mpquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze plaatjes, anders had ik geen idee gehad tegen wie we speelde.
Ik had precies hetzelfde :pquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze plaatjes, anders had ik geen idee gehad tegen wie we speelde.
Jepquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:58 schreef Pedroso het volgende:
Ben net thuis. Zie dat de Ajacieden het weer moeten doen ?
Schaken gaf de assist en siem bakt er niet veel vanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:58 schreef Pedroso het volgende:
Ben net thuis. Zie dat de Ajacieden het weer moeten doen ?
Ook een Amsterdammer he.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:00 schreef siedss het volgende:
[..]
Schaken gaf de assist en siem bakt er niet veel van
is geen nederlander dus niet speelgerechtigd voor het nederlands elftalquote:
Vroeg mij al af waarom Louis hem telkens oversloeg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
is geen nederlander dus niet speelgerechtigd voor het nederlands elftal
die heeft toch ooit vastgezeten ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:02 schreef Pedroso het volgende:
Speelt Geoffrey Prommayon nog mee bij Nederlands-Indie ?
2 goals tegen Indonesië krikt wel zijn marktwaarde omhoog.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Onder de 20 miljoen zal Siem niet vertrekken. Scouts van Barca en Real zijn al druk aan het schrijven.
Insinueer je nou dat Louis iets fout doet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:05 schreef TLC het volgende:
Twee keer scoren uit tegen Man City en Indonesiewaarom heeft deze man geen basisplaats in Oranje
![]()
Zeker omdat RvP dat niet luktequote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 goals tegen Indonesië krikt wel zijn marktwaarde omhoog.
Meer omhoog dan het seizoen van Strootmanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 goals tegen Indonesië krikt wel zijn marktwaarde omhoog.
zou hij nooit durven, we hebben hier alleen kritiek op zijn mediaoptredensquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat Louis iets fout doet?
Die staat al op 30 miljoen, is wel genoeg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meer omhoog dan het seizoen van Strootman
30 miljoen yenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die staat al op 30 miljoen, is wel genoeg.
Nee manquote:
Van Persie en Sneijder hebben het vuile werk gedaan.. daardoor zijn de Indonesiërs nu gesloopt en kan Siem de Jong profiteren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:04 schreef tralalala het volgende:
Conclusie: Van Persie en Sneijder thuis laten.
Is nergens voor nodig want ik denk dat hij er wel een paar extra heeft meegenomen..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:08 schreef TLC het volgende:
Na afloop de hectiek bij Indonesie om wie het shirtje van Robben mag hebben
dhvhv bedoel je?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:08 schreef DonRaja het volgende:
Schaken Motm. Al vraag ik me af of die linksback al eens eerder heeft gevoetbald...
Dat zit niet in de aard van een dekselse visserszoon uit Katwijk.quote:
Je kunt te vrede ook gebruiken om ze te slopen hoor, of poepon ook een leuke optie. Heb je geen rvp ensneijder voor nodigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Persie en Sneijder hebben het vuile werk gedaan.. daardoor zijn de Indonesiërs nu gesloopt en kan Siem de Jong profiteren.
Van gaal waarschijnlijk ook; sneu voor emquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die wilt afsluiten in Brazilie. Heb liever jonge talenten though
Nadal moet Djokovic even breaken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Nadal - Djokovic is wat spannender om te zien dan dit geploeter.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Nadal - Djokovic is wat spannender om te zien dan dit geploeter.
Ik voorspel een blessure en een nieuwe oefenwedstrijd Nederland-Bayernquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
Die 45 minuten van Robben zijn toch wel ruim voorbij..
Nee, gewoon je bek houden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:11 schreef Knaller het volgende:
Vermeer staat trouwens geweldig te keepen.
Mag ook weleens gezegd worden.
Deden er geen Feyenoorders mee?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Overigens heeft het Oranje -19 verloren van het altijd lastige Cyprus -19 voor EK kwalificatie.
Neequote:
Leuke grap.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is sarcasme, voor de duidelijkheid.
?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:14 schreef Appelflop het volgende:
wat is ook al weer het belang van zo'n wedstrijd?
Wanneer Davy zijn grap maakt tegen GGMM, maar hij lijkt een aangepaste vorm van Kuipvrees te hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wanneer ga je mensen weer "Debiel!" noemen?
Wat ongelooflijk goed gedaan van je.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En voetbal.quote:
Haha lekker puhquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:19 schreef Zipportal het volgende:
[img]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5g8jxBbhc1r78yv7o1_400.gi[f/img]
Koekoek
En jozefquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga deze onzin eens ergens anders posten. Een grapje was leuk, maar genoeg is genoeg.
Ron,
Dit soort buitensporige reacties stuur ik door naar Yvonne. Één dezer dagen zal ze je vermanend toespreken zemmel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga deze onzin eens ergens anders posten. Een grapje was leuk, maar genoeg is genoeg.
Ron,
Waar is Pellè?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:21 schreef Zipportal het volgende:
Eftal van de Week volgens Gillete
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaiiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:21 schreef tralalala het volgende:
Reminder: Vanavond Belgie-Servie op Sporza
Zo'n bazige gifquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goedzo zo wil het zien. Ja, door gaan. Goedzo.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie je ook niet vaak, halve stadion dat juicht dat ze de 0-3 tegen krijgen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie je ook niet vaak, halve stadion dat juicht dat ze de 0-3 tegen krijgen.
Hoofddoek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:28 schreef KingRoland het volgende:
WIE IS DIE VROUW MET DIE HOOFDOEK DAAR
oops caps lock
Nederland-Frankrijk 2008quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:28 schreef Zipportal het volgende:
E. Ten Napel: Robbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
S. de Vos: Koekoekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:28 schreef Zipportal het volgende:
E. ten Napel: Robbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
Hoop dat die Indonesiërs hebben opgelet, dan zijn ze er bij in 2018.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:31 schreef Pascalus het volgende:
Dit komt allemaal door het beleid van Louis.
Gundogan deed niet mee toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:31 schreef TLC het volgende:
Die mensen vinden het al mooi dat de man of the match van de CL finale daar heeft gescoord
Ook niet aardig van Robben. Zit de keeper even uit te rusten, schiet hij op doel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:32 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje matige kwaliteit alleen
Wembley?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:34 schreef Pleun2011 het volgende:
1e goal van Robben voor Oranje sinds het WK volgens mij..
..is dit juist?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:34 schreef Pleun2011 het volgende:
..is dit juist?
Nee, scoorde ook al 2x tegen Engeland friendlyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:34 schreef Pleun2011 het volgende:
..is dit juist?
Dat lijkt me een mooie, de belgen gaan er namelijk vanuit dat ze vanavond sowieso winnen, in de uitwedstrijd echter zijn ze erg geflatteerd naar 0-3 uitgelopen.quote:
Niemand is zoals Louis.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent geen God zoals Louis
Ze hebben een missie...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef GGMM het volgende:
We doen het met z'n alle, we doen het niet alleen.
Wat een hecht team.
Serven hebben veel blessures en motivatie zal ook niet hoog zijn zo na het seizoen (terwijl ze al uitgeschakeld zijn).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooie, de belgen gaan er namelijk vanuit dat ze vanavond sowieso winnen, in de uitwedstrijd echter zijn ze erg geflatteerd naar 0-3 uitgelopen.
Aah ok, ben benieuwd. Op de een of andere manier zie ik ze toch graag op hun bek gaan. Dat komt eigenlijk pas nadat ik heb gemerkt hoeveel haat er in de Belgische media heerst tov Oranje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Serven hebben veel blessures en motivatie zal ook niet hoog zijn zo na het seizoen (terwijl ze al uitgeschakeld zijn).
Heb ik ook wel een beetje maar je kunt niet ontkennen dat ze momenteel een geweldig talentvolle ploeg hebben, 2 klassen beter dan Oranje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ben benieuwd. Op de een of andere manier zie ik ze toch graag op hun bek gaan. Dat komt eigenlijk pas nadat ik heb gemerkt hoeveel haat er in de Belgische media heerst tov Oranje.
Juist als ze zich plaatsen kijk ik het liever niet, het chauvinisme is in België zowaar nog groter dan in Nederland. En als ze het nu niet halen, wordt dit een serieus verloren generatie. Voor Nederland staat de volgende groep al klaar, maar in België missen ze de aansluiting op het moment.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een beetje maar je kunt niet ontkennen dat ze momenteel een geweldig talentvolle ploeg hebben. 2 Klassen beter dan Oranje.
Maar als het WK niet halen (wat ik niet denk) zal ik er geen traan om laten.
Aan de andere kant is het wel leuk om ook de Belgische TV te volgen tijdens het WK als ze zich plaatsen.
Dat heb je goed mis. De groep Vertonghen / Kompany / Felliani / Witsel / Alderweireld / Mirallas is allemaal rond de 25 en de groep Hazard, Courtois, De Bruyne, Benteke, Lukaku is allemaal rond de 21 jaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist als ze zich plaatsen kijk ik het liever niet, het chauvinisme is in België zowaar nog groter dan in Nederland. En als ze het nu niet halen, wordt dit een serieus verloren generatie. Voor Nederland staat de volgende groep al klaar, maar in België missen ze de aansluiting op het moment.
Die was dan ook wel echt vreselijkquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Is er ergens een samenvatting van de wedstrijd te vinden?
Ach, maak je er niet zo druk Nelom.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat Nederland het heel lastig gaat krijgen tegen China. Zou me niet verbazen als ze niet eens weten te winnen. Van het potje van afgelopen vrijdag werd ik niet vrolijk, ook niet van figuren als Nelom en Tiendalli in Oranje..
Die krijgen het echt niet lastig hoor, vergeet niet dat de temperatuur beter is om te voetballen en als RvP gewoon zijn kansen maakt stond het tegen Indonesië met de rust al 0-4quote:Op zondag 9 juni 2013 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat Nederland het heel lastig gaat krijgen tegen China. Zou me niet verbazen als ze niet eens weten te winnen. Van het potje van afgelopen vrijdag werd ik niet vrolijk, ook niet van figuren als Nelom en Tiendalli in Oranje..
Ach ja, laat hem genieten van de enige basisplaats die hij ooit in Oranje zal krijgen.quote:
Nieuwe "Funny videos" afleveringen aan het opnemen.quote:
Was dat niet die 2de werd vroegah bij Idols?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:57 schreef alors het volgende:
Oh lol dat is die net niet zangeres die aan alle talentenjachten heeft meegedaan
Ja die ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was dat niet die 2de werd vroegah bij Idols?
chinezen hebben tehoren gekregen dat als nederland teveel op hun helft speelt dat er dan wat handen/benen afgehakt wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze mogen wel op de helft van de tegenstander spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |