abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juni 2013 @ 12:05:03 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_127982006
Een moslima heeft haar baby verloren na een aanval van skinheads op straat in een voorstad van Parijs. Dat meldt de advocaat van het slachtoffer.

De politie bevestigt de aanval maar wijst op tegenstrijdigheden in de verklaring van het slachtoffer. Bovendien staat het niet vast dat de aanval de oorzaak is voor het verlies van de baby, meldt een politiebron aan de Franse krant Le Parisien.

De aanval dateert van 13 juni en had plaats in Argenteuil, een voorstad van Parijs. Het slachtoffer was vier maanden zwanger toen ze plots belaagd werd door twee skinheads. 'Ik kreeg een telefoontje van haar man met de melding dat ze haar baby verloren heeft', aldus raadsman Hosni Maati.

Een politiebron bevestigde de miskraam maar wil vooralsnog niet bevestigen dat die het gevolg was van de aanval. Het slachtoffer verklaarde aan de politie dat ze door het duo belaagd werd op straat nadat ze een telefoontje naar haar moeder beëindigd had. Volgens de vrouw trokken de mannen haar hoofddoek af en scheurden ze een deel van haar kleding kapot.

Drie weken geleden werd ook al een aanval op een moslima met hoofddoek gemeld in Argenteuil.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127982126
Hier was al een topic over, dat inmiddels is gesloten:
NWS / Zwangere vrouwe aangevallen door moslimhaters, baby dood

Zoals al in de tekst staat, is er sprake van tegenstrijdigheden in de verklaring van het vermeende slachtoffer.
pi_127982185
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:08 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Hier was al een topic over, dat inmiddels is gesloten:
NWS / Zwangere vrouwe aangevallen door moslimhaters, baby dood

Zoals al in de tekst staat, is er sprake van tegenstrijdigheden in de verklaring van het vermeende slachtoffer.
Weet jij zo welke tegenstrijdigheden dat zijn? Ben er wel benieuwd naar. :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:12:01 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_127982259
Doet me een beetje denken aan deze:

http://www.elsevier.nl/Ne(...)aat-ELSEVIER337883W/
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_127982437
In dat andere topic werd vergeleken met abortus, dat dat dan ook niet zou mogen.

Maar ik vind het nogal een verschil. Ja, in beide gevallen is het ongeboren kind gedood.

Maar in het geval van abortus heeft het nog een doel. De dood van het ongeboren kind zorgt er voor dat de moeder nog een kans heeft om weer gelukkig te worden.

In het geval van mishandeling met de dood van het ongeboren kind tot gevolg is niemand meer gelukkig en draagt iedereen het de rest van zijn leven met zich mee.

Vergelijk het maar met de dood van een soldaat in oorlogstijd. Als een soldaat gedood wordt, is dat voor een hoger doel en dat maakt het acceptabel. Een soldaat is ook een mens en zijn dood is even erg als de dood van een ongeboren kind. Maar als het een doel heeft dat het (mogelijk) waard is, dan was het in ieder geval niet tevergeefs.

Tenslotte gaan we allemaal vroeger of later dood.
pi_127982890
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet jij zo welke tegenstrijdigheden dat zijn? Ben er wel benieuwd naar. :P
Geen idee. Ik heb geen tijd om alles uit te pluizen en mijn Frans is belabberd.
pi_127982989
Meteen ophangen :)
Conscience do cost.
pi_127983505
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:26 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb geen tijd om alles uit te pluizen en mijn Frans is belabberd.
Zou het zelf ook wel willen weten. Dit lijkt een beetje op die links-extremist die pas is gedood door rechts-extremisten. Iedereen zeiken op rechts terwijl later bleek dat links had uitgelokt en rechts de confrontatie wilde vermijden. Niet alles is wat het lijkt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127983924
Geen :{ onder deze post Tong?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Trouwste user 2022 woensdag 19 juni 2013 @ 13:03:08 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_127984278
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef DroogDok het volgende:
Geen :{ onder deze post Tong?
Macht der gewoonte. :{

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127986036
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Macht der gewoonte. :{

:{
Kan gebeuren hé.

:{ :P
Ура для россии
pi_127987162
Zijn er veel skinheads in frankrijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo