Aids.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mijn post was 3 minuten eerder. Ik heb nu het volste recht om je een debiel te noemen.
Debiel.
HAPPEL, BOLLEquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat alle TT's van Happel over vet eten gaan.
Kom maar, jochie. Zeg het maar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat alle TT's van Happel over vet eten gaan.
Grapje joh. Ik vind je een lieve jongen. Ik zou best samen met jou een pizza willen eten.quote:
Ik vind hem als user kut.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jouw standaard PI ook best kut en zulks.
Daten?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje joh. Ik vind je een lieve jongen. Ik zou best samen met jou een pizza willen eten.
Ja, prima.quote:
En je gedrag.quote:
Prima, ik zal er zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan vanavond niet. Morgen dan maar? 20:00 onder de Lieve vrouwen toren.
Die nieuwste van Jebroerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
Ik ben meer van Mr Polska.
echt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
Ik ben meer van Mr Polska.
Die Boaz vd Beatz is een held.quote:
Toontje lager is van voor mijn tijd... Ik ben van de jaren 90.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt?
oh ik vond het wel passen in je leeftijdscategorie.
jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
Ben even aan het denken, gaat er deze maand nog college geld af? (~27juni) ofzo
Schoolgeld is 1770 euro toch? Dus 10 termijnen.quote:
quote:
Toontje Lagerquote:
quote:
Als ik weer zo'n Tukker ziequote:
Daarnet in de spiegel.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:22 schreef RensAjacied het volgende:
I DONT WANNA LOSE YOUR LOVE TONIGHT!
BAM BAM BAM BAM!
Wat een beat!quote:
DJ's @ Work? Verder ken ik geen remix ervan..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ken je dat nummer ook dan? De remix dan hé, niet de originele van The Police.
Ik vind mezelf een verdomd lekkere vent, maar nee, ik werd er niet geil van.quote:
Narcis!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind mezelf een verdomd lekkere vent, maar nee, ik werd er niet geil van.
Ik ben geen bloempje.quote:
Narcist dan, héquote:
Altijd fijn die Boazquote:
BAM BAM BAM! Vanaf 0.50 lekkere beat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:24 schreef Divje het volgende:
[..]
DJ's @ Work? Verder ken ik geen remix ervan..
Haha op 1:44 rapt hij "Rappen is alles wat ik kan" maar hij kan helemaal niet goed rappenquote:
Gaat ook niet om Jebroerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha op 1:44 rapt hij "Rappen is alles wat ik kan" maar hij kan helemaal niet goed rappen![]()
![]()
Man, man, man dit trek ik niet deze muziek.
Check NouveauRiche gewoon. Je lacht je doodquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha op 1:44 rapt hij "Rappen is alles wat ik kan" maar hij kan helemaal niet goed rappen![]()
![]()
Man, man, man dit trek ik niet deze muziek.
Rap luisteren vanwege de beatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat ook niet om Jebroermaar om de beat.
quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GREEN GANG SWA!
DOE ALLES VOOR MIJN GREEN ALLES VOOR ME PAPER! GET MONEY GET MONEY
Er is echt veel goede Amerikaanse rap te vinden, je moet echt Atmosphere eens luisteren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Na Brainpower sowieso geen rapalbum meer gekocht. Stoppen op het hoogtepunt noemen ze dat.
Ik luister momenteel en voor rap begrippen kan ik het best goed luisteren. Kijken of ik op rap zowaar aan het werk kom in deze hitte.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is echt veel goede Amerikaanse rap te vinden, je moet echt Atmosphere eens luisteren.
Maar niks is zo irritant als je muzieksmaak aan iemand oplegggen, dus laat eigenlijk ook maar.
Ook goed. Ik laat mij graag sturen, ene filmpje af deze aan.quote:
on the road againquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Cocainnnee hosselen, met een 9 achterlijk! Popo pakken me, stapels geld pakken ze!
Ik hoop dat je er zo van kan genieten als ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister momenteel en voor rap begrippen kan ik het best goed luisteren. Kijken of ik op rap zowaar aan het werk kom in deze hitte.
Hmm jouw nummer is toch wat vlakker. Ik kan rap pas waarderen als er oprechte emotie op de voorgrond zit. Hoewel ik dit ook prima kan luisteren zal dit mij toch snel vervelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er zo van kan genieten als ik.
Deze is ook geniaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm jouw nummer is toch wat vlakker. Ik kan rap pas waarderen als er oprechte emotie op de voorgrond zit. Hoewel ik dit ook prima kan luisteren zal dit mij toch snel vervelen.
Maar het moet gezegd worden. Dit is een stuk beter dan de rap die hier anders gepost wordt.
Wel voornamelijk de rustige nummers?, maar dit is prima. Persoonlijk vind ik het een stuk beter dat Madvillain uit je UI.quote:
Madvillain is geniaal, maar wel iets totaal anders ja, in het begin vond ik dat ook echt kut voordat het kwartje viel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel voornamelijk de rustige nummers?, maar dit is prima. Persoonlijk vind ik het een stuk beter dat Madvillain uit je UI.
Pik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:41 schreef Tjacka het volgende:
een keer trek je de conclusie. f'noord is een ilussie. f'noord is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom xd xd xd xd xd xd xd
Henk mag dan een alcoholist zijn, maar ik weet zeker dat de officiele tekst niet zoveel grammaticale blunders heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:41 schreef Tjacka het volgende:
een keer trek je de conclusie. f'noord is een ilussie. f'noord is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom xd xd xd xd xd xd xd
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm jouw nummer is toch wat vlakker. Ik kan rap pas waarderen als er oprechte emotie op de voorgrond zit. Hoewel ik dit ook prima kan luisteren zal dit mij toch snel vervelen.
Maar het moet gezegd worden. Dit is een stuk beter dan de rap die hier anders gepost wordt.
Die heb ik hier aan de muur hangenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:41 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Henk mag dan een alcoholist zijn, maar ik weet zeker dat de officiele tekst niet zoveel grammaticale blunders heeft.
Ik ken ze wel, althans, ik heb hun laatste album geluisterd, maar ik vond het niet bijzonder.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:43 schreef RensAjacied het volgende:
Dope D.O.D grote artiesten in Amerika en shit en in Nederland kent niemand ze net als Mr Probz al is dat nu wel veranderd.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:43 schreef RensAjacied het volgende:
Dope D.O.D grote artiesten in Amerika en shit en in Nederland kent niemand ze net als Mr Probz al is dat nu wel veranderd.
quote:
Hier zullen de winkels wel al dicht zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen halen eigenlijk
Lasagne met Courgette- en Tomaten-schijfjes + champignons/rode ui/gehakt en oude kaas.quote:
Ik wil BBQ of shoarma ofzo. Maarja het is niet elke dag feest.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Lasagne met Courgette- en Tomaten-schijfjes + champignons/rode ui/gehakt en oude kaas.
Vandaag + zaterdag&zondag eten![]()
Ga naar de Jumbo en haal zo'n pak shoarma-vlees + pitabroodjes dan. Niet moeilijk doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil BBQ of shoarma ofzo. Maarja het is niet elke dag feest.
Er is hier geen Jumbo in het dorp hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga naar de Jumbo en haal zo'n pak shoarma-vlees + pitabroodjes dan. Niet moeilijk doen.
Ah, dan ga je naar de supermarkt in jouw dorp en haal je het daar op. Vergeet het sausje niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is hier geen Jumbo in het dorp hoor.
Ja ach die is al dicht. Morgen maar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, dan ga je naar de supermarkt in jouw dorp en haal je het daar op. Vergeet het sausje niet.
Wel saus bij je gehaktbal hè?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb sla, aardappels en een gehaktbal gegeten. Ik was zeer content met mijzelf.
Jammerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ach die is al dicht. Morgen maar.
Dan pak ik nog wel ergens wat brood ofzo. Of chips.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
JammerJij krijgt later deze avond nog wel honger héhé
Ik doe er standaard mayo en ketchup bij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Dan moet je je gehaktbal beter kruiden/ dingen toevoegen.
Normaal maak je het, maar eet je het niet? Ik snap niet waarom je hierom content met jezelf bent? Raar van je.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb sla, aardappels en een gehaktbal gegeten. Ik was zeer content met mijzelf.
Op de rijst na prima eten. Wat betekent BB by the way?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Negers:
Zalm, tonijn, zilvervliesrijst en doperwten. BB meal.
Ik merk een kleine vormcrisis, maar ik wacht nog even af voordat ik me zorgen ga maken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Normaal maak je het, maar eet je het niet? Ik snap niet waarom je hierom content met jezelf bent? Raar van je.
Battieboyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de rijst na prima eten. Wat betekent BB by the way?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb in de zon gelegen vanmiddag. Ik weet niet of jij wel eens in de zon hebt gelegen, maar ik word daar wel eens wat verward door.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk een kleine vormcrisis, maar ik wacht nog even af voordat ik me zorgen ga maken.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
BattieboyOoh. Dat is dus goed voor je. Ooit als ik de motivatie heb begin ik daar ook aan. Ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Boekje gelezen in de zon?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb in de zon gelegen vanmiddag. Ik weet niet of jij wel eens in de zon hebt gelegen, maar ik word daar wel eens wat verward door.
Is goed man, bijna trots op je.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh. Dat is dus goed voor je. Ooit als ik de motivatie heb begin ik daar ook aan. Ooit.
Is juist chill. Bij mij ging de inkt van mijn VI vervagen doordat ik zonnebrand aan mijn vingers had. Dat je het even weet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar de zon maakt de bladzijdes te licht voor m'n ogen.
Waarom zou je zonnebrand op je vingertoppen willen smeren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is juist chill. Bij mij ging de inkt van mijn VI vervagen doordat ik zonnebrand aan mijn vingers had. Dat je het even weet.
Ik moet de zonnebrand toch uitsmeren. Dan blijft er toch iets aankleven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je zonnebrand op je vingertoppen willen smeren?
Geen lekker wijf hebben die je insmeert met haar tieten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet de zonnebrand toch uitsmeren. Dan blijft er toch iets aankleven.
Gisteren las ik nog dat je al een tijdje single was.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen lekker wijf hebben die je insmeert met haar tieten.
Moet je een relatie hebben daarvoor dan? Ik wist niet dat jij zo'n traditionalist was GGMM.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren las ik nog dat je al een tijdje single was.
Nee die heb ik niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen lekker wijf hebben die je insmeert met haar tieten.
Geeft niet, ik heb je desinteresse in mijn leven inmiddels geaccepteerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je een relatie hebben daarvoor dan? Ik wist niet dat jij zo'n traditionalist was GGMM.
Wat leuk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een korte broek van Diadora aan.
Geeft niks. Als je die rotzooi voortaan niet meer aan je berichten toevoegt.quote:
Is een van de mooiste plekken op aarde.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben net afgemaakt door iemand uit Seychelles, waar dat ook mag liggen.
Werd tijd ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb je desinteresse in mijn leven inmiddels geaccepteerd.
Kennelijk kunnen ze ook redelijk goed Quake spelenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een van de mooiste plekken op aarde.
Ik dacht dat jij een allergie voor korte broeken had.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een korte broek van Diadora aan.
Of jij bent er niet zo goed in.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk kunnen ze ook redelijk goed Quake spelen
Dat kan, maar dan nog stond hij dik bovenaan en niet enkel boven mij.quote:
Het leven van een alpha hipster gaat niet over rozen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word altijd een beetje treurig als ik een nummer op FB plaats, bijna niemand het liked en dat dan 4 weken later 3FM dancesmash wordt en ik het iedereen alsnog op FB zie posten. HOMO'S zijn het.
Hipster.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word altijd een beetje treurig als ik een nummer op FB plaats, bijna niemand het liked en dat dan 4 weken later 3FM dancesmash wordt en ik het iedereen alsnog op FB zie posten. HOMO'S zijn het.
Ik vind 't niet mooi nee, maar met lekker weer durf ik er wel 1 te dragen in m'n vrije tijd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk kunnen ze ook redelijk goed Quake spelen
[..]
Ik dacht dat jij een allergie voor korte broeken had.
Dat jij het niet waardeert belet mij niet van het posten van kwaliteit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niks. Als je die rotzooi voortaan niet meer aan je berichten toevoegt.
Zeg het 'm!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat jij het niet waardeert belet mij niet van het posten van kwaliteit.
Behoorlijk ja. Doe er wat aan, want je druk maken om zoiets onzinnigs is het begin van een maagzweer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sneu eigenlijk dat ik dit irritant vind he.
Royston Drenthe heeft er ooit 1 gehad, die is ook altijd druk bezig met onzinnige dingen. Ik ga je advies opvolgen en al die burgerlijke kuddedieren laten voor wat ze zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Doe er wat aan, want je druk maken om zoiets onzinnigs is het begin van een maagzweer.
Niks. Kennelijk kan je ook dan een vakantie gevoel hebben. Want uitgaan zit er vanavond ook niet voor je in?quote:
Wat denk je van het weer. En daarbij associeer ik uitgaan niet met vakantie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks. Kennelijk kan je ook dan een vakantie gevoel hebben. Want uitgaan zit er vanavond ook niet voor je in?
Winston Bergwijn. Hoe kan ik dat als Drenth beter weten dan jij?quote:
Ik ook niet perse, maar ik heb ook een tijdje niks gedaan en vakantie hield in dat ik niet de enige binnen mijn vriendengroep was met alle tijd voorhanden. En dan resulteert al snel in het eerdergenoemde.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat denk je van het weer. En daarbij associeer ik uitgaan niet met vakantie.
Misschien omdat ik niet naar Nederflop luister over 't algemeen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Winston Bergwijn. Hoe kan ik dat als Drenth beter weten dan jij?
Ahquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet naar Nederflop luister over 't algemeen.
Ik had het ook meer over vakanties in buitenland van vroeger altijd. Dat gevoel wat zeg maar terugkomt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet perse, maar ik heb ook een tijdje niks gedaan en vakantie hield in dat ik niet de enige binnen mijn vriendengroep was met alle tijd voorhanden. En dan resulteert al snel in het eerdergenoemde.
quote:
Van deze 2 dingen is darten het meest gay.quote:
ja primaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een stukje appel-abrikoos-taart.
[..]
[..]
Van deze 2 dingen is darten het meest gay.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja prima
dan ga ik wel darten kijken, jij veel plezier met gordon, ali b en een stel C artiesten
He LR wil je in mn nieuwe fanclub drummeisje fanclub?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet perse, maar ik heb ook een tijdje niks gedaan en vakantie hield in dat ik niet de enige binnen mijn vriendengroep was met alle tijd voorhanden. En dan resulteert al snel in het eerdergenoemde.
België, op sporzaquote:
Ik moet bekennen dat ik het vroeger ook keek. Maar het is nou zo uitgemolken. En van die artiesten komt toch nooit wat terecht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is niet meer zoals vroeger
Van het meisje wel. De muziek niet direct.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He LR wil je in mn nieuwe fanclub drummeisje fanclub?
Natuurlijk voor het meisje, je kent me toch wel nu?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van het meisje wel. De muziek niet direct.
[ afbeelding ]
Wow... ben jij dit Knut?
Ik wist mijn secret questions voor Paypal nog.
Ik vind het wel erg zoetsappig. Overigens heb ik nog steeds niet weten te achterhalen waar mijn 10 euro op Paypal is gebleven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door het meisje vind ik het ook wel een lekker nummer though. Net zoals ik Pitt bier zou drinken als Scarlett het dronk.
Lekker toch. Straks in mn hangmat langs de mekong. Bier Lao erbij. Tandeloze tijd 5. Niks mis meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg zoetsappig. Overigens heb ik nog steeds niet weten te achterhalen waar mijn 10 euro op Paypal is gebleven.![]()
En de tijd tikt maar door.
Nee. In het weekend zie ik mijn computer niet, en ik heb een deadline te halen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker toch. Straks in mn hangmat langs de mekong. Bier Lao erbij. Tandeloze tijd 5. Niks mis mee
Ik denk dat er vooral nog wat aan de video verbeterd kan worden, gelukkig krijgen ze goede tips in die richting.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg zoetsappig. Overigens heb ik nog steeds niet weten te achterhalen waar mijn 10 euro op Paypal is gebleven.![]()
En de tijd tikt maar door.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. In het weekend zie ik mijn computer niet, en ik heb een deadline te halen.
In andere woorden, toedels, adios en succes in je hangmat.
Ik ben ook fan, maar toen ik mijn waardering uitsprak was mijn moeder ineens een hoerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral nog wat aan de video verbeterd kan worden, gelukkig krijgen ze goede tips in die richting.
[ afbeelding ]
Mensen aan de absolute top staan wel onder gigantische druk, ik kan me dan een rare reactie af en toe dan wel voorstellen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben ook fan, maar toen ik mijn waardering uitsprak was mijn moeder ineens een hoerRare jongen.
Dat is ook waar. Kijk maar naar opperheld Justin Bieber.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mensen aan de absolute top staan wel onder gigantische druk, ik kan me dan een rare reactie af en toe dan wel voorstellen.
Die had gelukkig fans die ingrepen toen het helemaal mis dreigde te gaan. De actie #cutforbieber heeft hem gelukkig gered. Als Mikey zover dreigt af te glijden moet er ook maar een #cutforMikey actie komen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Kijk maar naar opperheld Justin Bieber.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had gelukkig fans die ingrepen toen het helemaal mis dreigde te gaan. De actie #cutforbieber heeft hem gelukkig gered. Als Mikey zover dreigt af te glijden moet er ook maar een #cutforMikey actie komen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Lisa Simpsons heeft geen consequenties gehad zie ik?
Bij Dora. Die lieve, lieve Dora zag je dan ook niks. Lisa haar rondingen kwamen daarentegen wel goed naar voren.quote:
Bij Dora zag je alleen haar genitaliënquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Dora. Die lieve, lieve Dora zag je dan ook niks. Lisa haar rondingen kwamen daarentegen wel goed naar voren.
Uh nee? Je doelt toch op die stoute krokodil welke Dora wil grijpen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij Dora zag je alleen haar genitaliën
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee? Je doelt toch op die stoute krokodil welke Dora wil grijpen?
http://www.nu.nl/wetensch(...)en-in-waddenzee.html
Wat een onzin.
Niels post nog eens.quote:
Absoluut niks. Niks wat leuk is in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, kamertje opgeruimd. Nog ff fris beddengoed erop en ik ben klaar om naar de stad te gaan.Wat gaan jullie doen vanavond?
Lezen/FOK!ken op het balkon onder het genot van enkele alcoholische versnaperingen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, kamertje opgeruimd. Nog ff fris beddengoed erop en ik ben klaar om naar de stad te gaan.Wat gaan jullie doen vanavond?
Geen idee meer waar ik alles vandaan heb gehaald.quote:
Ja, dat slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)en-in-waddenzee.html
Wat een onzin.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niels post nog eens.
[..]
Absoluut niks. Niks wat leuk is in ieder geval.
Wat saai jongens. Waarom niet de stad in?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lezen/FOK!ken op het balkon onder het genot van enkele alcoholische versnaperingen.
Volgens mij zag je net niks.quote:
Werk afmaken. Zodat ik het hele weekend wel aan de drank/barbecue etc. kan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wat saai jongens. Waarom niet de stad in?
Rule34 Dora gaat mij te ver... Ik geef mij gewonnen.quote:
Niet echt geld voorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wat saai jongens. Waarom niet de stad in?
welkequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand nou al de onthoofdingsvideo gezien?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand nou al de onthoofdingsvideo gezien?
o ja ik heb die wel gezienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)at_hoort_u_hier.html
Mwao, vind hem meevallen. Maar ik voel eigenlijk niets bij geen een van zulke fimpjesquote:
Nu heb ik het wel gezien. De beeldkwaliteit was dusdanig slecht dat ik ze aanraad om bij de volgende onthoofding Dr. Mikey in te huren voor het maken van de clip.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)at_hoort_u_hier.html
Ik stel me voor dat de Duitsers zo'n beetje over ons moeten denken als wij over de Belgen. Af en toe hebben ze een leuk elftal en dan hebben ze gelijk een kankergrote smoel ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef The_Groove het volgende:
VBL / België VS. Nederland: Wie heeft de beste basiself?
Belgen
Chauvinistenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef The_Groove het volgende:
VBL / België VS. Nederland: Wie heeft de beste basiself?
Belgen
Ja, ik had het ook over Nederlanders.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederlanders zijn erger op dat vlak
Om de paar weken is hij op pad met zo'n raar groepje. Hoe heet het ook alweer jongens?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar is Stylo eigenlijk
Heeft ie ban?
#stylo4mod
Hij worstelt met zijn postcount. Een beetje jammer eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar is Stylo eigenlijk
Heeft ie ban?
#stylo4mod
Inb4 jostiband.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Om de paar weken is hij op pad met zo'n raar groepje. Hoe heet het ook alweer jongens?
Syrie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Om de paar weken is hij op pad met zo'n raar groepje. Hoe heet het ook alweer jongens?
Jammer wel ja. Veel woorden weinig daden. Dat zag je al in mei 40. Toen in Rotterdam de Duitsers nog terug de Maas in werden geschopt lag in de rest van het land moeder de vrouw al op de keukentafel met 6 duitsers tussen de benen terwijl vader de Panzer stond te poetsen. Toch ook wel leuk dat je dat 70 jaar later op een grasmat van 100 bij 60 nog zo duidelijk terug zietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook over Nederlanders.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer wel ja. Veel woorden weinig daden. Dat zag je al in mei 40. Toen in Rotterdam de Duitsers nog terug de Maas in werden geschopt lag in de rest van het land moeder de vrouw al op de keukentafel met 6 duitsers tussen de benen terwijl vader de Panzer stond te poetsen. Toch ook wel leuk dat je dat 70 jaar later op een grasmat van 100 bij 60 nog zo duidelijk terug ziet
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer wel ja. Veel woorden weinig daden. Dat zag je al in mei 40. Toen in Rotterdam de Duitsers nog terug de Maas in werden geschopt lag in de rest van het land moeder de vrouw al op de keukentafel met 6 duitsers tussen de benen terwijl vader de Panzer stond te poetsen. Toch ook wel leuk dat je dat 70 jaar later op een grasmat van 100 bij 60 nog zo duidelijk terug ziet
Mja, het is ook maar een grap natuurlijk, maar je kan er moeilijk omheen dat het overgrote deel van dit land nog voor het eerste schot was gevallen de handen al in de lucht stak. Utrechtse Heuvelrug, Rotterdam, Zeeland (al waren het daar vooral Fransen en Engelsen) was zo ongeveer enige verzet. Amsterdam kwam pas later met februaristakingen enzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:16 schreef Tarado het volgende:
[..]Te lang bij de Japanners geweest, die hebben er ook zo'n handje van dat geschiedvervalsing
Het bovengrondse verzet was natuurlijk snel over, wat er verder ondergronds gebeurd is lijkt met de jaren grootser te wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, het is ook maar een grap natuurlijk, maar je kan er moeilijk omheen dat het overgrote deel van dit land nog voor het eerste schot was gevallen de handen al in de lucht stak. Utrechtse Heuvelrug, Rotterdam, Zeeland (al waren het daar vooral Fransen en Engelsen) was zo ongeveer enige verzet. Amsterdam kwam pas later met februaristakingen enzo.
Daarom, ze haalden de kanonnen uit het oorlogsmuseum, in de eerste wereldoorlog was Nederland tenminste de neutrale coke leverancier.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef Monopoly het volgende:
We waren neutraal in de oorlog, maar Hitler wilde een goede verdediging tegen de Engelsen hebben. Plus de haven. We hadden een leger van lik-mijn-kutje.
De belgen ook en die hebben het toch een stuk langer volgehouden. Toegegeven, Belgie is makkelijker te verdedigen, maar al met al gaat het toch tussen Nederland en Frankrijk als je prijs voor meest laffe overgave wil uitreiken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef Monopoly het volgende:
We waren neutraal in de oorlog, maar Hitler wilde een goede verdediging tegen de Engelsen hebben. Plus de haven. We hadden een leger van lik-mijn-kutje.
De haven van Rotterdam lag vol met coke. Wat denk je wat die soldaten aan het Oostfront kregen om door te gaan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, ze haalden de kanonnen uit het oorlogsmuseum, in de eerste wereldoorlog was Nederland tenminste de neutrale coke leverancier.
Geen coke iig. Lijkt wel een beetje op hedendaagse Ritalin. Maar dan wat sterkerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De haven van Rotterdam lag vol met coke. Wat denk je wat die soldaten aan het Oostfront kregen om door te gaan?
Juist
in ww1 was het wel coke dacht ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen coke iig. Lijkt wel een beetje op hedendaagse Ritalin. Maar dan wat sterker
In Amsterdam hadden ze allemaal joden op zolder ja!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het bovengrondse verzet was natuurlijk snel over, wat er verder ondergronds gebeurd is lijkt met de jaren grootser te worden
Zou kunnen, ww1 vind ik niet zo interessant dus daar lees ik haast niets overquote:
Sowieso. Terwijl 90% van de zelf uitgeroepen helden zich pas in 46 aansloten bij het verzet. Ach... ik kan mij er niet aan storen, maar om die reden had mijn opa bijvoorbeeld wel een gruwelijke hekel aan Hannie van Leeuwen van het CDAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het bovengrondse verzet was natuurlijk snel over, wat er verder ondergronds gebeurd is lijkt met de jaren grootser te worden
Werden er steeds meer ja. Toch is er geen land waar procentueel meer joden zijn gered dan Nederland en tegelijkertijd waren wij geloof ik 1e of 2e qua vrijwillige SS-ersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Amsterdam hadden ze allemaal joden op zolder ja!!
Ik heb er een boek over gelezen, De handelsreiziger van de Nederlandse cocaine fabriek, een roman maar gebaseerd op ware feitenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou kunnen, ww1 vind ik niet zo interessant dus daar lees ik haast niets overIk weet wel vanuit mijn interesse voor coke dat rond die tijd zelfs de paus een soort cokedrank tot zich nam
Alleen loting straks, laatste partij avond wordt gegooid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is het nu wat? Ik was het weer vergeten (uiteraard). Of kan ik wachten tot morgen?
Ik kom er graag al is dat vooral om lekker te etenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
Belgie
Alhoewel, qua natuur wel mooi trouwens. Verder gewoon een matig land.
Ik zou het niet erg vinden om te wonen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
Belgie
Ah tof, dan kijk ik morgen wel, die laatste partij zal me een worst wezen nu.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen loting straks, laatste partij avond wordt gegooid.
Morgen vanaf 20:30 live op RTL7.
Ardennen broquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
Belgie
Belastingtechnisch overigens ook wel prima.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om te wonen.
Stappen is ook wel tof daar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
Belgie
Ik zou niet verder terug gaan dan het winnend lot kopen in grootste loterij die er isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat "wat-alsje" uit ontdekking van de hemel is wel mijn ultieme natte droom. Als je je sneller zou kunnen verplaatsen dan het licht zo ver het heelal in vliegen dat je weerkaatsing van het licht van 70 jaar terug inhaalt, spiegels plaatsen en in full hd op aarde 2e wereldoorlog terugkijken![]()
Daar zou ik, na 7 jaar popcorn in de bios, rest van mn jaren voor weggeven
Alleen in Brussel, Antwerpen of Gent dan. Die dorpen word ik altijd maar treurig vanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om te wonen.
Nee, ik post hierquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lompehork, ben jij hier nou omdat het 2e wereldoorlog VBL alarm is afgegaan?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ze blijven me opzoeken om elk verkeerd plaatje of woord te noten
De VBL behandeling dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag ook voor het eerst op ONZ. En ook ik werd naar mijn inziens onjuist bejegend. Er werd zelfs één van mijn posts klakkeloos de prullenbak ingegooid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd, dat gehuil altijd. Beetje zielig.quote:
Opstandquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag ook voor het eerst op ONZ. Ik werd naar mijn inziens ook onjuist bejegend, één van mijn posts werd zelf klakkeloos de prullenbak ingegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |