Best Kept Secret volgende weekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig is de line-up bij Lowlands veel beter![]()
2 jaar geleden gered met 250 euroquote:
En Alt-Jquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best Kept Secret volgende week![]()
Portishead en Sigur Ros achter elkaar
Ja, en daar komen de meeste acts sowieso veel beter tot hun recht. Op die grote open podia verzuipt echt 80% van de bands...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig is de line-up bij Lowlands veel beter![]()
Als ik alle goeie namen noem kan ik de hele lineup buiten Two Doors Cinema Club noemen.quote:
Bij mij om de hoek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best Kept Secret volgende week![]()
2 tenten zou een oplossing zijn ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en daar komen de meeste acts sowieso veel beter tot hun recht. Op die grote open podia verzuipt echt 80% van de bands...
Ah dus volgende week ben ik bij jou om de hoek?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek.
Alleen zit ik dan 7000 kilometer verderop.
Tussen m'n oude en m'n huidige hometown in.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah dus volgende week ben ik bij jou om de hoek?
Ik weet niet hoe TDCC live is maar dat vind ik ook prima muziek hoor. Verder is die line-up echt mega iddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik alle goeie namen noem kan ik de hele lineup buiten Two Doors Cinema Club noemen.
Dan is het gewoon geen goede live band. Heel simpel. Grote artiesten verzuipen niet op een podium, hoe groot het ook is. Daarom viel Passenger me positief opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en daar komen de meeste acts sowieso veel beter tot hun recht. Op die grote open podia verzuipt echt 80% van de bands...
TDCC vind ik eenheidsworst, daarnaast The History of Apple Piequote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe TDCC live is maar dat vind ik ook prima muziek hoor. Verder is die line-up echt mega idd
Zal daar ook een stream van zijn?
Niet met je eens. Veel muziek leent zich gewoon niet voor zo'n enorm open veld.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dan is het gewoon geen goede live band. Heel simpel. Grote artiesten verzuipen niet op een podium, hoe groot het ook is. Daarom viel Passenger me positief op
Ik heb nochtans goede geluiden gehoord van iedereen die erheen gaat over de breedte van de lineup en juist de meerdere mogelijkheden in typen muziek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
In Best Kept Secret Festival zie ik weinig heil als ik dat zo bekijk. Te veel mensen die voor bepaalde acts komen en de rest niet kennen.De line-up is dan ook helemaal niet zo geweldig imo. Denk ook dat het de sfeer niet ten goede gaat komen.
Dat is juist precies bij Pinkpop het geval toch...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
In Best Kept Secret Festival zie ik weinig heil als ik dat zo bekijk. Te veel mensen die voor bepaalde acts komen en de rest niet kennen.De line-up is dan ook helemaal niet zo geweldig imo. Denk ook dat het de sfeer niet ten goede gaat komen.
Wat zei je gisteren ook alweer? Bloedende doos?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:46 schreef Pino112 het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de recensie van Atze van Fun.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren ook alweer? Bloedende doos?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Atze loopt bij elk festival uit z'n doos te bloeden alsof hij er geen zak aan vindt ofzo. Zoveel negatieve zooi van hem
Over wie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren ook alweer? Bloedende doos?
Op enkele forum wel, maar als je de social media bekijkt. Man man man. Ik weet het is dat is met alle festivals zo. Maar ik denk dat de verwachtingen te hoog liggen van dit festival. Heb ook het idee dat mensen er persé heen willen omdat ze te hip zijn Pinkpop en Lowlands.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nochtans goede geluiden gehoord van iedereen die erheen gaat over de breedte van de lineup en juist de meerdere mogelijkheden in typen muziek.
hihi vonden wij hier ook, maar als hij op vrouwen valt weet hij zijn tong wel te gebruikenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu ook de stream aangezet, dit is Fun. ? Kerel ziet er behoorlijk gay uit. Maar kan het niet afschuwelijk noemen, maar ook niet bijzonder.
Portishead is inderdaad beter op een zaal ja. Dat er weinig echte headliners zijn is inderdaad het nadeel. Het is veel sub-par en hipstershit maar ik denk dat zaterdag en zondag prima worden. Vrijdag is de enige dag die wat kut kan worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op enkele forum wel, maar als je de social media bekijkt. Man man man. Ik weet het is dat is met alle festivals zo. Maar ik denk dat de verwachtingen te hoog liggen van dit festival. Heb ook het idee dat mensen er persé heen willen omdat ze te hip zijn Pinkpop en Lowlands.
Maar goed de huidige line-up spreekt me helemaal niet aan en zeker met de afvallers Belle & Sebastian en Modest Mouse niet.
Portishead gat voor veel mensen ook tegenvallen denk ik (zie Werchter 2 jaar terug). Arctic Monkeys & Sígur Rós is vet. Daarnaast zijn The Black Angels en Fuck Buttons wel ok. Maar verder vind ik er weinig interessante must see's staan op dit festival.
Hilvarenbeek en muziek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Tussen m'n oude en m'n huidige hometown in.Doe de giraffen de groeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |