Die 'magische gaven' van Bran zijn zo uniek niet. Orell was ook een warg en er zullen er vast meer zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:26 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het zou allemaal heel geforceerd en goedkoop zijn als zij nog kans op de troon maken.
Bran heeft nu al allerlei magische gaven die niemand anders heeft.
Khaleesi die heeft d'r draken.
Stannis heeft z'n lord of light magie.
Nee, doe mij dan maar echte bazen die niet allerlei magische extratjes van de schrijver krijgen zoals de Lannisters en de Greyjoys. Die spelen de Game of Thrones op eigen kracht.![]()
Hodor!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die 'magische gaven' van Bran zijn zo uniek niet. Orell was ook een warg en er zullen er vast meer zijn.
Mayhapsquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef Aventura het volgende:
Misschien is het al voorbijgekomen, maar in de beginscène van de afgelopen aflevering zag je Robb en Catelyn bij de plattegrond. Bij Casterly Rock zie je een andreaskruis met een gevild lichaam erop. Dat is wat er nu ook met Theon gebeurt. Is er een verband?
Nou een tip dan, The Flayed Man is het logo van House Bolton.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef Aventura het volgende:
Misschien is het al voorbijgekomen, maar in de beginscène van de afgelopen aflevering zag je Robb en Catelyn bij de plattegrond. Bij Casterly Rock zie je een andreaskruis met een gevild lichaam erop. Dat is wat er nu ook met Theon gebeurt. Is er een verband?
Jij begrijpt het.quote:
Hij had het hele rijtje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die 'magische gaven' van Bran zijn zo uniek niet. Orell was ook een warg en er zullen er vast meer zijn.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef VeX- het volgende:
En toekomstige gebeurtenissen zien en zich in dieren kunnen verplaatsen en hij is blijkbaar 'toevallig' de enige die zich in mensen kan verplaatsen.
Ik zie al waar het heen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Walder_Frey op 06-06-2013 21:59:27 ]
Ja, ben ook niet zo blij met al die ontwikkelingen. Maar goed. We doen het er maar mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:47 schreef VeX- het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.
[..]
Hij had het hele rijtje.
En toekomstige gebeurtenissen zien en zich in dieren kunnen verplaatsen en hij is blijkbaar 'toevallig' de enige die zich in mensen kan verplaatsen.
Ik zie al waar het heen gaat.
Zo jammer dat Tyrion zo abrupt opzij is gezet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:54 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, ben ook niet zo blij met al die ontwikkelingen. Maar goed. We doen het er maar mee.
Ik heb laatst nog eens wat scenes herbekeken van seizoen 2.
Het psychologische schaak en steekspel ( tussen Tyrion, Cersei, Littlefinger, Varys, etc... ) was toen toch wel van een veel hoger niveau, moet ik zeggen.
Dat mis ik in seizoen 3 wel een beetje.
Eeuwig zonde, ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo jammer dat Tyrion zo abrupt opzij is gezet.
Baasje was goed bezig.
Dat vind ik echt één van de akeligste en ook vervelendste verhaallijnen. Iemand verspreid over een aantal afleveringen uit elkaar pellen. Leuk hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we de volgende aflevering wel te horen krijgen wie zijn martelaar echt is.
Lapje hier, lapje daar... en nu gaat z'n pik er ook nog afquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat vind ik echt één van de akeligste en ook vervelendste verhaallijnen. Iemand verspreid over een aantal afleveringen uit elkaar pellen. Leuk hoor
V.
Hangt er vanaf waar je vandaan komt. Vanaf Napels is het niet heel onlogisch.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef Bronn het volgende:
[..]
Waarom is ze eigenlijk eerst naar Qath gegaan? gevalletje via Rome naar parijs?
Het geeft ook wel een leuke dynamiek; een lullo als Joffrey krijgt steeds meer echte macht terwijl iemand die zowaar iets in zijn mars heeft als Tyrion per omkerende post naar de marges teruggaat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo jammer dat Tyrion zo abrupt opzij is gezet.
Baasje was goed bezig.
Slimheid is weten dat tomaat fruit is. Wijsheid is geen tomaat in je fruitsalade doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je vandaan komt. Vanaf Napels is het niet heel onlogisch.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's no cure for being a cunt
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:59 schreef Bronn het volgende:
[..]
Slimheid is weten dat tomaat fruit is. Wijsheid is geen tomaat in je fruitsalade doen.
Je maakt een hele slimme opmerking.
B.Wijsheid is weten dat opmerkingen niet slim kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wijsheid is weten dat opmerkingen niet slim kunnen zijn.
V.
Helemaal mee eens. Ik vond die move op Renly toch wel een dieptepuntje. Liever een mooi uitgespeeld menselijk masterplan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:26 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het zou allemaal heel geforceerd en goedkoop zijn als zij nog kans op de troon maken.
Bran heeft nu al allerlei magische gaven die niemand anders heeft.
Khaleesi die heeft d'r draken.
Stannis heeft z'n lord of light magie.
Nee, doe mij dan maar echte bazen die niet allerlei magische extratjes van de schrijver krijgen zoals de Lannisters en de Greyjoys. Die spelen de Game of Thrones op eigen kracht.![]()
Ja ze zou anders afgemaakt worden toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:11 schreef Dagonet het volgende:
Daenarys was de controle over de Khalasar kwijt toen Drogo gewond raakte, het overgrote deel is vertrokken en vijandig. Daarop trok ze naar het zuiden, de Red Waste in, richting Qarth. Van Qarth naar Slaver's bay om een leger te kopen en dat is waar ze nu zit.
Zover ik weet alleen de vrouwen en kinderen nog.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef Bronn het volgende:
[..]
Ja ze zou anders afgemaakt worden toch?
Ik kan me voorstellen dat je als boeklezer iets meer doordrongen raakt van de uitgestrektheid van de Red Waste. Als je de serie kijkt lijkt het op een wandeling in de Drunense duinen.
Overigens, zitten er nog Dothraki in het leger van Khaleesi?
Een paar, je zag ze nog zitten op de boot naar Astapor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef Bronn het volgende:
[..]
Ja ze zou anders afgemaakt worden toch?
Ik kan me voorstellen dat je als boeklezer iets meer doordrongen raakt van de uitgestrektheid van de Red Waste. Als je de serie kijkt lijkt het op een wandeling in de Drunense duinen.
Maar door die move op Renly kreeg Tywin de Tyrells aan zijn kant.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef Bronn het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vond die move op Renly toch wel een dieptepuntje. Liever een mooi uitgespeeld menselijk masterplan.
Ja, ze heeft haar bloodriders nog, die het goud in Quarth wilden stelen enzo in die tuin van die bollequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:15 schreef Bronn het volgende:
[..]
enig idee hoeveel dat er zijn? jammer dat ze geen grotere rol vertolken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, ze heeft haar bloodriders nog, die het goud in Quarth wilden stelen enzo in die tuin van die bolle
Behalve die ene bloodrider waarvan ze het hoofd vonden in de zadelzak van zijn paard. Die is dood.
quote:Sunny Bhakar 2 weken geleden
this is what robb lost in the newer season the rule of a true leader the selflessness and true spirit that bitch he married took that from him
Geen idee, ik dacht eigenlijk dat er maar 3 waren, waarvan 1 onthoofd was. Maar op het schip naar Astapor waren er opeens weer heel veel kotsende Dothraki. Vet mysterieusquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:54 schreef Bronn het volgende:
[..]
enig idee hoeveel dat er zijn? jammer dat ze geen grotere rol vertolken.
maar toch verwacht ik dat die, nog wel terug gaan komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:48 schreef terdege het volgende:
Ze heeft nog een kleine khalasar maar die bestaat voor een groot deel uit oude mensen, vrouwen en ex slaven. Ze heeft vrij weinig echte Dothraki krijgers over.
Die hebben al een nieuwe Khal met lange staart.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:02 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar toch verwacht ik dat die, nog wel terug gaan komen
( ik hoop het in ieder geval)
Dat had Westeros Baptist Church moeten zijn, gemiste kansquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie Tyrion nog wel koning worden, "with blackjack and hookers. Wait, forget the blackjack."
The Dothraki follow strenght above allquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die hebben al een nieuwe Khal met lange staart.
Dat zijn de bloodriders, dat is niet hetzelfde als haar Khal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht eigenlijk dat er maar 3 waren, waarvan 1 onthoofd was. Maar op het schip naar Astapor waren er opeens weer heel veel kotsende Dothraki. Vet mysterieus
Juist geen kruisje meer, toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:28 schreef Dagonet het volgende:
Het is maar goed dat Theon niet op die foto staat, elke week een nieuw klein kruisje!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Yo direwolf, I heard you like crosses, so I put a cross on your cross while you're tied to a crossquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:28 schreef Dagonet het volgende:
Het is maar goed dat Theon niet op die foto staat, elke week een nieuw klein kruisje!.
FTFYquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Yo direwolf squidboy, I heard you like crosses, so I put a cross on your cross while you're tied to a cross
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Juist geen kruisje meer, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Superdroog jaquote:
Allemaal kapot wat ik je brom.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef Snowbells het volgende:
Vraag me wel af hoe ze het seizoen gaan afsluiten.
Da's trouwens niet waar. Je zag nog wat mensjes de schade opnemen toen Bran en the gang uit de tombe kropen en Winterfell verlieten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:36 schreef muhahaha het volgende:
De mensen op de achtergrond zijn wel dood, iedereen in winterfell is omgelegd.
Allemaal kapot, geveld door een ziekte.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Da's trouwens niet waar. Je zag nog wat mensjes de schade opnemen toen Bran en the gang uit de tombe kropen en Winterfell verlieten.
Ja, wel verlaten maar dan hoeft niet iedereen helemaal dood te zijn, toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Allemaal kapot, geveld door een ziekte.
Nee grapje, ja? Hebben ze er een paar in leven gelaten? Ik herinner me een paar shots waarbij winterfell helemaal verlaten was.
Kan zijn dat ik Winterfell met Harrenhall verwar. Harrenhal lag wel vol met lijken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, wel verlaten maar dan hoeft niet iedereen helemaal dood te zijn, toch?
Heb ik bij de serie juist totaal niet. Boeken moet je juist herlezen. Iedere keer kom je weer iets nieuws tegen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:47 schreef Luigi het volgende:
Ik moet zeggen dat dit wel een serie is waarbij de drang tot terug- en herkijken enorm groot is hoor. Zeker nu ik ook in de boeken bezig ben. Misschien toch maar eens de bluray's halen.
Ik kan echt zelden een film of serie opnieuw kijken. Dat heb ik niet met deze serie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:47 schreef Luigi het volgende:
Ik moet zeggen dat dit wel een serie is waarbij de drang tot terug- en herkijken enorm groot is hoor. Zeker nu ik ook in de boeken bezig ben. Misschien toch maar eens de bluray's halen.
Ik kan of wil dat normaal gesproken ook niet nee. Maar ik zie mezelf straks in de megalange pauze voor S4 (wanneer ik hopelijk ook zo ver ben met de boeken) wel S1 t/m 3 opnieuw kijken, ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan echt zelden een film of serie opnieuw kijken. Dat heb ik niet met deze serie.![]()
Oh, ja. Ik had hetzelfde inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik Winterfell met Harrenhall verwar. Harrenhal lag wel vol met lijken.
ik koop zelden discs tegenwoordig, muv games, maar deze serie is een no brainer wat dat betreftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:47 schreef Luigi het volgende:
Aan de andere kant, met LOST had ik ook zoiets maar de S1-2-3 box staat hier nog stof te happenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik koop zelden discs tegenwoordig, muv games, maar deze serie is een no brainer wat dat betreft
Bij mij Penoza seizoen 1 en 2. Ach, volgende week gaat het weer regenenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Aan de andere kant, met LOST had ik ook zoiets maar de S1-2-3 box staat hier nog stof te happen.
Over het algemeen kom ik dan toch weer tijd te kort door de hoeveelheid series die ik volgquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bij mij Penoza seizoen 1 en 2. Ach, volgende week gaat het weer regenen
ik heb zelf ook lost met veel plezier gevolgd, alleen was de kracht lost toch denk ik de mysterie was en als de mysterie opgelost is, is het ee stuk minder interessant denk ik om terug te gaan naar de serie, althans die behoefte heb ik nooit gehad met lostquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Aan de andere kant, met LOST had ik ook zoiets maar de S1-2-3 box staat hier nog stof te happen.
verdomde luxe problemen ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Over het algemeen kom ik dan toch weer tijd te kort door de hoeveelheid series die ik volg.
Ja plus het toch niet zo heel boeiende einde (ik druk me voorzichtig uit nuquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb zelf ook lost met veel plezier gevolgd, alleen was de kracht lost toch denk ik de mysterie was en als de mysterie opgelost is, is het ee stuk minder interessant denk ik om terug te gaan naar de serie, althans die behoefte heb ik nooit gehad met lost
ja idd, ook dat uiterard, jammer dat ze toch een simpele exit hebben gekozen dat ze toch allemaal dood blekenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja plus het toch niet zo heel boeiende einde (ik druk me voorzichtig uit nu) doet me ook niet zo snel naar de discs grijpen.
Je kunt niet enkel en alleen de schrijvers de schuld geven. Ook de zender zelf was er schuldig aan door telkens 180 graden te draaien. "Jongens, we doen nog drie seizoenen." "Oh, er kijken minder mensen, nee dan wordt DIT seizoen het laatste." "Oh, er zit nog wat geld in het vat, vooruit, er kan dan toch nog 1 seizoen bij". En de schrijvers mochten ondertussen verhaallijnen overhaast afronden om vervolgens weer nieuwe complotten uit de lucht te grijpen om een nieuw seizoen mee te vullen....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja idd, ook dat uiterard, jammer dat ze toch een simpele exit hebben gekozen dat ze toch allemaal dood blekenof was het toch weer anders, eigenlijk boeit het me ook niet meer, maarja lost was een sterke serie op het einde na en de scene "we have to go back kate!!" zal me altijd bijblijven
De kracht was het mysterie en de zwakte was de oplossing.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb zelf ook lost met veel plezier gevolgd, alleen was de kracht lost toch denk ik de mysterie was en als de mysterie opgelost is, is het ee stuk minder interessant denk ik om terug te gaan naar de serie, althans die behoefte heb ik nooit gehad met lost
Ik ben zelfs daar bang voor spoilers, aangezien ik pas bij S3 ben (al jaaaaaaaaaaren) en het ooit toch eens wil afkijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef ems. het volgende:
Ik vind praten over lost in het GoT topic grotere heiligschennis dan boekspoilers posten
Ik zou het erbij laten, als ik jou was.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zelfs daar bang voor spoilers, aangezien ik pas bij S3 ben (al jaaaaaaaaaaren) en het ooit toch eens wil afkijkenNooit gedacht dat ik daarom het GOT topic zou moeten gaan mijden
Same, toen was het nog de tijd dat ik alles via de tv volgde en niet deed downloaden. Naja opeens snapte ik ook niet meer wanneer er wel of geen aflevering werd uitgezondenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zelfs daar bang voor spoilers, aangezien ik pas bij S3 ben (al jaaaaaaaaaaren) en het ooit toch eens wil afkijkenNooit gedacht dat ik daarom het GOT topic zou moeten gaan mijden
Nee. Ik heb er 2 seizoenen van gekeken (met moeite) en ben er daarna maar mee gestopt. Overrated in het kwadraat, die seriequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef kawa4 het volgende:
ik heb heel LOST nog nooit gezien moet ik eerlijk bekennen![]()
ben ik nou een cultuur barbaar ???
Niet doen, zonde van de tijd, niet eens vanwege het rukeinde hoor, seizoen 5 waren ze al behoorlijk de weg kwijt en seizoen 6 bracht weinig verlichting, was echt een beproeving om die nog af te kijken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zonden ze toen nog alles chronologisch uit ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Same, toen was het nog de tijd dat ik alles via de tv volgde en niet deed downloaden. Naja opeens snapte ik ook niet meer wanneer er wel of geen aflevering werd uitgezonden
Van de week Farscape proberen te kijken, na 7 aflevering daarmee gekapt. Wat een buttserie is dat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet doen, zonde van de tijd, niet eens vanwege het rukeinde hoor, seizoen 5 waren ze al behoorlijk de weg kwijt en seizoen 6 bracht weinig verlichting, was echt een beproeving om die nog af te kijken.
Was trouwens ook de laatste serie waar we dat bij deden, afkijken tegen heug en meug.
Babylon 5 al eens geprobeerd? Heb ik mij uitstekend mee geamuseerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
Van de week Farscape proberen te kijken, na 7 aflevering daarmee gekapt. Wat een buttserie is dat.
Wel eens wat van gezien toen het nog werd uitgezonden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Babylon 5 al eens geprobeerd? Heb ik mij uitstekend mee geamuseerd.
Ja, ik heb Farscape gekeken. Hoog Muppet gehalte vanwege Rygel en de totaal misplaatste 20ste eeuwse quotes van Crichton, maar er hebben wel een paar interessante story arcs ingezeten (met name met aartsvijand Scorpius). En op een gegeven moment wat eyecandy in de vorm van Chiana. Maar ja, Farscape is wel popcorn-sci-fi en doet geen echte poging om serieus over te komen. Als ik jou was zou ik Babylon 5 toch wel eens overwegen. Goede mix van verhaal, actie, intrige en humor. En later een regelmatig terugkerende gastrol van Walter Koenig (Ensign Chekov uit de originele Star Trek serie)quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel eens wat van gezien toen het nog werd uitgezonden.
Heb jij Farscape gekeken?
Qua sci-fi heb ik me vermaakt met alles van Stargate, Battlestar galactica en in iets mindere mate de star trek franchise.
Vergeet de kleine droids niet, kan me daar toch behoorlijk aan ergeren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, ik heb Farscape gekeken. Hoog Muppet gehalte vanwege Rygel en de totaal misplaatste 20ste eeuwse quotes van Crichton, maar er hebben wel een paar interessante story arcs ingezeten (met name met aartsvijand Scorpius). En op een gegeven moment wat eyecandy in de vorm van Chiana. Maar ja, Farscape is wel popcorn-sci-fi en doet geen echte poging om serieus over te komen. Als ik jou was zou ik Babylon 5 toch wel eens overwegen. Goede mix van verhaal, actie, intrige en humor. En later een regelmatig terugkerende gastrol van Walter Koenig (Ensign Chekov uit de originele Star Trek serie)
Sansa heeft dan ook het hele seizoen nog geen keuze gemaaktquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:26 schreef xzaz het volgende:
Eigenlijk, doet Sansa precies wat haar broer niet doet; niet dood gaan door verkeerde keuzes
Uhh zeggen dat Joffrey een klootzak is, tegen die oude tante, wat is haar naam ook alweerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sansa heeft dan ook het hele seizoen nog geen keuze gemaakt
En leuk vindt ze het/haar leven nou ook niet bepaaldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sansa heeft dan ook het hele seizoen nog geen keuze gemaakt
Misschien weet ze de gevolgen beter in te schatten dan haar broerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
En leuk vindt ze het/haar leven nou ook niet bepaald
Dat zou dan wel weer goed kunnenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Misschien weet ze de gevolgen beter in te schatten dan haar broer
Nee, gek, he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
En leuk vindt ze het/haar leven nou ook niet bepaald
Neuh, dat op zich niet (al denk ik persoonlijk dat ze best enigszins blij met zou Tyrion mogen zijnquote:
Ik ook nog niet nee. Trekt me ook totaal niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef kawa4 het volgende:
ik heb heel LOST nog nooit gezien moet ik eerlijk bekennen![]()
ben ik nou een cultuur barbaar ???
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:59 schreef terdege het volgende:
Ze wordt aan alle kanten gemanipuleerd, dus je kan niet echt van keuzes spreken. Ze is dan ook pas een meisje van 14 die is opgegroeid in een liefdevolle omgeving en dan komt ze in zo'n situatie terecht waarin ze mishandeld wordt en iedereen iets van haar wil. De enige reden dat zij nog leeft en Robb niet is omdat zij levend iets waard is.
Eerst wordt ze beloofd aan Joffrey die een pure sadist blijkt te zijn, dan komt Margaery in het spel en wordt ze op een zijspoor gezet. Even lijkt het of ze met Loras naar het veilige platteland kan, dan fluistert Littlefinger haar in dat ie haar mee naar de Eyrie wil nemen maar krijgt ze uiteindelijk te horen dat ze met Tyrion moet trouwen. Ik was zelf allang van de hoogste toren gesprongenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:59 schreef terdege het volgende:
Ze wordt aan alle kanten gemanipuleerd, dus je kan niet echt van keuzes spreken. Ze is dan ook pas een meisje van 14 die is opgegroeid in een liefdevolle omgeving en dan komt ze in zo'n situatie terecht waarin ze mishandeld wordt en iedereen iets van haar wil. De enige reden dat zij nog leeft en Robb niet is omdat zij levend iets waard is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |