1995 ook, aantal prima jaren waren het toen met mijn persoonlijk hoogtepunt 1996, wat een line-up.quote:
Waren meer dan prima op Lowlands. Maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op Lowlands vorig jaar was het echt bagger. Ben het wel n00bie eens over Alt-J, niks bijzonders aan deze band.
Ik weet nog dat we redelijk stoned waren bij het einde van de Pumpkins, toen kwam dat stuk (hier vanaf 4m47) waar we toen redelijk in opgingen. Komt dat einde er achteraan, terwijl we nog op een wolkje zaten. Dat was wel even neerdonderen van die wolkquote:
Ik heb het voor je gekeken!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef Cee het volgende:
Mijn eerste PP was in 2000. Ik ging er naartoe voor Travis.Ik zag er ook een glimps van Pearl Jam maar m'n vriendin wilde eten halen dus liepen we door. Ik vond het destijds niet erg maar achteraf gezien denk ik: Cee, je bent een kuttekop.
Pearl Jam viel toen een beetje tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef Cee het volgende:
Mijn eerste PP was in 2000. Ik ging er naartoe voor Travis.Ik zag er ook een glimps van Pearl Jam maar m'n vriendin wilde eten halen dus liepen we door. Ik vond het destijds niet erg maar achteraf gezien denk ik: Cee, je bent een kuttekop. Goddank wel de hele set van Muse gezien want ik vond Muscle Museum zo'n tof nummer.
toen was WCS toch al uit?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Pearl Jam viel toen een beetje tegen.Muse heb ik toen ook gezien idd, in de tent.
Mijn eerste Pinkpop was 1995, meteen overdonderd door een geniaal concert van een nieuw Belgisch bandje, dEUS.
Ze waren toen al behoorlijk bekend ja, Suds, Via en Hotellounge waren al grote 'hits' geweest en ze stonden ook al op LL een jaar eerder.quote:
Ja is allemaal voor mijn tijd natuurlijk, met mijn 20 jaren jongquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze waren toen al behoorlijk bekend ja, Suds, Via en Hotellounge waren al grote 'hits' geweest en ze stonden ook al op LL een jaar eerder.
Ik kende ze wel van Suds & Soda maar was nog niet zo bekend met de alternatieve scene, dus voor mij nog nieuw.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze waren toen al behoorlijk bekend ja, Suds, Via en Hotellounge waren al grote 'hits' geweest en ze stonden ook al op LL een jaar eerder.
Kloptquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maar komt zóóóveel beter tot zijn recht in de tent.
Ik houd er ook wel van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet kut, dat valt me mee.
Na dat 'let her go' dacht ik aan een Milow II, maar tis nu al beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |