Hoop dat die Indonesiërs hebben opgelet, dan zijn ze er bij in 2018.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:31 schreef Pascalus het volgende:
Dit komt allemaal door het beleid van Louis.
Gundogan deed niet mee toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:31 schreef TLC het volgende:
Die mensen vinden het al mooi dat de man of the match van de CL finale daar heeft gescoord
Ook niet aardig van Robben. Zit de keeper even uit te rusten, schiet hij op doel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:32 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje matige kwaliteit alleen
Wembley?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:34 schreef Pleun2011 het volgende:
1e goal van Robben voor Oranje sinds het WK volgens mij..
..is dit juist?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:34 schreef Pleun2011 het volgende:
..is dit juist?
Nee, scoorde ook al 2x tegen Engeland friendlyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:34 schreef Pleun2011 het volgende:
..is dit juist?
Dat lijkt me een mooie, de belgen gaan er namelijk vanuit dat ze vanavond sowieso winnen, in de uitwedstrijd echter zijn ze erg geflatteerd naar 0-3 uitgelopen.quote:
Niemand is zoals Louis.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent geen God zoals Louis
Ze hebben een missie...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:58 schreef GGMM het volgende:
We doen het met z'n alle, we doen het niet alleen.
Wat een hecht team.
Serven hebben veel blessures en motivatie zal ook niet hoog zijn zo na het seizoen (terwijl ze al uitgeschakeld zijn).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooie, de belgen gaan er namelijk vanuit dat ze vanavond sowieso winnen, in de uitwedstrijd echter zijn ze erg geflatteerd naar 0-3 uitgelopen.
Aah ok, ben benieuwd. Op de een of andere manier zie ik ze toch graag op hun bek gaan. Dat komt eigenlijk pas nadat ik heb gemerkt hoeveel haat er in de Belgische media heerst tov Oranje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Serven hebben veel blessures en motivatie zal ook niet hoog zijn zo na het seizoen (terwijl ze al uitgeschakeld zijn).
Heb ik ook wel een beetje maar je kunt niet ontkennen dat ze momenteel een geweldig talentvolle ploeg hebben, 2 klassen beter dan Oranje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ben benieuwd. Op de een of andere manier zie ik ze toch graag op hun bek gaan. Dat komt eigenlijk pas nadat ik heb gemerkt hoeveel haat er in de Belgische media heerst tov Oranje.
Juist als ze zich plaatsen kijk ik het liever niet, het chauvinisme is in België zowaar nog groter dan in Nederland. En als ze het nu niet halen, wordt dit een serieus verloren generatie. Voor Nederland staat de volgende groep al klaar, maar in België missen ze de aansluiting op het moment.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb ik ook wel een beetje maar je kunt niet ontkennen dat ze momenteel een geweldig talentvolle ploeg hebben. 2 Klassen beter dan Oranje.
Maar als het WK niet halen (wat ik niet denk) zal ik er geen traan om laten.
Aan de andere kant is het wel leuk om ook de Belgische TV te volgen tijdens het WK als ze zich plaatsen.
Dat heb je goed mis. De groep Vertonghen / Kompany / Felliani / Witsel / Alderweireld / Mirallas is allemaal rond de 25 en de groep Hazard, Courtois, De Bruyne, Benteke, Lukaku is allemaal rond de 21 jaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist als ze zich plaatsen kijk ik het liever niet, het chauvinisme is in België zowaar nog groter dan in Nederland. En als ze het nu niet halen, wordt dit een serieus verloren generatie. Voor Nederland staat de volgende groep al klaar, maar in België missen ze de aansluiting op het moment.
Die was dan ook wel echt vreselijkquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Is er ergens een samenvatting van de wedstrijd te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |