Of jij bent er niet zo goed in.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk kunnen ze ook redelijk goed Quake spelen
Dat kan, maar dan nog stond hij dik bovenaan en niet enkel boven mij.quote:
Het leven van een alpha hipster gaat niet over rozen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word altijd een beetje treurig als ik een nummer op FB plaats, bijna niemand het liked en dat dan 4 weken later 3FM dancesmash wordt en ik het iedereen alsnog op FB zie posten. HOMO'S zijn het.
Hipster.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word altijd een beetje treurig als ik een nummer op FB plaats, bijna niemand het liked en dat dan 4 weken later 3FM dancesmash wordt en ik het iedereen alsnog op FB zie posten. HOMO'S zijn het.
Ik vind 't niet mooi nee, maar met lekker weer durf ik er wel 1 te dragen in m'n vrije tijd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk kunnen ze ook redelijk goed Quake spelen
[..]
Ik dacht dat jij een allergie voor korte broeken had.
Dat jij het niet waardeert belet mij niet van het posten van kwaliteit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niks. Als je die rotzooi voortaan niet meer aan je berichten toevoegt.
Zeg het 'm!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat jij het niet waardeert belet mij niet van het posten van kwaliteit.
Behoorlijk ja. Doe er wat aan, want je druk maken om zoiets onzinnigs is het begin van een maagzweer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sneu eigenlijk dat ik dit irritant vind he.
Royston Drenthe heeft er ooit 1 gehad, die is ook altijd druk bezig met onzinnige dingen. Ik ga je advies opvolgen en al die burgerlijke kuddedieren laten voor wat ze zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Doe er wat aan, want je druk maken om zoiets onzinnigs is het begin van een maagzweer.
Niks. Kennelijk kan je ook dan een vakantie gevoel hebben. Want uitgaan zit er vanavond ook niet voor je in?quote:
Wat denk je van het weer. En daarbij associeer ik uitgaan niet met vakantie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks. Kennelijk kan je ook dan een vakantie gevoel hebben. Want uitgaan zit er vanavond ook niet voor je in?
Winston Bergwijn. Hoe kan ik dat als Drenth beter weten dan jij?quote:
Ik ook niet perse, maar ik heb ook een tijdje niks gedaan en vakantie hield in dat ik niet de enige binnen mijn vriendengroep was met alle tijd voorhanden. En dan resulteert al snel in het eerdergenoemde.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat denk je van het weer. En daarbij associeer ik uitgaan niet met vakantie.
Misschien omdat ik niet naar Nederflop luister over 't algemeen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Winston Bergwijn. Hoe kan ik dat als Drenth beter weten dan jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |