Helaas, de glutenvrije satésaus was op en het winkeltje had niks meer. Wordt niet meer geleverdquote:
Dan is nasi niks aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas, de glutenvrije satésaus was op en het winkeltje had niks meer. Wordt niet meer geleverd
tsongaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:29 schreef vandermar het volgende:
http://nos.nl/dossier/435318-roland-garros-2013/tab/537/live/
Ik huil evenquote:
Gelukkig wel eitje met ham en stukjes kip erbijquote:
Dat had ik gister ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die BBQ luchten maar ik moet brood eten.
je bent zelf een dat heb je somsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders houden niet van BBQ jammer genoeg. Dat heb je soms.
Dat was ook niet echt de essentie. Hij slaagde overigens juist beter dan verwacht omdat jij toevalligerwijs inderdaad stopte met posten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag je grapje net ja, via de spytool.
Was niet echt een succes he?
toevalligerwijs? Ik kondigde het aan. Maar oke.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt de essentie. Hij slaagde overigens juist beter dan verwacht omdat jij toevalligerwijs inderdaad stopte met posten.
Leuk dat je jezelf spytooled overigens
Waar dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
toevalligerwijs? Ik kondigde het aan. Maar oke.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Indonesie-Nederland + China-Nederland #3
Mijn post was 3 minuten eerder. Ik heb nu het volste recht om je een debiel te noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |