quote:Op zondag 2 juni 2013 10:07 schreef DJMomo het volgende:
Hihi. Die quote.
Hier vanmorgen een digitale test gedaan. Zwanger 2-3 weken stond er. Vandaag 5w terug edlm. Klopt dus wel met mijn wat latere eisprong.
quote:Op zondag 2 juni 2013 10:07 schreef Dyre het volgende:
Dit is ook wel apart trouwens:
Koppels die zwanger proberen worden krijgen een tip mee: wilde, spannende en hevige seks (...), want bij de bevruchting gaat het niet zozeer om een perfecte planning en lichaamshouding, maar meer om de hevigheid van de seks en het daarbij horende orgasme. Seks waarbij beiden partijen aan hun trekken komen, is van belang. De zaadcellen zijn in dat geval afkomstig uit een diepere reserve, waardoor ze kwaliteitsvoller zijn.
Wild, spannend en hevig
Vind seks die moet nou niet bijzonder spannendquote:Op zondag 2 juni 2013 11:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gelukkig is spannende wilde seks ook mogelijk als je niet bovenop mag...
Yep, vorige maand waren ze enorm pijnlijk en nu ook weer...quote:Op zondag 2 juni 2013 14:24 schreef Kimpossible het volgende:
Hebben jullie trouwens ook last van gevoelige borsten vlak na de vruchtbare periode? T'is hier maar een beurse bedoeling op het moment..
Logisch toch? Kan ie 2 opeten.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:22 schreef DJMomo het volgende:
Oh. Ik heel keurig carpaccio afslaan. Brult vent: NIET! Lekker.
Hier ook idd voor de tweede maand op een rij.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Yep, vorige maand waren ze enorm pijnlijk en nu ook weer...
Ik ben echt wezen douchen hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 14:50 schreef DJMomo het volgende:
Lijkt me heel naar GM! Ik was al in de stress toen ik met behoorlijke buikpijn (vermoeden blinde darm, maar konden ze niet vinden dus zochten verder) een echo kreeg en men iets onregelmatigs op mijn eierstok zag. Gyn kon dat daarna overigens niet vinden.
Oef, had net felle steek. Gelukkig weer weggeëbd. Vrees dit keer wel voor kots partijen. Niets smaakt. Vooral koffie en thee zijnen rest vd dag regelmatig zo'n onbestemd gevoel. En alles en iedereen stinkt.
SPOILER: goedkope testen op ebayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:11 schreef Pvoesss het volgende:
Jeetje Gm heel erg spannend.
(Waarom dan eigenlijk niet een echo en tegelijk kijken of het misschien toch mis is in je baarmoeder?)als de uitslag neg terug komt, kan ik bellen en krijg ik gelijk een nieuwe verwijzing voor de gyn..SPOILER: goedkope testen op ebayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Gracias, dat ik daar nou niet zelf op komquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:46 schreef DJMomo het volgende:
Moet je even aanzetten in je instellingen ofzo.
Je zit toch pas op 2dpo? Dan is er meestal nog niets te merkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:37 schreef Kimpossible het volgende:
Hier onveranderd - gewoon afwachten. Hoezeer ik ook hoop op veranderingen in m'n lijf die duiden op een mogelijke zwangerschap, gebeurt er niks. Alleen zere tetten, haha.
Ik bestel ze op eBay bij verkoper 'klackstar', die heeft hele fijne met duidelijk resultaat. Ze verstuurt vanuit de UK, dus je hebt het in 3-4 dagen binnen. Ik heb ze ook van sensitest gebruikt, die vond ik ook erg fijn. Ben benieuwd of je er een beetje mee uit de voeten kuntquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:39 schreef Dyre het volgende:
Thanks gm! Zelfde geldt voor jou![]()
Ik heb inmiddels maar op sensitest.nl besteld. Mocht ik echt grootverbruiker van die dingen worden kan ik altijd nog op e-Bay bestellen. Met de code 'warmer' krijg je trouwens 10% korting.
Als je toch al geen alcohol drinkt, waarom zou je je dan versprekenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:05 schreef Risu het volgende:
Ik mag weer op het wachtbankje. 17 juni testen, 12e ben ik jarig, zou dat te vroeg zijn? Denk het wel. Mocht ie positief zij. De 17e, dan moet ik het snel melden bij mijn ouders, want de 21e zie ik de halve familie op een feest van een neef die gaat trouwen. Wel lullig als ik of M ons verspreken ofzo. Ze zien het namelijk al van verre aankomen bij ons. Ach ja, alcohol dronk ik toch al nooit, dus daaraan kan je het sowieso niet zien. En misschien is ie toch wel negatief. Ik zie wel.
gehehequote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:41 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Als je toch al geen alcohol drinkt, waarom zou je je dan verspreken.
Volgens m'n app wel, maar volgens m'n lijf (eisprong doet zeer) zou ik op dag 6 zitten nuquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:37 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Je zit toch pas op 2dpo? Dan is er meestal nog niets te merken.
Heb je een LF van 18 dagen? Of ben je nog aan het ontpillen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:07 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Volgens m'n app wel, maar volgens m'n lijf (eisprong doet zeer) zou ik op dag 6 zitten numaarrr das misschien nog steeds wat vroeg om er iets van te verwachten, haha
Mijn cyclus varieert aardig, zo tussen de 29 en 37 dagen. M'n app gaat uit van een gemiddelde maar zit er daardoor 9 Vd 10 keer naast.. Qua NOD/testmoment houd ik wel het gemiddelde aan, maar verder is het 'voelen' en gissen. Pil slik ik al 4 jaar niet meer, omdat ik daar heel naar van werd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:17 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Heb je een LF van 18 dagen? Of ben je nog aan het ontpillen?
Ik zou zelf in eerste instantie gewoon uitgaan van een LF van 14 dagen, omdat de lengte van de LF niet zo heel erg schijnt te variëren bij vrouwen correct me if I'm wrong. Dus als nod zou ik dan 14 dagen na je eisprong tellen (of achteraf je ei rekenen op 14 dagen voor je menstruatie).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:47 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Mijn cyclus varieert aardig, zo tussen de 29 en 37 dagen. M'n app gaat uit van een gemiddelde maar zit er daardoor 9 Vd 10 keer naast.. Qua NOD/testmoment houd ik wel het gemiddelde aan, maar verder is het 'voelen' en gissen. Pil slik ik al 4 jaar niet meer, omdat ik daar heel naar van werd.
Mensen maken de laatste tijd steeds meer opmerkingen over ons en kinderen. Niet over ons alleen hoor, meer stellen in de fam hebben er 'last' van. Maar dan moet je dus wel opletten wat je zegt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:41 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Als je toch al geen alcohol drinkt, waarom zou je je dan verspreken.
Oh zo. Sja, mensen zijn nieuwsgierig... Irritant he.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:33 schreef Risu het volgende:
[..]
Mensen maken de laatste tijd steeds meer opmerkingen over ons en kinderen. Niet over ons alleen hoor, meer stellen in de fam hebben er 'last' van. Maar dan moet je dus wel opletten wat je zegt.
Oh, dat is wel een goeie. Mochten ze erover beginnen, dan heb ik nu een antwoord. Sowieso wel een goeie, positieve test of niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:33 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Standaard antwoord is hier: als er wat te vertellen valt, dan hoor je dat vanzelf.
Ik heb heul veul ovulatietesten besteld destijds via EBay. Ik heb er ook nog een hoop over. Ik zal thuis even de houdbaarheidsdatum checken, misschien kunnen er anders wel wat jouw kant opquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:04 schreef Dyre het volgende:
Grijp die kans dit weekend, butterflower
Goed, na deze tegenslag dan toch verder: we zijn nu een half jaar bezig en blijkbaar gaat het niet zo gemakkelijk bij mij. Ik heb dus besloten om ovutesten te gaan gebruiken.
Ik heb hier wel eens gehoord over sensitest.nl, zijn er nog dames die daar bestellen?
En iemand postte hier pas nog een linkje naar e-Bay. Dat scheelt echt enorm in de prijs![]()
Hebben jullie vaste verkopers waar jullie de sticks bij halen? Hoe snel duurt het voordat je bestelling dan binnen is?
Ah, oh, ik lees nu pas verder.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:39 schreef Dyre het volgende:
Thanks gm! Zelfde geldt voor jou![]()
Ik heb inmiddels maar op sensitest.nl besteld. Mocht ik echt grootverbruiker van die dingen worden kan ik altijd nog op e-Bay bestellen. Met de code 'warmer' krijg je trouwens 10% korting.
Ik houd niet van omowitte testen, dus ik rek de termijn een beetje voor de rust haha. Ik word toch niet zwangerder of minder zwanger van die paar dagen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:16 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik zou zelf in eerste instantie gewoon uitgaan van een LF van 14 dagen, omdat de lengte van de LF niet zo heel erg schijnt te variëren bij vrouwen correct me if I'm wrong. Dus als nod zou ik dan 14 dagen na je eisprong tellen (of achteraf je ei rekenen op 14 dagen voor je menstruatie).
Dat laatste wat je zegt is trouwens heel herkenbaar, ik kon ook niet erg goed tegen de pil. Voor mij was dat ooit reden om te switchen naar de nuvaring, maar hoewel dat een stuk beter was, vond ik dat ook niet ideaal. Zonder toegevoegde hormonen doe ik het het beste (dus dat wordt nog een leuke discussie als er een baby is.
Ik las trouwens achteraf ergens dat er een verband lijkt te bestaan tussen nuvaring-gebruik en een verhoogde kans op een miskraam en ik heb dus een miskraam gehad. Uiteraard niets bewezen, maar wel veel ervaringen. Achteraf gezien vraag ik me ook af wat voor troep ik jarenlang vrijwillig in mijn lijf heb gestopt zonder precies te weten wat de gevolgen waren
.
Vandaag gelukkig flink bezig gehouden door t dochtertje van vrienden... Ik ga er toch vooral vanuit dat t negatief is... En dat mn groeiende en jeukende tieten en rugpijn enz een andere oorzaak hebben...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:25 schreef DJMomo het volgende:
Gm. Hoest onder je steen? Hoe laat kan je morgen bellen?
Ga je eigenlijk voor de eerste?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:22 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik houd niet van omowitte testen, dus ik rek de termijn een beetje voor de rust haha. Ik word toch niet zwangerder of minder zwanger van die paar dagen.
Ik ben ook echt geen fan van hormonale anti conceptie, het doet merkbaar negatieve dingen met mijn lijf. Hier komt het er niet meer in. Vind dat verband tussen de nuvaring en miskramen ook erg creepy :s. Wij houden het op condooms tot er een knip in kan bij vriendlief. Das denk ik het gezondste
Ja:) merkbaar onwennig? Haha.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk voor de eerste?
Theeleuter succes bij de tandarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |