quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snijd het plaatje eens bij. Die reclame onderaan van het plaatje
Goed dat je op z'n minst zelfkennis hebt.quote:
Wavoor?quote:
yvonnequote:
15:30quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
Hoe laat begint Nederland dan?Ik wou eigenlijk nog even sporten.
Ik ook, maar ik ga niet thuisblijven voor een B-elftal tegen wat pinda's.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
Hoe laat begint Nederland dan?Ik wou eigenlijk nog even sporten.
Daar word ik niet vrolijk van.quote:
Het is Y'ne.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:42 schreef Tjacka het volgende:
we hebben een Y we hebben en V we hebben een O we hebben een N we hebben een N we hebben een E
YVONNE
Goed punt. Kijk het eerste half uur wel ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga niet thuisblijven voor een B-elftal tegen wat pinda's.
Grappen van Typisch slaan meestal direct dood.quote:
Beter dan het origineel. Ik ben wat teleurgesteld in het materiaal waar Daft Punk mee op de proppen is gekomen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuke nummertjes. Wat vind jij van die daftpunk cover van san sisco Kapi?
Ach welnee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wegens het verleden met Lesbeau kan dit verkeerd worden opgevat. I
Is goed, van je zusje afblijven he.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even douchen, zweet als een otter.
Wat vind je van het drummeisje?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter dan het origineel. Ik ben wat teleurgesteld in het materiaal waar Daft Punk mee op de proppen is gekomen.
en dan zweet je straks nog meerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even douchen, zweet als een otter.
Je wilt niet weten wat ik uitspook als ik niet op FOK! ben.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is goed, van je zusje afblijven he.
Ik vond je de afgelopen dagen best grappig, maar nu sla je de plank mis.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is goed, van je zusje afblijven he.
Je toppen zijn alleen maar toppen bij de gratie van je dalen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond je de afgelopen dagen best grappig, maar nu sla je de plank mis.
kan je niet gaan douchen als het wat minder warm is?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, als je warm douchet helpt dat meer dan dat je er een koude lading op gooit
Onzin.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, als je warm douchet helpt dat meer dan dat je er een koude lading op gooit
jammer voor die jongenquote:
Nee. Daar heb ik momenteel geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je niet gaan douchen als het wat minder warm is?
ok.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Daar heb ik momenteel geen behoefte aan.
nee hoor want als je warm doucht dan went je lichaam aan de warmte en is het buiten meestal koelerquote:
als ze er eerst maar voor zorgt dat ze de dader te pakken krijgen dan vind ik het primaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
jammer voor die jongen
zo zie je maar wat fok! voor effect heeft op jonge leeftijd
hier zou yvonne wat aan moeten doen
Als je minder wil zweten moet je je core temperature omlaag brengen. Dat doe je niet door warm te douchen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee hoor want als je warm doucht dan went je lichaam aan de warmte en is het buiten meestal koeler
Oke.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je minder wil zweten moet je je core temperature omlaag brengen. Dat doe je niet door warm te douchen.
of je oksels scheren, zweet je ook minderquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je minder wil zweten moet je je core temperature omlaag brengen. Dat doe je niet door warm te douchen.
Ik kan niet zeggen dat ik niet lichtelijk teleurgesteld was dat mijn naam er niet op stond.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed dan hier:
tl;tr
Kindjes zijn boos op papa en mamma, kindjes gaan daarom de zandkasteeltjes van onschuldige kindjes in elkaar trappen.
Kort samengevat wat de hele grap was.
Er zijn een hele bende misverstanden en die ga ik nu oplossen, doe ermee wat je wilt.
Allereerst, jullie groep is minder hecht dan je denkt, ik krijg uit diverse richtingen dm's, pm's van users over wat er speelt, waar men zich van distantieert en regelrechte verontschuldigingen.
Al tijden.
Dus is het een vrij kleine groep die het voor een ander verpest, en daardoor mede schuld draagt aan de gevolgen.
Ik kan nu een heel verhaal ophangen maar dat gaat niet werken.
Kanker: ja leuk, haha, over heel FOK! en in iedere post 6x is al een stuk minder grappig,
het is weer een hype aan het worden maar dat was het al onder de breezermeisjes in 2002.
Jullie lopen dus achter. Dus ja, daar gaat op gemod worden, en ja dan verdwijnen er posst want zoals de zittende mods hier wel weten, weghalen gaat gewoon sneller als je een topic hebt met 6000 kankers.
Noord-Korea, ook al zo enorm hilarisch, 3x ongeveer, maar NK loopt uit naar NaziHahazetdecrewtegendemuurenschietzeaf.
Tsja, ik weet niet precies hoe jullie dit zien, maar de policy op FOK! geldt ook voor VBL.
VBL is geen vrijstaat binnen FOK!, we hebben heel lang zaken door de vingers gezien omdat dat gevraagd werd door zo'n beetje alle mods door de jaren heen, in livetopics kan het snel gaan en kan er gescholden worden.
Alleen: het schelden gebeurt nu structureel alleen in de SC waar toch écht geen livewedstrijd te vinden is..
Overvallen van andere fora, nee nou dát is leuk, zelden zo gelachen, ook zo verschrikkelijk origineel.
Als je dat soort grappen uitvoert moet je niet raar staan te kijken dat je gemodereert wordt.
Tl:tr
De policy geldt ook voor de VBL sc, meer is het eigenlijk niet.
Oh en dat kankergescheld heeft niks met google te maken maar met het feit dat heel FOK! een en al kankergedoe begon te worden, daar wordt op gemod, en dat gaat toch ook echt voor de VBL sc op, wat dat aangaat wilde ik dat Stief er nog was..
Lange bans, die krijgen alle users die aangeven geen zak om de policy te geven en gewoon door te gaan met hun gedrag, simpel.
En wees eens een held en neem de consequenties van je daden, nu gaat er zo een hele groep de dupe van worden, dus: wie hoort hier absoluut niet op te staan:
Yvonne
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
jij snapt hetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
of je oksels scheren, zweet je ook minder
Waar komt dit vandaan en wanneer?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed dan hier:
tl;tr
Kindjes zijn boos op papa en mamma, kindjes gaan daarom de zandkasteeltjes van onschuldige kindjes in elkaar trappen.
Er zijn een hele bende misverstanden en die ga ik nu oplossen, doe ermee wat je wilt.
Allereerst, jullie groep is minder hecht dan je denkt, ik krijg uit diverse richtingen dm's, pm's van users over wat er speelt, waar men zich van distantieert en regelrechte verontschuldigingen.
Al tijden.
Dus is het een vrij kleine groep die het voor een ander verpest, en daardoor mede schuld draagt aan de gevolgen.
Kanker: ja leuk, haha, over heel FOK! en in iedere post 6x is al een stuk minder grappig,
het is weer een hype aan het worden maar dat was het al onder de breezermeisjes in 2002.
Jullie lopen dus achter. Dus ja, daar gaat op gemod worden, en ja dan verdwijnen er posst want zoals de zittende mods hier wel weten, weghalen gaat gewoon sneller als je een topic hebt met 6000 kankers.
Noord-Korea, ook al zo enorm hilarisch, 3x ongeveer, maar NK loopt uit naar NaziHahazetdecrewtegendemuurenschietzeaf.
Tsja, ik weet niet precies hoe jullie dit zien, maar de policy op FOK! geldt ook voor VBL.
VBL is geen vrijstaat binnen FOK!, we hebben heel lang zaken door de vingers gezien omdat dat gevraagd werd door zo'n beetje alle mods door de jaren heen, in livetopics kan het snel gaan en kan er gescholden worden.
Alleen: het schelden gebeurt nu structureel alleen in de SC waar toch écht geen livewedstrijd te vinden is..
Overvallen van andere fora, nee nou dát is leuk, zelden zo gelachen, ook zo verschrikkelijk origineel.
Als je dat soort grappen uitvoert moet je niet raar staan te kijken dat je gemodereert wordt.
Oh en dat kankergescheld heeft niks met google te maken maar met het feit dat heel FOK! een en al kankergedoe begon te worden, daar wordt op gemod, en dat gaat toch ook echt voor de VBL sc op, wat dat aangaat wilde ik dat Stief er nog was..
Lange bans, die krijgen alle users die aangeven geen zak om de policy te geven en gewoon door te gaan met hun gedrag, simpel.
En wees eens een held en neem de consequenties van je daden, nu gaat er zo een hele groep de dupe van worden, dus: wie hoort hier absoluut niet op te staan:
Yvonne
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
saind staat er niet op maar heeft wel een banquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed dan hier:
tl;tr
Al tijden.
Yvonne
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
Jij valt onder Charmed_Angel. Immers zijn jullie twee handen op één buik. Wat een kameraadschap tussen jullie tweequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik niet lichtelijk teleurgesteld was dat mijn naam er niet op stond.
ik wil Caland, onlogisch en sjaak terugquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
saind staat er niet op maar heeft wel een ban
IK WIL SAIND TERUG
Van wie is deze baggerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Goed dan hier:
tl;tr
Al tijden.
Yvonne
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
shots firedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapiteintje leeft onder een steen, de grootste steen die je kan bedenken.
GGMM is het hier mee eens.
Kapiteintje
ik wil smoofie ook terugquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil Caland, onlogisch en sjaak terug
Ik kom wel eens buiten ja, als dat is wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapiteintje leeft onder een steen, de grootste steen die je kan bedenken.
GGMM is het hier mee eens.
Kapiteintje
Daar worden jullie vrouwmensen wild van joh.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niets is erger dan klotsende mannenoksels vol zweet en haren
Alsof jij buitenkomtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom wel eens buiten ja, als dat is wat je bedoelt.
Klotsende haren moet je niet hebben nee. Zo kan je haar toch niet dansen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niets is erger dan klotsende mannenoksels vol zweet en haren
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij valt onder Charmed_Angel. Immers zijn jullie twee handen op één buik. Wat een kameraadschap tussen jullie twee
in de oertijd jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar worden jullie vrouwmensen wild van joh.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
Tyron staat wel op m'n lijst, dus gelukkig wordt #TeamGGMM prima vertegenwoordigd
Mooi.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeremain Lens is geblesseerd, einde bericht.
neequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar worden jullie vrouwmensen wild van joh.
nee hoor, het gaat zelfs steeds beter nu hij niet meer blauw isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... ruzie gehad in jullie prille relatie?
Dus de kinderwens begint alweer terug te komen? Als ik een baarmoeder had wist ik het wel met GGMM.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor, het gaat zelfs steeds beter nu hij niet meer blauw is
Beetje gay is oké man.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, mannen die hun oksels scheren is gewoon gay. Klaar. Trimmen is wel een vereiste.
vind ik van niet.het is gewoon fris, zeker in de zomerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, mannen die hun oksels scheren is gewoon gay. Klaar. Trimmen is wel een vereiste.
zeg dat tegen zlatan dan!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks onfris aan kort okselhaar hoor. Ik vind van die bobbelige stoppels pas ranzig eruitzien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind ik van niet.het is gewoon fris, zeker in de zomer
ik ben toch al zwanger van Happel johquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus de kinderwens begint alweer terug te komen? Als ik een baarmoeder had wist ik het wel met GGMM.
eh gewoon, vond het er mooier uitzien en mn ex was het er mee eensquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron, hoe ben je überhaupt op het ridicule idee gekomen om je oksels te scheren?
Zlatan is met een 50 jarige, lelijke vrouw getrouwd en overcompenseert dusdanig met zijn lange haar en getrimde baardje dat het mij geeneens zou verbazen.quote:
als je het goed doet, zie je dat nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks onfris aan kort okselhaar hoor. Ik vind van die bobbelige stoppels pas ranzig eruitzien.
Te ver weg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed punt! Kom je het even brengen?
Een ander wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je het goed doet, zie je dat niet
Waarom RvP aanvoerder? Niet dat ik dat een vreemde beslissing vind maar een beetje laatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Pieters faalt weer, geeft bijna een goal weg aan Indonesië. Kom op Louis, wissel hem.
Beide prima.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van je schaamstreek ok, je oksels...komop man.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ok, batties nu ga ik echt in de zon zitten.
Veel pelzier.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
nu pas?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
Is het een groot stadion?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Schaken schiet zijn voorzet het stadion uitDe tering.
foto van je benenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmm even een shirtje aan doen. Ben aardig aan het verbranden geloof ik.
Mijn benen mogen nog wel wat bruiner
Oeeeee windjeheerlijk
ONZ / Kevin Strootman en zijn actiequote:
sorry maar neequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / Kevin Strootman en zijn actie
Charmed, zou jij mij kunnen steunen met je vrouwlijke charmes?
Ze ken de tyfus krijgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan je de alimentatie wel dragen?
In het weekend bij papa en door de weeks bij mama! Goed plan! Kan ik nog lekker los gaan in het weekendquote:
Nee joh, lekker muziekje erbij. Beetje fokken en appen tussendoor.quote:
GGMM laten bannenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh, lekker muziekje erbij. Beetje fokken en appen tussendoor.
Of boekje erbijHeerlijk
Ik hoor alleen de buren praten hier. En ik weet geen boek om te lezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh, lekker muziekje erbij. Beetje fokken en appen tussendoor.
Of boekje erbijHeerlijk
Mooi, hopelijk wordt Siem dan verkocht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Siem de Jong na voorzet Ruben Schaken.
Bless.
hou opquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk wordt Siem dan verkocht.
Wel op een broodje hè?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Even verse hamburgertje klaarmaken zo
Voetbal is net af zeker?quote:
Chill. Ik flikker er altijd allemaal groente op. En standaard mayonaise.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uitjes, ketchup, mosterd.
Sla apart op
Mayonaise op een hamburger vind ik mwahquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chill. Ik flikker er altijd allemaal groente op. En standaard mayonaise.
Ik flikker altijd mayonaise op mijn vlees.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mayonaise op een hamburger vind ik mwah
Djokovic is z'n emoties niet de baasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe Djokovic de partij weggaf, neigt naar matchfixing.
kan me haast niet voorstellen dat dat geen succes geeftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:07 schreef Divje het volgende:
Middagje op t balkon zitten.. Conclusie: het uit-broekje van Ajax valt in de smaak bij dames. Jammer genoeg bleef het broekje aan.
Ik denk dat de dames het niet op prijs stellen dat ik het broekje weg gooi.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
kan me haast niet voorstellen dat dat geen succes geeft
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze site
![]()
http://harmvanderburgt.nl/index.php/project/attacking-colors--/
Uhm... waarom heb je een Ajax broekje aan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:07 schreef Divje het volgende:
Middagje op t balkon zitten.. Conclusie: het uit-broekje van Ajax valt in de smaak bij dames. Jammer genoeg bleef het broekje aan.
GOEDZO PING PONG GOEDZO INDIANEN GOED ZO JONGENS ZO WIL IK HET ZIENquote:
Om chicks te scoren, dat zie je toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... waarom heb je een Ajax broekje aan?
quote:
Ah, ik begrijp de verwarring. Ik heb veel dames met dat broekje langs zien komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm... waarom heb je een Ajax broekje aan?
Aah ok, ik schrok al...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp de verwarring. Ik heb veel dames met dat broekje langs zien komen
WIR SIND DIE ZWEITE! JAAAAAAAAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van KNVB vind ik wel
Ik zag je grapje net ja, via de spytool.quote:
Hij kan toch FOK!ken en dat er een meisje op hem zit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft geen moer gescoord, want hij zit nu op FOK!.
Jij bent echt nog een maagd he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan toch FOK!ken en dat er een meisje op hem zit.
Ja, dat doe ik dagelijks.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is not dun!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp de verwarring. Ik heb veel dames met dat broekje langs zien komen
En dan zegt zij: "Uh, oke " ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan schreeuw ik dingen als.
terechte klacht
debiel
en maak ikface irl
kan, maar dan geen VBL SCquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je.. Zo van:quote:
Vanavond Belgen - Servenquote:
mooie broek, neuken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je.. Zo van:
'Eeuuuj dames wa vinne jullie van dit broekie?! Aan of toch maar uit doen eh?'
heb jij gister nog gehad zeker hahahaha xd?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze steken die pijlen maar in hun hol.
Ik heb andere fetishes.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij gister nog gehad zeker hahahaha xd?
echt? dmquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam gister op de Lion King page. Apart.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan me dus geen tyfus interesseren.
Toch bedankt voor de melding.
Helaas, de glutenvrije satésaus was op en het winkeltje had niks meer. Wordt niet meer geleverdquote:
Dan is nasi niks aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas, de glutenvrije satésaus was op en het winkeltje had niks meer. Wordt niet meer geleverd
tsongaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:29 schreef vandermar het volgende:
http://nos.nl/dossier/435318-roland-garros-2013/tab/537/live/
Ik huil evenquote:
Gelukkig wel eitje met ham en stukjes kip erbijquote:
Dat had ik gister ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al die BBQ luchten maar ik moet brood eten.
je bent zelf een dat heb je somsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders houden niet van BBQ jammer genoeg. Dat heb je soms.
Dat was ook niet echt de essentie. Hij slaagde overigens juist beter dan verwacht omdat jij toevalligerwijs inderdaad stopte met posten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag je grapje net ja, via de spytool.
Was niet echt een succes he?
toevalligerwijs? Ik kondigde het aan. Maar oke.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt de essentie. Hij slaagde overigens juist beter dan verwacht omdat jij toevalligerwijs inderdaad stopte met posten.
Leuk dat je jezelf spytooled overigens
Waar dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
toevalligerwijs? Ik kondigde het aan. Maar oke.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Indonesie-Nederland + China-Nederland #3
Mijn post was 3 minuten eerder. Ik heb nu het volste recht om je een debiel te noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |