Dit was een saaie kutpot!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Aantal inwoners China: 1.343.239.923
Aantal inwoners Nederland: 16.730.632
En dan nog gewoon met 2-0 winnen![]()
![]()
Maar even serieus was het weer een bagger pot zoals tegen Indonesië?
Kruipt net meer in z'n reet ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij mag Louis Pascal wel. Meer als Hansie.
Ravenelli was zo'n baasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:29 schreef TLC het volgende:
Wat wordt RVP snel grijsgaat ie Ravenelli achterna ?
Die zag er stoer uit met dat haarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:29 schreef TLC het volgende:
Wat wordt RVP snel grijsgaat ie Ravenelli achterna ?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Aantal inwoners China: 1.343.239.923
Aantal inwoners Nederland: 16.730.632
En dan nog gewoon met 2-0 winnen![]()
![]()
Maar even serieus was het weer een bagger pot zoals tegen Indonesië?
Geld doet wonderenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wesley heeft wel meer haar dan ooit.
Oefenwedstrijden in augustus zijn meestal belabberd van Oranje.. verwacht er niet veel van. Het is altijd weer hetzelfde.. je hoopt op een leuke pot tegen beter weten in, want iedere keer krijg je weer van die zaadpotten voorgeschoteld als die tegen Indonesië en China.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef TLC het volgende:
Eens moet Oranje toch van Portugal kunnen winnen.... dan maar in Augustus
Zaadpot of niet, voor de rangschikking op de wereldranglijst is het mijns inziens toch belangrijk deze wedstrijd te winnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Oefenwedstrijden in augustus zijn meestal belabberd van Oranje.. verwacht er niet veel van. Het is altijd weer hetzelfde.. je hoopt op een leuke pot tegen beter weten in, want iedere keer krijg je weer van die zaadpotten voorgeschoteld als die tegen Indonesië en China.
Nee hoor want we hebben er heel weinig punten voor gekregen. Heb even gekeken maar Colombia gaat ons voorbij en Kroatie keldert een paar plaatsen.. We zullen dus wel 5e blijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:35 schreef kasper het volgende:
[..]
Zaadpot of niet, voor de rangschikking op de wereldranglijst is het mijns inziens toch belangrijk deze wedstrijd te winnen.
Ik bedoel dus die oefenwedstrijd tegen Portugal.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee hoor want we hebben er heel weinig punten voor gekregen. Heb even gekeken maar Colombia gaat ons voorbij en Kroatie keldert een paar plaatsen.. We zullen dus wel 5e blijven.
Weet niet of dat zoveel verschil maakt.. oefenwedstrijden krijg je nooit veel punten voor. Wat ik alleen niet begrijp is dat Portugal zojuist 2x heeft gewonnen van goede ploegen (Rusland en Kroatie), maar volgende maand toch gaat zakken op de ranglijst.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:49 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik bedoel dus die oefenwedstrijd tegen Portugal.
Portugal staat momenteel 6e, wij 5e.
Waarschijnlijk was hun betaling niet op tijd binnen bij de FIFA.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik alleen niet begrijp is dat Portugal zojuist 2x heeft gewonnen van goede ploegen (Rusland en Kroatie), maar volgende maand toch gaat zakken op de ranglijst.
Dat zal het zijn. Het zit hem in de ingewikkelde berekening die de FIFA hanteert, die hele lijst zegt mij in ieder geval niet veel. Nederland staat nu 5e maar wij zijn echt niet beter dan al die landen onder ons.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:57 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hun betaling niet op tijd binnen bij de FIFA.
naja we zijn toch beter dan Tahiti, Nepal en Laos neem ik aan ? toch ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Het zit hem in de ingewikkelde berekening die de FIFA hanteert, die hele lijst zegt mij in ieder geval niet veel. Nederland staat nu 5e maar wij zijn echt niet beter dan al die landen onder ons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |