Hier zullen de winkels wel al dicht zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen halen eigenlijk
Lasagne met Courgette- en Tomaten-schijfjes + champignons/rode ui/gehakt en oude kaas.quote:
Ik wil BBQ of shoarma ofzo. Maarja het is niet elke dag feest.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Lasagne met Courgette- en Tomaten-schijfjes + champignons/rode ui/gehakt en oude kaas.
Vandaag + zaterdag&zondag eten![]()
Ga naar de Jumbo en haal zo'n pak shoarma-vlees + pitabroodjes dan. Niet moeilijk doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil BBQ of shoarma ofzo. Maarja het is niet elke dag feest.
Er is hier geen Jumbo in het dorp hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga naar de Jumbo en haal zo'n pak shoarma-vlees + pitabroodjes dan. Niet moeilijk doen.
Ah, dan ga je naar de supermarkt in jouw dorp en haal je het daar op. Vergeet het sausje niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is hier geen Jumbo in het dorp hoor.
Ja ach die is al dicht. Morgen maar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, dan ga je naar de supermarkt in jouw dorp en haal je het daar op. Vergeet het sausje niet.
Wel saus bij je gehaktbal hè?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb sla, aardappels en een gehaktbal gegeten. Ik was zeer content met mijzelf.
Jammerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ach die is al dicht. Morgen maar.
Dan pak ik nog wel ergens wat brood ofzo. Of chips.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
JammerJij krijgt later deze avond nog wel honger héhé
Ik doe er standaard mayo en ketchup bij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Dan moet je je gehaktbal beter kruiden/ dingen toevoegen.
Normaal maak je het, maar eet je het niet? Ik snap niet waarom je hierom content met jezelf bent? Raar van je.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb sla, aardappels en een gehaktbal gegeten. Ik was zeer content met mijzelf.
Op de rijst na prima eten. Wat betekent BB by the way?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
Negers:
Zalm, tonijn, zilvervliesrijst en doperwten. BB meal.
Ik merk een kleine vormcrisis, maar ik wacht nog even af voordat ik me zorgen ga maken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Normaal maak je het, maar eet je het niet? Ik snap niet waarom je hierom content met jezelf bent? Raar van je.
Battieboyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de rijst na prima eten. Wat betekent BB by the way?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb in de zon gelegen vanmiddag. Ik weet niet of jij wel eens in de zon hebt gelegen, maar ik word daar wel eens wat verward door.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk een kleine vormcrisis, maar ik wacht nog even af voordat ik me zorgen ga maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |