quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
BattieboyOoh. Dat is dus goed voor je. Ooit als ik de motivatie heb begin ik daar ook aan. Ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Boekje gelezen in de zon?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb in de zon gelegen vanmiddag. Ik weet niet of jij wel eens in de zon hebt gelegen, maar ik word daar wel eens wat verward door.
Is goed man, bijna trots op je.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh. Dat is dus goed voor je. Ooit als ik de motivatie heb begin ik daar ook aan. Ooit.
Is juist chill. Bij mij ging de inkt van mijn VI vervagen doordat ik zonnebrand aan mijn vingers had. Dat je het even weet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar de zon maakt de bladzijdes te licht voor m'n ogen.
Waarom zou je zonnebrand op je vingertoppen willen smeren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is juist chill. Bij mij ging de inkt van mijn VI vervagen doordat ik zonnebrand aan mijn vingers had. Dat je het even weet.
Ik moet de zonnebrand toch uitsmeren. Dan blijft er toch iets aankleven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je zonnebrand op je vingertoppen willen smeren?
Geen lekker wijf hebben die je insmeert met haar tieten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet de zonnebrand toch uitsmeren. Dan blijft er toch iets aankleven.
Gisteren las ik nog dat je al een tijdje single was.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen lekker wijf hebben die je insmeert met haar tieten.
Moet je een relatie hebben daarvoor dan? Ik wist niet dat jij zo'n traditionalist was GGMM.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren las ik nog dat je al een tijdje single was.
Nee die heb ik niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen lekker wijf hebben die je insmeert met haar tieten.
Geeft niet, ik heb je desinteresse in mijn leven inmiddels geaccepteerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je een relatie hebben daarvoor dan? Ik wist niet dat jij zo'n traditionalist was GGMM.
Wat leuk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een korte broek van Diadora aan.
Geeft niks. Als je die rotzooi voortaan niet meer aan je berichten toevoegt.quote:
Is een van de mooiste plekken op aarde.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben net afgemaakt door iemand uit Seychelles, waar dat ook mag liggen.
Werd tijd ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb je desinteresse in mijn leven inmiddels geaccepteerd.
Kennelijk kunnen ze ook redelijk goed Quake spelenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een van de mooiste plekken op aarde.
Ik dacht dat jij een allergie voor korte broeken had.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een korte broek van Diadora aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |