abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127241822
Momo wat ontzettend fijn, gefeliciteerd!!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 13:52:56 #277
30252 Soempie
Procreating
pi_127248049
DJMomo, gefeliciteerd! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_127254362
Wederom dank O+

Op de verjaardag van mijn liefste din de 1e echo *;
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_127257841
Zo, weekje er tussenuit geweest. En nog prima weer gehad ook. :)

Momo, gefeliciteerd! Die 2e streep knalt van het scherm :D

Welkom aan de nieuwe dames.

Als het goed is, zit ik nu aan het einde van de vruchtbare dagen en hebben we er goed gebruik van gemaakt. In de wachtstand dus maar......
  vrijdag 31 mei 2013 @ 21:06:03 #280
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_127264211
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 18:34 schreef Theeleuter het volgende:
Zo, weekje er tussenuit geweest. En nog prima weer gehad ook. :)

Momo, gefeliciteerd! Die 2e streep knalt van het scherm :D

Welkom aan de nieuwe dames.

Als het goed is, zit ik nu aan het einde van de vruchtbare dagen en hebben we er goed gebruik van gemaakt. In de wachtstand dus maar......
Da's grappig; mijn App zegt dat mijn NOD op 16 juni is en dat ik dan 2 juni mijn eisprong zou hebben (ik vermoed zelf dat ik hem gisteren had gezien alle bekende signalen en toestanden). Jouw NOD is een dag later, maar omdat je aangeeft dat je klusdagen al voorbij zijn je eisprong eerder?

Wat dat betreft vind ik die apps maar onbetrouwbaar hoor, als ik sec daar op af zou moeten gaan dan wordt 't nooit wat denk ik ;) mijn lijf spreekt die app regelmatig tegen qua ei.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_127279062
Normaal klopt het wat jouw app zegt. Ik heb echter een hele lange cyclus. Ik heb een week voor de eisprong en een week na de eisprong extra. Mijn cyclus is ongeveer 35-39 dagen lang.

Bij de vorige zwangerschap ovulatietesten gebruikt en toen bleek ook dat mijn eisprong rond dag 20 is, in tegenstelling tot de standaard 14e dag. Dus 2 en 16 juni klinkt heel plausibel.

Overigens is mijn app (Fertility Friend) best goed. Die gaf dag 22 als eisprong voor mij aan.
pi_127279320
Bij Sjaak heb ik de site van fertility friend gebruikt, voor het bijhouden van mijn temp kaartjes. Toen bleek mijn eisprong ook later dan normaal te zijn, dag 16 ipv dag 14. Met een luteale fase die dan weer 12 dagen was, om op een cyclus van 28 dagen te komen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 1 juni 2013 @ 08:31:36 #283
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_127279362
Zo blijkt maar weer dat t toch per persoon heel erg verschilt en dat t niet altijd 14 dgn voor NOD hoeft te zijn. Mijn cyclus schommelt tussen de 29 en 37 dagen (blij mee na een jaar 50, 60 en zelfs 90 dgn), maar dat maakt dat ik die app qua ei niet zo vertrouw. Gelukkig doet hij bij mij flink zeer dus is -ie moeilijk te missen ;)
pi_127282091
Jeetje, en ik vind mijn cyclus al irritant lang. Ik denk dat elke app het lastig heeft met jouw data :(
Maar wel fijn dat je goed kan voelen wanneer je eisprong is en anders zijn daar ook testen voor ;)
pi_127282470
Ik voel mijn eisprong nooit helaas. Ik heb er wel eens geprobeerd om er op te letten, steekjes, krampjes, maar nee. Ik heb een hele geruisloze eisprong denk ik :P

Mijn menstruatie begint ook vaak ineens uit het niets. Ik weet qua datum wel wanneer ik het kan verwachten natuurlijk, maar ineens voel ik 'ik ben ongesteld geworden!', zonder gerommel in mijn buik van tevoren.

Ik weet dus niet of mijn appje het bij het juiste eind heeft, maar ik heb, toen we de beslissing namen om met de pil te stoppen, afgesproken dat ik dit het eerste half jaar zonder ovulatietesten en dergelijke wilde proberen.

Mocht ik deze maand niet zwanger zijn (NOD 4 juni, spannend!), dan is er precies een half jaar voorbij...
Hoewel dat niet helemaal zonder resultaat was, want ik heb wel heel even zwanger mogen zijn. Maar juist nu ik weet hoe dat gevoeld heeft wil ik niet nóg langer wachten. (ik zou het verschrikkelijk vinden als ik in december, wanneer ik uitgerekend zou zijn, nog niet zwanger ben :@ )

Dus even deze week nog even afwachten. Mocht ik toch ongesteld worden, dan ga ik sensitesten bestellen en dan zijn we voor mijn gevoel 1 stap verder in 'het proberen.'

[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 01-06-2013 12:05:18 ]
pi_127282478
Ik heb gelukkig wel een vrij regelmatige cyclus van +/- 28 dagen, maar ik merk wel dat er verschil zit per app wanneer mijn eisprong zou moeten zijn. Dus dat is wel een beetje apart.
Nou ja, ik was niet van plan om blind te vertrouwen op de apps oO<
pi_127283018
Ik zou het eerst zonder appjes en zo proberen... Niet gelukt! :')

Mijn cylclus was altijd keurig 28 dagen en toen ineens werd het iedere maand 1 dag minder, tot ik op 24 dagen zat en afgelopen maand zat ik met een sprong weer op 28... Dus deze maand is afwachten.
De app berekent het gemiddelde mja, mijn lijf is niet zo gemiddeld
S. 2014
J. 2016
pi_127284673
Wij gingen ook gewoon "kijken en we zien wel"... Inmiddels heb ik 2 appjes op mijn mobiel, ik weet nog niet welke ik fijner vind. Volgens mij kon ik bij de ene gewoon de lengte van mijn cyclus invoeren en rekent die dus niet zelf het gemiddelde (?).

Ik heb altijd een paar uur voordat ik echt kan zien dat ik ongesteld ben al buikpijn dus op zich is dat wel handig. Afgelopen maand heb ik mijn eisprong niet gevoeld, al weet ik van een grijs verleden dat ik ook alleen maar rechts dat kon voelen en links voelde ik het nooit. Dus wie weet was afgelopen maand links en wordt het deze maand rechts.. ik ben benieuwd. Hopelijk komt hij niet eerder (planning volgens de app is dinsdag en mijn man is tot maandag weg dus die zie ik pas de avond weer). Ach, dit is voor ons maar de eerste ronde. Maar ik vind het fijner als we ons best hebben kunnen doen en het lukt niet meteen (wat bij veel mensen zo is) dan dat we geen kans hebben gehad omdat we niet bij elkaar waren (dat is voor mijn gevoel een weggegooide kans).

Ik ga het merken. Ik lees dat er een aantal op het wachtbankje zitten, veel succes en hopelijk lees ik hier in navolging van DJMomo meer goed nieuws! Dus denk allemaal als schaapjes!
pi_127289054
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 12:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
(...) mja, mijn lijf is niet zo gemiddeld
Dat heb ik nou ook :D

Oh, en nou was ik helemaal vergeten te vertellen dat ik van de week een testje heb gedaan om te kijken of alle HCG uit mijn lichaam is na de miskraam. Test bleef maagdelijk wit. Ben ik op dit moment juist wel blij mee, want dan weet ik waar ik aan toe ben bij het testen strakjes, maar toch blijft het stom om naar zo'n negatieve test te kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 01-06-2013 17:28:49 ]
pi_127291515
Ja raar is dat he, blij met een omo. Maar weet je wel dat de volgende dubbele streep weer serieus is. Knuf!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_127291648
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 15:58 schreef Dyre het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook :D

Oh, en nou was ik helemaal vergeten te vertellen dat ik van de week een testje heb gedaan om te kijken of alle HCG uit mijn lichaam is na de miskraam. Test bleef maagdelijk wit. Ben ik op dit moment juist wel blij mee, want dan weet ik waar ik aan te ben bij het testen strakjes, maar toch blijft het stom om naar zo'n negatieve test te kijken.
1 vd zeldzame keren dat een omo iets positiefs is in dit topic..
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 1 juni 2013 @ 23:14:11 #292
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_127305600
Precies. Witte testen zijn over het algemeen niet leuk. Hoewel ik heus weleens blij geweest ben dat hij wit bleef, in een andere relatie na antibiotica bijv., ben ik in deze relatie ook niet-wohts wel eens sip geweest haha.

Ik duim dat je die ovutesten lekker achterwege kan laten, Dyre. Plas maar lekker streepjes op zon ander stickje (allemaal!) :)
pi_127307662
Mijn man heeft het door hoor...
Na veel gekroel en gezelligheid, "kom we gaan een kindje maken" en blijkbaar heeft ie zich ingelezen want bovenop mocht niet :') O+
S. 2014
J. 2016
pi_127314418
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Na veel gekroel en gezelligheid, "kom we gaan een kindje maken" en blijkbaar heeft ie zich ingelezen want bovenop mocht niet
:D
pi_127314565
_O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_127314627
Waar heeft hij zich ingelezen? :o
:D
pi_127314981
Ja, dat vroeg ik me nou ook af! Maar je kan blijkbaar echt álles vinden op internet:

http://mens-en-gezondheid(...)-en-de-standjes.html :D

En geweldige conclusie wordt er getrokken:
quote:
de sterkste zaadcellen redden het ook wel zonder circus-capriolen
_O-
  zondag 2 juni 2013 @ 10:00:44 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127315044
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Na veel gekroel en gezelligheid, "kom we gaan een kindje maken" en blijkbaar heeft ie zich ingelezen want bovenop mocht niet :') O+
:D _O-
pi_127315116
Hihi. Die quote. :)

Hier vanmorgen een digitale test gedaan. Zwanger 2-3 weken stond er. Vandaag 5w terug edlm. Klopt dus wel met mijn wat latere eisprong.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')