Ja, ze heeft haar bloodriders nog, die het goud in Quarth wilden stelen enzo in die tuin van die bollequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef Bronn het volgende:
[..]
Overigens, zitten er nog Dothraki in het leger van Khaleesi?
enig idee hoeveel dat er zijn? jammer dat ze geen grotere rol vertolken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, ze heeft haar bloodriders nog, die het goud in Quarth wilden stelen enzo in die tuin van die bolle
Behalve die ene bloodrider waarvan ze het hoofd vonden in de zadelzak van zijn paard. Die is dood.
quote:Sunny Bhakar 2 weken geleden
this is what robb lost in the newer season the rule of a true leader the selflessness and true spirit that bitch he married took that from him
Geen idee, ik dacht eigenlijk dat er maar 3 waren, waarvan 1 onthoofd was. Maar op het schip naar Astapor waren er opeens weer heel veel kotsende Dothraki. Vet mysterieusquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:54 schreef Bronn het volgende:
[..]
enig idee hoeveel dat er zijn? jammer dat ze geen grotere rol vertolken.
maar toch verwacht ik dat die, nog wel terug gaan komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:48 schreef terdege het volgende:
Ze heeft nog een kleine khalasar maar die bestaat voor een groot deel uit oude mensen, vrouwen en ex slaven. Ze heeft vrij weinig echte Dothraki krijgers over.
Die hebben al een nieuwe Khal met lange staart.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:02 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar toch verwacht ik dat die, nog wel terug gaan komen
( ik hoop het in ieder geval)
Dat had Westeros Baptist Church moeten zijn, gemiste kansquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie Tyrion nog wel koning worden, "with blackjack and hookers. Wait, forget the blackjack."
The Dothraki follow strenght above allquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die hebben al een nieuwe Khal met lange staart.
Dat zijn de bloodriders, dat is niet hetzelfde als haar Khal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht eigenlijk dat er maar 3 waren, waarvan 1 onthoofd was. Maar op het schip naar Astapor waren er opeens weer heel veel kotsende Dothraki. Vet mysterieus
Juist geen kruisje meer, toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:28 schreef Dagonet het volgende:
Het is maar goed dat Theon niet op die foto staat, elke week een nieuw klein kruisje!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Yo direwolf, I heard you like crosses, so I put a cross on your cross while you're tied to a crossquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:28 schreef Dagonet het volgende:
Het is maar goed dat Theon niet op die foto staat, elke week een nieuw klein kruisje!.
FTFYquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Yo direwolf squidboy, I heard you like crosses, so I put a cross on your cross while you're tied to a cross
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Juist geen kruisje meer, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Superdroog jaquote:
Allemaal kapot wat ik je brom.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef Snowbells het volgende:
Vraag me wel af hoe ze het seizoen gaan afsluiten.
Da's trouwens niet waar. Je zag nog wat mensjes de schade opnemen toen Bran en the gang uit de tombe kropen en Winterfell verlieten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:36 schreef muhahaha het volgende:
De mensen op de achtergrond zijn wel dood, iedereen in winterfell is omgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |