Weer even een megabijleespost
quote:
Bijna 40 dagen... (Valt achteraf gezien nog enigzins mee (heb hier erger gelezen ooit) maar het lijkt echt een eeuwigheid als aan het wachten bent. Vooral als je niet weet wanneer er nou eens een einde aan komt)
quote:
Op donderdag 6 juni 2013 10:56 schreef Kimpossible het volgende:Voelen jullie ook weleens aan de stand van jullie bmm? Ik doe dat wel, omdat ik daarmee ook kan checken of ik nog in m'n vruchtbare dagen zit (zacht, laag, open). Je schijnt er ook aan te kunnen voelen of je zwanger bent. Hij zou dan gesloten moeten zijn, niet te laag moeten liggen en halfhard. Daar is hier nu allemaal geen sprake van overigens

Nee, daar heb ik nog nooit bewust naar gevoeld

Hoe doe je dat?

Ik bedoel, hoe weet ik nou of hij laag staat of hoog? En kan je echt het verschil tussen open en dicht voelen? Ik moet nog een hoop leren over mezelf
quote:
Klopt, zand. Ik ben in ieder geval blij dat alles weer op gang gekomen is en dat ik nu inderdaad duidelijkheid heb. Vanaf deze maand aan de slag met de ovutesten.
quote:
Hier intussen 5dpo. Gisteren werd ik wakker met pijnlijke borsten en in de loop van de dag werd ik steeds misselijker, met als hoogtepunt dat ik gisteravond bijna moest overgeven. Ik eet ook ineens veel meer, dus wellicht is dat gerelateerd aan de misselijkheid

. Vandaag zijn echter alle 'kwaaltjes' weer verdwenen als sneeuw voor de zon

.
Van de vorige keer kan ik me nog herinneren dat ik toen ook maar af en toe misselijk was (ik was er toen helemaal niet mee bezig, dus heb er veel minder op gelet) dus het zegt eigenlijk niet zoveel. Nouja, we merken het vanzelf

.
Klinkt toch wel spannend hoor zo!! Duimen!
quote:
Op donderdag 6 juni 2013 12:34 schreef Fazzoletti het volgende:*ontlurk*
Hallo allemaal, tijd om eens wat actiever te worden hier

Sept 2012 ben ik gestopt met de nuvaring omdat we graag zwanger willen worden.
M'n cyclus is nooit heel regelmatig geweest maar er is nu geen touw aan vast te knopen. (31-41-26-35-54-nu op dag 65 nog niets) Nu heb ik voor een afspraak gemaakt met de huisarts om een doorverwijzing te krijgen naar de gynaecoloog, heeft iemand hier ervaring mee?
Geen ervaringen mee, dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar welkom hier!
Die cyclussen, daar is inderdaad geen peil op te trekken... en wat een lange zitten erbij zeg. Op dag 65 nu

Ik vond mijn 40 dagen al lang...
quote:
Welkom!!
IMA, als je echt zonder eventuele zorgen over eet-, drankbeperkingen en misselijkheid lekker met z'n tweetjes op laatste vakantie wil én je hebt het geduld om 1 maand te wachten (heb ik inmiddels zelf niet meer

), dan is dat misschien wel een goede oplossing. En dan maak je inderdaad gewoon een vakantiebaby