http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-bij-Klaagmuur.dhtmlquote:Een Israëlische bewaker heeft een Joodse bezoeker doodgeschoten aan de Klaagmuur in Jeruzalem, een gebedsoord voor de joden, zo heeft de politie gemeld.
De bewaker dacht dat het een Palestijnse activist was. De bezoeker riep om een onbekende reden 'Allah Akbar' ('God is groot' in het Arabisch), zei politiewoordvoerder Micky Rosenfeld. 'Een bewaker trok zijn wapen en schoot meermaals op de verdachte, die aan zijn verwondingen bezweek.'
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-bij-Klaagmuur.dhtml
Hoe kan je iemand nou zomaar dood schieten omdat hij iets roept?
Daarom dus.quote:De bewaker dacht dat het een Palestijnse activist was.
Wat moet het toch fijn zijn om zo simpel te kunnen redeneren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:28 schreef bijdehand het volgende:
Als het een terrorist was en hij werd niet neergeschoten, dan was die bewaker zeer en zeer fout geweest. Dus dit is goed van hem.
Nou hè.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef PSV1990- het volgende:
Had andersom moeten zijn , was et 24/7 nieuws.
ontopic: verwacht dat de moordenaar ze straf krijgt, zal wel niet want de joden schieten elke dag Palestijnen neer en houden ze bezet in hun eigen land.
gore zionisten !!
Ah, we hebben hier een ooggetuige die weet hoe het gegaan isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat moet het toch fijn zijn om zo simpel te kunnen redeneren.![]()
Bewakers moeten er voor het publiek te beschermen zijn maar niet om elke scheet zomaar een kogelregen schieten. Dit was weer een scheet waarop te extreem gereageerd werd door de bewaker.
Ik ben god, dus ook jou zal ik niet vergeten als je je boven komt melden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier een ooggetuige die weet hoe het gegaan is
Ik zou ook eerlijk gezegd, als ik in een haatbaardenland woonde, mijzelf de tering schrikken als ik die roep ineens in de buurt hoorde. Je weet maar niet wat voor explosieven er allemaal onder die tientallen boerka-mummies schuil kunnen gaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bewakers moeten er voor het publiek te beschermen zijn maar niet om elke scheet zomaar een kogelregen schieten. Dit was weer een scheet waarop te extreem gereageerd werd door de bewaker.
Nee hoor , ben geen media schaapje heb een eigen mening.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kut trol uit Woensel-west gespot.
Alleen al termen haatbaardenland, burkamummies, geeft voor mij geen reden meer tot een normale discussie te voeren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef ontembare het volgende:
[..]
Ik zou ook eerlijk gezegd, als ik in een haatbaardenland woonde, mijzelf de tering schrikken als ik die roep ineens in de buurt hoorde. Je weet maar niet wat voor explosieven er allemaal onder die tientallen boerka-mummies schuil kunnen gaan.
Je gaat offtopic nerd. Maak een eigen topic waarin je kunt redetwisten met mensen die op de hele 'bezetter' discussie zitten te wachten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nee hoor , ben geen media schaapje heb een eigen mening.
De ""bewaker/bezetter/zionslaaf"" bevind zich op bezet gebied.
Had die man naar achteraf bleek een bom bij zich?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:35 schreef Miousana het volgende:
Ik kan niet geloven dat mensen dit een goede actie vinden.
BNW is een deurtje verderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nee hoor , ben geen media schaapje heb een eigen mening.
De ""bewaker/bezetter/zionslaaf"" bevind zich op bezet gebied.
Trollquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:38 schreef ontembare het volgende:
[..]
Had die man naar achteraf bleek een bom bij zich?
Ik denk dat ze in dat gebied wel erg op hun hoede moeten zijn, zeker bij iets als de klaagmuur. Als er dan iemand Allah Akhbar gaat roepen dan vind ik het niet raar dat je gaat schieten. De kans is dan zeer groot dat het gewoon een zelfmoordterrorist is. Ben daar ooit geweest, je merkt gewoon dat ze erg bang zijn voor een aanslag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En toch heeft het feitelijke waarde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alleen al termen haatbaardenland, burkamummies, geeft voor mij geen reden meer tot een normale discussie te voeren.
Nee jij begint hier ontopic met mensen beschuldigen van trol uit woensel west te zijn. Helaas zijn de meeste kortzichtige mensen in dit topic gespeend van enige zelfreflectie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je gaat offtopic nerd. Maak een eigen topic waarin je kunt redetwisten met mensen die op de hele 'bezetter' discussie zitten te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |