quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:07 schreef gelly het volgende:
Vragen jullie je niet af waarom figuren uberhaupt denken dit soort opmerkingen te kunnen maken ?
[..]
Dat noem je een antwoord ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:43 schreef sp3c het volgende:
mijn antwoord was 'nope'
lees je uberhaupt mee?
Beste manier het niveau op te krikken is jouw ban handhaven, dus ik zou blij zijn dat we de users als uitgangspunt hebben ipv alles te censureren zodat er 'niveau' is. Persoonlijk vind ik zoveel als wettelijk mogelijk meningen belangrijker dan of jij het van hoog niveau vindt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:48 schreef gelly het volgende:
Het was misschien ook wat teveel gevraagd om eens na te denken over hoe het niveau in NWS wat op te krikken. Je vindt het wel best zo. Of eigenlijk heb je er gewoon geen zin in.
Je vergeet even dat mijn posts in NWS een reactie zijn op hetgeen daar gepost wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus een tipje, kijk eens in de spiegel voor je over anderen oordeelt
Daar komt je post gewoon op neer.quote:
het niveau is wat het is, daar heeft de moderatie niets mee te makenquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Je vergeet even dat mijn posts in NWS een reactie zijn op hetgeen daar gepost wordt.
Als een ban van mij het niveau zou opkrikken zou ik de eerste zijn om het voor te stellen. Maar zoals je zelf laat zien is de moderatie van NWS er ook voor een groot gedeelte debet aan.
nee dat was vroeger niet anders, ik ben van vroeger en ik weet dat het hetzelfde wasquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar komt je post gewoon op neer.
Maar goed, ik verwacht ook niet dat met het huidige NWS team er veel kan veranderen gezien de inbreng van de moderators. Dat is vroeger ook wel eens anders geweest. Wat dat betreft een goede afspiegeling van de gemiddelde NWS poster. Ook een keuze.
Im mijn ogen faciliteert FOK! enkel. Het hele idee van een forum is dat users de content maken. Dus als je forum geen afspiegeling is van de posters, doe je iets niet goed. Dáár komt mijn post op neer. En ik vind het heel vervelend voor je als je die visie niet deelt, maar ik ben niet van plan censuur toe te passen om een minimaal niveau te handhaven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar komt je post gewoon op neer.
Maar goed, ik verwacht ook niet dat met het huidige NWS team er veel kan veranderen gezien de inbreng van de moderators. Dat is vroeger ook wel eens anders geweest. Wat dat betreft een goede afspiegeling van de gemiddelde NWS poster. Ook een keuze.
Toch mag je een mening als 'solexrijdershaat spuien op Fok is een traditie' niet uiten op Fok.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:21 schreef timmmmm het volgende:
Maar toch is het een mening en die mag je uiten op FOK!. Hetzelfde geldt andersom 'Teeven is een slecht mens omdat hij de huidige wet handhaaft en illegalen detineert'. Ook dan vind ik je het deductievermogen van plankton hebben, maar het is een mening dus ga je gang.
Jellereppe heeft gewoon een kloon voor wanneer hij gebant is: Jellereppe02quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop dat hij weet hoe het werkt.
Als hij dat niet zelf doet, gaat die ban er dan vanzelf af na een tijdje of zijn we voor eeuwig Jellereppe kwijt?
Ik had begrepen dat je ook niet met een kloon mocht posten als je geband bent.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jellereppe heeft gewoon een kloon voor wanneer hij gebant is: Jellereppe02
Met exact dezelfde userimage en exact hetzelfde profiel.
In dit topic post hij bijvoorbeeld met beiden:
NWS / Transfer Sabia Boulahrouz naar Van der Vaart vrijwel rond.
In elk geval doet hij geen moeite om kloons te verbergen
Jepquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:51 schreef Ambipur het volgende:
NWS / "Allah Akbar" genoeg om dood geschoten te worden bij Klaagmuur
Kan dit svp gesloten worden, dit gaat nergens over.
zijn alle drie dichtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Zwangere moslima verliest baby na aanval islamhaters
Naast dat het een verschrikkelijk slecht topic is, is hij ook nog eens driedubbel:
NWS / Zwangere vrouwe aangevallen door moslimhaters, baby dood
NWS / Moslima verliest baby door aanval skinheads
Sorryquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:02 schreef Peunage het volgende:
Godver. Had ik net een lange reactie getypt
Af en toequote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:21 schreef Terminator2000bc het volgende:
Deze jongens zouden wel raad weten met radicale moslimratten:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:12 schreef IPA35 het volgende:
Haten op Servië![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Amper genocide'.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:29 schreef IPA35 het volgende:
Er vond daar amper genocide plaats, NAVO sprookjes moet je nooit letterlijk nemen.
Systematische demonisatie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
'Amper genocide'.
Oh gelukkig maar. Beetje genocide kan natuurlijk gewoon wel? Vreemd figuur ben je ook.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:29 schreef IPA35 het volgende:
Er vond daar amper genocide plaats, NAVO sprookjes moet je nooit letterlijk nemen.
Allereerst een toepasselijk slotjequote:Op maandag 24 juni 2013 13:17 schreef Disana het volgende:
Er worden in dit topic dingen geschreven die beter niet kunnen blijven staan.
Donequote:
Spreek je collega hier op aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Palestijns he, door en door verrot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |