlijk, Qotsa is dan opeens wel weer goed.
Dit komt uit een interview gisteren met Jan Smeets:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben geen The Script fan hoor, maar het is wel een grotere (bekendere) band dan Qotsa. Ze verkopen de Ziggodome zo uit.
Is dus zeker wel een grote bandquote:Toch klinkt her en der wat verontwaardiging over het feit dat Queens Of The Stone Age - met een geweldige nieuwe plaat op zak - zondag het hoofdpodium niet mag afsluiten. Die eer is weg gelegd voor Green Day, dat zijn drie albums zag floppen.
"Dat is voortschrijdend inzicht", zegt Smeets. "Als we vandaag hadden moeten samenstellen, hadden we dat misschien wel gedaan. Maar je kunt moeilijk tegen Green Day zeggen: jongens, Queens is op dit moment net even wat hotter, willen jullie even ruilen. Zo werkt dat niet, belofte maakt schuld."
Net bekend geworden dat QOTSA ook in Ziggo staat in november. Die gaan ze ook wel uitverkopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben geen The Script fan hoor, maar het is wel een grotere (bekendere) band dan Qotsa. Ze verkopen de Ziggodome zo uit.
Tot 22u.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef MarijeH het volgende:
Vanaf half 10 vanavond wordt het concert van The Killers live uitgezonden op 3fm.
Dit nummer is juist baasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef alors het volgende:
Wat een kutmuziek zeg, beter gaan ze even Make It Wit Chu spelen of Go With The Flow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op digitale tv via Cultura dus ook helaas.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
Geluid is echt bagger online, blijft wel een vet nummer though.
Mja, geluid is niet best. Vanmiddag was het beter met het 2008 optredenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op digitale tv via Cultura dus ook helaas.
Jammer dat ze dan niet even rechtstreeks een paar lijntjes uit die amps kunnen pakken oid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb het idee dat het niet aan de "opname" maar aan de uitzending ligt, ziet er ook uit als niet optimale streamkwaliteit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer dat ze dan niet even rechtstreeks een paar lijntjes uit die amps kunnen pakken oid.
Dacht al dat het aan mij lag ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jammer, maar het klinkt iig primaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar ze mogen er blijkbaar alleen de beelden niet bij uitzenden. Toch jammer.
Ligt eraan of de band toestemming geeft daarvoor... al vrees ik dat die kans klein is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
klote dat er geen beelden zijn
komen die er over een tijdje wel online?
Killers zie ik dat nog wel doen hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan of de band toestemming geeft daarvoor... al vrees ik dat die kans klein is.
van 2009 zijn er ook beeldenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan of de band toestemming geeft daarvoor... al vrees ik dat die kans klein is.
Ligt meer aan het management/label dan de artiest zelf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Optreden van 2009 was afgelopen week regelmatig op Cultura te zien.quote:
twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 23:17:37Het was een bijzonder magere openingsdag van Pinkpop. QOTSA, Masters Of Reality en nota bene The Killers lichtpuntjes te midden van saaiheid reageer retweet
1993 werd ook integraal uitgezonden. De laatste echt goede Pinkpopquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:26 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Optreden van 2009 was afgelopen week regelmatig op Cultura te zien.
Valt met zo'n line-up niet zo heel veel tegenin te brengen, vind ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is allemaal weer lekker zuur op de twitter wat betreft het festival.
Ik ben er nog nooit geweest, dat moet ik toegegeven. Maar is het ook niet een beetje een zuur festival vergeleken met dat wat andere festivals aan geweldige artiesten (en randzaken) aan bieden?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is allemaal weer lekker zuur op de twitter wat betreft het festival.
Mwoah valt mee, het is meer dat Pinkpop vrij traditioneel is qua opzet en dat andere festivals inmiddels veel meer aanbieden wat betreft festival ervaring.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, dat moet ik toegegeven. Maar is het ook niet een beetje een zuur festival vergeleken met dat wat andere festivals aan geweldige artiesten (en randzaken) aan bieden?
Maar de artiesten die er op het programma staan zijn ook niet zo speciaal toch? Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met dat wat Werchter neer zet. Of overschat ik dan de grootte van Pinkpop in vergelijking met de andere grote namen in het festivalcircuit?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah valt mee, het is meer dat Pinkpop vrij traditioneel is qua opzet en dat andere festivals inmiddels veel meer aanbieden wat betreft festival ervaring.
Met een festival als Werchter kan je het niet vergelijken, het dorp Werchter support het festival in alles en dat is in Landgraaf het compleet tegenover gestelde. Pinkpop heeft dit jaar geen erbarmelijke line-up als je kijkt naar headlines en ander materiaal wat er staat. Alleen door de beperktheid van de tijd (tot 23:00) en de matige terrein locatie zit er niet veel anders in dat deze opzet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar de artiesten die er op het programma staan zijn ook niet zo speciaal toch? Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met dat wat Werchter neer zet. Of overschat ik dan de grootte van Pinkpop in vergelijking met de andere grote namen in het festivalcircuit?
Dat is waar inderdaad. Tijd voor een complete transformatie van Pinkpop, zou ik zeggen. Maar zolang Smeets nog de baas blijft zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Met een festival als Werchter kan je het niet vergelijken, het dorp Werchter support het festival in alles en dat is in Landgraaf het compleet tegenover gestelde. Pinkpop heeft dit jaar geen erbarmelijke line-up als je kijkt naar headlines en ander materiaal wat er staat. Alleen door de beperktheid van de tijd (tot 23:00) en de matige terrein locatie zit er niet veel anders in dat deze opzet.
Dat vind ik ook. Maar die richten zich dan ook op een totaal andere doelgroep/markt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:27 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind de namen op Best Kept Secret ook al beter, eerlijk gezegd.
Zeker, weet ik ook, maar zou misschien ook wat meer Atze's stijl kunnen zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar die richten zich dan ook op een totaal andere doelgroep/markt.
Ja klopt. Ik krijg af en toe het idee dat Atze er heen wordt gestuurd puur om eens lekker op het 'mainstream' wereldje te kunnen zeiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zeker, weet ik ook, maar zou misschien ook wat meer Atze's stijl kunnen zijn.
Heeft overigens wel gelijk, het was wel echt een zaaddag. De volgende 2 worden alleen nog erger, maar het is dan ook echt een zaaglineup.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Pino112 het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 23:17:37Het was een bijzonder magere openingsdag van Pinkpop. QOTSA, Masters Of Reality en nota bene The Killers lichtpuntjes te midden van saaiheid reageer retweet
Ik heb maar een klein stukje gezien, maar slecht vond ik dat niet. Hij rende op een gegeven moment meer rond dan dat hij zong, maar het publiek vond het fantastisch.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
The script vond ik wel echt heel pover trouwens, daar zaten we hier ook op af te geven.
Maar het qotsa-punt was ook wel te hoog.
Hier heb je zeker een punt, ik zat achterin het gras gewoon te luisteren naar The Script. Ik vind het fijne muziek om aan te horen maar de show stelde natuurlijk 3x niks voor. Het publiek wat rechtstond bestond voor het meerendeel uit dansende tienermeisjes en een paar verkapte hipsters.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
The script vond ik wel echt heel pover trouwens, daar zaten we hier ook op af te geven.
Maar het qotsa-punt was ook wel te hoog.
Samenvatting vanavond.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Heeft BNN trouwens nog uitgezonden gister? Vind die samenvattingen altijd leuk om te bekijken.
O ja:
Masters Of Reality - 100 Years (Of Tear On The Wind)
Masters Of Reality - Doraldina's Prophecies
Weet niet meer wie het was hier, maar nog bedankt voor de tip. Blij dat ik ze gezien heb!
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:03 schreef Ynske het volgende:
Oproep!
FOK! is natuurlijk ook aanwezig op Pinkpop, maar we zijn ook op zoek naar hoe jullie Pinkpop beleven. Juist jullie belevenis in beeld vastgelegd is voor ons een waardevolle toevoeging.
Graag ontvangen wij jullie foto's voor in een reportage op de Frontpage onder vermelding van je username naar fotografie@fok.nl.
Atze reviewt niet alleen, maar het is wel allemaal zelfde pak een laken. De tweederangs mogen de tweederangs reviewen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:04 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Hier heb je zeker een punt, ik zat achterin het gras gewoon te luisteren naar The Script. Ik vind het fijne muziek om aan te horen maar de show stelde natuurlijk 3x niks voor. Het publiek wat rechtstond bestond voor het meerendeel uit dansende tienermeisjes en een paar verkapte hipsters.
Maar die Atze de Vrieze heeft Netsky en Queens of The Stone Age tegelijk gereviewd want die waren op hetzelfde moment aan het optreden.![]()
![]()
Duidelijk waar hij het langst heeft gestaan.
Nare huichelaar is het ook.quote:
Hij zal heus wel gelijk hebben, maar je kunt het gewoon niet maken om zo je eigen mening op te dragen aan een veld vol muziekliefhebbers.quote:
Wat had-ie nu weer?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hij zal heus wel gelijk hebben, maar je kunt het gewoon niet maken om zo je eigen mening op te dragen aan een veld vol muziekliefhebbers.
Poetin-bash.quote:
Ah.quote:
Will and the Peoplequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah.
Free Pussy Riot en Will and the People naar Siberië, trouwens.
Vorig jaar? op Lowlands ook al ge-ni-aal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |