Dan neem ik aan dat ie eerst Gilly en de spruit ergens anders onderbrengt. Lijkt me geen strakke aktie om die twee mee te nemen naar het hoofdkwartier van de Night Watch met al die ongure types.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Ugjerke het volgende:
Met alles wat Sam heeft gehoord en gelezen over White Walkers, zou het me wel heel erg tegenvallen als hij Castle Black niet waarschuwt.
Zou de Night's Watch ze in deze situatie echt terug naar Beyond the Wall sturen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat ie eerst Gilly en de spruit ergens anders onderbrengt. Lijkt me geen strakke aktie om die twee mee te nemen naar het hoofdkwartier van de Night Watch met al die ongure types.
Ik vermoed dat Jon al onderweg is naar Castle Black. Hij heeft die leipie's ook gezien, dus de boodschap zal wel overkomen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Ugjerke het volgende:
Met alles wat Sam heeft gehoord en gelezen over White Walkers, zou het me wel heel erg tegenvallen als hij Castle Black niet waarschuwt.
Maar dat weet Sam niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Jon al onderweg is naar Castle Black. Hij heeft die leipie's ook gezien, dus de boodschap zal wel overkomen.
Vergeet niet dat hij veel informatie heeft over alles wat vooraf ging. Iets met obsidiaan dat white walkers kan vermoorden, de aanslag op Mormont, dat gedoe in episode 1...quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zou de Night's Watch ze in deze situatie echt terug naar Beyond the Wall sturen?
Dat vergeet ik ook niet, ik zit me heel erg af te vragen hoe dat er toe zou leiden dat Gilly weer terug moet naar de andere kant.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij veel informatie heeft over alles wat vooraf ging. Iets met obsidiaan dat white walkers kan vermoorden, de aanslag op Mormont, dat gedoe in episode 1...
Dat weet ik ook niet. Ik zou zeggen, kijk enzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat vergeet ik ook niet, ik zit me heel erg af te vragen hoe dat er toe zou leiden dat Gilly weer terug moet naar de andere kant.
Ja dat vind ik ook nog het meest shockerend. Dat was ook niet gespoilerd van tevoren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef dikkedaniel het volgende:
Het meest shockerende vond ik nog dat ze Robbs weerloze direwolf neerschoten. Al die kinder en dierenmishandeling in GoT
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook nog het meest shockerend. Dat was ook niet gespoilerd van tevoren.
Ja, laten we alle capabele regenten af maken zodat niemand weerstand kan bieden aan de Other Walkers... fuck... nu je het zegt is dat wel iets wat ik GGR Martin zie doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:16 schreef tralalala het volgende:
Tywin wordt nog wel eens bij z'n ballen gepakt door een direwolf hoop ik.
#TeamOpaquote:
Sam onderschattenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, laten we alle capabele regenten af maken zodat niemand weerstand kan bieden aan de Other Walkers... fuck... nu je het zegt is dat wel iets wat ik GGR Martin zie doen.
Meh, hoeft niet dood maar een aantal ledematen kan die best missen, misschien zorgen dat die net zo klein als Tyrion wordt dan weet die ook hoe dat voeltquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, laten we alle capabele regenten af maken zodat niemand weerstand kan bieden aan de Other Walkers... fuck... nu je het zegt is dat wel iets wat ik GGR Martin zie doen.
Zo, dat doet me denken aan de Dune-boekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Meh, hoeft niet dood maar een aantal ledematen kan die best missen, misschien zorgen dat die net zo klein als Tyrion wordt dan weet die ook hoe dat voelt
Oehhh, ik denk dat Lost op dit moment de meeste delen heeft?quote:
Als iemand nou iets uit de boeken post zitten we morgen al over de 151 topics.quote:Op donderdag 6 juni 2013 02:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oehhh, ik denk dat Lost op dit moment de meeste delen heeft?
TV / Lost (USA) #151: We have to go back
Dat wordt wel ingehaald.
Maar Lost blijft de beste...![]()
Er gaat een hoofdpersoon doodquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:27 schreef Asgard het volgende:
Als iemand nou iets uit de boeken post zitten we morgen al over de 151 topics.
Dat klinkt als één van de boeken van Brian Herbert, het zit in ieder geval niet in de originele serie van Frank volgens mij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo, dat doet me denken aan de Dune-boekenEen of andere dokter in House Harkonnen vond het oneerlijk dat Baron Harkonnen zich gewelddadig uitleefde op midgets, dus werd hij meegesleurd naar de "snijkamers" om z'n benen eraf te laten kappen om hun lot te delen
Haha, ja dat Samwel Tarly dat ineens de held van de hele saga blijkt te zijnquote:
Echt?? Daar ga je over janken? Een wolf waar je niet eens bloed van ziet? Maar een zwangere vrouw die tig keer in de buik gestoken wordt, dat kan allemaal wel? Godverdomme zegquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef dikkedaniel het volgende:
Het meest shockerende vond ik nog dat ze Robbs weerloze direwolf neerschoten. Al die kinder en dierenmishandeling in GoT
Ja inderdaad! Al die mensen die janken om een stinkende wolf!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt?? Daar ga je over janken? Een wolf waar je niet eens bloed van ziet? Maar een zwangere vrouw die tig keer in de buik gestoken wordt, dat kan allemaal wel? Godverdomme zeg
..en verkracht je vervolgens in je ster. Waarna het je anaal vernederd achterlaat...quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:37 schreef robdriessen het volgende:
The Red Wedding..... het grijpt je bij de keel
Dat is Osha.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:34 schreef MikeyMo het volgende:
Wow, damnz, die zag ik even niet aankomen dat einde...
Ben ik trouwens de enige die als je me naar namen van al die karakters vraagt je die schuldig moet blijven. Ik kan nu ook bijvoorbeeld niet op de naam van die wildling die met kreuepele bran aan het rondsjeulen is.
Eens kijken of ze er na aflevering 9 nog een KLAP aan vindtquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is Osha.
Ik heb daar ook wel moeite mee hoor. Ik kon laatst niet op de naam Hodor komen. Dat vond ik wel beschamend.
Gisteren de eerste 2 afleveringen met mijn vriendin gekeken, ze vond het leuk om te zien. Niet verwacht aangezien ze dacht dat ze het geen klap aan zou vinden.
Bedoel je niet aflevering 10 met onze Ned?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eens kijken of ze er na aflevering 9 nog een KLAP aan vindt
*dubbelcheckt* Nee, ik bedoel aflevering 9 met onze Ned. Daar valt de klap al.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedoel je niet aflevering 10 met onze Ned?![]()
![]()
![]()
![]()
Ow dat is vlugger dan verwacht. Ik ben wel benieuwd hoe ze zal reageren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*dubbelcheckt* Nee, ik bedoel aflevering 9 met onze Ned. Daar valt de klap al.
Filmen met je smartphonequote:Op donderdag 6 juni 2013 09:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat is vlugger dan verwacht. Ik ben wel benieuwd hoe ze zal reageren.
Doe alsof je verveelt met je telefoon aan het pielen bentquote:
Serieus gasten, die van mij heeft dat meteen door. Been there done that.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Doe alsof je verveelt met je telefoon aan het pielen bent. Dat maakt het een extra schok
.
Jons zwaard is niet het zwaard van Khaleesi's Kingsguard, het is het familiezwaard van de familie Mormont, dat is iets anders.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:25 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb nog eens na zitten denken, en er zijn eigenlijk al best wel wat banden tussen de Starks en Khaleesi en/of Valyrian:
• Jon heeft het zwaard heeft van de king's guard van Khaleesi,
• Arya, die een band heeft met die Bravos-assassin Jaqen H'ghar, waarvan een collega van hem (of hijzelf) nu aan de zijde van Khaleesi vecht,
• Ik las net op de GoT wikia dat de uitspraak "Valar Morghulis"(wat Arya moet zeggen met die munt) ook High Valyrian is
• The red priests spreken overigens ook High Valyrian
• De vrouw van Robb sprak ook Valyrian
Dit zou nog best wel eens tot een samenwerking kunnen leiden. Die verhaallijntjes zullen niet toevallig en nutteloos verbonden zijn, ik ben wel benieuwd of the Starks zich nu gaan aansluiten bij the lord of light, Denaeris, of allen bij elkaar
Hier klopt niks van. De Kings Guard van Khaleesi? Reallyquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:25 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb nog eens na zitten denken, en er zijn eigenlijk al best wel wat banden tussen de Starks en Khaleesi en/of Valyrian:
• Jon heeft het zwaard heeft van de king's guard van Khaleesi,
• Arya, die een band heeft met die Bravos-assassin Jaqen H'ghar, waarvan een collega van hem (of hijzelf) nu aan de zijde van Khaleesi vecht,
• Ik las net op de GoT wikia dat de uitspraak "Valar Morghulis"(wat Arya moet zeggen met die munt) ook High Valyrian is
• The red priests spreken overigens ook High Valyrian
• De vrouw van Robb sprak ook Valyrian
Dit zou nog best wel eens tot een samenwerking kunnen leiden. Die verhaallijntjes zullen niet toevallig en nutteloos verbonden zijn, ik ben wel benieuwd of the Starks zich nu gaan aansluiten bij the lord of light, Denaeris, of allen bij elkaar
Jon - hele goede warriorquote:
Ja, maar denk je dat dat niet terug zal komen in het verhaal, als Jon Jorah tegen het lijf loopt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jons zwaard is niet het zwaard van Khaleesi's Kingsguard, het is het familiezwaard van de familie Mormont, dat is iets anders.
Ik zie wel genoeg parallellen tussen hen, qua spraak, houding, abillity to killquote:Hoe kom je erbij dat Daario Naharis een collega is van Jaqen H'ghar?
OK, het familiezwaard van Jorah danquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:43 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Hier klopt niks van. De Kings Guard van Khaleesi? Really? Jorah heeft absoluut geen banden meer met zijn vader.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Daario is geen faceless man.
Dat is waarquote:En High Valyrian wordt door genoeg mensen in de free cities gesproken om dit argument ook af te wijzen.
Ja, ik vind het alleen makkelijker spellen dan Daenerys, ik moet continu bijna al die namen opzoeken, en als ik Khaleesi noem weet iedereen ook over wie ik het hebquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:46 schreef Dagonet het volgende:
Jullie weten dat Khaleesi een titel is he, en geen naam?
Sansaquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Jon - hele goede warrior
Arya - goede relatie met professional assassin, waarvan ik vermoed dat ze in Braavos in training gaat
Bran - Warg met ongeevenaarde krachten, die naarmate het winter wordt alleen maar sterker worden
Rickon - tsja, is nog niet veel waard
De Starks zullen wel even naar de achtergrond verplaatsen, maar er zijn er nog genoeg met potentie
Ow snaaap~quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:46 schreef Dagonet het volgende:
Jullie weten dat Khaleesi een titel is he, en geen naam?
Die heb ik wel afgeschreven. Haar wolf is tenslotte ook dood, ze is nu een Lannisterquote:
Ze wordt zo vaak Khaleesi genoemd dat het snel went.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:53 schreef Dagonet het volgende:
Maar zet er dan in ieder geval nog een 'de' voor, je noemt Cersei toch ook niet Queen. Joffrey is toch ook niet King.
Zeg dan gewoon Dany.
Arm wolfje, ik zag hem gisteren weer sterven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Die heb ik wel afgeschreven. Haar wolf is tenslotte ook dood, ze is nu een Lannister![]()
Nope.quote:
Ik vind het er elke keer weer enorm stom uitzien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze wordt zo vaak Khaleesi genoemd dat het snel went.
Dan heeft Jon een zwaardje met een wolvenkop erop. Geen beer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar denk je dat dat niet terug zal komen in het verhaal, als Jon Jorah tegen het lijf loopt?
[..]
Ik zie wel genoeg parallellen tussen hen, qua spraak, houding, abillity to kill
[..]
OK, het familiezwaard van Jorah dan
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
[..]
Dat is waar
[..]
Ja, ik vind het alleen makkelijker spellen dan Daenerys, ik moet continu bijna al die namen opzoeken, en als ik Khaleesi noem weet iedereen ook over wie ik het heb
Weet ik niet zekerquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:57 schreef MilanILF het volgende:
Omdat Daario een simpele Sellsword Captain is. Hoe weet jij zo zeker dat hij een assasin is? Heb hem nog niks super assasinachtigs zien doen.
Ja, maar de handle is vervangen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef Re het volgende:
het zwaard van Jon was wel bedoeld voor Mr Friendzoned, toch?
Ja, Hodor is best ernstig...quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is Osha.
Ik heb daar ook wel moeite mee hoor. Ik kon laatst niet op de naam Hodor komen. Dat vond ik wel beschamend.
Gisteren de eerste 2 afleveringen met mijn vriendin gekeken, ze vond het leuk om te zien. Niet verwacht aangezien ze dacht dat ze het geen klap aan zou vinden.
Verkapt kijk mij de boeken lezenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:04 schreef Curlbrah het volgende:
Beetje raar om die discussies hier te lezen als je al weet wat er gaat gebeuren.
Handle is naar mijn weten niet vervangen. Jeor zei zoiets van: het is eigenlijk een berenkop maar het kan net zo goed doorgaan voor wolf... Ik denk dat je op basis van boekenkennis praat.quote:
Herkenbaar. Na aflevering 9 van seizoen 1 'is hij dood?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is Osha.
http://oyster.ignimgs.com(...)g/481px-Longclaw.jpgquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Handle is naar mijn weten niet vervangen. Jeor zei zoiets van: het is eigenlijk een berenkop maar het kan net zo goed doorgaan voor wolf... Ik denk dat je op basis van boekenkennis praat.
EDIT: nu weet ik het zelf niet meer, effe opzoeken.![]()
moet jij niet leren buddy?quote:
Ja sorry je hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:14 schreef MilanILF het volgende:
[..]
http://oyster.ignimgs.com(...)g/481px-Longclaw.jpg
Ze is getrouwd met een Lannister, ze is een Lannister. Aan de andere kant noemde Catelyn zich letterlijk tot aan haar laatste snik een Tully. Ik denk dat Sansa als Stark en als Lannister gezien kan worden, afhankelijk van wat de betreffende persoon met haar van plan is.quote:
Elke laatste aflevering zien we wat iedereen gaat doen. Behalve Robb en Catelyn. Die doen niets.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:33 schreef planethugo het volgende:
hoop dat we maandag ook nog iets van theon te zien krijgen, dat is ook weer een paar afleveringen geleden. Niet dat me dat verhaal zoveel boeide, maar na die 'operatie' ben ik wel nieuwsgierig wat ze met hem van plan zijn
Ik verwacht dat we de volgende aflevering wel te horen krijgen wie zijn martelaar echt is. Theon is ook een "semi-stark" die om één of andere reden in leven gehouden wordt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:33 schreef planethugo het volgende:
hoop dat we maandag ook nog iets van theon te zien krijgen, dat is ook weer een paar afleveringen geleden. Niet dat me dat verhaal zoveel boeide, maar na die 'operatie' ben ik wel nieuwsgierig wat ze met hem van plan zijn
goed puntquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Elke laatste aflevering zien we wat iedereen gaat doen. Behalve Robb en Catelyn. Die doen niets.
Ben zelf wel benieuwd wat er met Gendry gebeurtquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
goed punt![]()
ben ook wel benieuwd wat die groep rond thoros of myr ging doen met een groepje lannisters.
Truequote:Op donderdag 6 juni 2013 07:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat klinkt als één van de boeken van Brian Herbert, het zit in ieder geval niet in de originele serie van Frank volgens mij..
ik verwacht niet dat hij het overleefd, denk dat ie tot de laatste druppel leeggezogen wordtquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben zelf wel benieuwd wat er met Gendry gebeurtHopelijk gaat hij niet dood en/of verliest hij ledematen
Jaimy is teruggekeerd en heeft haar vervolgens meegenomen. Sindsdien niet meer in beeld geweest.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:04 schreef Re het volgende:
en brienne? die zat bij Bolton toch, die heeft geen reden meer om haar voor treason te veroordelen... of is dat al gebeurd? (sorry, vraag al een keer gesteld)
Jaimy heeft haar gered van dat gevecht met die beer, daarna zijn ze samen naar King's Landing vertrokken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:04 schreef Re het volgende:
en brienne? die zat bij Bolton toch, die heeft geen reden meer om haar voor treason te veroordelen... of is dat al gebeurd? (sorry, vraag al een keer gesteld)
oh, ik dacht dat dat er voor zat... maar idd bolton ging naar de wedding... alweer 3 afleveringen geleden, was het ff keijtquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaimy heeft haar gered van dat gevecht met die beer, daarna zijn ze samen naar King's Landing vertrokken.
Heb je de map in de 'leader' wel eens goed bekeken? Die tocht van Yunkai naar Westeros gaat wel wat weken (maanden?) duren. En voor een beetje fatsoenlijk leger gaat Dany volgens mij alle schepen uit de Slaver's Bay nodig hebben. Ik verwacht dus geen cliffhanger komende maandag dat Dany en haar leger aan het varen zijn en dat de man in het kraaiennest schreeuwt dat King's Landing in zicht isquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop trouwens ook wel dat Daenerys nu eens opschiet met haar reis naar King's Landing. Stannis moet nog wel even hergroeperen en de aanval vanuit het noorden is nu ook wel van de baan.
Tof om te zien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:06 schreef robdriessen het volgende:
Link naar een heel goed stuk met veel foto's over het "Visual storytelling" in de serie, oftewel hoe de makers een verhaal vertellen puur door een aparte camera-hoek of de specifieke plek waar de personages staan/zitten.
N.B. aan het einde van het artikel en in de comments zitten spoilers, maar die zitten keurig achter spoilertags verborgen.
Ik hoop meer dat het volgende seizoen eindigt met het feit dat ze daar aankomt of daar uberhaupt in de buurt is. Het blijft nu zo'n eindeloos lange aparte verhaallijn tov van alle anderen, na 3 seizoenen is ze nog niet heel erg ver opgeschoten qua kilometersquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je de map in de 'leader' wel eens goed bekeken? Die tocht van Yunkai naar Westeros gaat wel wat weken (maanden?) duren. En voor een beetje fatsoenlijk leger gaat Dany volgens mij alle schepen uit de Slaver's Bay nodig hebben. Ik verwacht dus geen cliffhanger komende maandag dat Dany en haar leger aan het varen zijn en dat de man in het kraaiennest schreeuwt dat King's Landing in zicht is
Zolang ze nog maagd is kan het huwelijk gecanceld worden alsof het nooit bestaan heeft. Daarom is die beddingceremonie zo belangrijk en daarom dronk Tyrion zich helemaal lam.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met een Lannister, ze is een Lannister.
Lol ze heeft verreweg de meeste kilometers afgelegd van alle characters in heel GoTquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop meer dat het volgende seizoen eindigt met het feit dat ze daar aankomt of daar uberhaupt in de buurt is. Het blijft nu zo'n eindeloos lange aparte verhaallijn tov van alle anderen, na 3 seizoenen is ze nog niet heel erg ver opgeschoten qua kilometers
Qua leger des te meer. Ze zal eerst de regio onder controle moeten krijgen voordat ze de oversteek kan maken. Ze heeft nu (als ik het goed heb) twee slavensteden overgenomen, dat gaan de overige steden niet leuk vinden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop meer dat het volgende seizoen eindigt met het feit dat ze daar aankomt of daar uberhaupt in de buurt is. Het blijft nu zo'n eindeloos lange aparte verhaallijn tov van alle anderen, na 3 seizoenen is ze nog niet heel erg ver opgeschoten qua kilometers
De kerk kan bepalen of iemand kan scheiden. Ik dacht alleen septons en septas.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zolang ze nog maagd is kan het huwelijk gecanceld worden alsof het nooit bestaan heeft. Daarom is die beddingceremonie zo belangrijk en daarom dronk Tyrion zich helemaal lam.
Ik heb er geen verstand van, maar vind het wel tof.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:46 schreef Gwywen het volgende:
Iemand linkte me een site waar uitgelegd wordt hoe je je haar zo mooi kunt doen als de dames in Game of Thrones. Het idee leek heel leuk, maar bleek een dikke fail.![]()
Het idee:
[ afbeelding ]
De uitvoering:
[ afbeelding ]
Laat maar.![]()
Niemand weet toch dat ze maagd is?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zolang ze nog maagd is kan het huwelijk gecanceld worden alsof het nooit bestaan heeft. Daarom is die beddingceremonie zo belangrijk en daarom dronk Tyrion zich helemaal lam.
Brood en Zout, dit gaf aan dat de gasten zich onder het Guest Right bevonden en dus onder volledige bescherming stonden van hun gastheer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:16 schreef skudkind het volgende:
Wat stonden ze te vreten bij Frey in het begin? Zag eruit als grote meusli brokken met suiker als dip?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:16 schreef skudkind het volgende:
Wat stonden ze te vreten bij Frey in het begin? Zag eruit als grote meusli brokken met suiker als dip?
quote:The guest right is a sacred law of hospitality. When a guest, be he common born or noble, eats the food and drinks the drink off a host's table beneath the host's roof, the guest right is invoked. Bread and salt are the traditional provisions.
When invoked, neither the guest can harm his host nor the host harm his guest for the length of the guest's stay. For either to do so would be to break a sacred covenant that is believed to invoke the wrath of the Gods both old and new. Both the teachings of the Old Gods and the Faith of the Seven hold to this. Even robber lords and wreckers are bound by the ancient laws of hospitality.
Vind het ook best goed geluktquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:46 schreef Gwywen het volgende:
Iemand linkte me een site waar uitgelegd wordt hoe je je haar zo mooi kunt doen als de dames in Game of Thrones. Het idee leek heel leuk, maar bleek een dikke fail.![]()
Het idee:
[ afbeelding ]
De uitvoering:
[ afbeelding ]
Laat maar.![]()
Walder Frey needs to die man!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
dus het was ook nog eens heiligschennis
Zo loop mijn zusje ook vaker rond.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:46 schreef Gwywen het volgende:
Het idee:
[ afbeelding ]
De uitvoering:
[ afbeelding ]
Laat maar.![]()
Dat was in eerste instantie ook mogelijk omdat ze een weduwe is. Ze willen Cersei toch ook opnieuw laten trouwen? En die is met drie kinderen sowieso niet echt maagd meer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:08 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Is op zich mogelijk. Bij Maergery gold hetzelfde en kan nu opnieuw trouwen.
Ja volgens mij dus wel jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:30 schreef planethugo het volgende:
[..]
dus het was ook nog eens heiligschennis
Dat is ze zelf niet in de picture ofcquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:32 schreef Fairfax het volgende:
[..]
Vind het ook best goed gelukt
Volgens mij moet je wat minder haar van de bovenkant gebruiken, dan krijg je niet zon scheiding. En ik kan het weten, want ik kam mn haar elke ochtend.
Frey is nu volledig afhankelijk van z'n bondgenootschap met de huizen Bolten en Lannister, want elk ander huis zal hem nu nooit meer vertrouwen wegens zijn verraad en verbreken van het Guest Right.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij dus wel jaAl zal die ouwe Frey zich er weinig van aantrekken lijkt me.
Volgens mij is het een praktisch man... "I'll get another one".
achteraf gezien ook wel logisch dat hij niet met Robb meeging in z'n plannen. Zoals in de beginscène al geschetst werd was het een zeer riskante onderneming geworden om de Lannisters in Casterly Rock aan te vallen. En zelfs bij winst hadden ze eigenlijk nog steeds niets behalve een vijand die een kasteel en wat goud verloren had. Dat was wellicht een begin van het einde van de lannisters geweest, maar zekerheid had het totaal niet geboden, ook niet voor Frey.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Frey is nu volledig afhankelijk van z'n bondgenootschap met de huizen Bolten en Lannister, want elk ander huis zal hem nu nooit meer vertrouwen wegens zijn verraad en verbreken van het Guest Right.
Ze hebben daar trouwens wel een mooi systeem qua spoilers. Rode spoilers = boekenspoilers, groene spoilers = seriekijkers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:06 schreef robdriessen het volgende:
Link naar een heel goed stuk met veel foto's over het "Visual storytelling" in de serie, oftewel hoe de makers een verhaal vertellen puur door een aparte camera-hoek of de specifieke plek waar de personages staan/zitten.
N.B. aan het einde van het artikel en in de comments zitten spoilers, maar die zitten keurig achter spoilertags verborgen.
Man komt altijd voor de vrouw dus dan wordt het dat ventje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef Wausmal het volgende:
Btw stell nou Joffrey gaat dood wie wordt dan koning dat andere zoontje van Cersei of haar dochter zij leek ouder namelijk in seizoen 2?
Een dochter zal geen koning wordenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef Wausmal het volgende:
Btw stell nou Joffrey gaat dood wie wordt dan koning dat andere zoontje van Cersei of haar dochter zij leek ouder namelijk in seizoen 2?
Tommen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef Wausmal het volgende:
Ja, scheiden is leuk maar dat is niet hetzelfde als een annulment.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:46 schreef Kirov het volgende:
[..]
De kerk kan bepalen of iemand kan scheiden. Ik dacht alleen septons en septas.
We weten natuurlijk niet hoe goed Casterly Rock verdedigd is/was, maar aangezien bijna alle Lannister kopstukken in King's Landing zitten denk ik dat Robb wel kans had gemaakt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
achteraf gezien ook wel logisch dat hij niet met Robb meeging in z'n plannen. Zoals in de beginscène al geschetst werd was het een zeer riskante onderneming geworden om de Lannisters in Casterly Rock aan te vallen. En zelfs bij winst hadden ze eigenlijk nog steeds niets behalve een vijand die een kasteel en wat goud verloren had. Dat was wellicht een begin van het einde van de lannisters geweest, maar zekerheid had het totaal niet geboden, ook niet voor Frey.
dat zeker, maar vanuit de ogen van Frey is het begrijpelijk dat hij zich eerder bij de Lannisters dan bij de Starks zou aansluitenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoe goed Casterly Rock verdedigd is/was, maar aangezien bijna alle Lannister kopstukken in King's Landing zitten denk ik dat Robb wel kans had gemaakt.
Maar goed wat dan? Hij kon versterking krijgen van het noorden en the riverlands was/is een oorlogzone terwijl de tarlys nog geen directe last ervan hebben gehadquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoe goed Casterly Rock verdedigd is/was, maar aangezien bijna alle Lannister kopstukken in King's Landing zitten denk ik dat Robb wel kans had gemaakt.
Die gast die een bloedzuiger op z'n lul kreeg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef Wausmal het volgende:
Moet die niet eerst erkend worden?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die gast die een bloedzuiger op z'n lul kreeg.
Geen legitieme zoonquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die gast die een bloedzuiger op z'n lul kreeg.
Ik vind het ook zo prachtig dat hij lijkt alsof hij zelf ook 5 minuten geleden uit Westeros is overgekomen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:26 schreef robdriessen het volgende:
GRRM bij Conan. Conan laat hem de reaction vids zien. GRRM lacht. Het monster.
Hebben we 'm eigenlijk al ontdekt? Hij moet dit seizoen ergens als cameo te zien zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:11 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo prachtig dat hij lijkt alsof hij zelf ook 5 minuten geleden uit Westeros is overgekomen.
Mooi gast.![]()
Dat komt met name omdat ze in eerste instantie de andere kant op reisde. Ze zit nu hier (spoilervrije kaart van HBO zelf). Ze is vanuit Pentos naar de Dothraki Sea gereisd, vervolgens na Drogo's dood door de Red Waste getrokken en in Qarth uitgekomen. Van daar is naar Astapor en naar Yunkai gegaan. Ze zou met schepen terug kunnen naar Westeros vanuit daar, maar ze zal haar leger toch nog iets meer moeten opbouwen, lijkt mij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom is ze eigenlijk eerst naar Qath gegaan? gevalletje via Rome naar parijs?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:40 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat komt met name omdat ze in eerste instantie de andere kant op reisde. Ze zit nu hier (spoilervrije kaart van HBO zelf). Ze is vanuit Pentos naar de Dothraki Sea gereisd, vervolgens na Drogo's dood door de Red Waste getrokken en in Qarth uitgekomen. Van daar is naar Astapor en naar Yunkai gegaan. Ze zou met schepen terug kunnen naar Westeros vanuit daar, maar ze zal haar leger toch nog iets meer moeten opbouwen, lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's no cure for being a cunt
op die kaart staan 3 steden bij elkaar, Astapor, Yunkai en Mereen. Hopelijk neemt ze in de finale die laatste stad in en gaat dan volle kracht richting Westeros. Als S4 begint is ze al ruim 3 jaar onderweg, dat lijkt me wel genoegquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:40 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat komt met name omdat ze in eerste instantie de andere kant op reisde. Ze zit nu hier (spoilervrije kaart van HBO zelf). Ze is vanuit Pentos naar de Dothraki Sea gereisd, vervolgens na Drogo's dood door de Red Waste getrokken en in Qarth uitgekomen. Van daar is naar Astapor en naar Yunkai gegaan. Ze zou met schepen terug kunnen naar Westeros vanuit daar, maar ze zal haar leger toch nog iets meer moeten opbouwen, lijkt mij.
Ze kon geen andere kant op na Drogo's dood.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef Bronn het volgende:
[..]
Waarom is ze eigenlijk eerst naar Qath gegaan? gevalletje via Rome naar parijs?
inderdaad. bovendien was Ser Barristan toch ook vrij rap in Astaporquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
op die kaart staan 3 steden bij elkaar, Astapor, Yunkai en Mereen. Hopelijk neemt ze in de finale die laatste stad in en gaat dan volle kracht richting Westeros. Als S4 begint is ze al ruim 3 jaar onderweg, dat lijkt me wel genoeg
Ja, als je wilt, kun je de reis in je eentje snel afleggen. Met een leger van 10.000 man (8000 Unsullied + de Second Sons van Daario) is het iets lastiger om vervoer te vindenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:52 schreef Bronn het volgende:
[..]
inderdaad. bovendien was Ser Barristan toch ook vrij rap in Astapor
We zagen zijn schip toch vertrekken terwijl een snotterende Sansa het nakeek, wetende dat ze nu Mrs. Imp moest gaan worden?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Littlefinger hebben we ook al sinds The Climb niet meer gezien. Is hij nu naar The Vale of zit hij nog aan zijn pik te trekken in King's Landing?
Dat lijkt me een logische stap ja. In dit tempo gaat het trouwens nog wel een paar seizoenen duren voordat ze in de buurt is van Westeros.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:40 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat hij er nog was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We zagen zijn schip toch vertrekken terwijl een snotterende Sansa het nakeek, wetende dat ze nu Mrs. Imp moest gaan worden?
Op een gegeven moment zal er toch ook wel een tegenslag komen. In Meereen of Volantis ofzo. En Daario zal wel sterven. Het gaat in ieder geval nog lang duren, met een verrassende tegenslagquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:26 schreef hexelaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een logische stap ja. In dit tempo gaat het trouwens nog wel een paar seizoenen duren voordat ze in de buurt is van Westeros.
Vind trouwens de kaart heel erg op Groot-Brittannië (Westeros) en Rusland (de rest lijken).
Dacht ik in eerste instantie ook maar nu ik erover nadenk was hij natuurlijk ook niet bij de trouwerij van Sansa en Tyrion dus hij zal er waarschijnlijk wel niet wezenquote:
ik had afgelopen aflevering verwacht dat Jorah het niet zou redden omdat alles iets té makkelijk gaat. Al hoop je wel elke keer dat ze het weer redt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:31 schreef Bronn het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zal er toch ook wel een tegenslag komen. In Meereen of Volantis ofzo. En Daario zal wel sterven. Het gaat in ieder geval nog lang duren, met een verrassende tegenslag
Met drie draken zo groot als honden ? Denk het niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
op die kaart staan 3 steden bij elkaar, Astapor, Yunkai en Mereen. Hopelijk neemt ze in de finale die laatste stad in en gaat dan volle kracht richting Westeros. Als S4 begint is ze al ruim 3 jaar onderweg, dat lijkt me wel genoeg
Nee, dat betwijfel ik. Sowieso is hij al weken onderweg met Brienne.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:40 schreef VeX- het volgende:
Wist Jaime nou wat er op de trouwerij ging gebeuren?
Het lijkt me niet, maar..
die zullen volgend seizoen, hoop ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Met drie draken zo groot als honden ? Denk het niet.
Hij wist dat Bolton naar het huwelijk zou gaan toen ze afscheid namen. Maar volgens mij dacht hij toen nog over Bolton als een Stark man die beide zijden probeerde te bespelen, niet als iemand die naar zijn vader was overgelopen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat betwijfel ik. Sowieso is hij al weken onderweg met Brienne.
Als Jorah dood gaat vind ik dat een stuk erger dan Robb eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik had afgelopen aflevering verwacht dat Jorah het niet zou redden omdat alles iets té makkelijk gaat.
Alleen heeft Westeros de grootte van Zuid-Amerikaquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:26 schreef hexelaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een logische stap ja. In dit tempo gaat het trouwens nog wel een paar seizoenen duren voordat ze in de buurt is van Westeros.
Vind trouwens de kaart heel erg op Groot-Brittannië (Westeros) en Rusland (de rest lijken).
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:26 schreef robdriessen het volgende:
GRRM bij Conan. Conan laat hem de reaction vids zien. GRRM lacht. Het monster.
Serie Westeros is toch kleiner dan boek Westeros??quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Alleen heeft Westeros de grootte van Zuid-Amerika
Volgens mij niet, ze gebruiken de zelfde afstanden in beschrijvingen. Bijvoorbeeld de lengte van de Wall en de afstand naar de Wall vanaf een bepaald punt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Serie Westeros is toch kleiner dan boek Westeros??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:37 schreef Poemgirl het volgende:
Jullie weten dat Hodor een bijnaam is he, en geen naam?Is het ook een Frey? Spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beneath the gold, the bitter steel
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:37 schreef Poemgirl het volgende:
Jullie weten dat Hodor een bijnaam is he, en geen naam?Hodor! Hodor! Hodor!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old Nan is met die Frey naar bed geweest? Teh pl0t thickensquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:39 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Tsja, dat moet je maar aan Old Nan vragen.Vind het ook wel apart ja.
Dire Wolves toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Er zijn nogal veel hondjes die fikkie heten in Westeros
Slutty Nanquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:41 schreef Kirov het volgende:
[..]
Old Nan is met die Frey naar bed geweest? Teh pl0t thickens
Straks is Hodor een spion van de Freys om Bran en Rickon in de gaten te houden
Jan Sneeuwquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dire Wolves toch?
Oftwel schrikwolven.
Ik had onlangs het Nederlandse boek in mijn handen in de winkel. Ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik bepaalde vertalingen zag iddquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dire Wolves toch?
Oftwel schrikwolven.
En dat klopt. Je kan de hele politieke situatie én de burgeroorlog ook bijna één op één vergelijken met de Rozenoorlogen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:26 schreef hexelaartje het volgende:
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat klopt. Je kan de hele politieke situatie én de burgeroorlog ook bijna één op één vergelijken met de Rozenoorlogen.
Het is ook niet toevallig dat beide landen (UK en Westeros) een muur hebben met daarachter een horde barbaren.
quote:American author George R. R. Martin has acknowledged that Hadrian's Wall was the inspiration for The Wall in his bestselling series A Song of Ice and Fire.
Een draak! Een draak! Mijn koninkrijk voor een draak!quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat klopt. Je kan de hele politieke situatie én de burgeroorlog ook bijna één op één vergelijken met de Rozenoorlogen.
Het is ook niet toevallig dat beide landen (UK en Westeros) een muur hebben met daarachter een horde barbaren.
Vertel mij eerst wat meer over jouw koninkrijk, en dan informeer ik je wat meer over mijn Draak ( die nu in de keuken staat aftewassen)quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een draak! Een draak! Mijn koninkrijk voor een draak!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vertel mij eerst wat meer over jouw koninkrijk, en dan informeer ik je wat meer over mijn Draak ( die nu in de keuken staat aftewassen)
House Lancaster <> House Lannisterquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
precies, ze kunnen rains of castamere wel herschrijven naar rains of winterfellquote:
Zou je denken, maar de Lancasters zijn dan eerder de Targaryens. Tywin Lannister is veel meer een Edward Kingmaker, Earl of Warwick.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
House Lancaster <> House Lannister
House York <> House Stark
Ik ook. Bran en Arya hebben nog heel wat potentiequote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch heb ik nog veel vertrouwen in House Stark
Vergeet Rickon niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook. Bran en Arya hebben nog heel wat potentie.
Wat heeft Rickon te brengen danquote:
Nog niet, maar het zou me niet verbazen als hij over 2-3 seizoenen een belangrijke rol gaat spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat heeft Rickon te brengen danhij zit niet eens bij de main cast
Ik was het nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:41 schreef Kirov het volgende:
[..]
Old Nan is met die Frey naar bed geweest? Teh pl0t thickens
Idd, hoor je nooit meer iets van. Stille trom, etc. exitquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat heeft Rickon te brengen danhij zit niet eens bij de main cast
Het zou allemaal heel geforceerd en goedkoop zijn als zij nog kans op de troon maken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook. Bran en Arya hebben nog heel wat potentie.
Cerseiquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:26 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het zou allemaal heel geforceerd en goedkoop zijn als zij nog kans op de troon maken.
Bran heeft nu al allerlei magische gaven die niemand anders heeft.
Khaleesi die heeft d'r draken.
Stannis heeft z'n lord of light magie.
Nee, doe mij dan maar echte bazen die niet allerlei magische extratjes van de schrijver krijgen zoals de Lannisters en de Greyjoys. Die spelen de Game of Thrones op eigen kracht.![]()
Die 'magische gaven' van Bran zijn zo uniek niet. Orell was ook een warg en er zullen er vast meer zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:26 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het zou allemaal heel geforceerd en goedkoop zijn als zij nog kans op de troon maken.
Nee, doe mij dan maar echte bazen die niet allerlei magische extratjes van de schrijver krijgen zoals de Lannisters en de Greyjoys. Die spelen de Game of Thrones op eigen kracht.![]()
Hodor!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die 'magische gaven' van Bran zijn zo uniek niet. Orell was ook een warg en er zullen er vast meer zijn.
Mayhapsquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef Aventura het volgende:
Misschien is het al voorbijgekomen, maar in de beginscène van de afgelopen aflevering zag je Robb en Catelyn bij de plattegrond. Bij Casterly Rock zie je een andreaskruis met een gevild lichaam erop. Dat is wat er nu ook met Theon gebeurt. Is er een verband?
Nou een tip dan, The Flayed Man is het logo van House Bolton.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef Aventura het volgende:
Misschien is het al voorbijgekomen, maar in de beginscène van de afgelopen aflevering zag je Robb en Catelyn bij de plattegrond. Bij Casterly Rock zie je een andreaskruis met een gevild lichaam erop. Dat is wat er nu ook met Theon gebeurt. Is er een verband?
Jij begrijpt het.quote:
Hij had het hele rijtje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die 'magische gaven' van Bran zijn zo uniek niet. Orell was ook een warg en er zullen er vast meer zijn.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef VeX- het volgende:
En toekomstige gebeurtenissen zien en zich in dieren kunnen verplaatsen en hij is blijkbaar 'toevallig' de enige die zich in mensen kan verplaatsen.
Ik zie al waar het heen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Walder_Frey op 06-06-2013 21:59:27 ]
Ja, ben ook niet zo blij met al die ontwikkelingen. Maar goed. We doen het er maar mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef VeX- het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.
[..]
Hij had het hele rijtje.
En toekomstige gebeurtenissen zien en zich in dieren kunnen verplaatsen en hij is blijkbaar 'toevallig' de enige die zich in mensen kan verplaatsen.
Ik zie al waar het heen gaat.
Zo jammer dat Tyrion zo abrupt opzij is gezet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:54 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, ben ook niet zo blij met al die ontwikkelingen. Maar goed. We doen het er maar mee.
Ik heb laatst nog eens wat scenes herbekeken van seizoen 2.
Het psychologische schaak en steekspel ( tussen Tyrion, Cersei, Littlefinger, Varys, etc... ) was toen toch wel van een veel hoger niveau, moet ik zeggen.
Dat mis ik in seizoen 3 wel een beetje.
Eeuwig zonde, ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo jammer dat Tyrion zo abrupt opzij is gezet.
Baasje was goed bezig.
Dat vind ik echt één van de akeligste en ook vervelendste verhaallijnen. Iemand verspreid over een aantal afleveringen uit elkaar pellen. Leuk hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we de volgende aflevering wel te horen krijgen wie zijn martelaar echt is.
Lapje hier, lapje daar... en nu gaat z'n pik er ook nog afquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat vind ik echt één van de akeligste en ook vervelendste verhaallijnen. Iemand verspreid over een aantal afleveringen uit elkaar pellen. Leuk hoor
V.
Hangt er vanaf waar je vandaan komt. Vanaf Napels is het niet heel onlogisch.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef Bronn het volgende:
[..]
Waarom is ze eigenlijk eerst naar Qath gegaan? gevalletje via Rome naar parijs?
Het geeft ook wel een leuke dynamiek; een lullo als Joffrey krijgt steeds meer echte macht terwijl iemand die zowaar iets in zijn mars heeft als Tyrion per omkerende post naar de marges teruggaat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo jammer dat Tyrion zo abrupt opzij is gezet.
Baasje was goed bezig.
Slimheid is weten dat tomaat fruit is. Wijsheid is geen tomaat in je fruitsalade doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je vandaan komt. Vanaf Napels is het niet heel onlogisch.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's no cure for being a cunt
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:59 schreef Bronn het volgende:
[..]
Slimheid is weten dat tomaat fruit is. Wijsheid is geen tomaat in je fruitsalade doen.
Je maakt een hele slimme opmerking.
B.Wijsheid is weten dat opmerkingen niet slim kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wijsheid is weten dat opmerkingen niet slim kunnen zijn.
V.
Helemaal mee eens. Ik vond die move op Renly toch wel een dieptepuntje. Liever een mooi uitgespeeld menselijk masterplan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:26 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja ze zou anders afgemaakt worden toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:11 schreef Dagonet het volgende:
Daenarys was de controle over de Khalasar kwijt toen Drogo gewond raakte, het overgrote deel is vertrokken en vijandig. Daarop trok ze naar het zuiden, de Red Waste in, richting Qarth. Van Qarth naar Slaver's bay om een leger te kopen en dat is waar ze nu zit.
Zover ik weet alleen de vrouwen en kinderen nog.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef Bronn het volgende:
[..]
Ja ze zou anders afgemaakt worden toch?
Ik kan me voorstellen dat je als boeklezer iets meer doordrongen raakt van de uitgestrektheid van de Red Waste. Als je de serie kijkt lijkt het op een wandeling in de Drunense duinen.
Overigens, zitten er nog Dothraki in het leger van Khaleesi?
Een paar, je zag ze nog zitten op de boot naar Astapor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef Bronn het volgende:
[..]
Ja ze zou anders afgemaakt worden toch?
Ik kan me voorstellen dat je als boeklezer iets meer doordrongen raakt van de uitgestrektheid van de Red Waste. Als je de serie kijkt lijkt het op een wandeling in de Drunense duinen.
Maar door die move op Renly kreeg Tywin de Tyrells aan zijn kant.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef Bronn het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vond die move op Renly toch wel een dieptepuntje. Liever een mooi uitgespeeld menselijk masterplan.
Ja, ze heeft haar bloodriders nog, die het goud in Quarth wilden stelen enzo in die tuin van die bollequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef Bronn het volgende:
[..]
enig idee hoeveel dat er zijn? jammer dat ze geen grotere rol vertolken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, ze heeft haar bloodriders nog, die het goud in Quarth wilden stelen enzo in die tuin van die bolle
Behalve die ene bloodrider waarvan ze het hoofd vonden in de zadelzak van zijn paard. Die is dood.
quote:Sunny Bhakar 2 weken geleden
this is what robb lost in the newer season the rule of a true leader the selflessness and true spirit that bitch he married took that from him
Geen idee, ik dacht eigenlijk dat er maar 3 waren, waarvan 1 onthoofd was. Maar op het schip naar Astapor waren er opeens weer heel veel kotsende Dothraki. Vet mysterieusquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:54 schreef Bronn het volgende:
[..]
enig idee hoeveel dat er zijn? jammer dat ze geen grotere rol vertolken.
maar toch verwacht ik dat die, nog wel terug gaan komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:48 schreef terdege het volgende:
Ze heeft nog een kleine khalasar maar die bestaat voor een groot deel uit oude mensen, vrouwen en ex slaven. Ze heeft vrij weinig echte Dothraki krijgers over.
Die hebben al een nieuwe Khal met lange staart.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:02 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar toch verwacht ik dat die, nog wel terug gaan komen
( ik hoop het in ieder geval)
Dat had Westeros Baptist Church moeten zijn, gemiste kansquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie Tyrion nog wel koning worden, "with blackjack and hookers. Wait, forget the blackjack."
The Dothraki follow strenght above allquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die hebben al een nieuwe Khal met lange staart.
Dat zijn de bloodriders, dat is niet hetzelfde als haar Khal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht eigenlijk dat er maar 3 waren, waarvan 1 onthoofd was. Maar op het schip naar Astapor waren er opeens weer heel veel kotsende Dothraki. Vet mysterieus
Juist geen kruisje meer, toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:28 schreef Dagonet het volgende:
Het is maar goed dat Theon niet op die foto staat, elke week een nieuw klein kruisje!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Yo direwolf, I heard you like crosses, so I put a cross on your cross while you're tied to a crossquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:28 schreef Dagonet het volgende:
Het is maar goed dat Theon niet op die foto staat, elke week een nieuw klein kruisje!.
FTFYquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Yo direwolf squidboy, I heard you like crosses, so I put a cross on your cross while you're tied to a cross
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Juist geen kruisje meer, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Superdroog jaquote:
Allemaal kapot wat ik je brom.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef Snowbells het volgende:
Vraag me wel af hoe ze het seizoen gaan afsluiten.
Da's trouwens niet waar. Je zag nog wat mensjes de schade opnemen toen Bran en the gang uit de tombe kropen en Winterfell verlieten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:36 schreef muhahaha het volgende:
De mensen op de achtergrond zijn wel dood, iedereen in winterfell is omgelegd.
Allemaal kapot, geveld door een ziekte.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Da's trouwens niet waar. Je zag nog wat mensjes de schade opnemen toen Bran en the gang uit de tombe kropen en Winterfell verlieten.
Ja, wel verlaten maar dan hoeft niet iedereen helemaal dood te zijn, toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Allemaal kapot, geveld door een ziekte.
Nee grapje, ja? Hebben ze er een paar in leven gelaten? Ik herinner me een paar shots waarbij winterfell helemaal verlaten was.
Kan zijn dat ik Winterfell met Harrenhall verwar. Harrenhal lag wel vol met lijken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, wel verlaten maar dan hoeft niet iedereen helemaal dood te zijn, toch?
Heb ik bij de serie juist totaal niet. Boeken moet je juist herlezen. Iedere keer kom je weer iets nieuws tegen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:47 schreef Luigi het volgende:
Ik moet zeggen dat dit wel een serie is waarbij de drang tot terug- en herkijken enorm groot is hoor. Zeker nu ik ook in de boeken bezig ben. Misschien toch maar eens de bluray's halen.
Ik kan echt zelden een film of serie opnieuw kijken. Dat heb ik niet met deze serie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:47 schreef Luigi het volgende:
Ik moet zeggen dat dit wel een serie is waarbij de drang tot terug- en herkijken enorm groot is hoor. Zeker nu ik ook in de boeken bezig ben. Misschien toch maar eens de bluray's halen.
Ik kan of wil dat normaal gesproken ook niet nee. Maar ik zie mezelf straks in de megalange pauze voor S4 (wanneer ik hopelijk ook zo ver ben met de boeken) wel S1 t/m 3 opnieuw kijken, ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan echt zelden een film of serie opnieuw kijken. Dat heb ik niet met deze serie.![]()
Oh, ja. Ik had hetzelfde inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik Winterfell met Harrenhall verwar. Harrenhal lag wel vol met lijken.
ik koop zelden discs tegenwoordig, muv games, maar deze serie is een no brainer wat dat betreftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:47 schreef Luigi het volgende:
Aan de andere kant, met LOST had ik ook zoiets maar de S1-2-3 box staat hier nog stof te happenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik koop zelden discs tegenwoordig, muv games, maar deze serie is een no brainer wat dat betreft
Bij mij Penoza seizoen 1 en 2. Ach, volgende week gaat het weer regenenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Aan de andere kant, met LOST had ik ook zoiets maar de S1-2-3 box staat hier nog stof te happen.
Over het algemeen kom ik dan toch weer tijd te kort door de hoeveelheid series die ik volgquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bij mij Penoza seizoen 1 en 2. Ach, volgende week gaat het weer regenen
ik heb zelf ook lost met veel plezier gevolgd, alleen was de kracht lost toch denk ik de mysterie was en als de mysterie opgelost is, is het ee stuk minder interessant denk ik om terug te gaan naar de serie, althans die behoefte heb ik nooit gehad met lostquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Aan de andere kant, met LOST had ik ook zoiets maar de S1-2-3 box staat hier nog stof te happen.
verdomde luxe problemen ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Over het algemeen kom ik dan toch weer tijd te kort door de hoeveelheid series die ik volg.
Ja plus het toch niet zo heel boeiende einde (ik druk me voorzichtig uit nuquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb zelf ook lost met veel plezier gevolgd, alleen was de kracht lost toch denk ik de mysterie was en als de mysterie opgelost is, is het ee stuk minder interessant denk ik om terug te gaan naar de serie, althans die behoefte heb ik nooit gehad met lost
ja idd, ook dat uiterard, jammer dat ze toch een simpele exit hebben gekozen dat ze toch allemaal dood blekenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja plus het toch niet zo heel boeiende einde (ik druk me voorzichtig uit nu) doet me ook niet zo snel naar de discs grijpen.
Je kunt niet enkel en alleen de schrijvers de schuld geven. Ook de zender zelf was er schuldig aan door telkens 180 graden te draaien. "Jongens, we doen nog drie seizoenen." "Oh, er kijken minder mensen, nee dan wordt DIT seizoen het laatste." "Oh, er zit nog wat geld in het vat, vooruit, er kan dan toch nog 1 seizoen bij". En de schrijvers mochten ondertussen verhaallijnen overhaast afronden om vervolgens weer nieuwe complotten uit de lucht te grijpen om een nieuw seizoen mee te vullen....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja idd, ook dat uiterard, jammer dat ze toch een simpele exit hebben gekozen dat ze toch allemaal dood blekenof was het toch weer anders, eigenlijk boeit het me ook niet meer, maarja lost was een sterke serie op het einde na en de scene "we have to go back kate!!" zal me altijd bijblijven
De kracht was het mysterie en de zwakte was de oplossing.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb zelf ook lost met veel plezier gevolgd, alleen was de kracht lost toch denk ik de mysterie was en als de mysterie opgelost is, is het ee stuk minder interessant denk ik om terug te gaan naar de serie, althans die behoefte heb ik nooit gehad met lost
Ik ben zelfs daar bang voor spoilers, aangezien ik pas bij S3 ben (al jaaaaaaaaaaren) en het ooit toch eens wil afkijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef ems. het volgende:
Ik vind praten over lost in het GoT topic grotere heiligschennis dan boekspoilers posten
Ik zou het erbij laten, als ik jou was.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zelfs daar bang voor spoilers, aangezien ik pas bij S3 ben (al jaaaaaaaaaaren) en het ooit toch eens wil afkijkenNooit gedacht dat ik daarom het GOT topic zou moeten gaan mijden
Same, toen was het nog de tijd dat ik alles via de tv volgde en niet deed downloaden. Naja opeens snapte ik ook niet meer wanneer er wel of geen aflevering werd uitgezondenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zelfs daar bang voor spoilers, aangezien ik pas bij S3 ben (al jaaaaaaaaaaren) en het ooit toch eens wil afkijkenNooit gedacht dat ik daarom het GOT topic zou moeten gaan mijden
Nee. Ik heb er 2 seizoenen van gekeken (met moeite) en ben er daarna maar mee gestopt. Overrated in het kwadraat, die seriequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef kawa4 het volgende:
ik heb heel LOST nog nooit gezien moet ik eerlijk bekennen![]()
ben ik nou een cultuur barbaar ???
Niet doen, zonde van de tijd, niet eens vanwege het rukeinde hoor, seizoen 5 waren ze al behoorlijk de weg kwijt en seizoen 6 bracht weinig verlichting, was echt een beproeving om die nog af te kijken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonden ze toen nog alles chronologisch uit ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Same, toen was het nog de tijd dat ik alles via de tv volgde en niet deed downloaden. Naja opeens snapte ik ook niet meer wanneer er wel of geen aflevering werd uitgezonden
Van de week Farscape proberen te kijken, na 7 aflevering daarmee gekapt. Wat een buttserie is dat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet doen, zonde van de tijd, niet eens vanwege het rukeinde hoor, seizoen 5 waren ze al behoorlijk de weg kwijt en seizoen 6 bracht weinig verlichting, was echt een beproeving om die nog af te kijken.
Was trouwens ook de laatste serie waar we dat bij deden, afkijken tegen heug en meug.
Babylon 5 al eens geprobeerd? Heb ik mij uitstekend mee geamuseerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
Van de week Farscape proberen te kijken, na 7 aflevering daarmee gekapt. Wat een buttserie is dat.
Wel eens wat van gezien toen het nog werd uitgezonden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Babylon 5 al eens geprobeerd? Heb ik mij uitstekend mee geamuseerd.
Ja, ik heb Farscape gekeken. Hoog Muppet gehalte vanwege Rygel en de totaal misplaatste 20ste eeuwse quotes van Crichton, maar er hebben wel een paar interessante story arcs ingezeten (met name met aartsvijand Scorpius). En op een gegeven moment wat eyecandy in de vorm van Chiana. Maar ja, Farscape is wel popcorn-sci-fi en doet geen echte poging om serieus over te komen. Als ik jou was zou ik Babylon 5 toch wel eens overwegen. Goede mix van verhaal, actie, intrige en humor. En later een regelmatig terugkerende gastrol van Walter Koenig (Ensign Chekov uit de originele Star Trek serie)quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel eens wat van gezien toen het nog werd uitgezonden.
Heb jij Farscape gekeken?
Qua sci-fi heb ik me vermaakt met alles van Stargate, Battlestar galactica en in iets mindere mate de star trek franchise.
Vergeet de kleine droids niet, kan me daar toch behoorlijk aan ergeren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, ik heb Farscape gekeken. Hoog Muppet gehalte vanwege Rygel en de totaal misplaatste 20ste eeuwse quotes van Crichton, maar er hebben wel een paar interessante story arcs ingezeten (met name met aartsvijand Scorpius). En op een gegeven moment wat eyecandy in de vorm van Chiana. Maar ja, Farscape is wel popcorn-sci-fi en doet geen echte poging om serieus over te komen. Als ik jou was zou ik Babylon 5 toch wel eens overwegen. Goede mix van verhaal, actie, intrige en humor. En later een regelmatig terugkerende gastrol van Walter Koenig (Ensign Chekov uit de originele Star Trek serie)
Sansa heeft dan ook het hele seizoen nog geen keuze gemaaktquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef xzaz het volgende:
Eigenlijk, doet Sansa precies wat haar broer niet doet; niet dood gaan door verkeerde keuzes
Uhh zeggen dat Joffrey een klootzak is, tegen die oude tante, wat is haar naam ook alweerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sansa heeft dan ook het hele seizoen nog geen keuze gemaakt
En leuk vindt ze het/haar leven nou ook niet bepaaldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sansa heeft dan ook het hele seizoen nog geen keuze gemaakt
Misschien weet ze de gevolgen beter in te schatten dan haar broerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
En leuk vindt ze het/haar leven nou ook niet bepaald
Dat zou dan wel weer goed kunnenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Misschien weet ze de gevolgen beter in te schatten dan haar broer
Nee, gek, he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
En leuk vindt ze het/haar leven nou ook niet bepaald
Neuh, dat op zich niet (al denk ik persoonlijk dat ze best enigszins blij met zou Tyrion mogen zijnquote:
Ik ook nog niet nee. Trekt me ook totaal niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef kawa4 het volgende:
ik heb heel LOST nog nooit gezien moet ik eerlijk bekennen![]()
ben ik nou een cultuur barbaar ???
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:59 schreef terdege het volgende:
Ze wordt aan alle kanten gemanipuleerd, dus je kan niet echt van keuzes spreken. Ze is dan ook pas een meisje van 14 die is opgegroeid in een liefdevolle omgeving en dan komt ze in zo'n situatie terecht waarin ze mishandeld wordt en iedereen iets van haar wil. De enige reden dat zij nog leeft en Robb niet is omdat zij levend iets waard is.
Eerst wordt ze beloofd aan Joffrey die een pure sadist blijkt te zijn, dan komt Margaery in het spel en wordt ze op een zijspoor gezet. Even lijkt het of ze met Loras naar het veilige platteland kan, dan fluistert Littlefinger haar in dat ie haar mee naar de Eyrie wil nemen maar krijgt ze uiteindelijk te horen dat ze met Tyrion moet trouwen. Ik was zelf allang van de hoogste toren gesprongenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:59 schreef terdege het volgende:
Ze wordt aan alle kanten gemanipuleerd, dus je kan niet echt van keuzes spreken. Ze is dan ook pas een meisje van 14 die is opgegroeid in een liefdevolle omgeving en dan komt ze in zo'n situatie terecht waarin ze mishandeld wordt en iedereen iets van haar wil. De enige reden dat zij nog leeft en Robb niet is omdat zij levend iets waard is.
King Justin?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wie is dit ? Dit lijkt gevaarlijk op een grote spoiler ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |