Voetbal is net af zeker?quote:
Chill. Ik flikker er altijd allemaal groente op. En standaard mayonaise.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uitjes, ketchup, mosterd.
Sla apart op
Mayonaise op een hamburger vind ik mwahquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chill. Ik flikker er altijd allemaal groente op. En standaard mayonaise.
Ik flikker altijd mayonaise op mijn vlees.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mayonaise op een hamburger vind ik mwah
Djokovic is z'n emoties niet de baasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe Djokovic de partij weggaf, neigt naar matchfixing.
kan me haast niet voorstellen dat dat geen succes geeftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:07 schreef Divje het volgende:
Middagje op t balkon zitten.. Conclusie: het uit-broekje van Ajax valt in de smaak bij dames. Jammer genoeg bleef het broekje aan.
Ik denk dat de dames het niet op prijs stellen dat ik het broekje weg gooi.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
kan me haast niet voorstellen dat dat geen succes geeft
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze site
![]()
http://harmvanderburgt.nl/index.php/project/attacking-colors--/
Uhm... waarom heb je een Ajax broekje aan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:07 schreef Divje het volgende:
Middagje op t balkon zitten.. Conclusie: het uit-broekje van Ajax valt in de smaak bij dames. Jammer genoeg bleef het broekje aan.
GOEDZO PING PONG GOEDZO INDIANEN GOED ZO JONGENS ZO WIL IK HET ZIENquote:
Om chicks te scoren, dat zie je toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... waarom heb je een Ajax broekje aan?
quote:
Ah, ik begrijp de verwarring. Ik heb veel dames met dat broekje langs zien komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... waarom heb je een Ajax broekje aan?
Aah ok, ik schrok al...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp de verwarring. Ik heb veel dames met dat broekje langs zien komen
WIR SIND DIE ZWEITE! JAAAAAAAAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van KNVB vind ik wel
Ik zag je grapje net ja, via de spytool.quote:
Hij kan toch FOK!ken en dat er een meisje op hem zit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft geen moer gescoord, want hij zit nu op FOK!.
Jij bent echt nog een maagd he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan toch FOK!ken en dat er een meisje op hem zit.
Ja, dat doe ik dagelijks.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is not dun!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp de verwarring. Ik heb veel dames met dat broekje langs zien komen
En dan zegt zij: "Uh, oke " ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan schreeuw ik dingen als.
terechte klacht
debiel
en maak ikface irl
kan, maar dan geen VBL SCquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je.. Zo van:quote:
Vanavond Belgen - Servenquote:
mooie broek, neuken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je.. Zo van:
'Eeuuuj dames wa vinne jullie van dit broekie?! Aan of toch maar uit doen eh?'
heb jij gister nog gehad zeker hahahaha xd?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze steken die pijlen maar in hun hol.
Ik heb andere fetishes.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij gister nog gehad zeker hahahaha xd?
echt? dmquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam gister op de Lion King page. Apart.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan me dus geen tyfus interesseren.
Toch bedankt voor de melding.
Helaas, de glutenvrije satésaus was op en het winkeltje had niks meer. Wordt niet meer geleverdquote:
Dan is nasi niks aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas, de glutenvrije satésaus was op en het winkeltje had niks meer. Wordt niet meer geleverd
tsongaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:29 schreef vandermar het volgende:
http://nos.nl/dossier/435318-roland-garros-2013/tab/537/live/
Ik huil evenquote:
Gelukkig wel eitje met ham en stukjes kip erbijquote:
Dat had ik gister ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die BBQ luchten maar ik moet brood eten.
je bent zelf een dat heb je somsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders houden niet van BBQ jammer genoeg. Dat heb je soms.
Dat was ook niet echt de essentie. Hij slaagde overigens juist beter dan verwacht omdat jij toevalligerwijs inderdaad stopte met posten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag je grapje net ja, via de spytool.
Was niet echt een succes he?
toevalligerwijs? Ik kondigde het aan. Maar oke.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt de essentie. Hij slaagde overigens juist beter dan verwacht omdat jij toevalligerwijs inderdaad stopte met posten.
Leuk dat je jezelf spytooled overigens
Waar dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
toevalligerwijs? Ik kondigde het aan. Maar oke.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Indonesie-Nederland + China-Nederland #3
Mijn post was 3 minuten eerder. Ik heb nu het volste recht om je een debiel te noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |