Mensen aan de absolute top staan wel onder gigantische druk, ik kan me dan een rare reactie af en toe dan wel voorstellen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben ook fan, maar toen ik mijn waardering uitsprak was mijn moeder ineens een hoerRare jongen.
Dat is ook waar. Kijk maar naar opperheld Justin Bieber.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mensen aan de absolute top staan wel onder gigantische druk, ik kan me dan een rare reactie af en toe dan wel voorstellen.
Die had gelukkig fans die ingrepen toen het helemaal mis dreigde te gaan. De actie #cutforbieber heeft hem gelukkig gered. Als Mikey zover dreigt af te glijden moet er ook maar een #cutforMikey actie komen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Kijk maar naar opperheld Justin Bieber.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had gelukkig fans die ingrepen toen het helemaal mis dreigde te gaan. De actie #cutforbieber heeft hem gelukkig gered. Als Mikey zover dreigt af te glijden moet er ook maar een #cutforMikey actie komen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Lisa Simpsons heeft geen consequenties gehad zie ik?
Bij Dora. Die lieve, lieve Dora zag je dan ook niks. Lisa haar rondingen kwamen daarentegen wel goed naar voren.quote:
Bij Dora zag je alleen haar genitaliënquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Dora. Die lieve, lieve Dora zag je dan ook niks. Lisa haar rondingen kwamen daarentegen wel goed naar voren.
Uh nee? Je doelt toch op die stoute krokodil welke Dora wil grijpen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij Dora zag je alleen haar genitaliën
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh nee? Je doelt toch op die stoute krokodil welke Dora wil grijpen?
http://www.nu.nl/wetensch(...)en-in-waddenzee.html
Wat een onzin.
Niels post nog eens.quote:
Absoluut niks. Niks wat leuk is in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, kamertje opgeruimd. Nog ff fris beddengoed erop en ik ben klaar om naar de stad te gaan.Wat gaan jullie doen vanavond?
Lezen/FOK!ken op het balkon onder het genot van enkele alcoholische versnaperingen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, kamertje opgeruimd. Nog ff fris beddengoed erop en ik ben klaar om naar de stad te gaan.Wat gaan jullie doen vanavond?
Geen idee meer waar ik alles vandaan heb gehaald.quote:
Ja, dat slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)en-in-waddenzee.html
Wat een onzin.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niels post nog eens.
[..]
Absoluut niks. Niks wat leuk is in ieder geval.
Wat saai jongens. Waarom niet de stad in?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lezen/FOK!ken op het balkon onder het genot van enkele alcoholische versnaperingen.
Volgens mij zag je net niks.quote:
Werk afmaken. Zodat ik het hele weekend wel aan de drank/barbecue etc. kan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wat saai jongens. Waarom niet de stad in?
Rule34 Dora gaat mij te ver... Ik geef mij gewonnen.quote:
Niet echt geld voorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Wat saai jongens. Waarom niet de stad in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |