"Ja euh kind doet spelletjes met juf, ben chaar naam vercheten maar euh juf dus"quote:
ANTWERPEN - Aan de kleuter- en lagere school De Pinguïn en de Blokkendoos in de Antwerpse wijk Kiel zijn de jeugdbrigade en de cel Diversiteit van de politie tussenbeide moeten komen. De gemoederen raakten verhit bij enkele ouders in verband met een vermeend geval van seksuele intimidatie door een kleuterjuf. Het Antwerpse Stedelijk Onderwijs zegt de hetze te betreuren en blijft achter het schoolteam en de juf staan totdat het tegendeel bewezen is.
Een aantal ouders klaagden vorige week over het ‘seksueel gedrag’ van hun kinderen. De ouders beschuldigen een kleuterjuf van seksuele intimidatie. ‘De school nam de aantijgingen ernstig en organiseerde gesprekken met de ouders en consulteerde het Stedelijk Centrum voor Leerlingenbegeleiding (CLB) en de jeugdbrigade van de politie’, klinkt het in een reactie van het AG Stedelijk Onderwijs, dat zelf ook een intern onderzoek is gestart.
De betrokken juf en het schoolteam werden volgens het Stedelijk Onderwijs met de beschuldigingen geconfronteerd. Uit die gesprekken zou echter geen enkele aanwijzing blijken. Er werd maandagochtend opnieuw een gesprek met een van de ouders gevoerd.
Later op de dag kwam het dan tot het nodige tumult aan de schoolpoort. Om de gemoederen te bedaren is de betrokken juf nu tijdelijk niet op de school aanwezig, al is er voorlopig nog geen officiële klacht ingediend bij de politie. De school heeft ook contact opgenomen met het vertrouwensartsencentrum met de vraag naar een kindertherapeute. Intussen is in de school de rust opnieuw weergekeerd.
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130617_00625777
Wel als je wc-papier met 1 laag hebt....quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Een bibs afvegen doe je toch niet door er een vinger in te steken
Nee voor de meeste users in deze topic niet. Zij zouden dit accepteren mocht dit bij hun kinderen gebeuren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:32 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook nog waar kunnen zijn... - Nou heb ik het zelf ook niet zo op schuimbekkende moslims (m/v), maar als je vermoedt dat je kind seksueel wordt misbruikt, ben je logischerwijs woest...
Helaas ontstijg je zelf niet het niveau, door pedofilie als Nederlands exportproduct te omschrijven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee voor de meeste users in deze topic niet. Zij zouden dit accepteren mocht dit bij hun kinderen gebeuren.
Je moet een keer topics over pedofielen lezen. Ontzettend veel oproepen om ze op te hangen of op andere gruwelijke manieren te vermoorden. En dan zijn de meeste mensen die reageren niet eens gerelateerd aan het slachtoffer en kennen ze hen zelfs niet. In dit geval gaat het om de ouders van de slachtoffers. Maar ja, ze hebben een hoofddoek op dus moet je meten met 2 maten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee voor de meeste users in deze topic niet. Zij zouden dit accepteren mocht dit bij hun kinderen gebeuren.
De video geeft antwoord op jouw vraag. Vroeger waren andere tijden dus andere regels. Uithuwelijken is verboden binnen de islam. Diegenen die dit doen zijn onwetend over de islam en dit is meer cultureel gebonden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ik heb als atheïst niet zo veel behoefte aan een vergelijkende video tussen Jezus en Mohammed, sorry. Ik hoef ook geen vergelijking tussen de Bijbel en de Koran.
Nog los van die hele Mohammed is het algemeen bekend dat in diverse islamitische landen meisjes al op zeer jonge leeftijd worden uitgehuwelijkt. Zolang dat het geval is, zou ik een toontje lager zingen met opmerkingen als "pedofilie is het exportproduct van Nederland".
Klopt er ik reageer op users hier dit dit blijkbaar goed vinden en dit goed praten. Ik heb het niet algemeen bedoeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet een keer topics over pedofielen lezen. Ontzettend veel oproepen om ze op te hangen of op andere gruwelijke manieren te vermoorden. En dan zijn de meeste mensen die reageren niet eens gerelateerd aan het slachtoffer en kennen ze hen zelfs niet. In dit geval gaat het om de ouders van de slachtoffers. Maar ja, ze hebben een hoofddoek op dus moet je meten met 2 maten.
Hoe gaat het met agent Bellick?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef T_Bag het volgende:
nou Antwerpen maak jullie borst maar nat er komen grote rellen de aankomende nacht!!
Een opmerking alsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt er ik reageer op users hier dit dit blijkbaar goed vinden en dit goed praten. Ik heb het niet algemeen bedoeld.
... klinkt anders aardig algemeen en generaliserendquote:Tja jullie houden van pedofielen. Kijk maar naar jouw grote vriend Robert M. die tientallen kinderen hebben misbruikt. Pedofilie is de exportproduct van Nederland. Daar moe jij je voor schamen!
Inderdaad ja, Nederlanders zouden compleet rationeel reageren als ze erachter komen dat hun kinderen misbruikt worden. Kindermisbruik is ook helemaal niks om je eigen over boos te maken Nederlandse kinderen worden al jaren misbruikt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja kerel je hebt helemaal gelijk, misbruik is niet erg toch? Het is af en toe best lekker om als kind bij je stront gepakt te worden en anaal te worden gevingerd. Dat is toch doodnormaal?quote:
Is het onderzoek al afgerond dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
En daarmee spreek je kindermisbruik door die juf in België goed?
Hoeft ook niet. Als een groot deel van de ouders de juf van seksueel misbruik verdenken lijkt me dat iets wat heel serieus genomen moet worden. Puur voor het belang van de kinderen. En dat is iets waar de clown waar ik op reageer niet snapt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |