Ik voel mijn eisprong nooit helaas. Ik heb er wel eens geprobeerd om er op te letten, steekjes, krampjes, maar nee. Ik heb een hele geruisloze eisprong denk ik

Mijn menstruatie begint ook vaak ineens uit het niets. Ik weet qua datum wel wanneer ik het kan verwachten natuurlijk, maar ineens voel ik 'ik ben ongesteld geworden!', zonder gerommel in mijn buik van tevoren.
Ik weet dus niet of mijn appje het bij het juiste eind heeft, maar ik heb, toen we de beslissing namen om met de pil te stoppen, afgesproken dat ik dit het eerste half jaar zonder ovulatietesten en dergelijke wilde proberen.
Mocht ik deze maand niet zwanger zijn (NOD 4 juni, spannend!), dan is er precies een half jaar voorbij...
Hoewel dat niet helemaal zonder resultaat was, want ik heb wel heel even zwanger mogen zijn. Maar juist nu ik weet hoe dat gevoeld heeft wil ik niet nóg langer wachten. (ik zou het verschrikkelijk vinden als ik in december, wanneer ik uitgerekend zou zijn, nog niet zwanger ben

)
Dus even deze week nog even afwachten. Mocht ik toch ongesteld worden, dan ga ik sensitesten bestellen en dan zijn we voor mijn gevoel 1 stap verder in 'het proberen.'
[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 01-06-2013 12:05:18 ]