Op Lowlands vorig jaar was het echt bagger. Ben het wel n00bie eens over Alt-J, niks bijzonders aan deze band.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat een solide band als Alt-J niet wordt gewaardeerd.
Verder ben je wel lief hoor
Helft van de bands op de main dit weekend is er niet geschikt voor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Douwe Bob. Totaal niet geschikt voor het hoofd podium mijn inziens...
Maar dan wel Queens Of The Stoneage op 3FM podium zettenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Helft van de bands op de main dit weekend is er niet geschikt voor.
Klopt, dat Qotsta er niet op staat geeft aan hoe Jan Smeets de plank mis heeft geslagen dit jaar qua line up.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Helft van de bands op de main dit weekend is er niet geschikt voor.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:48 schreef Cee het volgende:
Altijd als ik Alt-J hoor, denk ik aan Pino. Nu hoor ik ze niet vaak, maar toch.
Ik gok met gepiel en een ijl stemmetje, net als op het album.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Ben benieuwd hoe ze morgen een uur gaan volmaken trouwens.
Of hoe het publiek het een uur gaat volhouden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
.
Ben benieuwd hoe ze morgen een uur gaan volmaken trouwens.
Is dat al de maatstaaf voor het hoofdpodium?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo groot is QOTSA toch ook niet meer, ze stonden zelfs al een minuutje te spelen bij DWDD.
Net als Douwe Bob.
OK, dan moeten ze op t hoofdpodium kunnen.
Daarom staat ie ook op de 3fm stage.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:42 schreef alwaysonhold het volgende:
Douwe Bob. Totaal niet geschikt voor het hoofd podium mijn inziens...
Die vind ik juist kut en daar snap ik het beeld wat n00bie met 'pretentieus' heeft compleet, Breezeblocks en Dissolve Me zijn vooral tof.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Of hoe het publiek het een uur gaat volhouden.
Maar Mathilda zonder H vind ik al wel mooi hoor Pien.
En ze zijn allebei al 3fm Megahit geweest, linea rectale qualificatie!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo groot is QOTSA toch ook niet meer, ze stonden zelfs al een minuutje te spelen bij DWDD.
Net als Douwe Bob.
OK, dan moeten ze op t hoofdpodium kunnen.
Ah, in dat geval stond QOTSA terecht op het DWDD minuutje podiumquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom staat ie ook op de 3fm stage.
Ja. Alleen is QotSA tof en dit is niet om te douwen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, in dat geval stond QOTSA terecht op het DWDD minuutje podium
Die ken ik (nog) niet, ik doe het voorzichtig aan met [insert driehoek hier].quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik juist kut en daar snap ik het beeld wat n00bie met 'pretentieus' heeft compleet, Breezeblocks en Dissolve Me zijn vooral tof.
I see what you did there.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Alleen is QotSA tof en dit is niet om te douwen.
Vaker naar 3fm luisteren, daar hoor ik ze allebei vrij vaakquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ken ik (nog) niet, ik doe het voorzichtig aan met [insert driehoek hier].
Tessellatequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik juist kut en daar snap ik het beeld wat n00bie met 'pretentieus' heeft compleet, Breezeblocks en Dissolve Me zijn vooral tof.
Het staat al de godganse dag aan op m'n werk en in het weekend luister ik ook minstens 3 uur per dag, hoe veel kan een mens aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaker naar 3fm luisteren, daar hoor ik ze allebei vrij vaak
Die vind ik ook wel tof ja.quote:
∆quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ken ik (nog) niet, ik doe het voorzichtig aan met [insert driehoek hier].
Applequote:
Welk jaar? Moet in de jaren 90 zijn geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toen ik voor de 1e keer op Pinkpop was, had je 2 hoofdpodia naast elkaar. Was links afgelopen, ging rechts er zo goed als achteraan verder.
Er was ook nog een Noordpodium, maar daar was geen tijd/reden voor om naar toe te gaan.
Superprogramma toen.
1994.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk jaar? Moet in de jaren 90 zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |