We zagen zijn schip toch vertrekken terwijl een snotterende Sansa het nakeek, wetende dat ze nu Mrs. Imp moest gaan worden?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Littlefinger hebben we ook al sinds The Climb niet meer gezien. Is hij nu naar The Vale of zit hij nog aan zijn pik te trekken in King's Landing?
Dat lijkt me een logische stap ja. In dit tempo gaat het trouwens nog wel een paar seizoenen duren voordat ze in de buurt is van Westeros.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:40 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat komt met name omdat ze in eerste instantie de andere kant op reisde. Ze zit nu hier (spoilervrije kaart van HBO zelf). Ze is vanuit Pentos naar de Dothraki Sea gereisd, vervolgens na Drogo's dood door de Red Waste getrokken en in Qarth uitgekomen. Van daar is naar Astapor en naar Yunkai gegaan. Ze zou met schepen terug kunnen naar Westeros vanuit daar, maar ze zal haar leger toch nog iets meer moeten opbouwen, lijkt mij.
Ik dacht juist dat hij er nog was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We zagen zijn schip toch vertrekken terwijl een snotterende Sansa het nakeek, wetende dat ze nu Mrs. Imp moest gaan worden?
Op een gegeven moment zal er toch ook wel een tegenslag komen. In Meereen of Volantis ofzo. En Daario zal wel sterven. Het gaat in ieder geval nog lang duren, met een verrassende tegenslagquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:26 schreef hexelaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een logische stap ja. In dit tempo gaat het trouwens nog wel een paar seizoenen duren voordat ze in de buurt is van Westeros.
Vind trouwens de kaart heel erg op Groot-Brittannië (Westeros) en Rusland (de rest lijken).
Dacht ik in eerste instantie ook maar nu ik erover nadenk was hij natuurlijk ook niet bij de trouwerij van Sansa en Tyrion dus hij zal er waarschijnlijk wel niet wezenquote:
ik had afgelopen aflevering verwacht dat Jorah het niet zou redden omdat alles iets té makkelijk gaat. Al hoop je wel elke keer dat ze het weer redt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:31 schreef Bronn het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zal er toch ook wel een tegenslag komen. In Meereen of Volantis ofzo. En Daario zal wel sterven. Het gaat in ieder geval nog lang duren, met een verrassende tegenslag
Met drie draken zo groot als honden ? Denk het niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
op die kaart staan 3 steden bij elkaar, Astapor, Yunkai en Mereen. Hopelijk neemt ze in de finale die laatste stad in en gaat dan volle kracht richting Westeros. Als S4 begint is ze al ruim 3 jaar onderweg, dat lijkt me wel genoeg
Nee, dat betwijfel ik. Sowieso is hij al weken onderweg met Brienne.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:40 schreef VeX- het volgende:
Wist Jaime nou wat er op de trouwerij ging gebeuren?
Het lijkt me niet, maar..
die zullen volgend seizoen, hoop ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Met drie draken zo groot als honden ? Denk het niet.
Hij wist dat Bolton naar het huwelijk zou gaan toen ze afscheid namen. Maar volgens mij dacht hij toen nog over Bolton als een Stark man die beide zijden probeerde te bespelen, niet als iemand die naar zijn vader was overgelopen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat betwijfel ik. Sowieso is hij al weken onderweg met Brienne.
Als Jorah dood gaat vind ik dat een stuk erger dan Robb eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik had afgelopen aflevering verwacht dat Jorah het niet zou redden omdat alles iets té makkelijk gaat.
Alleen heeft Westeros de grootte van Zuid-Amerikaquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:26 schreef hexelaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt me een logische stap ja. In dit tempo gaat het trouwens nog wel een paar seizoenen duren voordat ze in de buurt is van Westeros.
Vind trouwens de kaart heel erg op Groot-Brittannië (Westeros) en Rusland (de rest lijken).
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:26 schreef robdriessen het volgende:
GRRM bij Conan. Conan laat hem de reaction vids zien. GRRM lacht. Het monster.
Serie Westeros is toch kleiner dan boek Westeros??quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Alleen heeft Westeros de grootte van Zuid-Amerika
Volgens mij niet, ze gebruiken de zelfde afstanden in beschrijvingen. Bijvoorbeeld de lengte van de Wall en de afstand naar de Wall vanaf een bepaald punt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Serie Westeros is toch kleiner dan boek Westeros??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:37 schreef Poemgirl het volgende:
Jullie weten dat Hodor een bijnaam is he, en geen naam?Is het ook een Frey? Spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beneath the gold, the bitter steel
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:37 schreef Poemgirl het volgende:
Jullie weten dat Hodor een bijnaam is he, en geen naam?Hodor! Hodor! Hodor!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old Nan is met die Frey naar bed geweest? Teh pl0t thickensquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:39 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Tsja, dat moet je maar aan Old Nan vragen.Vind het ook wel apart ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |