Dit nummer is juist baasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef alors het volgende:
Wat een kutmuziek zeg, beter gaan ze even Make It Wit Chu spelen of Go With The Flow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op digitale tv via Cultura dus ook helaas.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
Geluid is echt bagger online, blijft wel een vet nummer though.
Mja, geluid is niet best. Vanmiddag was het beter met het 2008 optredenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op digitale tv via Cultura dus ook helaas.
Jammer dat ze dan niet even rechtstreeks een paar lijntjes uit die amps kunnen pakken oid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb het idee dat het niet aan de "opname" maar aan de uitzending ligt, ziet er ook uit als niet optimale streamkwaliteit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer dat ze dan niet even rechtstreeks een paar lijntjes uit die amps kunnen pakken oid.
Dacht al dat het aan mij lag ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jammer, maar het klinkt iig primaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar ze mogen er blijkbaar alleen de beelden niet bij uitzenden. Toch jammer.
Ligt eraan of de band toestemming geeft daarvoor... al vrees ik dat die kans klein is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
klote dat er geen beelden zijn
komen die er over een tijdje wel online?
Killers zie ik dat nog wel doen hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan of de band toestemming geeft daarvoor... al vrees ik dat die kans klein is.
van 2009 zijn er ook beeldenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt eraan of de band toestemming geeft daarvoor... al vrees ik dat die kans klein is.
Ligt meer aan het management/label dan de artiest zelf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |