Nee, maar wel om randdebielen met hetzelfde kutgeloof!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]Het ging hier niet om Marokkanen, tyf een end op gast.
Er valt inderdaad geen speld tussen te krijgen bij jouw goed onderbouwde argumentatie.quote:
quote:In de woestijn wonen met hun zion vrienden, BAM!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:48 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Nee, maar wel om randdebielen met hetzelfde kutgeloof!
Met de meeste moslims is helemaal niets mis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:48 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk moet die troll geen aandacht gevenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:48 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Er valt inderdaad geen speld tussen te krijgen bij jouw goed onderbouwde argumentatie.
[..]
Hij trok toch iets uit zijn broekzak onder het schreeuwen? Lezen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar zo extreem zouden reageren. Hier is totaal niet gekeken naar de situatie. Het is een aanname van de bewaker die het leven heeft gekost van deze man. Geen feitelijke waarneming.
Kneusje heb je gemeldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:48 schreef Ferrari412T2 het volgende:
[..]
De Marokkanen die hier wonen zijn Berbers uit het rifgebergte. De zigeuners van Marokko.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:49 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Met de meeste moslims is helemaal niets mis.
De meest Marokkanen daarentegen...
Noord afrikanen zijn Berbers kneusjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De Marokkanen die hier wonen zijn Berbers uit het rifgebergte. De zigeuners van Marokko.
Zoveel verstand heb ik er niet van. Wat ik wel weet is dat ik blij verrast was na een vakantie in Marokko over de mensen die ik daar ontmoet heb.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De Marokkanen die hier wonen zijn Berbers uit het rifgebergte. De zigeuners van Marokko.
Ja en dan? Hij mag toch wel aan zijn lul krabben . Is er een bom of wapen gevonden bij die man?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:50 schreef ontembare het volgende:
[..]
Hij trok toch iets uit zijn broekzak onder het schreeuwen? Lezen.
Nee, er zit een verschil in een Berber, een arabier, een pers enz enz. Maar dat weet jij niet, want jij bent een kuttroll.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:51 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Noord afrikanen zijn Berbers kneusje
Ja ja. Totale toeval. Iets in je broekzak krabben en Allah Akbar roepen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja en dan? Hij mag toch wel aan zijn lul krabben . Is er een bom of wapen gevonden bij die man?
Sukkel ben zelf een berber zie me avatar !!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, er zit een verschil in een Berber, een arabier, een pers enz enz. Maar dat weet jij niet, want jij bent een kuttroll.
Je hebt gelijk. De beste bewaker moest gewoon wachten totdat de situatie overduidelijk was. Dat het leed dan al was geschied maakt niet uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja en dan? Hij mag toch wel aan zijn lul krabben . Is er een bom of wapen gevonden bij die man?
Inderdaad, een man gaat naar een land dat bekend staat om (zelfmoord)aanslagen door moslims, daarna naar een plaats waar (religieuze) joden bijeenkomen en stormt daar op mensen af terwijl ie Allah Akbar roept (wat tevens ook een uitspraak is die islamitische terroristen vaak gebruiken, voordat ze zichzelf opblazen). Wat ziek van die bewaker om gelijk zoiets te denkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die niet weten dat Allah het Arabische woord voor God is en er meteen moslims aan linken
Mensen die een moord goedkeuren
Met jou ga ik geen discussie meer aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:55 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Inderdaad, een man gaat naar een land dat bekend staat om (zelfmoord)aanslagen door moslims, daarna naar een plaats waar (religieuze) joden bijeenkomen en stormt daar op mensen af terwijl ie Allah Akbar roept (wat tevens ook een uitspraak is die islamitische terroristen vaak gebruiken, voordat ze zichzelf opblazen). Wat ziek van die bewaker om gelijk zoiets te denken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |