Van Persie en Sneijder hebben het vuile werk gedaan.. daardoor zijn de Indonesiërs nu gesloopt en kan Siem de Jong profiteren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:04 schreef tralalala het volgende:
Conclusie: Van Persie en Sneijder thuis laten.
Is nergens voor nodig want ik denk dat hij er wel een paar extra heeft meegenomen..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:08 schreef TLC het volgende:
Na afloop de hectiek bij Indonesie om wie het shirtje van Robben mag hebben
dhvhv bedoel je?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:08 schreef DonRaja het volgende:
Schaken Motm. Al vraag ik me af of die linksback al eens eerder heeft gevoetbald...
Dat zit niet in de aard van een dekselse visserszoon uit Katwijk.quote:
Je kunt te vrede ook gebruiken om ze te slopen hoor, of poepon ook een leuke optie. Heb je geen rvp ensneijder voor nodigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Persie en Sneijder hebben het vuile werk gedaan.. daardoor zijn de Indonesiërs nu gesloopt en kan Siem de Jong profiteren.
Van gaal waarschijnlijk ook; sneu voor emquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die wilt afsluiten in Brazilie. Heb liever jonge talenten though
Nadal moet Djokovic even breaken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Nadal - Djokovic is wat spannender om te zien dan dit geploeter.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Nadal - Djokovic is wat spannender om te zien dan dit geploeter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |