Ahquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet naar Nederflop luister over 't algemeen.
Ik had het ook meer over vakanties in buitenland van vroeger altijd. Dat gevoel wat zeg maar terugkomt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet perse, maar ik heb ook een tijdje niks gedaan en vakantie hield in dat ik niet de enige binnen mijn vriendengroep was met alle tijd voorhanden. En dan resulteert al snel in het eerdergenoemde.
quote:
Van deze 2 dingen is darten het meest gay.quote:
ja primaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een stukje appel-abrikoos-taart.
[..]
[..]
Van deze 2 dingen is darten het meest gay.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja prima
dan ga ik wel darten kijken, jij veel plezier met gordon, ali b en een stel C artiesten
He LR wil je in mn nieuwe fanclub drummeisje fanclub?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet perse, maar ik heb ook een tijdje niks gedaan en vakantie hield in dat ik niet de enige binnen mijn vriendengroep was met alle tijd voorhanden. En dan resulteert al snel in het eerdergenoemde.
België, op sporzaquote:
Ik moet bekennen dat ik het vroeger ook keek. Maar het is nou zo uitgemolken. En van die artiesten komt toch nooit wat terecht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is niet meer zoals vroeger
Van het meisje wel. De muziek niet direct.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He LR wil je in mn nieuwe fanclub drummeisje fanclub?
Natuurlijk voor het meisje, je kent me toch wel nu?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van het meisje wel. De muziek niet direct.
[ afbeelding ]
Wow... ben jij dit Knut?
Ik wist mijn secret questions voor Paypal nog.
Ik vind het wel erg zoetsappig. Overigens heb ik nog steeds niet weten te achterhalen waar mijn 10 euro op Paypal is gebleven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door het meisje vind ik het ook wel een lekker nummer though. Net zoals ik Pitt bier zou drinken als Scarlett het dronk.
Lekker toch. Straks in mn hangmat langs de mekong. Bier Lao erbij. Tandeloze tijd 5. Niks mis meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg zoetsappig. Overigens heb ik nog steeds niet weten te achterhalen waar mijn 10 euro op Paypal is gebleven.![]()
En de tijd tikt maar door.
Nee. In het weekend zie ik mijn computer niet, en ik heb een deadline te halen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker toch. Straks in mn hangmat langs de mekong. Bier Lao erbij. Tandeloze tijd 5. Niks mis mee
Ik denk dat er vooral nog wat aan de video verbeterd kan worden, gelukkig krijgen ze goede tips in die richting.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg zoetsappig. Overigens heb ik nog steeds niet weten te achterhalen waar mijn 10 euro op Paypal is gebleven.![]()
En de tijd tikt maar door.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. In het weekend zie ik mijn computer niet, en ik heb een deadline te halen.
In andere woorden, toedels, adios en succes in je hangmat.
Ik ben ook fan, maar toen ik mijn waardering uitsprak was mijn moeder ineens een hoerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral nog wat aan de video verbeterd kan worden, gelukkig krijgen ze goede tips in die richting.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |