Dire Wolves toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Er zijn nogal veel hondjes die fikkie heten in Westeros
Slutty Nanquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:41 schreef Kirov het volgende:
[..]
Old Nan is met die Frey naar bed geweest? Teh pl0t thickens
Straks is Hodor een spion van de Freys om Bran en Rickon in de gaten te houden
Jan Sneeuwquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dire Wolves toch?
Oftwel schrikwolven.
Ik had onlangs het Nederlandse boek in mijn handen in de winkel. Ik moest een beetje overgeven in mijn mond toen ik bepaalde vertalingen zag iddquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dire Wolves toch?
Oftwel schrikwolven.
En dat klopt. Je kan de hele politieke situatie én de burgeroorlog ook bijna één op één vergelijken met de Rozenoorlogen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:26 schreef hexelaartje het volgende:
Vind trouwens de kaart heel erg op Groot-Brittannië (Westeros) en Rusland (de rest lijken).
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat klopt. Je kan de hele politieke situatie én de burgeroorlog ook bijna één op één vergelijken met de Rozenoorlogen.
Het is ook niet toevallig dat beide landen (UK en Westeros) een muur hebben met daarachter een horde barbaren.
quote:American author George R. R. Martin has acknowledged that Hadrian's Wall was the inspiration for The Wall in his bestselling series A Song of Ice and Fire.
Een draak! Een draak! Mijn koninkrijk voor een draak!quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat klopt. Je kan de hele politieke situatie én de burgeroorlog ook bijna één op één vergelijken met de Rozenoorlogen.
Het is ook niet toevallig dat beide landen (UK en Westeros) een muur hebben met daarachter een horde barbaren.
Vertel mij eerst wat meer over jouw koninkrijk, en dan informeer ik je wat meer over mijn Draak ( die nu in de keuken staat aftewassen)quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een draak! Een draak! Mijn koninkrijk voor een draak!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vertel mij eerst wat meer over jouw koninkrijk, en dan informeer ik je wat meer over mijn Draak ( die nu in de keuken staat aftewassen)
House Lancaster <> House Lannisterquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
precies, ze kunnen rains of castamere wel herschrijven naar rains of winterfellquote:
Zou je denken, maar de Lancasters zijn dan eerder de Targaryens. Tywin Lannister is veel meer een Edward Kingmaker, Earl of Warwick.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
House Lancaster <> House Lannister
House York <> House Stark
Ik ook. Bran en Arya hebben nog heel wat potentiequote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch heb ik nog veel vertrouwen in House Stark
Vergeet Rickon niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook. Bran en Arya hebben nog heel wat potentie.
Wat heeft Rickon te brengen danquote:
Nog niet, maar het zou me niet verbazen als hij over 2-3 seizoenen een belangrijke rol gaat spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat heeft Rickon te brengen danhij zit niet eens bij de main cast
Ik was het nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:41 schreef Kirov het volgende:
[..]
Old Nan is met die Frey naar bed geweest? Teh pl0t thickens
Idd, hoor je nooit meer iets van. Stille trom, etc. exitquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat heeft Rickon te brengen danhij zit niet eens bij de main cast
Het zou allemaal heel geforceerd en goedkoop zijn als zij nog kans op de troon maken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook. Bran en Arya hebben nog heel wat potentie.
Cerseiquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:26 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het zou allemaal heel geforceerd en goedkoop zijn als zij nog kans op de troon maken.
Bran heeft nu al allerlei magische gaven die niemand anders heeft.
Khaleesi die heeft d'r draken.
Stannis heeft z'n lord of light magie.
Nee, doe mij dan maar echte bazen die niet allerlei magische extratjes van de schrijver krijgen zoals de Lannisters en de Greyjoys. Die spelen de Game of Thrones op eigen kracht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |