Voetbal is net af zeker?quote:
Chill. Ik flikker er altijd allemaal groente op. En standaard mayonaise.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uitjes, ketchup, mosterd.
Sla apart op
Mayonaise op een hamburger vind ik mwahquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chill. Ik flikker er altijd allemaal groente op. En standaard mayonaise.
Ik flikker altijd mayonaise op mijn vlees.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mayonaise op een hamburger vind ik mwah
Djokovic is z'n emoties niet de baasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe Djokovic de partij weggaf, neigt naar matchfixing.
kan me haast niet voorstellen dat dat geen succes geeftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:07 schreef Divje het volgende:
Middagje op t balkon zitten.. Conclusie: het uit-broekje van Ajax valt in de smaak bij dames. Jammer genoeg bleef het broekje aan.
Ik denk dat de dames het niet op prijs stellen dat ik het broekje weg gooi.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
kan me haast niet voorstellen dat dat geen succes geeft
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze site
![]()
http://harmvanderburgt.nl/index.php/project/attacking-colors--/
Uhm... waarom heb je een Ajax broekje aan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:07 schreef Divje het volgende:
Middagje op t balkon zitten.. Conclusie: het uit-broekje van Ajax valt in de smaak bij dames. Jammer genoeg bleef het broekje aan.
GOEDZO PING PONG GOEDZO INDIANEN GOED ZO JONGENS ZO WIL IK HET ZIENquote:
Om chicks te scoren, dat zie je toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... waarom heb je een Ajax broekje aan?
quote:
Ah, ik begrijp de verwarring. Ik heb veel dames met dat broekje langs zien komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... waarom heb je een Ajax broekje aan?
Aah ok, ik schrok al...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp de verwarring. Ik heb veel dames met dat broekje langs zien komen
WIR SIND DIE ZWEITE! JAAAAAAAAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van KNVB vind ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |