quote:Op zondag 2 juni 2013 10:07 schreef DJMomo het volgende:
Hihi. Die quote.
Hier vanmorgen een digitale test gedaan. Zwanger 2-3 weken stond er. Vandaag 5w terug edlm. Klopt dus wel met mijn wat latere eisprong.
quote:Op zondag 2 juni 2013 10:07 schreef Dyre het volgende:
Dit is ook wel apart trouwens:
Koppels die zwanger proberen worden krijgen een tip mee: wilde, spannende en hevige seks (...), want bij de bevruchting gaat het niet zozeer om een perfecte planning en lichaamshouding, maar meer om de hevigheid van de seks en het daarbij horende orgasme. Seks waarbij beiden partijen aan hun trekken komen, is van belang. De zaadcellen zijn in dat geval afkomstig uit een diepere reserve, waardoor ze kwaliteitsvoller zijn.
Wild, spannend en hevig
Vind seks die moet nou niet bijzonder spannendquote:Op zondag 2 juni 2013 11:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gelukkig is spannende wilde seks ook mogelijk als je niet bovenop mag...
Yep, vorige maand waren ze enorm pijnlijk en nu ook weer...quote:Op zondag 2 juni 2013 14:24 schreef Kimpossible het volgende:
Hebben jullie trouwens ook last van gevoelige borsten vlak na de vruchtbare periode? T'is hier maar een beurse bedoeling op het moment..
Logisch toch? Kan ie 2 opeten.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:22 schreef DJMomo het volgende:
Oh. Ik heel keurig carpaccio afslaan. Brult vent: NIET! Lekker.
Hier ook idd voor de tweede maand op een rij.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Yep, vorige maand waren ze enorm pijnlijk en nu ook weer...
Ik ben echt wezen douchen hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 14:50 schreef DJMomo het volgende:
Lijkt me heel naar GM! Ik was al in de stress toen ik met behoorlijke buikpijn (vermoeden blinde darm, maar konden ze niet vinden dus zochten verder) een echo kreeg en men iets onregelmatigs op mijn eierstok zag. Gyn kon dat daarna overigens niet vinden.
Oef, had net felle steek. Gelukkig weer weggeëbd. Vrees dit keer wel voor kots partijen. Niets smaakt. Vooral koffie en thee zijnen rest vd dag regelmatig zo'n onbestemd gevoel. En alles en iedereen stinkt.
SPOILER: goedkope testen op ebayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:11 schreef Pvoesss het volgende:
Jeetje Gm heel erg spannend.
(Waarom dan eigenlijk niet een echo en tegelijk kijken of het misschien toch mis is in je baarmoeder?)als de uitslag neg terug komt, kan ik bellen en krijg ik gelijk een nieuwe verwijzing voor de gyn..SPOILER: goedkope testen op ebayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Gracias, dat ik daar nou niet zelf op komquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:46 schreef DJMomo het volgende:
Moet je even aanzetten in je instellingen ofzo.
Je zit toch pas op 2dpo? Dan is er meestal nog niets te merkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:37 schreef Kimpossible het volgende:
Hier onveranderd - gewoon afwachten. Hoezeer ik ook hoop op veranderingen in m'n lijf die duiden op een mogelijke zwangerschap, gebeurt er niks. Alleen zere tetten, haha.
Ik bestel ze op eBay bij verkoper 'klackstar', die heeft hele fijne met duidelijk resultaat. Ze verstuurt vanuit de UK, dus je hebt het in 3-4 dagen binnen. Ik heb ze ook van sensitest gebruikt, die vond ik ook erg fijn. Ben benieuwd of je er een beetje mee uit de voeten kuntquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:39 schreef Dyre het volgende:
Thanks gm! Zelfde geldt voor jou![]()
Ik heb inmiddels maar op sensitest.nl besteld. Mocht ik echt grootverbruiker van die dingen worden kan ik altijd nog op e-Bay bestellen. Met de code 'warmer' krijg je trouwens 10% korting.
Als je toch al geen alcohol drinkt, waarom zou je je dan versprekenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:05 schreef Risu het volgende:
Ik mag weer op het wachtbankje. 17 juni testen, 12e ben ik jarig, zou dat te vroeg zijn? Denk het wel. Mocht ie positief zij. De 17e, dan moet ik het snel melden bij mijn ouders, want de 21e zie ik de halve familie op een feest van een neef die gaat trouwen. Wel lullig als ik of M ons verspreken ofzo. Ze zien het namelijk al van verre aankomen bij ons. Ach ja, alcohol dronk ik toch al nooit, dus daaraan kan je het sowieso niet zien. En misschien is ie toch wel negatief. Ik zie wel.
gehehequote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:41 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Als je toch al geen alcohol drinkt, waarom zou je je dan verspreken.
Volgens m'n app wel, maar volgens m'n lijf (eisprong doet zeer) zou ik op dag 6 zitten nuquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:37 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Je zit toch pas op 2dpo? Dan is er meestal nog niets te merken.
Heb je een LF van 18 dagen? Of ben je nog aan het ontpillen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:07 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Volgens m'n app wel, maar volgens m'n lijf (eisprong doet zeer) zou ik op dag 6 zitten numaarrr das misschien nog steeds wat vroeg om er iets van te verwachten, haha
Mijn cyclus varieert aardig, zo tussen de 29 en 37 dagen. M'n app gaat uit van een gemiddelde maar zit er daardoor 9 Vd 10 keer naast.. Qua NOD/testmoment houd ik wel het gemiddelde aan, maar verder is het 'voelen' en gissen. Pil slik ik al 4 jaar niet meer, omdat ik daar heel naar van werd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:17 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Heb je een LF van 18 dagen? Of ben je nog aan het ontpillen?
Ik zou zelf in eerste instantie gewoon uitgaan van een LF van 14 dagen, omdat de lengte van de LF niet zo heel erg schijnt te variëren bij vrouwen correct me if I'm wrong. Dus als nod zou ik dan 14 dagen na je eisprong tellen (of achteraf je ei rekenen op 14 dagen voor je menstruatie).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:47 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Mijn cyclus varieert aardig, zo tussen de 29 en 37 dagen. M'n app gaat uit van een gemiddelde maar zit er daardoor 9 Vd 10 keer naast.. Qua NOD/testmoment houd ik wel het gemiddelde aan, maar verder is het 'voelen' en gissen. Pil slik ik al 4 jaar niet meer, omdat ik daar heel naar van werd.
Mensen maken de laatste tijd steeds meer opmerkingen over ons en kinderen. Niet over ons alleen hoor, meer stellen in de fam hebben er 'last' van. Maar dan moet je dus wel opletten wat je zegt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:41 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Als je toch al geen alcohol drinkt, waarom zou je je dan verspreken.
Oh zo. Sja, mensen zijn nieuwsgierig... Irritant he.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:33 schreef Risu het volgende:
[..]
Mensen maken de laatste tijd steeds meer opmerkingen over ons en kinderen. Niet over ons alleen hoor, meer stellen in de fam hebben er 'last' van. Maar dan moet je dus wel opletten wat je zegt.
Oh, dat is wel een goeie. Mochten ze erover beginnen, dan heb ik nu een antwoord. Sowieso wel een goeie, positieve test of niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:33 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Standaard antwoord is hier: als er wat te vertellen valt, dan hoor je dat vanzelf.
Ik heb heul veul ovulatietesten besteld destijds via EBay. Ik heb er ook nog een hoop over. Ik zal thuis even de houdbaarheidsdatum checken, misschien kunnen er anders wel wat jouw kant opquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:04 schreef Dyre het volgende:
Grijp die kans dit weekend, butterflower
Goed, na deze tegenslag dan toch verder: we zijn nu een half jaar bezig en blijkbaar gaat het niet zo gemakkelijk bij mij. Ik heb dus besloten om ovutesten te gaan gebruiken.
Ik heb hier wel eens gehoord over sensitest.nl, zijn er nog dames die daar bestellen?
En iemand postte hier pas nog een linkje naar e-Bay. Dat scheelt echt enorm in de prijs![]()
Hebben jullie vaste verkopers waar jullie de sticks bij halen? Hoe snel duurt het voordat je bestelling dan binnen is?
Ah, oh, ik lees nu pas verder.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:39 schreef Dyre het volgende:
Thanks gm! Zelfde geldt voor jou![]()
Ik heb inmiddels maar op sensitest.nl besteld. Mocht ik echt grootverbruiker van die dingen worden kan ik altijd nog op e-Bay bestellen. Met de code 'warmer' krijg je trouwens 10% korting.
Ik houd niet van omowitte testen, dus ik rek de termijn een beetje voor de rust haha. Ik word toch niet zwangerder of minder zwanger van die paar dagen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:16 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik zou zelf in eerste instantie gewoon uitgaan van een LF van 14 dagen, omdat de lengte van de LF niet zo heel erg schijnt te variëren bij vrouwen correct me if I'm wrong. Dus als nod zou ik dan 14 dagen na je eisprong tellen (of achteraf je ei rekenen op 14 dagen voor je menstruatie).
Dat laatste wat je zegt is trouwens heel herkenbaar, ik kon ook niet erg goed tegen de pil. Voor mij was dat ooit reden om te switchen naar de nuvaring, maar hoewel dat een stuk beter was, vond ik dat ook niet ideaal. Zonder toegevoegde hormonen doe ik het het beste (dus dat wordt nog een leuke discussie als er een baby is.
Ik las trouwens achteraf ergens dat er een verband lijkt te bestaan tussen nuvaring-gebruik en een verhoogde kans op een miskraam en ik heb dus een miskraam gehad. Uiteraard niets bewezen, maar wel veel ervaringen. Achteraf gezien vraag ik me ook af wat voor troep ik jarenlang vrijwillig in mijn lijf heb gestopt zonder precies te weten wat de gevolgen waren
.
Vandaag gelukkig flink bezig gehouden door t dochtertje van vrienden... Ik ga er toch vooral vanuit dat t negatief is... En dat mn groeiende en jeukende tieten en rugpijn enz een andere oorzaak hebben...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:25 schreef DJMomo het volgende:
Gm. Hoest onder je steen? Hoe laat kan je morgen bellen?
Ga je eigenlijk voor de eerste?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:22 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik houd niet van omowitte testen, dus ik rek de termijn een beetje voor de rust haha. Ik word toch niet zwangerder of minder zwanger van die paar dagen.
Ik ben ook echt geen fan van hormonale anti conceptie, het doet merkbaar negatieve dingen met mijn lijf. Hier komt het er niet meer in. Vind dat verband tussen de nuvaring en miskramen ook erg creepy :s. Wij houden het op condooms tot er een knip in kan bij vriendlief. Das denk ik het gezondste
Ja:) merkbaar onwennig? Haha.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk voor de eerste?
Theeleuter succes bij de tandarts.
Ach, alle pijn is tijdelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja:) merkbaar onwennig? Haha.
GM, toch altijd balen.. Succes bij de gyn.
TL, een wortelkanaalbehandeling? M'n nekharen gaan bij het idee alleen al overeind staan. Succes!
Nope. Nu was dit de behandeling na de antibiotica. Die was met verdoving vervelend. Nu geen zenuw meer, maar 1 kanaal was nog erg gevoelig. Nu wel er helemaal vanaf.quote:
Haha, gogo! ;-)quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb mn eisprong op dit moment! Mn linkerei gaat springen
Grapje of niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:19 schreef Dyre het volgende:
Dan moet je na de sex een beetje op je linkerzij gaan liggen![]()
Jammer Dyre, maar ik denk wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Hoe lang was deze ronde?quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:36 schreef Dyre het volgende:
Nou, vanochtend dan toch eindelijk ongesteld geworden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Nieuwe NOD: 12 juli (voor de zekerheid maar weer een laaaaaange cyclus)
Dat was hier dus ook zo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:47 schreef Kimpossible het volgende:
Aan de carpaccio dus vanavond. Ik vind het ook zoiets om voortdurend alles te laten staan als je enkel zwanger wilt worden.. Voor hetzelfde geld duurt het nog een jaar!
Bijna 40 dagen... (Valt achteraf gezien nog enigzins mee (heb hier erger gelezen ooit) maar het lijkt echt een eeuwigheid als aan het wachten bent. Vooral als je niet weet wanneer er nou eens een einde aan komt)quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:48 schreef Theeleuter het volgende:
Jammer Dyre, maar ik denk wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Hoe lang was deze ronde?
Nee, daar heb ik nog nooit bewust naar gevoeldquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:56 schreef Kimpossible het volgende:
Voelen jullie ook weleens aan de stand van jullie bmm? Ik doe dat wel, omdat ik daarmee ook kan checken of ik nog in m'n vruchtbare dagen zit (zacht, laag, open). Je schijnt er ook aan te kunnen voelen of je zwanger bent. Hij zou dan gesloten moeten zijn, niet te laag moeten liggen en halfhard. Daar is hier nu allemaal geen sprake van overigens
Klopt, zand. Ik ben in ieder geval blij dat alles weer op gang gekomen is en dat ik nu inderdaad duidelijkheid heb. Vanaf deze maand aan de slag met de ovutesten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:36 schreef zandsculptuur het volgende:
Duidelijkheid, Dyre. Is ook wat waard![]()
. Dit was de eerste ronde na je mk toch?
Klinkt toch wel spannend hoor zo!! Duimen!quote:Hier intussen 5dpo. Gisteren werd ik wakker met pijnlijke borsten en in de loop van de dag werd ik steeds misselijker, met als hoogtepunt dat ik gisteravond bijna moest overgeven. Ik eet ook ineens veel meer, dus wellicht is dat gerelateerd aan de misselijkheid. Vandaag zijn echter alle 'kwaaltjes' weer verdwenen als sneeuw voor de zon
.
Van de vorige keer kan ik me nog herinneren dat ik toen ook maar af en toe misselijk was (ik was er toen helemaal niet mee bezig, dus heb er veel minder op gelet) dus het zegt eigenlijk niet zoveel. Nouja, we merken het vanzelf.
Geen ervaringen mee, dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar welkom hier!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:34 schreef Fazzoletti het volgende:
*ontlurk*
Hallo allemaal, tijd om eens wat actiever te worden hierSept 2012 ben ik gestopt met de nuvaring omdat we graag zwanger willen worden.
M'n cyclus is nooit heel regelmatig geweest maar er is nu geen touw aan vast te knopen. (31-41-26-35-54-nu op dag 65 nog niets) Nu heb ik voor een afspraak gemaakt met de huisarts om een doorverwijzing te krijgen naar de gynaecoloog, heeft iemand hier ervaring mee?
Welkom!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:30 schreef Latilatidom het volgende:
Ook hier een nieuweling (tenminste in dit topic, niet op het gebied van wohts)...
Helemaal niet gek hoor. Zou ik ook hebben. Maar ik zou me er niet teveel op focussen, het kan ook toeval zijn. En niet misselijk betekent niet meteen niet zwanger.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef Kimpossible het volgende:
Dat snap ik. Ik ben ook nooit zo blij en content geweest met zo'n onbestemd rotgevoel in m'n maag. Hier ook nog misselijk. Is het heel achterlijk om te hopen dat ik morgen ook misselijk ben?
Hoewel nog altijd misselijk, denk ik ook aan toeval. Zeker gezien het feit dat m'n Bmm nog altijd openstaat en misselijkheid het enige is wat er in m'n lijf gebeurt. We zullen het wel zien!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:27 schreef Risu het volgende:
[..]
Helemaal niet gek hoor. Zou ik ook hebben. Maar ik zou me er niet teveel op focussen, het kan ook toeval zijn. En niet misselijk betekent niet meteen niet zwanger.
Maar ja, makkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk.
Het is echt maar 2 minuten tijd en je kan erdoor echt heel goed weten wanneer je vruchtbaar benquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:25 schreef Risu het volgende:
Ik wist dathelemaal niet, van die bmm. Ik denk alleen dat ik het checken nog even achterwege laat. Lijkt me zoveel gedoe ook.
Ik check het op het toilet of in de douche, vrijwel geen extra moeite. Ik vind het ook reuze interessantquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het is echt maar 2 minuten tijd en je kan erdoor echt heel goed weten wanneer je vruchtbaar ben
Heb je je temperatuur in een grafiekje of tabelletje oid? Met de temperatuurmethode kun je trouwens niet je eisprong voorspellen, je kunt enkel achteraf zien of er een eisprong is geweest. Als je temperatuur nog altijd laag is, heb je waarschijnlijk nog geen eisprong gehad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:25 schreef Risu het volgende:
Ik wist dathelemaal niet, van die bmm. Ik denk alleen dat ik het checken nog even achterwege laat. Lijkt me zoveel gedoe ook.
Ondertussen kan ik het temperaturen toch niet laten merk ik. Ja, dat ding ligt ook gewoon op mn nachtkastje en het is echt 5 seconden werk. Maar stom genoeg werd ik daardoor gisteren weer onzeker, dat mijn eisprong nog niet geweest was, en pas gisteren kwam. Voor de zekerheid gisteravond nog maar een legertje naar binnen gestuurd. Zo word ik wel gek van mezelf natuurlijk.
Maar wat moet ik nou denken van 2x een temp van 36,1 op 2 verschillende dagen terwijl het normaal 36,4 is. op zo'n moment misschien handig geweest als ik die bmm truuk kende.![]()
Wachten duurt lang.
Lol, dat hadden wij hier ook gezegd. Ik postte in maart ook nog van: liever niet uitgerekend zijn in december (feestdagen, vriend 13e, oma 27ste).. Maar ach, we zaten inmiddels in ronde 11 en waarom zou het dan nu ineens wel lukken..?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:36 schreef Risu het volgende:
Wel ben ik half bewust pas serieus begonnen na de december maand, want dan hebben we naast de feestdagen ook 3 verjaardagen in de directe familie. Vond ik wat lullig uitkomen. Maar daar hebben we nu voorlopig geen last van. Mocht deze raak zijn, is het eind februari, vind ik wel mooi, maart ook, of april, of mei
5mnd is wel iets anders dan 1 a 2 weken. Dan ben jij nog aan het herstellen van bevalling, zit je op ca 8 voedingen per dag, etc etc. Maar hey, doen waar je je goed bij voelt!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:19 schreef Latilatidom het volgende:
Voor verjaardagen enzo skip ik ook niet. Te laat gaat hier sowieso niet gebeuren ivm voorgeschiedenis en veel te vroeg is jammer dan voor de bruiloft. Dan liggen mijn prioriteiten sowieso ergens anders.
En als ik dan bv zou geven gaat het kindje gewoon mee (vorige bruiloft waren de nichtjes en neefjes, 3jr en 5 maanden er ook het grootste deel van de dag bij)
Fijn dat je je goed voelt!!En hormonster, ach leef je uitquote:Op zondag 9 juni 2013 20:43 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Goed! Hormoonmonstertje en lage bloeddruk, maar verder goed!
Allemaal snel volgen hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 09-06-2013 21:24:02 ]S. 2014
J. 2016
Hihi, herkenbaar. Ik heb al best een uitgebreide garderobe qua positiemodequote:Op zondag 9 juni 2013 20:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Viavia staat er vanaf deze week een kinderwagen in de kelder... Mijn absolute droomwagen, of heel duur of onvindbaar, kan ik nu gratis ophalen.. Die kon ik niet laten gaan
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef DJMomo het volgende:
Binnen een seconde al een tweede streep voor mvm. Weinig wachten dus
Nu nog 9 dagen stenen...
Oeh, over 9 dagen je echo??? Wat gaat dat snel zeg... spannend, ik duim voor jequote:Op maandag 10 juni 2013 20:18 schreef DJMomo het volgende:
Binnen een seconde al een tweede streep voor mvm. Weinig wachten dus
Nu nog 9 dagen stenen...
Neeeeej joh gekkie, Bijzonder is ie niet, tenminste voor anderen nietquote:Op maandag 10 juni 2013 20:36 schreef DJMomo het volgende:
Tnx! Allemaal volgen he?
Ggirl, jij dus ongesteld geworden?![]()
Nice karretje trouwens GM. Maarre is die heel bijzonder dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Even goor onder spoiler :Wat wilde je er van maken dan, koekjes of taart ofzo? Ik zou het weggooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een cake van bakken, vergroot de vruchtbaarheidquote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wat wilde je er van maken dan, koekjes of taart ofzo? Ik zou het weggooien
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wat wilde je er van maken dan, koekjes of taart ofzo? Ik zou het weggooien
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Een cake van bakken, vergroot de vruchtbaarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah zo.. nouja, wat jij belangrijk vindt, dat telt!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Neeeeej joh gekkie, Bijzonder is ie niet, tenminste voor anderen nietVoor mij wel, Ik heb deze wagen voor het eerst gezien als 13 jarig meisje en toen wist ik al dat als ik ooit kinderen zou krijgen ik zo'n wagen wilde, En dat is altijd zo gebleven, alleen zijn ze niet zo makkelijk meer te vinden, Het is een silvercross, En je kunt ze ws wel in het buitenland vinden, maar dan zijn ze onbetaalbaar! En hebben is hebben
*hand-over-hart-strijk-modus AAN*quote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef DJMomo het volgende:
Nee nee nee. Ik steen nog! Met toestemming van de WOHTS'ers!
Niet herkenbaar!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aah shit! Ik heb t gewoon doorgespoeld em dat terwijl ik deze week 3 taarten moet maken....![]()
Maar niet herkenbaar 5dpo?
Beloofd!! Scouts honour! *spuugt tussen vingers door.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
*hand-over-hart-strijk-modus AAN*
Vooruit dan maar, maar wanneer de echo over negen (!) dagen goed is, moet je wel moven![]()
En laat je mooie mvm-strepen eens zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef DJMomo het volgende:
Kijk, zo moet ie dames!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef DJMomo het volgende:
Kijk, zo moet ie dames!NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga alleen niet voor mvm plassen
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef Kimpossible het volgende:
Ik herken het ook niet echt GM. Niet in propvorm dan toch. Ik heb het weleens gehad vlak na vruchtbare dagen, maar dat kan ook komen door de actieve dagen die daarbij horen![]()
erger nog, de eerste 2 pogingen waren we niet op de juiste momenten bezig. Toen ik met de lengte van de cycli aan het rekenen ging, kwamen we daar dus achter. Dus eigenlijk is het ons in 1 keer geluktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha, dat helpt ook niet nee.. Maar dan is het de eerste keer wel vrij vlot gelukt dus, dat geeft de burger moed zullen we maar zeggen ;-)
Het dik gedrukte is zo herkenbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef Theeleuter het volgende:
Zo lang als ik me kan herinneren altijd al een cyclus van 5-6 weken.
Na ik van de pil was bij de eerste had ik een cyclus van 35 en 39 dagen gehad (3e poging was raak). Ik was daarvoor 10 jaar aan de pil en was dus direct weer op het oude ritme. Ergens fijn, maar elke poging is dus 6 weken verder en ik testte ook niet direct positief.
Overigens is dit de eerste poging, dus ik moet niet zeuren :p
Maar ergens wil ik gewoon mijn familie NU compleet hebben. Weten wie het zijn, door de babyjaren heen zijn, etc. Soms is ongeduldig zijn niet handig, haha
Nog niet doorgezet, maar aan de hand van bmm sluit ik een mini deze ronde uitquote:
Oh dat had ik dus gister en net weer. Vanavond meneer bij thuiskomst dan maar aan z'n haren naar boven slepenquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef zandsculptuur het volgende:
Draderig zoals eiwit uit een ei, is meestal een teken dat je op dat moment vruchtbaar bent.
Tweelingquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:25 schreef zandsculptuur het volgende:
Dank jullie wel.
Ik ben alleen heftig in de war door die 2-3 weken, want mijn nod is pas overmorgen.
Wat gaaf! En de opmerking van L0t kan best wel eens waar zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef zandsculptuur het volgende:
Deze test is van zojuist.
Mijn eerste overduidelijk positieve test had ik maandag, maar ik 'wist' het al langer, onder andere door extreme misselijkheid en gevoelige borsten.
We zullen het vanzelf wel zienquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:42 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wat gaaf! En de opmerking van L0t kan best wel eens waar zijnKennelijk heb je nu erg veel HCG gezien je klachten en de termijn op die digitale test!
Het is iets andersquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:12 schreef Dyre het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe je bij zo'n test ooit minder dan 2 weken zwanger kan testen eigenlijk. Want als je op de NOD test (of iets ervoor) ben je al zo'n beetje 2 weken zwanger. (en zit je officieel zelfs al in je 4e zwangerschapsweek) Toch?
Lekker omslachtig dus, geef dan gewoon de échte duur aan denk ik danquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is iets anders
Indicator geeft aan 1-2 = Je bent zwanger, de bevruchting vond 1-2 weken geleden plaats. (werkelijke zwangerschap:
3-4 weken)
Indicator geeft aan 2-3 = Je bent zwanger, de bevruchting vond 2-3 weken geleden plaats. (werkelijke zwangerschap:
4-5 weken)
Indicator geeft aan 3+ = Je bent zwanger, de bevruchting vond meer dan 3 weken geleden plaats. (werkelijke zwangerschap: Meer dan 5 weken)
Eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:22 schreef Dyre het volgende:
[..]
Lekker omslachtig dus, geef dan gewoon de échte duur aan denk ik dan
Ik las inderdaad ook al ergens dat de clearblue digital testen en soms naast zitten met hun indicatie. Ik vat het gewoon op als goed tekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:44 schreef WupWup het volgende:
Niet elke zwangerschap geeft ook dezelfde hoeveelheid hcg op hetzelfde moment, dus het is slechts een indicatie. Gefeliciteerd zand!
Ik hoop dat je snel mag volgenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:08 schreef Dyre het volgende:
Zand, wat fijn voor je!! Gefeliciteerd!!![]()
ik wil nou onderhand oohook![]()
Ja, enormquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:56 schreef Dyre het volgende:
![]()
Ik ben wel echt heel blij voor jou hoor
Ben je nog steeds misselijk?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:44 schreef WupWup het volgende:
Niet elke zwangerschap geeft ook dezelfde hoeveelheid hcg op hetzelfde moment, dus het is slechts een indicatie. Gefeliciteerd zand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |