nee hoor, het gaat zelfs steeds beter nu hij niet meer blauw isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... ruzie gehad in jullie prille relatie?
Dus de kinderwens begint alweer terug te komen? Als ik een baarmoeder had wist ik het wel met GGMM.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor, het gaat zelfs steeds beter nu hij niet meer blauw is
Beetje gay is oké man.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, mannen die hun oksels scheren is gewoon gay. Klaar. Trimmen is wel een vereiste.
vind ik van niet.het is gewoon fris, zeker in de zomerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, mannen die hun oksels scheren is gewoon gay. Klaar. Trimmen is wel een vereiste.
zeg dat tegen zlatan dan!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks onfris aan kort okselhaar hoor. Ik vind van die bobbelige stoppels pas ranzig eruitzien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind ik van niet.het is gewoon fris, zeker in de zomer
ik ben toch al zwanger van Happel johquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus de kinderwens begint alweer terug te komen? Als ik een baarmoeder had wist ik het wel met GGMM.
eh gewoon, vond het er mooier uitzien en mn ex was het er mee eensquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron, hoe ben je überhaupt op het ridicule idee gekomen om je oksels te scheren?
Zlatan is met een 50 jarige, lelijke vrouw getrouwd en overcompenseert dusdanig met zijn lange haar en getrimde baardje dat het mij geeneens zou verbazen.quote:
als je het goed doet, zie je dat nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is niks onfris aan kort okselhaar hoor. Ik vind van die bobbelige stoppels pas ranzig eruitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |