Ellie Goulding aan met mute en dan een lekker muziekje aanzetten it is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ellie Goulding en 30 Seconds To Mars
twitter:3voor12 twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 16:16:50Ha mensen. We gaan Miles Kane ook nog uitzenden, maar alleen later! Excuses aan de fans! #pp13 reageer retweet
Die gast kan alleen niet zingenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:24 schreef Cee het volgende:
Ik zie ze een beetje als Train 2.0.
En toch vind ik ze leuk.
Ik heb even een plaatje van dEUS opgezet nu, wat een pauper ditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ellie Goulding aan met mute en dan een lekker muziekje aanzetten it is.
De grap is dat morgen zo mogelijk nog kutter isquote:
Triggerfinger, Kensington, Vaccines, Bastille, Lianna la Havas en Alt-J vind ik niet kut hoor. Oh en Die Antwoord zal ook wel leuk zijn denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grap is dat morgen zo mogelijk nog kutter is
Bastille gezien in het voorprogramma van Muse, dat was echt niet zo denderend.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Triggerfinger, Kensington, Vaccines, Bastille, Lianna la Havas en Alt-J vind ik niet kut hoor. Oh en Die Antwoord zal ook wel leuk zijn denk ik.
The Vaccines hebben 2 leuke hitjes maar zijn daarbovenop echt treurig, Bastille is een gelukkige vervanger en Alt-J is de enige goeie naam. Die Antwoord is wel grappig maar meer 'een leuke naam voor tussendoor'. Lianna hoor ik goeie dingen over dus dat zou zomaar kunnen, en als we het van Triggerfinger (een matige Belgische band) en Kensington (een beperkt Nederlands bandje) moeten hebben is het toch wel treurig gesteld.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Triggerfinger, Kensington, Vaccines, Bastille, Lianna la Havas en Alt-J vind ik niet kut hoor. Oh en Die Antwoord zal ook wel leuk zijn denk ik.
Live weet ik idd niet, ben niet bij Muse geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:34 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Bastille gezien in het voorprogramma van Muse, dat was echt niet zo denderend.
Knap als je dat redt voor 250 euro.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:30 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch knap dat mensen 250 euro betalen ( inclusief eten en drank) voor 3 dagen deze bagger line up![]()
![]()
met als verschil dat Mika nog live goed kan zingenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:36 schreef Cee het volgende:
Nee wacht, nu doet het me aan Mika 2.0 denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |