abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127928081
quote:

ANTWERPEN - Aan de kleuter- en lagere school De Pinguïn en de Blokkendoos in de Antwerpse wijk Kiel zijn de jeugdbrigade en de cel Diversiteit van de politie tussenbeide moeten komen. De gemoederen raakten verhit bij enkele ouders in verband met een vermeend geval van seksuele intimidatie door een kleuterjuf. Het Antwerpse Stedelijk Onderwijs zegt de hetze te betreuren en blijft achter het schoolteam en de juf staan totdat het tegendeel bewezen is.

Een aantal ouders klaagden vorige week over het ‘seksueel gedrag’ van hun kinderen. De ouders beschuldigen een kleuterjuf van seksuele intimidatie. ‘De school nam de aantijgingen ernstig en organiseerde gesprekken met de ouders en consulteerde het Stedelijk Centrum voor Leerlingenbegeleiding (CLB) en de jeugdbrigade van de politie’, klinkt het in een reactie van het AG Stedelijk Onderwijs, dat zelf ook een intern onderzoek is gestart.

De betrokken juf en het schoolteam werden volgens het Stedelijk Onderwijs met de beschuldigingen geconfronteerd. Uit die gesprekken zou echter geen enkele aanwijzing blijken. Er werd maandagochtend opnieuw een gesprek met een van de ouders gevoerd.

Later op de dag kwam het dan tot het nodige tumult aan de schoolpoort. Om de gemoederen te bedaren is de betrokken juf nu tijdelijk niet op de school aanwezig, al is er voorlopig nog geen officiële klacht ingediend bij de politie. De school heeft ook contact opgenomen met het vertrouwensartsencentrum met de vraag naar een kindertherapeute. Intussen is in de school de rust opnieuw weergekeerd.
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130617_00625777
"Ja euh kind doet spelletjes met juf, ben chaar naam vercheten maar euh juf dus"
"Enne kind cheeft bacterie door juf dus juf cheeft bacterie is slecht enne euh enne euh".

Goed, als die juf echt ongewenste seksuele intimiteiten heeft gepleegd moet ze stante pede ontslagen worden, maar ik kan me toch echt niet van de indruk ontdoen dat dit erg is opgeblazen.

Ik moet wel zeggen dat die ene moeder echt wel betrokken is bij de opvoeding van haar kind. Aan het eind van het schooljaar nog niet weten wat haar naam is. ^O^
pi_127928251
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:51 schreef pagadder het volgende:
opgeblazen
Beetje slecht gekozen inclusief het filmpje en de mensen die in dat filmpje te zien zijn.
pi_127928431
Maar wel geen aangifte doen :')
Als je zo zeker bent van je zaak doe je eerst aangifte voordat je zoiets naar buiten brengt.
Hier staat niets.
  maandag 17 juni 2013 @ 23:01:17 #4
370655 Miousana
Starship Ranger
pi_127928554
We zullen zien.
“The world always looks a little bit brighter from the top of a lap.”
  maandag 17 juni 2013 @ 23:09:57 #5
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_127928931
Daar krijg je toch een blokkendoos van.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  maandag 17 juni 2013 @ 23:11:25 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_127929015
Ok, clit eraf, ophangen, ontslaan en uit dr huis zetten, zoiets mag niet bij kinderen in de buurt wonen..
  maandag 17 juni 2013 @ 23:24:58 #7
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_127929689
Genoeg vrouwen die kinderen misbruiken, maar... is er nou echt bewijs of niet? Wat een vaag stuk.
pi_127929794
nou Antwerpen maak jullie borst maar nat er komen grote rellen de aankomende nacht!! :W
  maandag 17 juni 2013 @ 23:36:38 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_127930228
Als ze het heeft gedaan, dan heeft ze het gedaan en mag ze daar de consequenties voor dragen, .... maar wat een volk zeg :{w
  maandag 17 juni 2013 @ 23:38:41 #10
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_127930296
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Een bibs afvegen doe je toch niet door er een vinger in te steken :?
Wel als je wc-papier met 1 laag hebt....
  maandag 17 juni 2013 @ 23:41:20 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_127930404
buschuldigen :')
The End Times are wild
  maandag 17 juni 2013 @ 23:53:31 #12
3542 Gia
User under construction
pi_127930874
Als meerdere kinderen thuis komen met deze verhalen heb ik wel zoiets: waar rook is, is vuur.

Ben benieuwd wat het onderzoek uitwijst.

Maar wel raar dat je de naam van de juf niet weet als moeder.
pi_127931043
Wel weer frappant dat een vrouw met een hoofddoek een school met de naam De Pinguin voor haar nazaat uitkiest.
pi_127931992
Heerlijk al dat gemier om moslims.
Kom op jongens!
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_127932238
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:32 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk ook nog waar kunnen zijn... - Nou heb ik het zelf ook niet zo op schuimbekkende moslims (m/v), maar als je vermoedt dat je kind seksueel wordt misbruikt, ben je logischerwijs woest...
Nee voor de meeste users in deze topic niet. Zij zouden dit accepteren mocht dit bij hun kinderen gebeuren.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 00:36:49 #16
117098 Hathor
Effe niet
pi_127932264
Wacht eerst dat onderzoek eens af voordat we beginnen te blaten zoals die viswijven in dat filmpje.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_127932294
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:35 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee voor de meeste users in deze topic niet. Zij zouden dit accepteren mocht dit bij hun kinderen gebeuren.
Helaas ontstijg je zelf niet het niveau, door pedofilie als Nederlands exportproduct te omschrijven.
pi_127932364
quote:

[..]

Je moet een keer topics over pedofielen lezen. Ontzettend veel oproepen om ze op te hangen of op andere gruwelijke manieren te vermoorden. En dan zijn de meeste mensen die reageren niet eens gerelateerd aan het slachtoffer en kennen ze hen zelfs niet. In dit geval gaat het om de ouders van de slachtoffers. Maar ja, ze hebben een hoofddoek op dus moet je meten met 2 maten.
pi_127932400
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Ik heb als atheïst niet zo veel behoefte aan een vergelijkende video tussen Jezus en Mohammed, sorry. Ik hoef ook geen vergelijking tussen de Bijbel en de Koran.

Nog los van die hele Mohammed is het algemeen bekend dat in diverse islamitische landen meisjes al op zeer jonge leeftijd worden uitgehuwelijkt. Zolang dat het geval is, zou ik een toontje lager zingen met opmerkingen als "pedofilie is het exportproduct van Nederland".
De video geeft antwoord op jouw vraag. Vroeger waren andere tijden dus andere regels. Uithuwelijken is verboden binnen de islam. Diegenen die dit doen zijn onwetend over de islam en dit is meer cultureel gebonden.
pi_127932421
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:41 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je moet een keer topics over pedofielen lezen. Ontzettend veel oproepen om ze op te hangen of op andere gruwelijke manieren te vermoorden. En dan zijn de meeste mensen die reageren niet eens gerelateerd aan het slachtoffer en kennen ze hen zelfs niet. In dit geval gaat het om de ouders van de slachtoffers. Maar ja, ze hebben een hoofddoek op dus moet je meten met 2 maten.
Klopt er ik reageer op users hier dit dit blijkbaar goed vinden en dit goed praten. Ik heb het niet algemeen bedoeld.
pi_127932437
quote:
16s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef T_Bag het volgende:
nou Antwerpen maak jullie borst maar nat er komen grote rellen de aankomende nacht!! :W
Hoe gaat het met agent Bellick?
pi_127932511
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Klopt er ik reageer op users hier dit dit blijkbaar goed vinden en dit goed praten. Ik heb het niet algemeen bedoeld.
Een opmerking als

quote:
Tja jullie houden van pedofielen. Kijk maar naar jouw grote vriend Robert M. die tientallen kinderen hebben misbruikt. Pedofilie is de exportproduct van Nederland. Daar moe jij je voor schamen!
... klinkt anders aardig algemeen en generaliserend
pi_127932549
quote:

[..]

Inderdaad ja, Nederlanders zouden compleet rationeel reageren als ze erachter komen dat hun kinderen misbruikt worden. Kindermisbruik is ook helemaal niks om je eigen over boos te maken Nederlandse kinderen worden al jaren misbruikt.

quote:
8s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef 729Sinistra het volgende:

Ja kerel je hebt helemaal gelijk, misbruik is niet erg toch? Het is af en toe best lekker om als kind bij je stront gepakt te worden en anaal te worden gevingerd. Dat is toch doodnormaal?
Wat zitten die Moslims weer te janken joh, Dutroux was godver ook onschuldig ik kan niet wachten op de dag dat de helden Mark Dutroux en Robert M samen een school beginnen. :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Frutsel op 18-06-2013 12:17:03 ]
  dinsdag 18 juni 2013 @ 00:50:06 #24
117098 Hathor
Effe niet
pi_127932571
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:

[..]

En daarmee spreek je kindermisbruik door die juf in België goed?
Is het onderzoek al afgerond dan?
pi_127932644
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is het onderzoek al afgerond dan?
Hoeft ook niet. Als een groot deel van de ouders de juf van seksueel misbruik verdenken lijkt me dat iets wat heel serieus genomen moet worden. Puur voor het belang van de kinderen. En dat is iets waar de clown waar ik op reageer niet snapt.
pi_127932664
ben ik een van de enigen die de reacties van de ouders heel goed begrijpt? Kom op zeg als je kind met zulke verhalen thuiskomt dan wordt je toch ook gek, agressief en woest. Sinds wanneer is dit moslim-gerelateerd? Overigens ben ik heilig ervan overtuigd dat als het autochtone ouders waren er zoveel meer begrijp zou zijn en de reacties zouden meer in de trant zijn van: ophangen, afvoeren, afschieten die leerkracht. hypocrisie ten top dus.
pi_127932735
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Genoeg vrouwen die kinderen misbruiken, maar... is er nou echt bewijs of niet? Wat een vaag stuk.
Vooralsnog is een geen bewijs, noch is er een officiële aanklacht ingediend. En het item toont alleen een opgefokte moeder die verder geen details wil geven.
pi_127932775
Wat deed ze precies dan? En hoe is dit aan het licht gekomen?
pi_127932800
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:02 schreef ontembare het volgende:
Wat deed ze precies dan? En hoe is dit aan het licht gekomen?
Kinderen hebben het aan hun ouders verteld.
pi_127932856
Vergeef me deze zijsprong, maar ondertussen in Nederland:
http://www.volkskrant.nl/(...)handeling-niet.dhtml
  dinsdag 18 juni 2013 @ 01:09:58 #31
117098 Hathor
Effe niet
pi_127932887
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:54 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Als een groot deel van de ouders de juf van seksueel misbruik verdenken lijkt me dat iets wat heel serieus genomen moet worden. Puur voor het belang van de kinderen. En dat is iets waar de clown waar ik op reageer niet snapt.
Je weet dat kinderen iets kunnen vertellen waar totaal niks zinnigs uit op te maken valt? Is ooit nog een leuk tv programma op gebaseerd.....maar goed, er hoeft maar een ouder bij te zitten die zo'n verhaal op geheel eigen wijze interpreteerd, er vervolgens mee naar de buren en wat kennisen gaat, en hoppa....een heuse rel is geboren. Ze doen er gewoon verstandig aan dit eens goed te onderzoeken voordat er iemand onnodig beschadigt word. Als ze schuldig is zal ze de dans echt niet ontspringen.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 01:13:40 #32
117098 Hathor
Effe niet
pi_127932939
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:07 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Vergeef me deze zijsprong, maar ondertussen in Nederland:
http://www.volkskrant.nl/(...)handeling-niet.dhtml
Ahh ja...de koranscholen, waar de nieuwe moslimjugend gevormd word. :')
pi_127932978
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:11 schreef 729Sinistra het volgende:

God wat ben jij een vreselijk figuur zeg. Er zijn maar weinig moslims waar de kinderen niet aangeraakt mogen worden door een ongelovige. Deze extremistische vorm is onderdeel van een miniem percentage van de gehele moslimbevolking. Dit soort mensen worden door de andere moslims als bizar en gestoord ervaren.
Wat jij doet is dat extremistische gedrag projecteren op een groep die toevallig dezelfde geloofsovertuiging delen.

Jij bent erg discriminerend bezig en dat er geen mod heeft ingegrepen verbaast mij enorm, dit soort haat wat jij propageert is echt beneden alle peil. Het zou je sieren om dit soort haat te etaleren in het dagelijks leven zodat je ook verantwoordelijkheid kan dragen over je eigen woorden.

[ Bericht 23% gewijzigd door Frutsel op 18-06-2013 12:17:35 ]
  dinsdag 18 juni 2013 @ 01:24:03 #34
104871 remlof
Europees federalist
pi_127933071
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:16 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

God wat ben jij een vreselijk figuur zeg. Er zijn maar weinig moslims waar de kinderen niet aangeraakt mogen worden door een ongelovige. Deze extremistische vorm is onderdeel van een miniem percentage van de gehele moslimbevolking. Dit soort mensen worden door de andere moslims als bizar en gestoord ervaren.
Wat jij doet is dat extremistische gedrag projecteren op een groep die toevallig dezelfde geloofsovertuiging delen.

Jij bent erg discriminerend bezig en dat er geen mod heeft ingegrepen verbaast mij enorm, dit soort haat wat jij propageert is echt beneden alle peil. Het zou je sieren om dit soort haat te etaleren in het dagelijks leven zodat je ook verantwoordelijkheid kan dragen over je eigen woorden.
Amen. Maar orthodoxe joden zijn net zo erg, maar daar zal je hem niet over horen.
pi_127933094
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:19 schreef 729Sinistra het volgende:
In Nederland(en België ook vermoed ik) hebben we fatsoensregels en je gaat geen mensen bedreigen of beledigen die met die zaak niets te maken hebben. Overigens hebben radikale islamisten in België al eerder stampei gemaakt aan scholen die het aandurfde om bv. in hun schoolreglement een verbod op hoofddeksels en hoofddoeken te bepleiten. Hebben de ouders van de slachtoffers van Robert M de gehele kindercreche verbouwd misschien?? Als dat zo is hoor ik het graag van je...
Tuurlijk knul, pesterijen, bedreigingen en vandalisme tegen allochtone mensen komen natuurlijk nooit voor.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 01:26:22 #36
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_127933099
Ik snap dat ouders hier van schrikken maar ik zie ze in het filmpje die kinderen al trauma's inprenten bovenop datgene wat er al gebeurd is.

Ook heeft het weinig nut om als lynchmob te gaan schreeuwen en tieren als de persoon in kwestie al opgepakt is maar blijkbaar hebben mensen nogal een behoefte om een daad te stellen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_127933112
Er wordt een vrouw verdacht van seksueel misbruik bij kleine kinderen en er ontstaat een discussie over het geloof.

Juist.
pi_127933142
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:26 schreef SpecialK het volgende:
Ik snap dat ouders hier van schrikken maar ik zie ze in het filmpje die kinderen al trauma's inprenten bovenop datgene wat er al gebeurd is.
Hoe dat?
pi_127933165
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je weet dat kinderen iets kunnen vertellen waar totaal niks zinnigs uit op te maken valt? Is ooit nog een leuk tv programma op gebaseerd.....maar goed, er hoeft maar een ouder bij te zitten die zo'n verhaal op geheel eigen wijze interpreteerd, er vervolgens mee naar de buren en wat kennisen gaat, en hoppa....een heuse rel is geboren. Ze doen er gewoon verstandig aan dit eens goed te onderzoeken voordat er iemand onnodig beschadigt word. Als ze schuldig is zal ze de dans echt niet ontspringen.
Er zijn meerdere kinderen die het beweren dus dan gaat het verhaal niet echt op, lijkt mij.
pi_127933191
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:28 schreef 729Sinistra het volgende:

denk niet dat jij nog rationeel een discussie hierover kan voeren. :) Jij bent al zover dat als jij een aidspatient zou zijn en de keuze had tussen medicijn tegen aids uitgevonden door een moslim of doodgaan door aids mij niks zou verbazen als je voor het laatste zou kiezen :') _O-

[ Bericht 26% gewijzigd door Frutsel op 18-06-2013 12:18:15 ]
  dinsdag 18 juni 2013 @ 01:35:46 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_127933203
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:30 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

Hoe dat?
Door de situatie (ongeacht de werkelijkheid) te koppelen aan een leven-of-dood. Zie bijvoorbeeld die vrouw die haar kind helemaal tegen zich aandrukt alsof ze zojuist uit een verschikkelijk autoongeluk is losgetrokken en die meneer die zo vreselijk door het lint gaat.

Je hebt als ouders een grotere impact op je kinderen dan je denkt en overtrokken en dramatisch reageren kan soms meer schade aanrichten dat datgene wat wat er gebeurd is. Als maar genoeg mensen vertellen dat wat jou overkomen is verschrikkelijk is dan wordt dat het ook. Ook is de onvoorzichtige inzet van psychologen soms een manier om kinderen extra trauma's mee te geven door ze met beladen vragen een verstoorde versie van de realiteit mee te geven waardoor ze door fantasiebeelden hun realiteit gaan vormen.

Waarmee ik de acties van je juffrouw totaal niet goed praat of probeer seksueel misbruik te bachitaliseren maar laat ze eerst even onderzoeken wat er nou gebeurd is voordat we die kinderen bang gaan maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door SpecialK op 18-06-2013 01:40:56 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_127933212
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:28 schreef 729Sinistra het volgende:

Nou poeh poeh vier jaar Amsterdam wat een hel. Mijn hele familie woont zowat in Amsterdam verspreid over alle wijken en ik was daar kind aan huis elk weekend tot mijn 16e. Ik woon op dit moment in een Marokkanenbuurt in west Brabant en ik heb een paar vrienden die wonen in Antwerpen waar ik om de paar weken mee ga eten in de Handelstraat in Antwerpen oftewel klein Marokko.
Met jou manier van posten en jou visie van de Islam kun je wel in Amsterdam hebben gewoond maar blijkbaar niet op de plek waar de Marokkanen wonen.
Overigens snap ik niet waarom uitsluitend moslims verantwoording moeten dragen voor wat sommige geloofsgenoten doen of laten. Als we zo moeten beredeneren waarom hoeven christelijke mensen geen verantwoording te dragen voor wat christelijke mensen doen of laten? Ik vind dat altijd zo`n belachelijke opmerking en die opmerking word alleen gemaakt zodat mensen zoals jij zich zelf beter kunnen voelen over de beschamende opmerkingen die jullie zelf maken over moslims.
quote:
*knip*
Om elke moslim over een kam te scheren ben je gewoon kortzichtig en enorm discriminerend bezig. Dit heeft niets meer met politiek correctheid te maken maar meer met niet verder kijken dan je neus lang is en xenofobie.

[ Bericht 16% gewijzigd door Frutsel op 18-06-2013 12:19:19 ]
pi_127933289
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Door de situatie (ongeacht de werkelijkheid) te koppelen aan een leven-of-dood. Zie bijvoorbeeld die vrouw die haar kind helemaal tegen zich aandrukt alsof ze zojuist uit een verschikkelijk autoongeluk is losgetrokken.

Je hebt als ouders een grotere impact op je kinderen dan je denkt en overtrokken en dramatisch reageren kan soms meer schade aanrichten dat datgene wat wat er gebeurd is. Als maar genoeg mensen vertellen dat wat jou overkomen is verschrikkelijk is dan wordt dat het ook. Ook is de onvoorzichtige inzet van psychologen soms een manier om kinderen extra trauma's mee te geven door ze met beladen vragen een verstoorde versie van de realiteit mee te geven waardoor ze door fantasiebeelden hun realiteit gaan vormen.

Waarmee ik de acties van je juffrouw totaal niet goed praat maar laat ze eerst even onderzoeken wat er nou gebeurd is voordat we die kinderen bang gaan maken.
Ik heb het filmpje (nog) niet bekeken. Ik kan wel begrijpen dat ouders zo heftig reageren; het is ook een heftige ontdekking.

Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb geen idee of daar onderzoeken naar zijn gedaan trouwens. Nou lijkt mij dat iedereen seksueel misbruik sowieso anders ervaart maar durf ik wel te denken dat seksueel misbruik erg schadelijk is voor de meeste personen.

Ik snap wat je wil zeggen, hoor. Maar ik denk dat seksueel misbruik sowieso al verschrikkelijk is en dat de reacties van de omgeving niet meespelen in het verwerken en ervaren van seksueel misbruik.

Ja hoor, ben ik het mee eens. Toch vind ik het zeer bijzonder dat meerdere kinderen het aangeven. En lijkt het mij logisch dat er iets gaande is daar.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 01:54:40 #44
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_127933378
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:44 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje (nog) niet bekeken. Ik kan wel begrijpen dat ouders zo heftig reageren; het is ook een heftige ontdekking.
Heb ik al aangegeven dat ik het snap. Maar een verstandige ouder blijft rustig en voegt niet toe aan de angst en terreur.

quote:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb geen idee of daar onderzoeken naar zijn gedaan trouwens.
Naar het psychologie-effect? Ja.
https://en.wikipedia.org/wiki/False_memory_syndrome

quote:
Nou lijkt mij dat iedereen seksueel misbruik sowieso anders ervaart maar durf ik wel te denken dat seksueel misbruik erg schadelijk is voor de meeste personen.
Daar heb ik het niet over. Het geen ik zeg is dat daar bovenop het geheel behandelen als het allemaal verschrikkelijk is toe voegt aan het trauma.

quote:
Ik snap wat je wil zeggen, hoor. Maar ik denk dat seksueel misbruik sowieso al verschrikkelijk is en dat de reacties van de omgeving niet meespelen in het verwerken en ervaren van seksueel misbruik.
Zeker wel. Emotionele reacties van ouders worden met een diepe groef weggeschreven naar het geheugen van kinderen.

quote:
Ja hoor, ben ik het mee eens. Toch vind ik het zeer bijzonder dat meerdere kinderen het aangeven. En lijkt het mij logisch dat er iets gaande is daar.
In dit geval hoogstwaarschijnlijk wel omdat die kinderen te jong zijn om dit soort zieke dingen te verzinnen. Vaak genoeg zie je wel op middelbare scholen dat geruchten en verzinselen soms uit de hand kunnen lopen.
pi_127933429
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Heb ik al aangegeven dat ik het snap. Maar een verstandige ouder blijft rustig en voegt niet toe aan de angst en terreur.

[..]

Naar het psychologie-effect? Ja.
https://en.wikipedia.org/wiki/False_memory_syndrome

[..]

Daar heb ik het niet over. Het geen ik zeg is dat daar bovenop het geheel behandelen als het allemaal verschrikkelijk is toe voegt aan het trauma.

[..]

Zeker wel. Emotionele reacties van ouders worden met een diepe groef weggeschreven naar het geheugen van kinderen.

[..]

In dit geval hoogstwaarschijnlijk wel omdat die kinderen te jong zijn om dit soort zieke dingen te verzinnen. Vaak genoeg zie je wel op middelbare scholen dat geruchten en verzinselen soms uit de hand kunnen lopen.
Hoe kan je rustig reageren in zo'n situatie. Zijn maar weinig mensen die da kunnen denk ik.

Oke snap ik. Begreep ik het toch verkeerd.:D

Nou.. Eng idee en ernstig, ik hoop dat de waarheid naar boven komt.
pi_127933440
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:59 schreef 729Sinistra het volgende:

..]

Dus als je kinderen worden betast op plaatsen waar het niet kan dan moeten ze maar rustig blijven mr mafkees?
En mochten ze dan toch boos worden dan is het vrij normaal om alle moslims over een kam te scheren?
En als het andersom gebeurt dat roomblanke mensen die bekend staan om voetbalgeweld bijvoorbeeld dan is het wel normaal om die mensen individueel te benaderen toch?

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 18-06-2013 12:20:29 ]
pi_127933446
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:59 schreef 729Sinistra het volgende:

[..]

Als ik de krant moet geloven bestaat de hele kerk uit kindermisbruikers, is iedere manager een grijpgrage geldwolf, zijn alle mensen die van een uitkering leven langharig en liefhebber van Schültenbrau, heeft iedere Amerikaan een wapen op zak en staat bij begrafenissen met opruiende spanborden en is iedere moslim een terrorist. Je zou de krant eens wat minder en je bijbel wat vaker moeten lezen. Die christelijke deugden zitten er nog niet zo in kennelijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 18-06-2013 12:20:42 ]
pi_127933498
Wat een kuttopic.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 02:14:13 #49
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_127933511
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:02 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

Hoe kan je rustig reageren in zo'n situatie. Zijn maar weinig mensen die da kunnen denk ik.
Toen dat gebeuren met die Robert M aan de hand was waren de reacties een stuk bekoelder en rustiger hoewel die zaak de eerste dag er al veel ernstiger uit zag dan deze. Ouders die gewoon rustig voor de camera zeiden: "ben blij dat ik mijn kind weer heb, nu gaan we naar huis"

Nogal contrast in vergelijking met deze mensen die duidelijk proberen nog wat extra's voor elkaar te krijgen door onnodig te schreeuwen en te tieren en te huilen.
pi_127933520
Gadverdamme, filmpje gezien. De juf deed spelletjes met de kinderen en meerdere kinderen beweren dat. Een kind beweert ook handen om zijn nek te hebben gehad (en daar is ook een kras van te zien).

Ik geloof niet dat kleine kinderen zoiets massa verzinnen en ik begrijp ook de woede van de ouders dat de school op dit moment nog achter de juf staat na zulke openbaringen. Want je gaat mij niet vertellen dat kleine kinderen massaal dit soort dingen verzinnen en massaal seksueel afwijkend gedrag vertonen.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 02:17:55 #51
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_127933527
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:16 schreef Cerbiatto het volgende:
Want je gaat mij niet vertellen dat kleine kinderen massaal dit soort dingen verzinnen en massaal seksueel afwijkend gedrag vertonen.
Niemand hier zegt dat?
pi_127933542
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Niemand hier zegt dat?
Ik zeg niet dat iemand dat hier zegt. Ik geef aan dat ik het daarom begrijp dat sommige ouders kwaad zijn op de school en zo boos reageren (namelijk: nog achter de juf staan) terwijl zulke ernstige zaken naar boven komen.
pi_127933585
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:13 schreef 729Sinistra het volgende:

[..]

Ten eerste is er geen bewijs.

Ten tweede is het een bewijs van barbaars gedrag om meteen de schooldirectie te geen bedreigen.
Het gezegde waar rook is is vuur is jou niet bekend?
En het feit dat meerdere kinderen hebben geklaagd over misbruik is geen aanleiding volgens jou terwijl er tastbaar bewijs is volgens een van die moeders die constateerde dat haar kind met schrammen en striemen in de hals naar huis was gekomen?
quote:
Dat jij dit normaal vindt verbaasd me overigens niet gezien je gebruik van hufterige scheldwoorden en het voortdurend op de man spelen.
Ach gut toch, kun je er niet tegen dat ik je een mafkees noem ook al heb ik op jou verzoek mijnheer er aan toegevoegd? Overigens doe ik het geheel op de man en beticht ik niet jou ras of geloofsovertuiging van generaliseren en ronduit discriminerend gedrag.
Je lijkt wel een moslim met die lange tenen van je. :')
quote:
Over je afkeer van Joden zal ik het maar niet hebben denk ik...
Here we go again. :')
Je wou toch bewijs dat er criminele of haatzaaiende Joden waren? En nu presenteer ik je dat bewijs en word ik wederom beschuldigd van Jodenhaat.
pi_127933596
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:29 schreef PKRChamp het volgende:
haatzaaiende Joden waren?
Hij is zelf een haatzaaiende Jood. De haat heeft hier alleen geen islamitisch maar Joods karretje waar het voor gespannen wordt.
pi_127933685
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:55 schreef 729Sinistra het volgende:
Grote onzin natuurlijk. De Hoge priesters hadden namelijk niets te zeggen. Op bevel van de Romeinen ging ie aan het kruis. Niet voor niets was de bijnaam van Jezus, yeshua de Jodenkoning.....
Pardon?

Je valt nu wel erg hard door de mand met jou zogenaamd christelijk geloof.

quote:
The Crowd Chooses Barabbas

15Now at that feast the governor was wont to release to the people a prisoner, whom they would. 16And they had then a notable prisoner, called Barabbas. 17Therefore when they were gathered together, Pilate said to them, Whom will you that I release to you? Barabbas, or Jesus which is called Christ? 18For he knew that for envy they had delivered him. 19When he was set down on the judgment seat, his wife sent to him, saying, Have you nothing to do with that just man: for I have suffered many things this day in a dream because of him. 20But the chief priests and elders persuaded the multitude that they should ask Barabbas, and destroy Jesus. 21The governor answered and said to them, Whether of the two will you that I release to you? They said, Barabbas. 22Pilate said to them, What shall I do then with Jesus which is called Christ? They all say to him, Let him be crucified. 23And the governor said, Why, what evil has he done? But they cried out the more, saying, Let him be crucified.
quote:
Pilate Washes his Hands

24When Pilate saw that he could prevail nothing, but that rather a tumult was made, he took water, and washed his hands before the multitude, saying, I am innocent of the blood of this just person: see you to it. 25Then answered all the people, and said, His blood be on us, and on our children. 26Then released he Barabbas to them: and when he had scourged Jesus, he delivered him to be crucified.
Nog even en je gaat vertellen dat de Joden juist een poging hadden gedaan om hem te redden.
Het verhaal is dat de Joden en dan heb ik het over de beheerders van de tempel de mensen deden op lichten en toen is Jezus voor de eerste en enige keer gewelddadig geworden door de geldwisselaars de tempel uit te gooien.
Tot groot genoegen van het volk en tot groot ongenoegen van de geestelijken die hun machtspositie waren kwijt geraakt. Hun reactie was dus om Jezus te betichten van zaken waar hij zich zelf niet schuldig aan heeft gemaakt en op grond van dat is Jezus dus veroordeeld tot het kruis.
Pilates begreep er maar weinig van maar omdat hij als gouverneur verantwoordelijkheid had om de rust te bewaken waste hij zijn handen in onschuld.

Voor een christelijk persoon ben je aardig slecht op de hoogte als je de romeinen beticht van kruisiging van Jezus.

Deze Joden verheerlijken deze gebeurtenis nog even doormiddel van het lastigvallen van christelijke toeristen.
pi_127933760
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 02:58 schreef 729Sinistra het volgende:
Ik lees geen Roomse vervalsingen. Het Oude Testament spreekt duidelijk dat het Volk van Israël en de Joden uitverkoren zijn en het quasi onjuist is dat de Joden Jezus Christus, zoon van de God van Isaac, Abraham en Jacob hebben vermoord. Nogmaals Pontius Pilatus was de enige die daar over ging.
Het oude testament stelt ook duidelijk dat oplichting en rente verboden is, vooral als het gaat om arme mensen. Maar de Joodse geestelijken in de tempel of te wel de geldwisselaars maakten zich schuldig aan dit gedrag. Dus toen Jezus daar tegen ageerde en dus de regels van het oude testament uitvoerde is hij juist verketterd en verraden door het zelfde volk die dus de tempel beheerden en juist aanhangers waren van dat testament. Pilates was inderdaad de enige die daar over ging maar het tumult van de geestelijken die een grote macht hadden in het oude Judea stuurden aan op zijn kruisiging waarop Pilatus zijn handen waste in onschuld.
Met andere woorden Pilatus nam een politiek beslissing om de gemoederen te sussen zodat er geen opstanden en rellen kwamen in het uitgestrekte romeinse rijk.
quote:
De Here heeft het Volk lief en dat bewijst oa deze tekst:

Ik zeg dit niet alsof het Woord van God vervallen is, want niet allen die uit Israël voortgekomen zijn, zijn Israël. Ook niet omdat zij Abrahams nageslacht zijn, zijn zij allen kinderen. Maar: Alleen dat van Izak zal uw nageslacht genoemd worden. Dat is: niet de kinderen van het vlees zijn kinderen van God, maar de kinderen van de belofte worden als nageslacht gerekend. (Romeinen 9:6-8)
Dat Joden het uitverkoren volk zijn staat er inderdaad in maar dat betekent niet dat ze bij voorbaat onschuldig zijn. Dat bewijst het verhaal van de geldwisselaars maar al te goed.
Overigens als je met dit stukje tekst bedoeld dat Jezus geen profeet was dan snap ik niet waarom je verteld dat je christelijk bent.
quote:
Het feit ook dat je steeds maar filmpjes posts van incidenten met Israëlische kolonisten of een kleine minderheid van ultra-orthodoxe chassidims(vaak trouwens nog eens aanhanger van de pro-palestijnse beweging Naturei Karta) bewijst duidelijk dat je op zijn minst een zeer ernstige vorm van antipathie hebt tegen het Volk Van Israël, het Volk van de God van Isaac, Abraham en Jacob.
Ik post slechts bewijs dat Joden zelf geloven dat Christus is gestorven door hun hand. Dus als de bijbel het verteld en de Joden zelf zelfs de orthodoxe joden die zelfs geloven dat hij een valse profeet was, waarom wil je dat dan niet accepteren en probeer je goedkoop te scoren door mij te betichten van Jodenhaat?
pi_127933785
Gaat wel ver offtopic.

Het snijden in gezonde geslachtsorganen van kinderen is kindermisbruik dat wel even verder gaat dan welke "intimidatie" ook.

Zowel de joden als de moslims blijven vechten die achterlijke gebruiken te mogen voortzetten.

Dubieuze selectieve verontwaardiging dus, van zowel de huilende moeders uit de OP als die Israel-vriend hierboven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_127933790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 03:22 schreef 729Sinistra het volgende:
Rente was wel toegestaan bij mensen die niet tot je familiekring behoorden.

gij zult van uw broeder geen rente nemen; …..van den buitenlander moogt gij rente nemen.” (Deuteronomium 23:19-20). Pilatus nam een beslissing om zijn eigen Rijk veilig te stellen. Het soort van blufpoker dat hij speelde kwam duidelijk tot uiting met de vraag wie vrij te laten "Jezus of Barabas''? Hij wist dat de Hoge priesters voor Jezus zouden kiezen maar liet hen in de waan dat er een keuze was. Zo kon hij nadien de schuld op de Hoge Priesters steken en zijn handen wassen in onschuld. Hij en hij alleen heeft het bevel gegeven voor de dood van de zoon van de God van Isaac, Abraham en Jacob.
En wat voor reden had Pilatus dan om Jezus te laten kruisigen aangezien Pilatus duidelijk stelt dat deze man geen misdaad heeft begaan?
Waarom drongen de priesters er zo op aan bij Pilatus om Jezus te kruisigen terwijl hij letterlijk onschuldig was?
pi_127933803
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 03:28 schreef El_Matador het volgende:
Gaat wel ver offtopic.

Het snijden in gezonde geslachtsorganen van kinderen is kindermisbruik dat wel even verder gaat dan welke "intimidatie" ook.

Zowel de joden als de moslims blijven vechten die achterlijke gebruiken te mogen voortzetten.

Dubieuze selectieve verontwaardiging dus, van zowel de huilende moeders uit de OP als die Israel-vriend hierboven.
Je vergelijkt besnijdenis met het onzedelijk betasten van kinderen?
Je kan besnijdenis wel zien als een vorm van kindermishandeling maar vanwege het geloof en het relatief onschuldig karakter vind ik wel dat er uitzonderingen gemaakt kunnen worden.
pi_127933812
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 03:44 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik vergelijk de ophef over het een (als het waar is, is die ophef terecht, maar dat moeten we maar afwachten van deze schreeuwende pinguins) met het pleiten voor het voortbestaan van de andere mishandeling.

Zie jij de hypocrisie niet in?

quote:
Je kan besnijdenis wel zien als een vorm van kindermishandeling maar vanwege het geloof en het relatief onschuldig karakter vind ik wel dat er uitzonderingen gemaakt kunnen worden.
Vanwege het geloof? Dus als je gelooft dat je dochter elke zaterdagavond kapodt moet scheuren, dan is het prima? Het is immers "vanwege het geloof"? Wat is dat voor achterlijks? Het is blijvende mishandeling van gezonde kinderen, het is walgelijk.

Relatief onschuldig? Een onschuldig kind voor het leven tekenen vind jij "onschuldig"? Belachelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_127933836
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 03:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vergelijk de ophef over het een (als het waar is, is die ophef terecht, maar dat moeten we maar afwachten van deze schreeuwende pinguins) met het pleiten voor het voortbestaan van de andere mishandeling.

Zie jij de hypocrisie niet in?
Ik snap jou punt wel maar ik zie besnijdenis niet dusdanig als mishandeling hoewel je het natuurlijk wel zo zou kunnen noemen. Feit is dat besneden penissen makkelijker schoon te houden zijn bijvoorbeeld.
quote:
[..]

Vanwege het geloof? Dus als je gelooft dat je dochter elke zaterdagavond kapodt moet scheuren, dan is het prima? Het is immers "vanwege het geloof"? Wat is dat voor achterlijks? Het is blijvende mishandeling van gezonde kinderen, het is walgelijk.
Er zijn natuurlijk grenzen aan wat redelijk is en wat niet. Als het geloof stelt dat dieven de hand af gehakt moeten worden gaat dat natuurlijk veel te ver. En daarom hebben veel moslim landen die regels niet overgenomen al stelt de Sharia dat natuurlijk wel. Een besnijdenis is een relatief onschuldige ingreep waar de kinderen nauwelijks tot geen last van hebben.
quote:
Relatief onschuldig? Een onschuldig kind voor het leven tekenen vind jij "onschuldig"? Belachelijk.
Genoeg mensen die gaatjes laten prikken in de oren van een baby. Ook dat is een vorm van verminking en er zijn maar weinig mensen die dan kindermishandeling roepen.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 04:12:46 #62
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_127933843
wtf
AFCA!
pi_127934026
Goed topic
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:04:20 #64
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_127934518
Voorbarige conclusies van al die ouders: onschuldig tot het tegendeel bewezen is, die vrouw op het einde heeft het bij het goede eind. Eerst onderzoek, dan veroordelen. Om te zien hoe het leven van mensen wordt verziekt door een onschuldige leugen raad ik jullie aan Jagten te kijken. Het zal jou maar overkomen.....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:10:00 #65
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_127934570
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 01:41 schreef 729Sinistra het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit orthodoxe Joden vrouwen zien aanranden.
Ik heb nog nooit gehoord dat orthodoxe Joden spreken over ''vieze kankerNederlanders'' .
Ik heb nog nooit gehoord dat orthodoxe Joden tram en overheidspersoneel in elkaar slaan omdat ze hun keppeltje moeten afzetten.
Ik heb nog nooit gehoord dat orthodoxe Joden homo,s in elkaar slaan.
Ik heb nog nooit gehoord dat orthodoxe Joden oververtegenwoordigd zijn in de misdaadstatistieken.

U wel, dan hoor ik het nu graag van je.....

PS: Ben overigens geen orthodoxe Jood maar wel een Christen met gereformeerde roots...
Je suggereert hier dat Joden beter zijn dan Islamieten..... hoe ziek is dat? Ben je WO2 vergeten ofzo?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:12:07 #66
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_127934591
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 03:44 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat bepaalt dat kind zelf wel! Je blijft van mijn pielemans af MAFKEEES!!! >?E$@?!$!?@!
pi_127934955
Het is echt ongelooflijk wat een hypocrieten er rondlopen op fok! Het gaat hier om kinderen die mogelijk misbruikt werden. Waarom verwachten jullie dat de ouders rustig moeten blijven en niet in paniek mogen raken. Hoe reageren Nederlandse ouders? Jullie zien een boze en ongeruste moeder schreeuwen en maken er gelijk een lynchmob van.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:56:45 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127935203
dit topic :'), brengt het beste oerinstinct boven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 18 juni 2013 @ 10:23:32 #69
370655 Miousana
Starship Ranger
pi_127937126
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:56 schreef Re het volgende:
Dit. Niet te geloven. Ik dacht toch echt dat het over kinderen ging die thuis kwamen met vreemde verhalen. En niet islam vs jodendom. Of islam vs de rest van de wereld.
“The world always looks a little bit brighter from the top of a lap.”
pi_127938235
Hmm, of dit misbruik effectief is voorgevallen laat ik voorlopig even buiten beschouwing.
Wat ik echter met grote zekerheid weet is dat de reactie van deze mensen absoluut onverantwoord was.
Deze acties vonden plaats terwijl de kinderen de school verlieten, er werd met stenen gegooid, er zijn ramen gesneuveld, er werd agressief gedrag vertoond, verschillende van de kinderen zijn zelfs gewond geraakt.
Deze kinderen kunnen het gedrag van de ouders niet plaatsen en voelen zich bedreigd.
Ik vindt het in geen geval verantwoord om enkele honderden schoolkinderen te confronteren met dit soort geweld.
Hun woede is begrijpelijk maar de actie zeer ondoordacht en eigenlijk ronduit schandalig.
Als ze toch zo inzitten met hun kinderen, denk ik dat ze er mss even bij hadden moeten stilstaan welke impact hun acties hebben op de kinderen, ik weet persoonlijk dat het filmpje dat hier werd gepost nog erg gematigde beelden gaf van de effectieve voorvallen.
Groepen ouders bestormden de school om de boel kort en klein te slaan, er werd naar andere ouders gedreigd dat indien ze morgen hun kind naar school durfden sturen ze hen gingen kapot maken, er wordt niet enkel gedrijgt naar de betrokken leerkracht, maar eveneens naar de directie die nochthans de nodige stappen hadden genomen, ook andere leerkrachten die hier niets mee te maken hebben worden onder vuur genomen, ... .
Dit lijkt op een lynchpartij die thuishoort in de far west, en niet in een moderne maatschappij.
pi_127938331
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 08:56 schreef Re het volgende:
Die mensen in het filmpje uit de op :') komen regelrecht uit de oertijd. Dom en achterlijk kutvolk.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:07:24 #72
3542 Gia
User under construction
pi_127938402
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:55 schreef Loverrrr het volgende:
ben ik een van de enigen die de reacties van de ouders heel goed begrijpt? Kom op zeg als je kind met zulke verhalen thuiskomt dan wordt je toch ook gek, agressief en woest. Sinds wanneer is dit moslim-gerelateerd? Overigens ben ik heilig ervan overtuigd dat als het autochtone ouders waren er zoveel meer begrijp zou zijn en de reacties zouden meer in de trant zijn van: ophangen, afvoeren, afschieten die leerkracht. hypocrisie ten top dus.
Ik begrijp de woede, maar niet de over the top reacties.

We hebben deze beelden niet gezien bij 't hofnarretje, hoewel die ouders ook woedend waren.
Een beetje normaal en rationeel reageren is, schijnbaar, iets wat niet in de marokkaanse, turkse, islamitische?, cultuur voorkomt.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:25:38 #73
11682 Moonah
Jolie femme
pi_127939179
Ik weet zeker als er op de dorpsschool waar ik werk zoiets gesuggereerd zou worden dat de (98% autochtone) ouders net zo hysterisch zouden reageren.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_127939242
Dit komt onder Nederlanders inderdaad nooit voor.

Bedreigingen naar (vermeende) pedofielen ook niet.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:30:03 #75
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_127939387
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef Peunage het volgende:

Niemand zegt dat.

Of dacht je. Laat ik eens een domme opmerking posten op fok. In welk geval: respect.
pi_127939420
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Niemand zegt dat.
Dat werd wel degelijk beweerd.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:31:47 #77
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_127939465
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Quote dat stukje eens voor de gein?
pi_127939466
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Linkje graag, dit soort beweringen zien we graag onderbouwd worden. En als je het echt aanstootgevend vind mag je het ook nog eens in Feedback posten, met link uiteraard.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 11:32:14 ]
pi_127939495
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef Peunage het volgende:

Jammer man deze smerige hond had hij direct moeten afmaken!

Applaus voor onze held Herman
pi_127939781
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Niemand zegt dat.

Of dacht je. Laat ik eens een domme opmerking posten op fok. In welk geval: respect.
Niemand heeft dat letterlijk zo gezegd. Maar als iemand zegt "dit is weer typisch moselims buh buh buh buh", wat bedoelt diegene dan precies? Hij heeft het in ieder geval niet over hoe bedaard Spanjaarden wel niet reageren.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:55:40 #81
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_127940352
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:41 schreef Peunage het volgende:

[..]

Niemand heeft dat letterlijk zo gezegd. Maar als iemand zegt "dit is weer typisch moselims buh buh buh buh", wat bedoelt diegene dan precies? Hij heeft het in ieder geval niet over hoe bedaard Spanjaarden wel niet reageren.
Ik denk dat het constructiever is in een discussie om in te gaan op de dingen die 1 persoon echt zegt, niet "het algemene gevoel die een groep posters lijkt uit te dragen". Naast het feit dat niemand zich door jouw post voelt aangesproken is het gevaar groter dat je je laat leiden door stropoppen van eerdere discussies en dus over de nuance leest die sommige mensen in de discussie willen brengen.

Niet dat dit thread per se een pareltje is maar... geef elke discussie in ieder geval een nader oog ipv alles over 1 kam te scheren.
pi_127940750
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Quote dat stukje eens voor de gein?
My bad. Dat is helemaal niet gezegd.
pi_127941016
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat het constructiever is in een discussie om in te gaan op de dingen die 1 persoon echt zegt, niet "het algemene gevoel die een groep posters lijkt uit te dragen". Naast het feit dat niemand zich door jouw post voelt aangesproken is het gevaar groter dat je je laat leiden door stropoppen van eerdere discussies en dus over de nuance leest die sommige mensen in de discussie willen brengen.
Ik zit nog te zoeken naar die nuance in deze discussie. Maar mijn post wijkt niet heel erg af van het algemene niveau in dit topic.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:13:25 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127941055
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die mensen in het filmpje uit de op :') komen regelrecht uit de oertijd. Dom en achterlijk kutvolk.
dan hebben ze toch een mooie tijdmachinetechniek die wij nog niet bezitten... :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:17:54 #85
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_127941224
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik zit nog te zoeken naar die nuance in deze discussie. Maar mijn post wijkt niet heel erg af van het algemene niveau in dit topic.
Het lijkt mij een nobel streven om er in ieder geval voor te zorgen dat je bijdragen beter zijn dan het algemene niveau door mensen die volgens jou domme dingen posten aan te pakken op de dingen die ze echt zeggen, toch? De reden dat ik op jou in ga is omdat ik meer hoop heb op sommige mensen dan anderen om iets zinnigs te gaan posten in chaostopics.
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 12:23:22 #86
8781 crew  Frutsel
pi_127941440
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:13 schreef Re het volgende:

[..]

dan hebben ze toch een mooie tijdmachinetechniek die wij nog niet bezitten... :)
Jawel, misschien dat dit topic in de toekomst nog eens een kans krijgt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')