http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-bij-Klaagmuur.dhtmlquote:Een Israëlische bewaker heeft een Joodse bezoeker doodgeschoten aan de Klaagmuur in Jeruzalem, een gebedsoord voor de joden, zo heeft de politie gemeld.
De bewaker dacht dat het een Palestijnse activist was. De bezoeker riep om een onbekende reden 'Allah Akbar' ('God is groot' in het Arabisch), zei politiewoordvoerder Micky Rosenfeld. 'Een bewaker trok zijn wapen en schoot meermaals op de verdachte, die aan zijn verwondingen bezweek.'
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-bij-Klaagmuur.dhtml
Hoe kan je iemand nou zomaar dood schieten omdat hij iets roept?
Daarom dus.quote:De bewaker dacht dat het een Palestijnse activist was.
Wat moet het toch fijn zijn om zo simpel te kunnen redeneren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:28 schreef bijdehand het volgende:
Als het een terrorist was en hij werd niet neergeschoten, dan was die bewaker zeer en zeer fout geweest. Dus dit is goed van hem.
Nou hè.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:29 schreef PSV1990- het volgende:
Had andersom moeten zijn , was et 24/7 nieuws.
ontopic: verwacht dat de moordenaar ze straf krijgt, zal wel niet want de joden schieten elke dag Palestijnen neer en houden ze bezet in hun eigen land.
gore zionisten !!
Ah, we hebben hier een ooggetuige die weet hoe het gegaan isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat moet het toch fijn zijn om zo simpel te kunnen redeneren.![]()
Bewakers moeten er voor het publiek te beschermen zijn maar niet om elke scheet zomaar een kogelregen schieten. Dit was weer een scheet waarop te extreem gereageerd werd door de bewaker.
Ik ben god, dus ook jou zal ik niet vergeten als je je boven komt melden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier een ooggetuige die weet hoe het gegaan is
Ik zou ook eerlijk gezegd, als ik in een haatbaardenland woonde, mijzelf de tering schrikken als ik die roep ineens in de buurt hoorde. Je weet maar niet wat voor explosieven er allemaal onder die tientallen boerka-mummies schuil kunnen gaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bewakers moeten er voor het publiek te beschermen zijn maar niet om elke scheet zomaar een kogelregen schieten. Dit was weer een scheet waarop te extreem gereageerd werd door de bewaker.
Nee hoor , ben geen media schaapje heb een eigen mening.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kut trol uit Woensel-west gespot.
Alleen al termen haatbaardenland, burkamummies, geeft voor mij geen reden meer tot een normale discussie te voeren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef ontembare het volgende:
[..]
Ik zou ook eerlijk gezegd, als ik in een haatbaardenland woonde, mijzelf de tering schrikken als ik die roep ineens in de buurt hoorde. Je weet maar niet wat voor explosieven er allemaal onder die tientallen boerka-mummies schuil kunnen gaan.
Je gaat offtopic nerd. Maak een eigen topic waarin je kunt redetwisten met mensen die op de hele 'bezetter' discussie zitten te wachten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nee hoor , ben geen media schaapje heb een eigen mening.
De ""bewaker/bezetter/zionslaaf"" bevind zich op bezet gebied.
Had die man naar achteraf bleek een bom bij zich?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:35 schreef Miousana het volgende:
Ik kan niet geloven dat mensen dit een goede actie vinden.
BNW is een deurtje verderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Trollquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:38 schreef ontembare het volgende:
[..]
Had die man naar achteraf bleek een bom bij zich?
Ik denk dat ze in dat gebied wel erg op hun hoede moeten zijn, zeker bij iets als de klaagmuur. Als er dan iemand Allah Akhbar gaat roepen dan vind ik het niet raar dat je gaat schieten. De kans is dan zeer groot dat het gewoon een zelfmoordterrorist is. Ben daar ooit geweest, je merkt gewoon dat ze erg bang zijn voor een aanslag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En toch heeft het feitelijke waarde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alleen al termen haatbaardenland, burkamummies, geeft voor mij geen reden meer tot een normale discussie te voeren.
Nee jij begint hier ontopic met mensen beschuldigen van trol uit woensel west te zijn. Helaas zijn de meeste kortzichtige mensen in dit topic gespeend van enige zelfreflectie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je gaat offtopic nerd. Maak een eigen topic waarin je kunt redetwisten met mensen die op de hele 'bezetter' discussie zitten te wachten.
quote:In westerse talen zoals het Nederlands wordt de term Allah met name gebruikt als naar God verwezen wordt in de context van de islam. In moslimlanden met een christelijke minderheid gebruiken christenen ook het woord 'Allah' of 'cenab-i-allah' voor God. Ook Arabisch sprekende joden gebruiken het woord 'Allah'. Op Malta, waar een op het Arabisch gebaseerde taal (Maltees) wordt gesproken, gebruiken de katholieken eveneens Allah (maar dan geschreven als Alla).
Nogmaals....ze hebben die grond eerlijk veroverd. Hadden ze Israel maar niet aan moeten vallen. Nu staan ze te janken en klagen ze over hun verloren stukje grond. Eigen schuld dikke bult geval zal ik maar zeggen.quote:
Veroverd? Het is ze gegeven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:39 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Nogmaals....ze hebben die grond eerlijk veroverd. Hadden ze Israel maar niet aan moeten vallen. Nu staan ze te janken en klagen ze over hun verloren stukje grond. Eigen schuld dikke bult geval zal ik maar zeggen.
Hij is ook een matige troll. Beetje een offtopic discussie proberen te ontketenen door met sneue oneliners te gooien. Daar is dit topic niet voor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee jij begint hier ontopic met mensen beschuldigen van trol uit woensel west te zijn. Helaas zijn de meeste kortzichtige mensen in dit topic gespeend van enige zelfreflectie.
Who gives?quote:
quote:
Je bedoeld "op terecht veroverd gebied".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:36 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-22998915.quote:Jewish Israeli man killed by guard near Western Wall The Western Wall, one of Judaism's holiest sites, draws thousands of worshippers and visitors every day
A Jewish Israeli man has been shot dead near Jerusalem's Western Wall after a guard mistook him for a Palestinian militant, police say.
Gunfire was heard on Friday morning at the wall - one of Judaism's holiest sites where hundreds of worshippers were attending prayers at the time.
Police say the guard shot the man after hearing him shout "Allahu Akbar".
The area, which is patrolled by armed guards, closed to visitors for about an hour but has now reopened.
The incident took place at about 07:40 local time (04:40 GMT).
A police spokesman said the guard drew his weapon and fired a number of shots at the man after hearing him shout "Allahu Akbar" (God is great, in Arabic).
The man was seen pulling something from his pocket as he emerged from a public toilet at the wall compound, Israeli media reported.
The Western Wall is part of the retaining wall of the Temple Mount (known to Muslims as Haram al-Sharif), dating back to a time when a Jewish temple stood on the Mount.
Jews go to the Western Wall to pray and leave prayers on pieces of paper between its ancient stones.
The site and the area around it has in the past been a flashpoint for violence between Israelis and Palestinians.
Ook niet janken wanneer Palestijnse vrijheidsstrijders een aanslag plegen , ze worden bezet dus terug vechten is gerechtvaardigd !!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:39 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Nogmaals....ze hebben die grond eerlijk veroverd. Hadden ze Israel maar niet aan moeten vallen. Nu staan ze te janken en klagen ze over hun verloren stukje grond. Eigen schuld dikke bult geval zal ik maar zeggen.
Ik hoor dat Nederlanders boven vieze dingen doen, terwijl hun ouders beneden TV kijken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:41 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]Ik hoor toch in Nederland heel erg vaak dat een bepaalde bevolkingsgroep met een bepaald geloof er alles aan doet met leugens om onder een straf uit te komen. Gevalletje pot verwijt de ketel?
Dan mag Israel zich ook verdedigen, dus niet zeuren als Israel er nog een paar omlegd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:42 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ook niet janken wanneer Palestijnse vrijheidsstrijders een aanslag plegen , ze worden bezet dus terug vechten is gerechtvaardigd !!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hoor dat Nederlanders boven vieze dingen doen, terwijl hun ouders beneden TV kijken.
Dus?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:42 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ook niet janken wanneer Palestijnse vrijheidsstrijders een aanslag plegen , ze worden bezet dus terug vechten is gerechtvaardigd !!
En lekker met z'n allen blijven reagerenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:44 schreef ontembare het volgende:
[..]
Zoiets heet een troll, dames en heren.
That's my point.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]Dit slaat echt helemaal nergens op.
Denk niet dat ze daar zo extreem zouden reageren. Hier is totaal niet gekeken naar de situatie. Het is een aanname van de bewaker die het leven heeft gekost van deze man. Geen feitelijke waarneming.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:25 schreef Waterdrinker het volgende:
Als je op Schiphol rondjes gaat rennen en ALLAH HAKBAR gaat roepen dan kun je ook best wel eens wat kogels vangen. Je weet niet hoe het gegaan is.
Ja, dat zei ik ook al. zo'n lelijke offtopic discussie op proberen te zetten door wat populaire dingen te roepen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:44 schreef ontembare het volgende:
[..]
Zoiets heet een troll, dames en heren.
Je leest ze ook vaak genoeg. Om maar even een voorbeeld te noemen...de laffe schopmoord op Nieuwenhuizen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hoor dat Nederlanders boven vieze dingen doen, terwijl hun ouders beneden TV kijken.
Dus?
Nee, omdat je uit je nekt lult.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:46 schreef PSV1990- het volgende:
Troll omdat ik een andere mening heb hahahah
Nee want Israel is de bezetter ,dus lekker vertrekken richting Amerika genoeg stukken woestijn over kunnen ze in vrede leven samen met hun zion vrienden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:44 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Dan mag Israel zich ook verdedigen, dus niet zeuren als Israel er nog een paar omlegd.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:45 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Je leest ze ook vaak genoeg. Om maar even een voorbeeld te noemen...de laffe schopmoord op Nieuwenhuizen.
Nee, maar wel om randdebielen met hetzelfde kutgeloof!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]Het ging hier niet om Marokkanen, tyf een end op gast.
Er valt inderdaad geen speld tussen te krijgen bij jouw goed onderbouwde argumentatie.quote:
quote:In de woestijn wonen met hun zion vrienden, BAM!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:48 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Nee, maar wel om randdebielen met hetzelfde kutgeloof!
Met de meeste moslims is helemaal niets mis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:48 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk moet die troll geen aandacht gevenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:48 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Er valt inderdaad geen speld tussen te krijgen bij jouw goed onderbouwde argumentatie.
[..]
Hij trok toch iets uit zijn broekzak onder het schreeuwen? Lezen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar zo extreem zouden reageren. Hier is totaal niet gekeken naar de situatie. Het is een aanname van de bewaker die het leven heeft gekost van deze man. Geen feitelijke waarneming.
Kneusje heb je gemeldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:48 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
De Marokkanen die hier wonen zijn Berbers uit het rifgebergte. De zigeuners van Marokko.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:49 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Met de meeste moslims is helemaal niets mis.
De meest Marokkanen daarentegen...
Noord afrikanen zijn Berbers kneusjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De Marokkanen die hier wonen zijn Berbers uit het rifgebergte. De zigeuners van Marokko.
Zoveel verstand heb ik er niet van. Wat ik wel weet is dat ik blij verrast was na een vakantie in Marokko over de mensen die ik daar ontmoet heb.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De Marokkanen die hier wonen zijn Berbers uit het rifgebergte. De zigeuners van Marokko.
Ja en dan? Hij mag toch wel aan zijn lul krabben . Is er een bom of wapen gevonden bij die man?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:50 schreef ontembare het volgende:
[..]
Hij trok toch iets uit zijn broekzak onder het schreeuwen? Lezen.
Nee, er zit een verschil in een Berber, een arabier, een pers enz enz. Maar dat weet jij niet, want jij bent een kuttroll.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:51 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Noord afrikanen zijn Berbers kneusje
Ja ja. Totale toeval. Iets in je broekzak krabben en Allah Akbar roepen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja en dan? Hij mag toch wel aan zijn lul krabben . Is er een bom of wapen gevonden bij die man?
Sukkel ben zelf een berber zie me avatar !!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, er zit een verschil in een Berber, een arabier, een pers enz enz. Maar dat weet jij niet, want jij bent een kuttroll.
Je hebt gelijk. De beste bewaker moest gewoon wachten totdat de situatie overduidelijk was. Dat het leed dan al was geschied maakt niet uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja en dan? Hij mag toch wel aan zijn lul krabben . Is er een bom of wapen gevonden bij die man?
Inderdaad, een man gaat naar een land dat bekend staat om (zelfmoord)aanslagen door moslims, daarna naar een plaats waar (religieuze) joden bijeenkomen en stormt daar op mensen af terwijl ie Allah Akbar roept (wat tevens ook een uitspraak is die islamitische terroristen vaak gebruiken, voordat ze zichzelf opblazen). Wat ziek van die bewaker om gelijk zoiets te denkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die niet weten dat Allah het Arabische woord voor God is en er meteen moslims aan linken
Mensen die een moord goedkeuren
Met jou ga ik geen discussie meer aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:55 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Inderdaad, een man gaat naar een land dat bekend staat om (zelfmoord)aanslagen door moslims, daarna naar een plaats waar (religieuze) joden bijeenkomen en stormt daar op mensen af terwijl ie Allah Akbar roept (wat tevens ook een uitspraak is die islamitische terroristen vaak gebruiken, voordat ze zichzelf opblazen). Wat ziek van die bewaker om gelijk zoiets te denken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |