Zag op zijn website dat hij best al wat shows uitverkocht heeft...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is 'ie nu eigenlijk al 'groot' buiten nederland?
Want net als die gast met die DCFC rip-off die in GTST gebruikt werd (ben zijn naam even kwijt) was 'ie toch eerst alleen hier bekend?
tuurlijk, het is hem gegundquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
wat ben jij een domme gast. Ik vind zijn verhaal wel mooi en gun het hem. Vorig jaar stond hij nog voor een paar man te spelen in allerlei steden, hij is er op eigen kracht gekomen. Mooi verhaal
Argh, hoe heet ie nou ook weer?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
die gast met die DCFC rip-off die in GTST gebruikt werd (ben zijn naam even kwijt)
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Waarom doen pinkpop meisjes eigenlijk altijd stom als ze in beeld komen![]()
![]()
Aandachtshoeren
Tom Odell?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Argh, hoe heet ie nou ook weer?
Hey, niet zo he!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Waarom doen pinkpop meisjes eigenlijk altijd stom als ze in beeld komen![]()
![]()
Aandachtshoeren
Ja, die bedoelde ik! Maar ik kon alleen op "Matt" komen en wilde er op eigen kracht achter komen zonder te googlen en toen kwam Tom Odell ineens op.quote:
True....maar hij heeft maar 3 bekende nummersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:02 schreef Tourniquet het volgende:
Je kunt ook overdrijven met het aantal covers.
Wilde net hier neerzetten... Staat een covergast op het podium. Je kunt er ook teveel doen zeg....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:03 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
True....maar hij heeft maar 3 bekende nummersOp zich ook wel slim. Dat lalalalala nummer, Holes en Let her go
Wat is jouw muziek wél als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, ik heb Passenger gezien hoor.
Nu kan 'ie rustig verder de vergetelheid in duiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |