Deze is ook geniaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm jouw nummer is toch wat vlakker. Ik kan rap pas waarderen als er oprechte emotie op de voorgrond zit. Hoewel ik dit ook prima kan luisteren zal dit mij toch snel vervelen.
Maar het moet gezegd worden. Dit is een stuk beter dan de rap die hier anders gepost wordt.
Wel voornamelijk de rustige nummers?, maar dit is prima. Persoonlijk vind ik het een stuk beter dat Madvillain uit je UI.quote:
Madvillain is geniaal, maar wel iets totaal anders ja, in het begin vond ik dat ook echt kut voordat het kwartje viel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel voornamelijk de rustige nummers?, maar dit is prima. Persoonlijk vind ik het een stuk beter dat Madvillain uit je UI.
Pik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:41 schreef Tjacka het volgende:
een keer trek je de conclusie. f'noord is een ilussie. f'noord is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom xd xd xd xd xd xd xd
Henk mag dan een alcoholist zijn, maar ik weet zeker dat de officiele tekst niet zoveel grammaticale blunders heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:41 schreef Tjacka het volgende:
een keer trek je de conclusie. f'noord is een ilussie. f'noord is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom xd xd xd xd xd xd xd
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm jouw nummer is toch wat vlakker. Ik kan rap pas waarderen als er oprechte emotie op de voorgrond zit. Hoewel ik dit ook prima kan luisteren zal dit mij toch snel vervelen.
Maar het moet gezegd worden. Dit is een stuk beter dan de rap die hier anders gepost wordt.
Die heb ik hier aan de muur hangenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:41 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Henk mag dan een alcoholist zijn, maar ik weet zeker dat de officiele tekst niet zoveel grammaticale blunders heeft.
Ik ken ze wel, althans, ik heb hun laatste album geluisterd, maar ik vond het niet bijzonder.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:43 schreef RensAjacied het volgende:
Dope D.O.D grote artiesten in Amerika en shit en in Nederland kent niemand ze net als Mr Probz al is dat nu wel veranderd.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:43 schreef RensAjacied het volgende:
Dope D.O.D grote artiesten in Amerika en shit en in Nederland kent niemand ze net als Mr Probz al is dat nu wel veranderd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |